Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107980 keer)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10020 Gepost op: 26-05-2003, 23:36:18 »
Nogmaals dank voor de felies.... wat een mensen die aan mij denken.... :o ik blijf bedanken zo... :P ;D

Enne die foto's van de Mac op het forum??? ehmmmm doe maar niet zeker he..... Julien en Ferdi denken toch al dat er hier "verknipte"lui zitten en zo geef je ze alleen maar bewijs..... :-X

When God created man, she was only joking!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10021 Gepost op: 26-05-2003, 23:40:28 »
Thank you for recently taking the Self Discovery Workshop's IQ Test.
Because of the Internet's ability to mishandle transmissions, we are
reconfirming via email that your IQ Test score was: 164

Average: 85 - 115
Above average: 116 - 125
Gifted Borderline Genius: 126 - 135
Highly gifted and appearing to be a Genius to most others: 136 - 145
Genius: 146 - 165
High Genius: 166 - 180
Highest Genius: 181 - 200
Beyond being measurable Genius: Over 200

YAY!!!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10022 Gepost op: 26-05-2003, 23:41:45 »
Mijn echte leeftijd test??? Heb ik die hier ooit eens gepost en wordt ik dus een beetje gek of heb je het hier niet over mij... (laat het aub. het laatse zijn...)

ik heb het niet over jou...
http://www1.je-echte-leeftijd.nl/index2.html
maar dan moettie het wel doen  :'( >:(

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10023 Gepost op: 26-05-2003, 23:44:47 »
Gelukkig heb je het niet over mij... Anders was ik echt helemaal doorgedraaid... Mensen, ik moet van de computer af, want mijn moeder moet de notulen nog maken of zoiets. Dus, het tja, wat kies je topic zal wel even stil worden. Neemt iemand het van me over?? Alleen er waren nog kandidaten online... dus ik vindt het wel jammer dat ik weg moet... je weet immers maar nooit. Mocht er nog iets gebeuren (op de chat of zo) meld het dan even.

Voor nu, welterusten en tot morgen! Heel misschien kom ik zo nog even terug als ons mam klaar is met typen, maar ik denk het niet.

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10024 Gepost op: 27-05-2003, 00:07:47 »
dag mede-tilburger!! ik ga wel verder met het wat kies je topic!! wees maar niet bang, het is in goede handen.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10025 Gepost op: 27-05-2003, 00:23:18 »
Zijn er nog wel mensen online?? het is zo stil... :'(

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #10026 Gepost op: 27-05-2003, 09:22:36 »
(o ja met Aafke 10 seconden geloof ik en Pino deed het woord en ik luisterde).

:oWeet je dat zeker???
Kan het me niet voorstellen.....

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10027 Gepost op: 27-05-2003, 09:43:53 »
een goedemorgen allemaal! lekker geslapen? Nou, ik wel! hahaha ik moet vanmiddag weer werken, maar ben nu gezellie ffies online leukjes he?

zijn er nog mensen die vandaag examens moeten doen? Ik duim voor jullie!

kussss julia

always look on the bright side of life

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10028 Gepost op: 27-05-2003, 10:23:34 »
O... hoe fout kan de dag gaan. Ik dacht bij mezelf, laat ik eens vroeg opstaan om een keer vroeg op school te komen... blijken er 3 leraren ziek. Nou heb ik om 5 voor 2 pas les. En zit ik hier nu in m'n eentje op school, dus ben ik maar naar iemand's huis gegaan. Das dan wel weer gezellig! Nou, iedereen met examens succes nog ja en tot de volgende keer maar weer.

Gr. Sjors

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10029 Gepost op: 27-05-2003, 10:40:49 »
Goeiemorgen!! :)

Daisy en Chriz: gigantisch enorm superveel succes vanmiddag met wiskunde!!! Het gaat jullie gewoon lukken! En het is vast al tig keer gezegd maar als je een vraag echt niet begrijpt, gewoon overslaan, niet gaan stressen! (als je evt nog tijd over hebt kun je er gewoon nog iets opschrijven, krijg je vast nog wel een paar puntjes.) Nou ik zal voor jullie duimen en aan jullie denken... dan kán het gewoon niet meer mislukken ;).

Pino: wat een geweldig smiley! ;D
Kan het me niet voorstellen.....

Ik ga vandaag eens fijn genieten van mijn vrije tijd (hoewel ik eigenlijk zeer zeer dringend werk en -oja, ook dat nog- een kamer moet gaan zoeken... :-\ :-[ maar daar hebbik niezo'n zin in... Vanavond even langs een van die cabaretvriendjes want hij is jarig, en hij weet niet dat wij langskomen dus dat is dan vast wel leuk toch...? Moet ie wel thuis zijn natuurlijk :-X want het is best een eindje fietsen haha.

Julia, idd erg leuk dat je weer wat vaker online bent!! Succes met werken he, en sterkte met je vervelende bazin...
Annuh, gefeli met je mooie ronde aantal posts ;).
Sjors, achjoh, is toch niet zo erg, onverwacht een extra gezellige ochtend toch? :)

Ik ga maar eens de rest van mijn fotootjes van zondag neerzetten in 't mfd-topic...

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #10030 Gepost op: 27-05-2003, 11:14:35 »
Hallo mensen,

poe wat gaat het hard hier! Moest 40 berichtjes bijlezen :o Wow annemieke, een 8.nogwat mooi hoor! Ik ga het nog nakijken... Maar weet niet wat i er van gebakken heb (natuurkunde voor de rest van het forum ;))

Ik heb ECHT wat gemist zie ik, poe wat een verhalen over de mol fandag! Ik word jaloerzer en jaloerzer.

Nou lekker toch intikker, kan je hier nog wat dingen posten! Als je toch pas om half 2 weer op school hoeft te zijn!

NOOIT MEER SCHOOL!!!! WOEHOE!!!! (totdat ik weer ga studeren)

Ik ga vrijdag ochtend om half negen naar SPANJE. WOOHOO! Lekker met kinderen uit mn (ex ;))klas op het strand liggen bruin worden! Eindelijk eens niet om de dag regen, zoals hier (hoewel het nu heeeeeerlijk weer is). Moet nog wel even inkopen gaan doen, want ik ga met de bus, en het is wel 23 uur. Weet iemand hier hoe dat voelt? Ik niet, maar het schijnt uitputtend te zijn. Maar goed, daarna zit je wel in Spanje!

Groeten, ik ga al die foto's eens even bekijken,

Abeltje

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #10031 Gepost op: 27-05-2003, 11:45:00 »
Nou ja, ik heb wel prijs deze week he?

Eerst een prachtige oorkonde met koker en nu zie ik dat ik zowaar €200 heb gewonnen met de postcodeloterij  ;D

Gaston stond wel niet voor mijn deur, maar toch...
Ik doe al ik weet niet hoe lang mee, dus over een jaar of 8 heb ik weer eens prijs  :-\

Dussuh... geef maar een lel aan die bel.
Allemaal een biertje?  ;D

« Laatst bewerkt op: 27-05-2003, 11:46:14 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #10032 Gepost op: 27-05-2003, 11:46:52 »
Moet nog wel even inkopen gaan doen, want ik ga met de bus, en het is wel 23 uur. Weet iemand hier hoe dat voelt? Ik niet, maar het schijnt uitputtend te zijn. Maar goed, daarna zit je wel in Spanje!
Niet 23 uur in de bus maar wel 13 uur in het vliegtuig en het is idd uitputtend :-\ Op een gegeven moment zit je gewoon echt niet lekker meer.

Iig heel veel plezier in Spanje :-*

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10033 Gepost op: 27-05-2003, 11:50:49 »
Gefeli Dopey! 200 euro is altijd leuk! Tsja, je kunt nu natuurlijk ook stoppen nu je eenmaal wat gewonnen hebt... ::) Maar het vervelende vd postcodeloterij is dan natuurlijk wel dat je je 'lotnummer' zeg maar blijft houden, dus als de jackpot dan in jouw straat valt heb je wel spijt dat je niet meedoet...

ik ga met de bus, en het is wel 23 uur. Weet iemand hier hoe dat voelt? Ik niet, maar het schijnt uitputtend te zijn. Maar goed, daarna zit je wel in Spanje!
Jazeker weet ik hoe dat voelt! Ben vorig jaar juni met school naar Rome geweest (zie uhm een paar bladzijdjes terug ::) ;D voor een verslagje :P) en dat zal ongeveer net zo lang zijn geweest. Tsja, ik kan behoorlijk goed slapen in bussen en treinen etc dus dan valt het wel mee. Maar ja, zolang het toch ook gezellig is he!
Alvast heeeeeel veel plezier in Spanje, maar dat zal ik dan donderdag ook nog wel even zeggen ;).

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10034 Gepost op: 27-05-2003, 12:00:03 »
Gefeliciteerd Dopey... en omdat jij het bent, heb ik Gaston toch nog bereid gevonden even hier naar toe te komen...

En hij vroeg mij ook nog jouw te feliciteren met 200 Euro die je gewonnen hebt. Aardig van hem toch?

Vanavond is als het goed is ook de trekking van de staatsloterijshow, dus als er een prijs valt op CG 043101 dan spring ik een klein gaatje in de lucht bij een kleine prijs en een gat als het veel geld oplevert. Eerst maar eens straks m'n les gaan volgen, werken, rijles en dan kijken of ik miljonair ben geworden.

En voordat ik het vergeet... Ook nog heel veel plezier in Spanje!!

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #10035 Gepost op: 27-05-2003, 12:02:56 »
Maar het vervelende vd postcodeloterij is dan natuurlijk wel dat je je 'lotnummer' zeg maar blijft houden, dus als de jackpot dan in jouw straat valt heb je wel spijt dat je niet meedoet...

Ik woon ook helemaal niet waar hij viel hoor.
Hij is gevallen op mijn studieadres, ik woon zo'n 250km zuidelijker  ;D

En bedankt Gaston! Kopje koffie?

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10036 Gepost op: 27-05-2003, 12:11:20 »
Heej Intikker

Delen we de prijs??  ;D

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10037 Gepost op: 27-05-2003, 12:13:22 »
Nou... Als ik een miljoen win... trakteer ik wel een keertje hoor...  ;D ;D

En iedereen van het forum mag op m'n feestje komen!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #10038 Gepost op: 27-05-2003, 12:16:25 »
Jeeeeeeeeeeeeeee, nog meer moorkoppen!!!!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #10039 Gepost op: 27-05-2003, 12:18:02 »
Wow Dopey gefeliciteerd!

Annemieke je foto's zijn echt heeel cool allemaal! Kan ik ook nog een beetje de feel krijgen van hoe het geweest ZOU ZIJN  :'(.

In de bus wordt het zeker gezellig! We hebben afgesproken dat we allemaal drop mee gaan nemen, en dan gaan we om drop pokeren (we zijn niet zo rijk, dus :-\) Dus dat zit wel snor.

Intikker, als jij een miljoen wint, kom ik langs! Afgesproken.

groeten