Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107956 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10040 Gepost op: 27-05-2003, 12:35:39 »
Jeeeeeeeeeeeeeee, nog meer moorkoppen!!!!

ja dies van mij he??

verders wil ik alle examenkandidaten even extra veel sterkte wensen!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10041 Gepost op: 27-05-2003, 12:57:06 »

Ik ga vrijdag ochtend om half negen naar SPANJE. WOOHOO! Lekker met kinderen uit mn (ex ;))klas op het strand liggen bruin worden! Eindelijk eens niet om de dag regen, zoals hier (hoewel het nu heeeeeerlijk weer is). Moet nog wel even inkopen gaan doen, want ik ga met de bus, en het is wel 23 uur. Weet iemand hier hoe dat voelt? Ik niet, maar het schijnt uitputtend te zijn. Maar goed, daarna zit je wel in Spanje!

Groeten, ik ga al die foto's eens even bekijken,

Abeltje

jaaaaaaaaah ik ben 2 jaar geleden met de bus naar spanje geweest. Mijn zoontje was toen nog 4 en die vond het geweldig! de heenweg is het leukste, want iedere stop wordt het warmer en warmer. *tis alleen wat minder als je wagenziek bent en de antiwagenziekpilletjes werken niet* maargoed de terugweg is het ergste want dan kom je in de file terecht :D hahaha met welke busmaatschappij gana jullie? ik was met solmar tours. We deden er 24 uur over, wij gingen toen naar pineda de mar, was erg luxe hotel (ik wil weeeer) hahaha

iig veel plezier alvast!

always look on the bright side of life

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10042 Gepost op: 27-05-2003, 13:13:52 »
Eej er zijn kei veel mensen online en niemand post!! Behalve ik, en aangezien ik hier ook in mezelf praat denk ik van dat zal ik maar niet op het forum doen, komt zo stom over.
nee dat is niet stom
ja dat is het wel

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10043 Gepost op: 27-05-2003, 13:17:00 »
Dopey: gefeliciteerd met je prijs!  :-*

Iedereen die nog examen moet maken: heel veel succes!

Abeltje: ik ben 3 jaar geleden ook net na m'n eindexamen met de bus naar Spanje gegaan, om precies te zijn naar Salou, met 4 vriendinnen. Waar ga jij eigenlijk heen? De reis duurde voor ons ook veeeeels te lang. Ik geloof dat we wel 26 uur in de bus hebben doorgebracht (we moesten ook mensen in andere plaatsen afzetten, waardoor 't op 't laatst wel erg lang duurde allemaal) en we waren echt kapot toen we aankwamen bij ons hotel. Toen zijn we maar gelijk naar 't strand gegaan om daar vervolgens in slaap te vallen.  ;D

Ik hoop dat 't bij jullie niet zo lang zal duren en dat jullie genoeg vinden om elkaar bezig te houden. (films kijken gaat op 'n gegeven moment ook vervelen  ::) )

Ik heb vandaag maar 'n kort dagje school gehad en dus ben ik al fijn thuis. Gelukkig heb ik niet zo veel te doen voor morgen, dus kan ik dadelijk lekker effe buiten in de zon gaan zitten. 't is hier wel redelijk bewolkt, maar de zon komt toch regelmatig achter die wolken tevoorschijn.  :)

Ik kom later vandaag nog wel 'n keertje langs. Iedereen vast 'n fijne dag!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10044 Gepost op: 27-05-2003, 13:20:47 »
Niet verbrand dan  :-[  toen je op het strand in slaap viel?? dan gaat je bloed langzamer stromen dus is de kans dat je verbrand groter... Eej is m'n opleiding toch nog ergens goed voor geweest!!!  ;D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #10045 Gepost op: 27-05-2003, 13:31:35 »
Jeetje, ik zal dus ook nooit met een busreis meegaan he? Ik ga liever vliegen.
Niet te geloven dat je 24 uur overdoet om in het noorden van Spanje te geraken terwijl je iets meer als de helft erover doet om met je reet in Mexico te zitten ::)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10046 Gepost op: 27-05-2003, 13:32:15 »
Niet verbrand dan  :-[  toen je op het strand in slaap viel?? dan gaat je bloed langzamer stromen dus is de kans dat je verbrand groter...

Ik was gelukkig niet verbrand (ik heb 't geluk 'n huid te hebben die nooit verbrand en alleen maar bruin wordt!), maar m'n vriendinnen wel allemaal heel erg. Die hebben daarna echt dagen pijn gehad van 't verbranden en hebben zich dan ook erg veel in de schaduw gehouden de rest van de vakantie.

Trouwens, ik wist niet dat je sneller verbrand als je slaapt. Altijd leuk om zulke dingetjes te weten!  :)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10047 Gepost op: 27-05-2003, 13:40:23 »
Niet verbrand dan  :-[  toen je op het strand in slaap viel?? dan gaat je bloed langzamer stromen dus is de kans dat je verbrand groter... Eej is m'n opleiding toch nog ergens goed voor geweest!!!  ;D

heb ik ook wat geleerd.....van annuh haar opleiding  ;D

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10048 Gepost op: 27-05-2003, 13:54:28 »
he bah ik hoor dus net dat een goede vriendin van mij bij haar vriendje weggaat waar ze al anderhalf bijna 2 jaar mee samen woont...

dat vind ik sneu en ze kan haar kat waar ze helemaal gek op is niet eens meenemen  :(

ze gaat weer naar haar ouders, sneu!

sorry moest ik even kwijt...kussss julia

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10049 Gepost op: 27-05-2003, 14:06:36 »
dat is inderdaad heel sneu, wens maar sterkte van mij!!!

En als je slaapt dan klopt je hart minder vaak en stroomt je bloed dus langzamer. Daardoor wordt je bloed warmer als je in de zon ligt, en zo zorgt je bloed voor minder afkoeling en verbrand je dus veel makkelijker. En ja ik heb het een keertje ondervonden  :-[.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10050 Gepost op: 27-05-2003, 14:19:12 »
oeps!

mjah is wel logisch wat je allemaal verteld :)

Offline Abeltje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • DOH!
« Reactie #10051 Gepost op: 27-05-2003, 14:20:43 »
Dat klingt inderdaad heel heel sneu. Maar zeg maar van mij: "Always look on the bright side of life  :D" Dat werkt echt! Wens haar sterkte.

Nu over Spanje: we hebben een zesde klas van ongeveer 50 mensen. De groep is (heel ruw) ingedeeld in 2 groepen: De populaire mensen, en de (in hun ogen dan) niet-populaire mensen. Eerst hadden de populaire mensen bedacht om naar Salou te gaan. Maar daar hadden de niet-populaire mensen geen zin in, omdat Salou echt zo'n populaire plaats is, en zij niet-populair zijn. Die wouden liever wat anders gaan doen, zoals de pyreneen in gaan en een trektoch gaan maken, of zoiets, in ieder geval iets actiefs! Maar door onderlinge onenigheden binnen de niet-populaire mensen kwam dat er uiteindelijk niet van (noch in Frankrijk, noch in Spanje) en hebben de niet-populaire mensen besloten om naar Rosas te gaan, en daar te kijken wat ze gaan doen, Rosas ligt net over de grens met Frankrijk in Spanje, heel dicht bij de pyreneen dus.

En aangezien in bij de niet-populaire mensen hoor (en ik ben er trots op! :D) ga ik niet naar Salou, maar naar Rosas, en gaan we vanuit daar misschien nog 1 of 2 dagen de pyreneen in om nog een stuk te lopen of zo. In totaal gaan er zo'n 12 mensen uit mijn klas mee (allen niet-populair), dus dat kan heel heel leuk worden!

Zo zit het dus. Dit was het verhaal van de zesde klas waar Abeltje deel van uitmaakt.

Ik hoop dat ik niet zo heel erg verbrand. Vroeger toen bel nog een Abeltje was  ;D was ik eens heeeeeeeel erg verbrand, met een heele grote blaar op mijn kuit. Poe, dat deed pijn.

Hartelijke groeten,

Abeltje

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10052 Gepost op: 27-05-2003, 14:28:57 »
oeps!

mjah is wel logisch wat je allemaal verteld :)

dat dacht ik ook toen de docent het vertelde :D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10053 Gepost op: 27-05-2003, 17:45:23 »
Halloo!

Hier ben ik ff heel snel want ik moet zo naar pianoles, school was wel saai, en we kregen de rep nederlands trug waar ik heel goed voor geleerd had (ik wou nml. een 9 op mn eindrapport staan) en ik dacht dat ik hem wel goed had gemaakt maar ik had een 6,8! :( Opzich in vergelijking met de rest van de klas wel goed, maar ik had wel hoger verwacht en nu sta ik op mn eindrapport een 8,4 dus net geen 9 afgerond :-\ M-ja, tis geen ramp natuurlijk maar baalde wel behoorlijk omdat er ook altijd van die mensen bij ons in de klas zitten die er gewoon helemaal niks voor doen, dan zeggen dat ze een onvoldoende hebben en wat hebben ze dan... een 8,8 oid! >:( Verder, vandaag dus niet zoveel les gehad, heb de hele tijd geleerd voor school enzo... bah!
Heb wel zin in atletiek, tis echt lekker weer! :) B-tje benauwd maarja...

Dopey: Gefeli met je prijs!
Chriz en Daisy: Ik hoop dat jullie wiskunde goed is gegaan!
Annemiek: Leuke foto's zeg van de MFD! *jaloers kijkende smilie*
Juul: Wat sneu zeg van die vriendin! Na 2 jaar samenwonen...

Kom morgen pas weer hier denk ik... doeiii :-*

« Laatst bewerkt op: 27-05-2003, 17:47:42 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10054 Gepost op: 27-05-2003, 17:48:52 »

Ja, dat ging wel lekker, totdat ik het ging checken. Een eerste check leverde 30 punten op. Dat was streng. De tweede keer checken leverde 46 punten op en ik moet 48 punten hebben, dus het hangt erop. Ik hoop dat ie heel soepel wordt gerekend, maar eerder is het tegenovergestelde waar, want hij was erg makkelijk. Het wordt nu afwachten, maar het is wel enorm %#&*^%$, want als ik nu nog zak, is het ook maar nét..  :-[

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #10055 Gepost op: 27-05-2003, 20:57:13 »

Helaas niet  :'(

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10056 Gepost op: 27-05-2003, 21:10:02 »
Helaas niet  :'(

arme ziel!!!

Offline rosa

• Forumlid
« Reactie #10057 Gepost op: 27-05-2003, 21:23:53 »
Wijze foto's Annemieke!!

Gaaf zeg, dat Sjuul ook hier post. Sjuul, wat heb jij een schetig kind! Die ene foto....weet ff niet meer door wie geplaatst, daar staan jullie erg lief op! :D

Gaaap, ik moet nog werken aan de rapporten! ja..daar is ze weer met die *&^%$rapporten

Nog 5 weekjes lesgeven en dan zit het er weer op! ;D
Maar dan....verhuizen enzo! Tenminste, als we ons huis verkocht krijgen! Wie weet iemand die in het prachtige Den Haag  :) een gaaf appartement wil kopen????? Goed onderhouden en heel mooi!!!

Annemieke, had ik al gezegd dat je foto's erg leuk waren?? Op die ene van jou en Daan en Elise staan Bart en ik ook nog; koel!! ;D ;D

Daisy en Chriz, jammer joh, dat het niet zo goed ging!

Abeltje, veel plezier in Spanje! :)

Gaaaaaap! Dit gaat nooit goedkomen!!!! :P :P

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10058 Gepost op: 27-05-2003, 21:43:19 »
hallo iedereen !!

ik heb alles bijgelezen maar kweet er ni veel meer van (msn staat aan  ::)) dus sorry dat ik niet reageer !! kweet wel nog iets => Chriz en Daisy: het is jullie vast wel gelukt !

kheb vanmiddag moeten voetballen en we stonden 2-0 voor en 10 seconden (écht 10 seconden) voor affluiten wordt het toch wel 2-2 zeker  >:( naja, twas wel weer leuk om te spelen  :) kging nog dingen vertellen maar kbent vergeten  :-\ ;D

:-* A&K (keb massa's bij te lezen)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10059 Gepost op: 27-05-2003, 21:49:52 »
Hallo!

Ik had beloofd nog een lange post te plaatsen vandaag, maar nu ben ik natuurlijk vergeten wat ik gisteren nog allemaal te melden had  ::).
Vandaag was in ieder geval niet zo'n leuke dag. Onze kat is weer ziek en ik ben bang dat het nu niet meer goed komt. Morgen moeten we hem naar de dierenarts brengen en die gaat dan kijken of de kat nog te redden is. We zijn echt erg gehecht aan hem, dus voor ons is het een ramp. Maar ja, dat beest voelt zich belabberd en dat is natuurlijk ook niet okee.

Ik had me ook nog best wel verheugd op morgen, want dan hebebn we een borrel op het werk. Is altijd heel gezellig. Vandaag was er nog commotie, want we hadden drank gekocht en die drankenhandel zou het komen bezorgen. Stond ie met de kratten bier aan de receptie. die dames helemaal in paniek opbellen. Er staat hier een meneer met KRATTEN BIER!!!
Toch nog gelachen dus vandaag.

Verder ben ik niet erg spraakzaam vandaag. Sorry. Die lange post moet nog maar even wachten...

Wel leuk dat er al zo veel foto's op de site staan. Op een of andere wonderbaarlijke manier heb ik het klaar gespeeld om op geen enkele foto te staan. Tot verbazing van mn vriend.

Goed, fijne avond iedereen!

Rosa, sterkte met de rapporten!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!