Goeiemorgen!!
Daisy en Chriz: gigantisch enorm superveel succes vanmiddag met wiskunde!!! Het gaat jullie gewoon lukken! En het is vast al tig keer gezegd maar als je een vraag echt niet begrijpt, gewoon
overslaan, niet gaan stressen! (als je evt nog tijd over hebt kun je er gewoon nog iets opschrijven, krijg je vast nog wel een paar puntjes.) Nou ik zal voor jullie duimen
en aan jullie denken... dan kán het gewoon niet meer mislukken
.
Pino: wat een geweldig smiley!
Kan het me niet voorstellen.....
Ik ga vandaag eens fijn genieten van mijn vrije tijd (hoewel ik eigenlijk zeer zeer dringend werk en -oja, ook dat nog- een kamer moet gaan zoeken... :-\
maar daar hebbik niezo'n zin in... Vanavond even langs een van die cabaretvriendjes want hij is jarig, en hij weet niet dat wij langskomen dus dat is dan vast wel leuk toch...? Moet ie wel thuis zijn natuurlijk
want het is best een eindje fietsen haha.
Julia, idd erg leuk dat je weer wat vaker online bent!! Succes met werken he, en sterkte met je vervelende bazin...
Annuh, gefeli met je mooie ronde aantal posts
.
Sjors, achjoh, is toch niet zo erg, onverwacht een extra gezellige ochtend toch?
Ik ga maar eens de rest van mijn fotootjes van zondag neerzetten in 't mfd-topic...