Awww Ovide :-\, wat erg voor jullie. Sterkte.
Aan iedereen die erover denkt om te komen: mijn cabaretvoorstelling is nu definitief
alleen op
zaterdagavond, dus op 7 juni om 20:00 uur. Dusseh Anne-Marie... dat lijkt me wel goed nieuws he?!
Tijger, tuuuurlijk mag je backstage en Julia, ik zou het natuurlijk super vinden als je zou kunnen komen!! Dit geldt uiteraard ook voor Rosa en ook voor alle anderen die stiekem ook wel zin hebben om te komen maar dat niet durven zeggen of zo
. Het gaat vast wel een heel grappige voorstelling worden en we hebben maandag en dinsag een extra repetitie, verder natuurlijk nog woensdag, en zaterdag overdag kunnen we ook nog oefenen, dus dat moet allemaal goed komen!! En kunnen jullie ook eens die 'cabaretvrienden' zien waar ik t altijd over heb
.
wooow das vast de reden om te komen... [color=fffff1]naja voor jou eik wel he Anne-Marie?[/color]Het was natuurlijk ook vandaag weer erg leuk en gezelli bij cabaret, na afloop ook nog een tijdje gebleven en daarna nog een eindje met een v de jongens meegefietst, ik had immers toch helemaal niets te doen
(zo heerlijk). Er was alleen wel ff een soort onenigheid omdat iem dacht dat ze heel veel kritiek had gekregen oid maargoed dat was dus niet zo leuk dan :-\. Vorig jaar waren er echt van die aparte groepjes mensen bij cabaret, das echt een heel stuk minder gezellig, ben wel btje bang dat dat nu ook weer gaat gebeuren, maar ja als, dan maakt het nu niet meer zo heel veel uit want t is toch bijna afgelopen... ( :'()
Gister was dus een van die vrienden jarig en ben ik daar langsgeweest met die andere vriend als verrassing. Gelukkig was ie thuis en hij vond het ook wel erg leuk dat we langskwamen geloof ik
. Dus dat was sowieso al een geslaagde avond, maar daarna had ik ook nog een schoolfeest en dat was ook wel leuk en gezelli. Zal wel t laatste schoolfeest zijn geweest :-\, hoewel, er was nu ook een aantal ex-6eklassers dusja
. Naja kheb me iig wel vermaakt en ik kon vandaag de hele dag slapen
dus ben pas om half 1 opgestaan
.
Amy, leuk dat je ook eens de bar hebt durven binnenstappen! Als je elke dag of elke twee dagen wel opt forum bent kun je het ook zelfs nog wel bijhouden met lezen! En dat zou natuurlijk wel het leukste zijn want dan leer je iedereen ook echt wel kennen
.
Han, jammer dat je bedrijfje failliet is! Jullie hadden moeten winnen
. Hoop dat je er nog its aan kunt doen.
Daisy, oeiii dat moet pijnlijk zijn! Beterschap voor je vinger en dat je maar snel weer op volle snelheid kan typen
.
Rosa, nog ff volhouden met die rapporten, straks zijn ze uitgedeeld en ben je ervan af! En idd succes met huizenjacht!
Anne-Marie, leuk dat je het idd leuk vond!
Hahaha ja dat fotootje was niet echt zo boeiend maja
. Ik zal m zo snel mogelijk ook nog wel in groot formaat (en ik kleur
) posten...
Verder zijn we druk bezig met te brainstormen over de nieuwe bestemming van de site, maar dat hadden jullie vast wel al 'n beetje meegekregen.
uhhh nee niet echt...
:-\ je mag er vast niet meer over zeggen?
Nou ik wilde op nog meer mensen reageren maar die berichten zijn alweer zo oud dat ze niet meer te zien zijn hieronder bij samenvatting van onderwerp
en dus ben ik vergeten wat ik wilde zeggen. Ojaaa weet nog wel iets: Chriz en Daisy, ik blijf voor jullie duimen dat jullie wiskunde gehaald hebben!!
Welterusten alvast iedereen,
Miekje