Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2108012 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10000 Gepost op: 26-05-2003, 18:46:58 »
Heey!!

Jet, van harte gefeliciteerd!! :-*oke, was dus beetje in de war vandaag :-\

Vandaag dus rep latijn, en ik had er dus echt onwijs goed voor geleerd en hij ging zowaar goed!! :D Er waren drie onderdelen, en twee onderdelen op één woordje na heb ik iig goed, en met het vertalen nog wel wat kleine foutjes maar ik hoop iig op een zeven! :) Verder nog een rep frans, dat was echt bagger! :-\ Heel veel tekstbegrip en 2 luisteroefeningen die echt niet te volgen waren,,, pfff hoop dat ik iig een 5 ofzo heb :-X Verder was het wel gezellig op school, en op pianoles ging het ook wel goed....

Ben morgen om 12 uur al vrij! Dat kan ik wel gebruiken, want ik heb woensdag dus weer twee reps...

Annemiek, fijn dat het zo goed ging met natuurkunde! Nu zit alles dr op hé... ;)

Eeey Ferdi, wat leuk dat je hier ook ff post! :D

Ik kom misschien vanavond nog wel langs en anders tot morgen!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Groenenman

• Gast
« Reactie #10001 Gepost op: 26-05-2003, 18:47:39 »
Gefeliciteerd Intikker, jij hebt de 10000ste reactie getypt op dit topic !!!!

Ik heb vandaag en gister bijna niks boeiends gedaan, ben gister naar een vriend geweest om onze vakantie te plannen. We gaan een week en gaan via Noord-Holland door Flevoland naar Overrijssel en dan DRenthe en dan weer terugnaar Noord- Holland. Heb vandaag gewoon school gehad en heb lekker gegymd. We gingen de hele les softballen en dat was wel funny.
Zal maar eens gaan beginnen met Levensbeschouwing leren ( wat een ***vak ). Het hoofdstuk ging over god en alles daarom heen.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10002 Gepost op: 26-05-2003, 19:19:48 »
Jetje, vrouwke...GEFELICITEERD
 :-*

Fijne dag (avond)!
En al die mooie foto's van jou gister komen vast nog op het forum... :D

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #10003 Gepost op: 26-05-2003, 19:26:01 »
die komen er zeker ja, als het mag van jet  ;D maar dan moet de rest ook fenn, van de mac ;)

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10004 Gepost op: 26-05-2003, 19:57:05 »
gefeliciteerd jet  :-* :-* :-*

suc6 zaar! ga je over denk je?

die lerares is echt super eng,

Maar dat zijn ze toch bijna allemaal?  ;D Ik vind het wel een 'kick'-uitdrukking  ;) trouwens. Shit, man ik wou dat ik dat kon. Zomaar out-of-the-blue een 8 halen.

Jet, gefeliciteerd en Ferdi welkom in de bar, kijk maar uit dat je niet aan die onzin verslaafd raakt.  :P

Groenenman: Levensbeschouwing, bij ons is dat gewoon godsdienst of is het meer een combinatie tussen filosofie/godsdienst?

Offline rosa

• Forumlid
« Reactie #10005 Gepost op: 26-05-2003, 20:03:52 »
Hallo!

zohee, ben alweer moe zeg! Komt zeker van al die indrukken gisteren!  ;)

Alle mensjes die op school het zo druk hebben enzo: veel succes!
Ik heb het ook druk met school, maar dan aan de andere kant: de rapporten en leerlingvolgsystemen!  :P :P
Maar ja, kreeg er vandaag wel een roostervrije dag voor. Ik was wel op school, kon ik eens een beetje meemaken hoe die anders zo lieve schatjes van mij (Oh ja? Nou ehh... :-\) het leven van de invaller zuur maakte. Wat een monstertjes zeg!!!

Jet, jij moet wel een leuke verjaardag gehad hebben met al die leuke post hier.

Ferdi, van harte welkom in de bar! Het is hier gezellig en zeer verslavend! En ik was daar juist een beetje vanaf, van die verslaving.... :-[

Ben ik nog alleen een beetje benieuwd naar de herrie bij intikker op zaterdag en zondagmorgen.... ;)

Kom zo nog wel ff langs!

Heeey, honderd berichtjus!! :o Nou ja, NIKS vergeleken bij anderen, maar ik ben blij  :D

« Laatst bewerkt op: 26-05-2003, 20:05:31 door rosa »

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10006 Gepost op: 26-05-2003, 20:14:19 »
Gefeliciteerd Intikker, jij hebt de 10000ste reactie getypt op dit topic !!!!

Ja... ik kan er ook niets aan doen... Het was me trouwens ook helemaal niet opgevallen...

Ben ik nog alleen een beetje benieuwd naar de herrie bij intikker op zaterdag en zondagmorgen.... ;)

Nou, laat ik het erop houden dat ik als een van de eerste "mijn huis tegenkom" als we met z'n allen na een gezellige nacht stappen thuiskomen. Voordat ik dan ook echt het huis binnentreed wordt er nog meestal wat gepraat en aangezien dat de meeste  ::), das toch best netjes omschreven, nogal wat gedronken hebben, gebeurt dat vaak nogal luidruchtig. Maar bij nader inzien... ik denk dat ze door de pijn van haar gebroken arm gewoon was gaan ijlen...  :P

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10007 Gepost op: 26-05-2003, 20:19:10 »
Rosa! Je 100e bericht! Gefeli! ;) Jaja, je bent echt al een van de vaste barrers geworden hoor, en we negeren je zeker niet (of hoe jij het ook alweer noemde een paar blz geleden). Ik had je ook meteen herkend gister ;), je man helemaal verbaasd, haha.

Ow, nu zie ik dat je het zelf ook al zag dat t je 100e was ;)

Zaar, veel succes met Duits! Ook Doris, succes nog met de laatste paar pw!

Sjors, idd, wat is dat voor herrie dan op zaterdag- en zondagochtend?
(edit: je hebt het al gepost... ::))
Je buurvrouw moet trouwens sowieso niet zeuren, ze mag je wel dankbaar zijn juist dat je helemaal mee bent geweest naar het ziekenhuis! :o Kon je dat dan eik niet ook als excuus op school aanvoeren, dat je je zwaargewonde eenzame buurvrouw het leven moest redden en daarom écht niet kon komen? ;)
Trouwens idd gefeli met het plaatsen van het 10.000e bericht in de bar!! :D Dat moet een hele eer zijn natuurlijk, maar ik had dan toch tenminste de eer het 9999e bericht neer te zetten! ;D (of is het de 9999e en 10000e reply?? da kan ook...)
Succes nog met je rijles (dat je dat 's avonds nog hebt!) en met koken, onee, btje laat, haha, naja, was het lekker?? :)

Ok ik heb vast nog niet iedereen gehad maar dat komt mss nog wel, naja ik heb iig wel alles gelezen hier natuurlijk! En ohja ik heb mn score van natuurkunde uitgerekend en de site zei dat ik tussen de 8,1 en 8,6 had! :D Met een 8,2 sta ik een 9 dus dat hopik dan maar... maar best wel kans op dus!

Ohja Anne-Marie, goedzo dat je je Latijn nu een keertje wel goed gemaakt hebt! Dat werd tijd hoor :P ;). Ik hoop voor je dat je toch ook een voldoende voor Frans hebt, enne succes met leren nog he voor woensdag!
whoeiiii ik hoef gwoon hemaal niet meer te leren ben hemaal vrij whiii zo geweldig... sorry voor de mensjes die nog wel veel moeten leren maar moet ff blij zijn hoor...;)

« Laatst bewerkt op: 26-05-2003, 20:20:23 door Annemieke »

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10008 Gepost op: 26-05-2003, 20:32:27 »
Succes nog met je rijles (dat je dat 's avonds nog hebt!) en met koken, onee, btje laat, haha, naja, was het lekker?? :)

Had ik die mop al verteld over die rijinstructuur op maandagavond... Juist, die kwam niet. Hij kon het niet halen, dus is het verplaats naar morgenavond. De zuurkool is gelukt (iedereen heeft het overleefd) dus nu mag ik helaas de volgende keer ook weer koken. Maar ja, daar staat tegenover dat ik dan de vaatwasser niet hoef uit te ruimen en in te ruimen én de tafel niet hoef te dekken. dus voor mij geen . Dat mogen mijn zusjes en broertje doen...

Offline rosa

• Forumlid
« Reactie #10009 Gepost op: 26-05-2003, 20:33:35 »
Annemieke,

had dit ook al gepost in topic 'Molfandag':
Sorry dat ik zo raar regaeerde toen je me zag, maar ik was een beetje zenuwachtig denk ik!

Ik vond het ook erg leuk om al die mensen te zien! :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10010 Gepost op: 26-05-2003, 21:29:01 »
Annemieke,

had dit ook al gepost in topic 'Molfandag':
Sorry dat ik zo raar regaeerde toen je me zag, maar ik was een beetje zenuwachtig denk ik!
oh johhh, daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen!! :) Zo raar reageerde je toch ook niet! Ik zou zelf ook niet echt weten wat ik moest zeggen hoor, zo'n 'vreemde' die je zomaar aanspreekt bij naam... ;) Ik kende natuurlijk al veel meer mensen dusja dan ben je ook alweer iets minder zenuwachtig :).

Ik was nog vergeten te vertellen dat ik vandaag naar school ook mn widm.com-tshirt aan had en dat een klasgenoot dat zag en zei 'hey, widm, leuk programma!' dat was wel leuk :D ik ken haar nl niet zo goed dus wist verder helemaal niet of zij het kende of zo, alleen had ze deze laatste serie gemist omdat ze te laat wist dat hij weer begonnen was :(. Ze vond het erg grappig dat ik gisteren zowaar naar de fandag geweest was, had niet verwacht dat dat bestond.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10011 Gepost op: 26-05-2003, 21:56:28 »
buh, ik wou ook naar de molfandag komen  :( vraag me af of ze mijn naam zouden herkennen

kvind het btw heel tof dat ze hier op het forum meelezen !! Welkom Ferdi  ;) en pas op : het is echt verslavend  ;D

mijn dag was dus niet spectaculair  ::) geen idee wat ik ervan zou moeten zeggen zelfs ... kdenk dat ik maar eens het mfd-topic ga bijlezen en mezelf nog meer ga vervloeken.

Jet: proficiat  :-*
Heinz: meeeegahip dat je zoveel gewonnen hebt !!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10012 Gepost op: 26-05-2003, 22:29:44 »
He jongens (en meisjes ::)),

Allereerst Jet, van harte gefeliciteerd!!!! :-*

Verder is het nu alweer laat (voor mijn doen dan) en heb ik niet echt de tijd voor een lange post. Ik wil nog wel even zeggen dat ik het heel leuk vond gisteren, alhoewel ik met geen een kandidaat gepraat heb ::)(o ja met Aafke 10 seconden geloof ik en Pino deed het woord en ik luisterde). Ik vond het een beetje surrealistische ervaring om opeens iedereen (nou ja iedereen die er was) in het echt te zien. Het overdonderde me wel een beetje, terwijl ik normaal niet echt (lees: echt niet) op mn mondje ben gevallen. Zo heb ik op de terugweg in de bus (!) van Utrecht naar Den Bosch met een mevrouw van 73 zitten kletsen. Ik kreeg ook een snoepje van haar ;D. Daarna zijn we samen met de trein naar Eindhoven gegaan, waar zij woonde. Toen in de trein van Eindhoven naar Heerlen had ik weer nieuwe mensen ontmoet (echt geweldig). Ook oudere lui en daar heb ik ook een snoepje van gekregen. Ik moet toch wel een ontzettend betrouwbaar persoon zijn, niet dan? 8)

Ferdi, welkom in de huiskamer. Ik hoop dat je kunt bijdragen aan de dagelijkse (on)zin die hier wordt neergezet. Het wordt in ieder geval gewaardeerd als er weer een vaste poster bij komt.

Dat geldt dus ook voor jou Rosa! Hoewel iedereen je herkende van de bruidsfoto, volgens mij. Dat vond ik echt grappig.

Dit is toch nog wel een lang bericht geworden en dan heb ik nog niet eens de helft verteld van hetgeen ik wilde vertellen. Dat moeten jullie dan maar te goed houden tot morgen. Nu ga ik slapen.

Welterusten allemaal!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10013 Gepost op: 26-05-2003, 22:34:06 »
Welterusten! (ik ga ook maar naar bed want word vd comp gegooid, onee was ophangen nog)

Wel morgen de rest vertellen he Oviedje?! ;) Echt leuk dat je er was gister!

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #10014 Gepost op: 26-05-2003, 22:36:34 »
Ik moet toch wel een ontzettend betrouwbaar persoon zijn, niet dan? 8)

Zullen we maar gelijk een nieuw topic openen dan?
Ovide is (niet) de mol
 ;D

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10015 Gepost op: 26-05-2003, 22:44:03 »
Ergens in de oceaan ligt een avonturenland
....

Ja met je vrienden springen op tv
(of zoiets)
Ovide is koel

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10016 Gepost op: 26-05-2003, 22:47:06 »
Voor de volledigheid... ;D ;D

Ergens in de oceaan
ligt een avonturenland
en daar stapt Ovide blij
met z'n vrienden door het zand.
Oh wat maken zij een pret,
want plezier daar gaat het om.
Ze lachen zich daar met z'n allen krom.

Kijk uit malloot,
een cocosnoot.
Wie laat ons lachen, gieren.
Ovide en z'n vrienden.
Wat zij ook doen,
we leven mee.
Ja, met Ovide's vrienden op tv.

Het eiland is hun speelterrein.
Je kunt ze niets verbieden,
de vrienden van Ovide.
Een hoop kabaal,
't loopt uit de hand.
Ovide's vrienden springen uit de band.

A-von-tu-ren-land.

Als het regent en de wind
schut het eiland heen en weer,
dan nog zijn ze daar niet bang.
Ze genieten des te meer.
Slaan hun bootjes bijna om
en staan alle bomen krom,
dan lachen zij daar met Ovide om.

Kijk uit malloot,
een cocosnoot.
Wie laat ons lachen, gieren.
Ovide en z'n vrienden.
Wat zij ook doen,
we leven mee.
Ja, met Ovide's vrienden op tv.

Het eiland is hun speelterrein.
Je kunt ze niets verbieden,
de vrienden van Ovide.
Een hoop kabaal,
't loopt uit de hand.

A-von-tu-ren-land.

Ovide (inmiddels niet meer op tv helaas) is idd cool!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10017 Gepost op: 26-05-2003, 22:47:36 »
Mensen weltrusten ik ga slapen

toedelsssssssss ;D

kusssssss :-* julia

always look on the bright side of life

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10018 Gepost op: 26-05-2003, 22:53:04 »
truste en bedankt voor de tekst van ovide!!
Echt goed.
En ik wil de je echte leeftijd test doen maar hij doet het niet GVD LKDJF:SLKDJF:OIDJFOIDJF:OIDSJQ)*#$#&$%_(&%_*&%_$% PIEP!!!!!!!!!!!!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10019 Gepost op: 26-05-2003, 22:54:32 »
truste en bedankt voor de tekst van ovide!!
Echt goed.
En ik wil de je echte leeftijd test doen maar hij doet het niet GVD LKDJF:SLKDJF:OIDJFOIDJF:OIDSJQ)*#$#&$%_(&%_*&%_$% PIEP!!!!!!!!!!!!

Mijn echte leeftijd test??? Heb ik die hier ooit eens gepost en wordt ik dus een beetje gek of heb je het hier niet over mij... (laat het aub. het laatse zijn...)