Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107932 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10080 Gepost op: 28-05-2003, 21:42:37 »
Truste Juul!

Ovide: wat vreselijk van jullie kat! Sterkte ermee.

Ik ben zelf al weer 'n tijdje niet meer langs geweest in de bar, maar dat is eigenlijk omdat ik niet veel nieuws te vertellen heb. Ik heb 't erg druk gehad met school weer de afgelopen dagen en ik ben blij dat ik morgen vrij heb. Al moet ik dus net als A&K wel heel veel doen voor m'n studie.  :-[ Nou ja, gelukkig kunnen studieboeken ook meegenomen worden naar de tuin om vervolgens in de zon te gaan zitten lezen.  :)  En oh ja ook nog niet zo goed nieuws: na weken lang heel goed te hebben gepresteerd is ons 'bedrijfje' bij de managementgame op school nu toch failliet gegaan. Op 'n paar eurootjes maar, dus erg jammer.  :-[  Maar ik heb nog 'n beetje hoop dat we ons faillissement weer te boven komen zodat we toch nog succesvol worden!  ;)

Verder zijn we druk bezig met te brainstormen over de nieuwe bestemming van de site, maar dat hadden jullie vast wel al 'n beetje meegekregen.

Ik wens iedereen verder 'n fijne avond

« Laatst bewerkt op: 28-05-2003, 21:43:36 door Han13 »

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #10081 Gepost op: 28-05-2003, 22:11:43 »
Hier ook nog een berichtje van mij. Ik typ op het moment wat trager, wat ik heb een grote snee in mijn linker wijsvinger, dus daar zit een grote plijster om. Maar verder gaat alles wel goed, heerlijk genoten van mijn eerste echte vrije dag.

@ Ovide >>> Sneu zeg  :-[

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10082 Gepost op: 28-05-2003, 23:19:15 »
auwie gedaan?? aaaaahhhh  :-* erop!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10083 Gepost op: 28-05-2003, 23:24:25 »
Awww Ovide :-\, wat erg voor jullie. Sterkte.

Aan iedereen die erover denkt om te komen: mijn cabaretvoorstelling is nu definitief alleen op zaterdagavond, dus op 7 juni om 20:00 uur. Dusseh Anne-Marie... dat lijkt me wel goed nieuws he?! :D
Tijger, tuuuurlijk mag je backstage en Julia, ik zou het natuurlijk super vinden als je zou kunnen komen!! Dit geldt uiteraard ook voor Rosa en ook voor alle anderen die stiekem ook wel zin hebben om te komen maar dat niet durven zeggen of zo :P. Het gaat vast wel een heel grappige voorstelling worden en we hebben maandag en dinsag een extra repetitie, verder natuurlijk nog woensdag, en zaterdag overdag kunnen we ook nog oefenen, dus dat moet allemaal goed komen!! En kunnen jullie ook eens die 'cabaretvrienden' zien waar ik t altijd over heb ;). wooow das vast de reden om te komen... [color=fffff1]naja voor jou eik wel he Anne-Marie?;)[/color]

Het was natuurlijk ook vandaag weer erg leuk en gezelli bij cabaret, na afloop ook nog een tijdje gebleven en daarna nog een eindje met een v de jongens meegefietst, ik had immers toch helemaal niets te doen :) (zo heerlijk). Er was alleen wel ff een soort onenigheid omdat iem dacht dat ze heel veel kritiek had gekregen oid maargoed dat was dus niet zo leuk dan :-\. Vorig jaar waren er echt van die aparte groepjes mensen bij cabaret, das echt een heel stuk minder gezellig, ben wel btje bang dat dat nu ook weer gaat gebeuren, maar ja als, dan maakt het nu niet meer zo heel veel uit want t is toch bijna afgelopen... ( :'()

Gister was dus een van die vrienden jarig en ben ik daar langsgeweest met die andere vriend als verrassing. Gelukkig was ie thuis en hij vond het ook wel erg leuk dat we langskwamen geloof ik :). Dus dat was sowieso al een geslaagde avond, maar daarna had ik ook nog een schoolfeest en dat was ook wel leuk en gezelli. Zal wel t laatste schoolfeest zijn geweest :-\, hoewel, er was nu ook een aantal ex-6eklassers dusja ;). Naja kheb me iig wel vermaakt en ik kon vandaag de hele dag slapen :D dus ben pas om half 1 opgestaan :-[ ;D.

Amy, leuk dat je ook eens de bar hebt durven binnenstappen! Als je elke dag of elke twee dagen wel opt forum bent kun je het ook zelfs nog wel bijhouden met lezen! En dat zou natuurlijk wel het leukste zijn want dan leer je iedereen ook echt wel kennen :).

Han, jammer dat je bedrijfje failliet is! Jullie hadden moeten winnen >:( ;). Hoop dat je er nog its aan kunt doen.

Daisy, oeiii dat moet pijnlijk zijn! Beterschap voor je vinger en dat je maar snel weer op volle snelheid kan typen ;).

Rosa, nog ff volhouden met die rapporten, straks zijn ze uitgedeeld en ben je ervan af! En idd succes met huizenjacht!

Anne-Marie, leuk dat je het idd leuk vond! :D Hahaha ja dat fotootje was niet echt zo boeiend maja ::). Ik zal m zo snel mogelijk ook nog wel in groot formaat (en ik kleur :-[) posten...

Verder zijn we druk bezig met te brainstormen over de nieuwe bestemming van de site, maar dat hadden jullie vast wel al 'n beetje meegekregen.
uhhh nee niet echt... :-[ :-\ je mag er vast niet meer over zeggen?

Nou ik wilde op nog meer mensen reageren maar die berichten zijn alweer zo oud dat ze niet meer te zien zijn hieronder bij samenvatting van onderwerp ::) en dus ben ik vergeten wat ik wilde zeggen. Ojaaa weet nog wel iets: Chriz en Daisy, ik blijf voor jullie duimen dat jullie wiskunde gehaald hebben!!

Welterusten alvast iedereen,
:-* Miekje

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #10084 Gepost op: 28-05-2003, 23:35:41 »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10085 Gepost op: 28-05-2003, 23:36:11 »
Wat kon Seedorf nou gebeuren toen hij van 11 meter schoot

Er is leven er is leven na de dood

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10086 Gepost op: 28-05-2003, 23:37:38 »
Dusseh Anne-Marie... dat lijkt me wel goed nieuws he?! :D
Ja, dat is zeker weten goed nieuws, alleen dit keer was je niet de goednieuwsbrenger... ;)[color=fffff1]aai, je hebt me door... :: ) ; ) neehor, ik kom juist ook voor jou natuurlijk...[/color]

Ovide: Bah wat naar van jullie kat! Sterkte ermee!

Han: Wat jammer dat jullie bedrijfje failliet is gegaan...

Wiehoee!! AC Milan heeft gewonnen!! Had ik het toch goed he Debbie? ;)

Weltrustuh allemaal! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #10087 Gepost op: 28-05-2003, 23:42:40 »
Aaaaaa gossiepossie wat zielig Ovide... :'(  Hoe oud was je kat? Wastie gewoon "op"  ofzo?

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10088 Gepost op: 28-05-2003, 23:49:01 »
Aaarrrghhh... de kapper gemist. En ik loop alweer een week achter. Ik ben al 5 weken niet naar de kapper geweest dus mijn haren rijzen de pan uit om het zo maar te noemen. Morgen heb ik gelukkig een nieuwe afspraak kunnen maken dus morgen gaat eindelijk mijn haar eraf. Ben alleen nog aan het denken wat voor kapsel ik er van laat maken. Balkenende-coupe lijkt me wel iets  :P. Zoals gewoonlijk zal het er wel op neer komen dat ik de kapper laat beslissen.

Vandaag die toets gemaakt. Goeiendag zeg, wat was dat een -PIEP- toets. Echt, ik heb me nog nooit zo wanhopig gevoelt na afloop. Daar gaat mijn voorzichtig opgebouwde gemiddelde van 7,8. Ik denk dat dat gaat kelderen tot ongekende dieptes.

Sorry dat ik nu even niet reageer op voorgaande berichtjes, maar ik had geen tijd om alles nog eens rustig door te lezen, dat doe ik misschien morgen wel een keertje als er niet teveel wordt bijgeschreven, want anders houdt ik het helemaal niet meer vol.

Morgen in ieder geval lekker buiten zonnen, dan kan ik een heel klein beetje minder wit worden want zoals het er nu voorstaat is dat weer schandalig hoe wit ik er uit blijf zien. Morgen maar weer eens gaan zonnen of zo.

FF kijken, ik wilde nog iets vertellen, maar ben het weer vergeten en kan er ook niet meer op komen én het ligt ook niet op het puntje van m'n tong dus ik hou maar op voordat ik hier alleen nog maar regels met zinloze tekst vol ga zitten tikken...

Welterusten voor diegene die gaan slapen en tot morgen of zo...

Gr. Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10089 Gepost op: 29-05-2003, 10:24:38 »

:-\ Wat erg voor je Ovide ! Denk je dat je een nieuwe kat gaat nemen? of liever niet?

Han: ook zo druk? ik moet echt moeite doen om alles bij te kunnen lezen want kheb megaveel blokwerk ! (maar binnen 1 maand is het voorbij *finger crossed*)

Wiehoee!! AC Milan heeft gewonnen!! Had ik het toch goed he Debbie? ;)

ik geef op. Grote tip voor de mensen die af en toe een gokje wagen: vraag aan mij wie er gaat winnen en doe dan het tegenovergestelde. Dat was balen zeg. Anyway, onze commentator sprak ook over het liedje 'Na de dood' toen Seedorf miste  ;D

kga mij omkleden denk ik en dan straks blokken. Of nee, eerst een e-mail schrijven.

doei,  :-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10090 Gepost op: 29-05-2003, 10:32:14 »
Han: ook zo druk? ik moet echt moeite doen om alles bij te kunnen lezen want kheb megaveel blokwerk !

Yep erg druk hier! En 't probleem is dat ik zo weinig zin heb als 't zo'n goed weer is.  :-[

Maar ik ga gewoon in m'n bikini in de tuin zitten leren. Kan ik toch 'n beetje van 't fijne weer genieten.  :)

Citaat
(maar binnen 1 maand is het voorbij *finger crossed*)

Idd! Ik hoop ook over 'n maand klaar te zijn. En nu maar hopen dat ik alle tentamens in 1 keer haal, zodat ik niet in augustus (midden in de zomervakantie dus) hoef te leren voor m'n hertentamens.  :-[

Succes met blokken Debbie!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10091 Gepost op: 29-05-2003, 10:39:28 »
Goeiemorgen!

Tis echt lekker weer zeg! :)
Blauwe lucht... Heb daarnet met de hond gelopen, altijd lekker zo 's ochtends!
Heb morgen gewoon school (bah) dus ga vandaag ook ff aan 't werk en verder lekker zonnen denk ik...

A&K en Han: Allebei veel succes met leren en k hoop dat het over een maand voor jullie voorbij is... ;)

Tot straks!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10092 Gepost op: 29-05-2003, 10:41:38 »

Anyway, onze commentator sprak ook over het liedje 'Na de dood' toen Seedorf miste  ;D

ik weet!! ik kijk altijd naar de belg met voetbal, en moest er erg om lachen.. ook nog voordat ie die penalty moest nemen, ging die commentator al zijn gemiste nog eens opnoemen.  ;D hoe bedoel je bad karma geven?? toen zei ik al tegen raoul : let op hij mist weer......

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10093 Gepost op: 29-05-2003, 11:11:56 »
Goedemorgen!
Bedankt voor het sterkte wensen en het medeleven., Nog even in het kort: onze kat had een nierziekte en daaraan in ie gestorven (nou ja ingeslapen). Hij was bijna 7 jaar. We willen wel een nieuwe kat, maar we gaan over twee weken op vakantie, dus dat wordt dan pas daarna. We willen graag een jonkie, dus als iemand nog iets weet hou ik me aanbevolen.

Dan maar weer over tot de orde van de dag. En dat is vandaag vrij weinig, want ik heb vrij! Denk dat ik dadelijk even naar de stad ga, de meeste winkels zijn wel open vandaag. We willen kijken voor een nieuw bed, want dit is niet veel meer. We hadden estijds niet al te veel geld, dus toen maar een goedkope versie gekocht.

Verder een beetje van het goede weer genieten dit lange weekend en een beetje verheugen op de vakantie.

Veel plezier allemaal vandaag!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #10094 Gepost op: 29-05-2003, 11:14:40 »
Jammer Ovide ({)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #10095 Gepost op: 29-05-2003, 11:21:24 »
auwie gedaan?? aaaaahhhh  :-* erop!

M'n vinger opengehaald aan de huissleutel,  :P overkomt mij altijd, maar het gaat wel weer hoor  ;)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10096 Gepost op: 29-05-2003, 11:40:41 »
...en weer een lekker weertje!

Heb net mn referaat een beetje goed in elkaar gezet. Die moet ik maandag in de klas houden; over mijn stage van dit jaar. Gaat wel lukken verder, ben alleen niet zo goed in spreken voor 'n groep..maarja ff oefenen dan.

Verder heb ik gister besloten om toch maar deze zomer rijlessen te gaan nemen (en als het goed is mn rijbewijs te halen)...omdat ik anders gewoon niet op de parachute club kom! ...die opleiding para springen moet dan jammer genoeg wel een jaar wachten.

Ovide 7 jaar is redelijk voor 'n kat toch? Maarja iig niet leuk dus sterkte ermee. Hoop dat jullie een lief nieuw katje krijgen na de vakantie.

Daisy hoe krijg je het voor elkaar om je vinger open te halen aan je huissleutel?

Fijne dag!  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10097 Gepost op: 29-05-2003, 12:02:52 »
Succes met blokken Debbie!

jij ook Han  ;)

A&K en Han: Allebei veel succes met leren en k hoop dat het over een maand voor jullie voorbij is... ;)

ik hoop het ook  ;D

ik weet!! ik kijk altijd naar de belg met voetbal, en moest er erg om lachen.. ook nog voordat ie die penalty moest nemen, ging die commentator al zijn gemiste nog eens opnoemen.  ;D hoe bedoel je bad karma geven?? toen zei ik al tegen raoul : let op hij mist weer......

ja hè, was zo van: toen heeft hij gemist en toen en toen ...  ;D en toen mist hij weer...

Ovide: veel succes met het zoeken naar een nieuw bed

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #10098 Gepost op: 29-05-2003, 12:06:57 »
't is heel raar.

Ik moest gisteren werken, dus ik pakte m'n sleutelbos van m'n fiets om naar mijn werk te gaan. Wij zijn op dit moment onze tuin aan het verbouwen, dus toen ik de tuin in liep om richting mijn fiets te lopen, vroeg mijn moeder ineens of ik nog even wilde helpen iets te verplaatsen. Ik ben de kwaatste niet, dus dat doe ik wel. En wat er daarna gebeurde week ik niet mee maar ik verplaatse mijn sleutelbos van m'n ene naar m'n andere hand en toen ging er iets mis, rats, vinger open  ::)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10099 Gepost op: 29-05-2003, 12:13:54 »
Welke idioot laat Seedorf nou een penal nemen????  :o Djees, en ai, wat baal ik. AJAX was dit jaar toch echt wel heel, heel erg dichtbij  :-\ (Ze waren beter dan AC Milan)