Dat klingt inderdaad heel heel sneu. Maar zeg maar van mij: "Always look on the bright side of life
" Dat werkt echt! Wens haar sterkte.
Nu over Spanje: we hebben een zesde klas van ongeveer 50 mensen. De groep is (heel ruw) ingedeeld in 2 groepen: De populaire mensen, en de (in hun ogen dan) niet-populaire mensen. Eerst hadden de populaire mensen bedacht om naar Salou te gaan. Maar daar hadden de niet-populaire mensen geen zin in, omdat Salou echt zo'n populaire plaats is, en zij niet-populair zijn. Die wouden liever wat anders gaan doen, zoals de pyreneen in gaan en een trektoch gaan maken, of zoiets, in ieder geval iets actiefs! Maar door onderlinge onenigheden binnen de niet-populaire mensen kwam dat er uiteindelijk niet van (noch in Frankrijk, noch in Spanje) en hebben de niet-populaire mensen besloten om naar Rosas te gaan, en daar te kijken wat ze gaan doen, Rosas ligt net over de grens met Frankrijk in Spanje, heel dicht bij de pyreneen dus.
En aangezien in bij de niet-populaire mensen hoor (en ik ben er trots op!
) ga ik niet naar Salou, maar naar Rosas, en gaan we vanuit daar misschien nog 1 of 2 dagen de pyreneen in om nog een stuk te lopen of zo. In totaal gaan er zo'n 12 mensen uit mijn klas mee (allen niet-populair), dus dat kan heel heel leuk worden!
Zo zit het dus. Dit was het verhaal van de zesde klas waar Abeltje deel van uitmaakt.
Ik hoop dat ik niet zo heel erg verbrand. Vroeger toen bel nog een Abeltje was
was ik eens heeeeeeeel erg verbrand, met een heele grote blaar op mijn kuit. Poe, dat deed pijn.
Hartelijke groeten,
Abeltje