Verder ga ik vandaag nog ff lekker relaxen, en vanavond finale Champions League kijken! (Goo AC!!)
in your dreams, ik moet het ooit wel leren voorspellen dus voor vanavond:
[/b]
hallo iedereen
kben vandaag om kleertjes geweest !! 'k Heb 2 nieuwe broeken (enfin ja, mijn zus en ik passen er allebei in dus die zijn om te 'delen') een rode blouse, een trui, een wit shirtje zonder mouwen (past onder de blouse
) en een nieuw paar schoenen. Kan er dus weer tegenaan !! En morgen en vrijdag heb ik vrijaf dus met dit prachtig weer kan het niet stuk
op het feit na dat ik moet blokken Vandaag moesten we in Engels 'Romeo and Juliet' luidop lezen en wat vraagjes beantwoorden en de lerares moest voor de party scène mensen aanduiden (de klas was niet happig om te lezen) en Hendrik werd eruit gepikt en hij moest een stukje lezen (grappig want zijn Julia was een meisje waarmee hij niet bepaald goe mee overeenkomt) en de volgende scène was de balkonscène en Michiel (de jongen die naast me zit) is goed in engels en ik ook (sorry als dit arrogant klinkt
maar kheb gewoon het geluk dat ik behoorlijk goed engels kan praten) en hij vroeg of ik zin had om dat te lezen en ik was meteen enthousiast (ik bedoel, de balkonscène, zo prachtig) en na de vraagjes over het vorige stukje staken we meteen onze hand op om zeeeker te zijn dat wij mochten lezen en toen bleek dus dat ze nog niet meteen nieuwe lezers zocht maar dat ze eerst nog wat uitleg wou geven
heel de klas keek naar ons zo van: 'gaat het?' en toen zei ze met een glimlach dat als we toch zo enthousiast waren, we meteen maar mochten lezen
hippe scène om te lezen, mooiste stukjes tekst (toch wat betreft de hoofdstukken die in ons boek staan) en het was de langste tekst (we wilden het langst lezen
) dus de les was geslaagd
Ovide: buh, moet niet leuk zijn :-\ ik ben ook aan onze kat (Bertje) gehecht en kzou het ook nie leuk vinden
Rosa: veel succes met de rapporten en huizenjacht
anyway, kheb weer superveel bij te lezen (tijd tekort tegenwoordig) dus kben weg
A&K