Rosa! Je 100e bericht! Gefeli!
Jaja, je bent echt al een van de vaste barrers geworden hoor, en we negeren je zeker niet (of hoe jij het ook alweer noemde een paar blz geleden). Ik had je ook meteen herkend gister
, je man helemaal verbaasd, haha.
Ow, nu zie ik dat je het zelf ook al zag dat t je 100e was
Zaar, veel succes met Duits! Ook Doris, succes nog met de laatste paar pw!
Sjors, idd, wat is dat voor herrie dan op zaterdag- en zondagochtend?
(edit: je hebt het al gepost...
)
Je buurvrouw moet trouwens sowieso niet zeuren, ze mag je wel dankbaar zijn juist dat je helemaal mee bent geweest naar het ziekenhuis!
Kon je dat dan eik niet ook als excuus op school aanvoeren, dat je je zwaargewonde eenzame buurvrouw het leven moest redden en daarom écht niet kon komen?
Trouwens idd gefeli met het plaatsen van het 10.000e bericht in de bar!!
Dat moet een hele eer zijn natuurlijk, maar ik had dan toch tenminste de eer het 9999e bericht neer te zetten!
(of is het de 9999e en 10000e reply?? da kan ook...)
Succes nog met je rijles (dat je dat 's avonds nog hebt!) en met koken, onee, btje laat, haha, naja, was het lekker??
Ok ik heb vast nog niet iedereen gehad maar dat komt mss nog wel, naja ik heb iig wel alles gelezen hier natuurlijk! En ohja ik heb mn score van natuurkunde uitgerekend en de site zei dat ik tussen de 8,1 en 8,6 had!
Met een 8,2 sta ik een 9 dus dat hopik dan maar... maar best wel kans op dus!
Ohja Anne-Marie, goedzo dat je je Latijn nu een keertje wel goed gemaakt hebt! Dat werd tijd hoor
. Ik hoop voor je dat je toch ook een voldoende voor Frans hebt, enne succes met leren nog he voor woensdag!
whoeiiii ik hoef gwoon hemaal niet meer te leren ben hemaal vrij whiii zo geweldig... sorry voor de mensjes die nog wel veel moeten leren maar moet ff blij zijn hoor...