Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107968 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10060 Gepost op: 27-05-2003, 23:12:18 »
Dat klingt inderdaad heel heel sneu. Maar zeg maar van mij: "Always look on the bright side of life  :D" Dat werkt echt! Wens haar sterkte.

hebben wij vaker samen gepraat ofzo? dat zeg ik ook altijd! wilde dat hier als onderschrift maken, maar krijg de boel niet veranderd :( wachtwoord werkt niet
dus nu heb ik ngo steeds staan ik denk dat het sjoerd is hahahaha.

Vriendin is inmiddels bij haar ouders en het is een enorme opluchting voor haar. Heb gezegd dat ik van alle internetmensen (hahahah wat een denigrerende naam) haar sterkte moest wensen, dat vond ze wel leuk geloof ik :D

always look on the bright side of life

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10061 Gepost op: 27-05-2003, 23:14:42 »
Vandaag was in ieder geval niet zo'n leuke dag. Onze kat is weer ziek en ik ben bang dat het nu niet meer goed komt. Morgen moeten we hem naar de dierenarts brengen en die gaat dan kijken of de kat nog te redden is. We zijn echt erg gehecht aan hem, dus voor ons is het een ramp. Maar ja, dat beest voelt zich belabberd en dat is natuurlijk ook niet okee.

he bah ovide wat sneu, ik heb zelf 3 katten en ik ben ook erg aan ze gehecht. Heb eerder 2 katten uit het asiel gehad en die beestejs waren zo aanhankelijk, we waren gauw aan ze gehechtr maar ze hadden een ziekte dus ze waren allebei al heel snel ziek geworden (een na een half jaar en de andere na anderhalf) het is echt naar als je kat er zo bij ligt...

sterkte!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10062 Gepost op: 27-05-2003, 23:47:12 »
mensen ik ga slapen! slaap lekker!

kussssssss :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* julia

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10063 Gepost op: 27-05-2003, 23:47:27 »
Goedemorgen mensen...

Voor oplettende kijkers, ja de vorige post is veranderd, en niet zo'n beetje ook niet. Gelukkig nog wat tijd gevonden om nog even een beetje te tikken. Moet echter wel opschieten want om 9.25 heb ik een toets en het is al kwart over dus... Vandaag weer tussentoetsen en daarna mogen we beginnen aan een opdracht waarvoor we maarliefst 2 weken hebben gekregen. We moeten een financieel plan met alles erop en eraan opstellen voor het bedrijfje dat wij fictief op willen gaan starten. Een hele klus dus. Gelukkig is het morgen alweer lekker lang weekend, dus vandaag even flink aan de slag en dan lekker uitrusten. Donderdag is ook de AH dicht dus dan hoef ik ook al niet te werken.

Ferdi en Julien... jullie zijn toch niet mensenschuw of zo... Goeiendag zeg... het tijdstip van posten ligt bij jullie diep in de nacht... :-\. Maar, beter laat dan nooit is een spreekwoord dat in dit geval wel een beetje van toepassing is. Nu, de deuren van het lokaal zijn al open dus ik ga m'n tentamen maken. Tot vanavond of misschien kom ik vanmiddag nog wel even langs...

Gr. Sjors

« Laatst bewerkt op: 28-05-2003, 09:16:21 door intikker »
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10064 Gepost op: 28-05-2003, 10:46:44 »
Goeiemorgen!

We hebben nu project en hiervoor hadden we dus latijn en we kregen een so en daar had ik een 10 op! En... we kregen die inhaalrep trug en ik had een 7,5!! :D Ben nu wel super blij, want ik sta nu weer een 6,9 en nu sta ik zelfs op mn eindrapport een voldoende! (afgerond een 7) Goed he Annemiek? ;)

Verder hadden we nederlands, nie zo veel gedaan, en straks nog twee reps die ik zo maar ff ga leren, ken het nog echt niet goed... :-\

Wat jammer Chriz en Daisy, dat wiskunde niet zo goed ging... Ik hoop dat het toch nog meevalt.

Ovide, wat sneu zeg van je kat! Altijd zielig om je kat zo beroerd te zien zijn... :(

Ooh wat ben ik toch een doos, ik las mn vorige post ff door in de bar staat er dat ik naar pianoles moet en daarna staat ik heb zin in atletiek. Ik ging dus helemaal niet naar pianoles maar gewoon naar atletiek, wat overigens erg leuk was... ;)

Ik ga nu nog maar es aan het werk,, doeiii :-*

« Laatst bewerkt op: 28-05-2003, 10:47:30 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10065 Gepost op: 28-05-2003, 12:10:49 »
Hoihoi goeiedag allemaal!

Heerlijk zonnetje he! Ik kom net van 'n vriendin, heb dr geslapen met nog 'n vriendin. We hebben gisteravond 3 films gekeken...dat is al ons record want normaal vallen we onder de tweede al in slaap  :-\ :D

Ovide sterkte met je kat..sneu hoor! Hoop dat het nog goed komt met het beessie.

Morgen (maar dan is het hemelvaart..dus waarschijnlijk vrijdag) kan ik mijn MFD foto's halen. Ik ben benieuwd of ze gelukt zijn!

Verder fijne dag, groetjes en tot forums!

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #10066 Gepost op: 28-05-2003, 13:51:06 »
Sterkte met de kat Ovide!

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #10067 Gepost op: 28-05-2003, 14:34:43 »
ovide, sterkte met de poes!!

wat is iedereen toch stil.....

we're back :(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10068 Gepost op: 28-05-2003, 15:59:55 »
Aaaargh ik heb zoooooveel te vertellen (naja dat gevoel heb ik iig ;)) maar ik ga zometeen extra vroeg naar cabaret om extra veel te oefenen want het is al volgende week :o :o (aaargh ;D) (btw jullie zijn nog steeds allemaal van harte welkom om te komen kijken!! Rosa, Julia Tijger, weten jullie al of jullie komen??) en ik moet mn tekst nog leren :-[ en nog wat eten en nog wat mensen bellen dus ik ga het nu niet halen om alles te vertellen wat ik wil vertellen en om op iedereen te reageren op wie ik wil reageren (heb wel alles gelezen en wil dus echt op heel veel mensen reageren...) maar goed ik hoop dat dat er vanavond van komt!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #10069 Gepost op: 28-05-2003, 16:25:12 »
Ik kom alleen als ik back-stage mag, dat weet je ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Amy

• Forumlid
  • Ara Halici !
« Reactie #10070 Gepost op: 28-05-2003, 16:27:02 »
Zo dit is mijn eerste bezoekje aan de bar. Ben hier nog niet eerder geweest omdat 500 (!) pagina's me een beetje afschrok. Maar ja, nu wordt er overal veel minder gepost en ben ik dus ook maar even komen kijken  :D
Ovide, wat erg van je kat! Wij hebben (en hadden) thuis ook altijd katten. Ik weet hoe erg het is als er iets mis is.  
Ik heb trouwens wel een foto gezien waar je een heel klein beetje opstaat. Je staat samen met mij aan een tafeltje. Je ziet het trouwens ook alleen maar als je het weet  ;D
EDIT: En nog een andere met een klein stukkie van je hoofd

« Laatst bewerkt op: 28-05-2003, 16:29:19 door Amy »
'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10071 Gepost op: 28-05-2003, 16:34:10 »
Heej!!

Morgen vrij!! *Yeuh*
Rep natuurkunde was heel erg moeilijk, blugh! En de repititie filo was wel makkelijk! :) Verder ga ik vandaag nog ff lekker relaxen, en vanavond finale Champions League kijken! :) (Goo AC!!)

Annemieke: Heel erg bedankt voor je leuke kaart(en) en natuurlijk 't minibriefje van René! :D Echt heel toff! :) Hak echt niet verwacht zoiets... Haha, nu zie ik later dat er ook een fotootje bij zit!ik dacht al, waar slaat die tekst op, van de kaart Echt superleuk! :) Veel succes en plezier met cabaret, je bent vast al weg maar oke...

Amy: Welkom in de Bar!

Ga nu nog ff pianospelen, mss tot straks en anders tot morgen! :-*

« Laatst bewerkt op: 28-05-2003, 16:54:25 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10072 Gepost op: 28-05-2003, 17:22:20 »
heey heey allemaal!!

k heb ff best wel haast dus k schrijf morge ff een reactie op iedereen!!

k had vandaag dus dat prwk wiskunde waar k et een paar blz'en gelede over had..en het ging nog een beetje goed ook....heb nog geen cijfer maar k heb er een goed gevoel over.......maar k moet nu traine en strax 2 verjaardagen achter elkaar.......1 in leiden en 1 in leiderdorp..... :-X das best ver fietsen :'(

xoxox Charlotte

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline rosa

• Forumlid
« Reactie #10073 Gepost op: 28-05-2003, 19:03:29 »
hallo luitjes!

zo, ben net terug van het mega- gat Zevenhoven. Op huisbezoek geweest. Twee trouwens, dus mijn woensdagmiddag was wel weer gevuld! Natuurlijk weer verkeerd gereden!!! Ik heb ook het richtingsgevoel van een blinde kip!! ;D
En wat ga je vanavond doen??? Iets heeeel leuks: verder met de rapporten. Ik schiet gewoon voor geen meter op! Mijn meester had het vroeger veel gemakkelijker volgens mij. Nu met al die mappen....ik word er gek van! >:(
Maar ja. Dit weekend op huizenjacht!!!! Ben erg benieuwd!
Tot nu toe nog maar een afpraak, schiet niet erg op  :-\

Ovide, hoe is het met je kat?? Ik heb er ook twee (de ene heet Mollie, echt waar! Zo hebben we haar kregen) Ben ook erg aan ze gehecht.

Amy welkom!

Annemieke, je hoort nog van mij over het cabaret, ik kan iig niet op 6 juni!Dann trouwt er een vriendin van me  :)

nou, ik stop er weer mee, moet zo nog eten!

doei! ;)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10074 Gepost op: 28-05-2003, 19:32:59 »
Verder ga ik vandaag nog ff lekker relaxen, en vanavond finale Champions League kijken! :) (Goo AC!!)

in your dreams, ik moet het ooit wel leren voorspellen dus voor vanavond:

Juveeeeeeeeeee [/b]

hallo iedereen  ;)

kben vandaag om kleertjes geweest !! 'k Heb 2 nieuwe broeken (enfin ja, mijn zus en ik passen er allebei in dus die zijn om te 'delen') een rode blouse, een trui, een wit shirtje zonder mouwen (past onder de blouse  ;D) en een nieuw paar schoenen. Kan er dus weer tegenaan !! En morgen en vrijdag heb ik vrijaf dus met dit prachtig weer kan het niet stuk op het feit na dat ik moet blokken

Vandaag moesten we in Engels 'Romeo and Juliet' luidop lezen en wat vraagjes beantwoorden en de lerares moest voor de party scène mensen aanduiden (de klas was niet happig om te lezen) en Hendrik werd eruit gepikt en hij moest een stukje lezen (grappig want zijn Julia was een meisje waarmee hij niet bepaald goe mee overeenkomt) en de volgende scène was de balkonscène en Michiel (de jongen die naast me zit) is goed in engels en ik ook (sorry als dit arrogant klinkt  :-[ maar kheb gewoon het geluk dat ik behoorlijk goed engels kan praten) en hij vroeg of ik zin had om dat te lezen en ik was meteen enthousiast (ik bedoel, de balkonscène, zo prachtig) en na de vraagjes over het vorige stukje staken we meteen onze hand op om zeeeker te zijn dat wij mochten lezen en toen bleek dus dat ze nog niet meteen nieuwe lezers zocht maar dat ze eerst nog wat uitleg wou geven  ::) heel de klas keek naar ons zo van: 'gaat het?' en toen zei ze met een glimlach dat als we toch zo enthousiast waren, we meteen maar mochten lezen  ;D hippe scène om te lezen, mooiste stukjes tekst (toch wat betreft de hoofdstukken die in ons boek staan) en het was de langste tekst (we wilden het langst lezen  ;D) dus de les was geslaagd   ;D

Ovide: buh, moet niet leuk zijn  :-\ ik ben ook aan onze kat (Bertje) gehecht en kzou het ook nie leuk vinden

Rosa: veel succes met de rapporten en huizenjacht  ;)

anyway, kheb weer superveel bij te lezen (tijd tekort tegenwoordig) dus kben weg

:-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10075 Gepost op: 28-05-2003, 20:46:05 »
Bedankt allemaall voor jullie medeleven met onze kat. Het heeft niet mogen baten helaas, want we hebben hem vanmiddag moeten laten inslapen. De dokter kon niets meer voor hem doen.
Nu ben ik dus echt in mineur, maar ja daar is dan niets aan te doen. We zijn maar gaan uit eten om nog een beetje aan hem te denken en nu zitten we maar een beetje thuis. Het is zo raar dat ie er niet meer is. Normaal liep ie gewoon een beetje rond te lummelen en op het balkon te hangen.
Nou ja, ik zal er maar over ophouden, want dit heeft weinig zin. In ieder geval bedankt dat jullie aan mij en aan de kat gedacht hebben.

Morgen weer vrolijke berichten hoop ik.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10076 Gepost op: 28-05-2003, 20:57:27 »
Bedankt allemaall voor jullie medeleven met onze kat. Het heeft niet mogen baten helaas, want we hebben hem vanmiddag moeten laten inslapen. De dokter kon niets meer voor hem doen.
Nu ben ik dus echt in mineur, maar ja daar is dan niets aan te doen. We zijn maar gaan uit eten om nog een beetje aan hem te denken en nu zitten we maar een beetje thuis. Het is zo raar dat ie er niet meer is. Normaal liep ie gewoon een beetje rond te lummelen en op het balkon te hangen.
Nou ja, ik zal er maar over ophouden, want dit heeft weinig zin. In ieder geval bedankt dat jullie aan mij en aan de kat gedacht hebben.

Morgen weer vrolijke berichten hoop ik.

Groetjes Ovide

gecondoleerd  :-\

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10077 Gepost op: 28-05-2003, 20:59:13 »
(btw jullie zijn nog steeds allemaal van harte welkom om te komen kijken!! Rosa, Julia Tijger, weten jullie al of jullie komen??)

ik weet het nog steeds niet, heb iig zaterdag niks te doen nu even kijken of het financieel lukt...

Offline rosa

• Forumlid
« Reactie #10078 Gepost op: 28-05-2003, 21:09:09 »
He Ovide, wat jammer joh! Sterkte ermee!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10079 Gepost op: 28-05-2003, 21:37:37 »
mensen ik ga slapen ben doodop!
kusjus!!!!!!!!!!!!!!!