Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107914 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10100 Gepost op: 29-05-2003, 13:00:49 »
We willen wel een nieuwe kat, maar we gaan over twee weken op vakantie, dus dat wordt dan pas daarna. We willen graag een jonkie, dus als iemand nog iets weet hou ik me aanbevolen.

ik wil mijn twee katjes van 11 maanden, ongeholpen, wel bij elkaar zetten  ;)

verder heb ik hier op de site gelzen dat er twee zwangere katten zijn, weet alleen niet meer in welk topic  :-\ misschien kunnen we een wie heeft er een jongekat voormij topic openen???

always look on the bright side of life

Offline rosa

• Forumlid
« Reactie #10101 Gepost op: 29-05-2003, 13:19:26 »
ik wil mijn twee katjes van 11 maanden, ongeholpen, wel bij elkaar zetten  ;)

verder heb ik hier op de site gelzen dat er twee zwangere katten zijn, weet alleen niet meer in welk topic  :-\ misschien kunnen we een wie heeft er een jongekat voormij topic openen???

Ik heb het ook gezien, volgens mij in het topic geopend door Cora Bora, over kandidaten, insiders en de mol.

Wat ben ik toch een juf!!!
"je doet het goed!"
"blijf je best doen"
"Mooizo!"
"ga zo door!"

Nog ff dan kan ik lekker naar het strand!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10102 Gepost op: 29-05-2003, 13:23:40 »
M'n vinger opengehaald aan de huissleutel,  :P overkomt mij altijd, maar het gaat wel weer hoor  ;)

hoe krijg je dat nou weer voor elkaar!!!  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10103 Gepost op: 29-05-2003, 13:27:40 »
Haihaiii

Hm, de site is nogal sloom... (tsja de pm-pagina is dat eik altijd, hoewel ik toch echt mn best doe onder de 40 te blijven tegenwoordig...) dus ik hou het maar even kort ;D. Zo nog ff de rest van mijn mfd-foto's in het fandagtopic zetten, want dat heb ik nog steeds niet gedaan ::). En ik moet msn maar ff opnieuw downloaden want hij deed gisteravond weer heeeeeeel erg uhh gaar :P. En nu heb ik natuurlijk alle tijd, althans, als mn vader de computer niet bezet houdt... hm het is natuurlijk ook wel supermooi weer, maar het nadeel daarvan is dat ze mij hier dan altijd willen dwingen buiten te gaan zitten en dan heb ik dr spontaan niet zo veel zin meer in :-[. Nouja ik zie wel.

Ovide, succes met zoeken naar een goed bed en jullie vinden vast ook wel een heel lief klein schattig poesje... als jullie m hebben, wel veel foto's maken en laten zien he?!
Debbie en Han, nog maar eventjes volhouden met leren, dan ben je straks des te blijer dat je ervan af bent! En het gaat jullie echt wel lukken!
Sjors, hoe is je haar geworden? Ik hoop dat je nog een voldoende staat trouwens ondanks die vreselijke toets van gister...
Anne-Marie, goed van je dat je het goed voorspeld had hoor met die voetbalwedstrijd! arme Debbie, ook al de verkeerde mol... :p
Fenna, succes alvast met je rijlessen! Of mss eerst met uitzoeken waar je ze precies gaat nemen enzo...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #10104 Gepost op: 29-05-2003, 14:09:22 »
Ovide:

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Abeltje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • DOH!
« Reactie #10105 Gepost op: 29-05-2003, 15:09:43 »
Heeeeeej, mensen,

Dit is denk ik de laatste keer dat ik op het forum ben voordat ik naar Spanje ga, dus ik ga er maar weer eens vol tegenaan! Dit wordt een lang bericht, ik voel het  ;D

Annemieke: heel veel plezier bij je cabaret voorsteling, het zal wel heel leuk worden, ook veel plezier aan de mensen die daar komen kijken dan!

Trouwens wel jammer dat ik nu naar Spanje ga, het is hier nu zulk lekker weer! Wat een zon, daarvoor hoef je niet naar Spanje...

Ovide ik vind het heel sneu van je kat :'( Veel sterkte hoor.

Han en Debbie: jullie kunnen het wel hoor!

Nu moet ik zo maar weer even wat boterhammen gaan smeren voor de 23 uur in de bus... :-\ En ik moet mn tas nog pakken, cello spelen, en vanavond bij mn neef eten... Dus ik heb het nog even druk. En morgen kan ik dus niet uitslapen GAAP. Half negen vertrekt de bus al...

Iedereen een hele fijne Hemelvaart! Het is in ieder geval mooi weer! En tot maandag de 9e dan maar. Ik hoop dat ik in Spanje nog aan iets anders dan mollen en molmensen kan denken... Misschien is er wel een internetcafe of zo! Rouge doet het ook zo! Hmmmm, ik zal kijken!

Nou, de lengte is toch een beetje tegengevallen... ;D

Hartelijke groeten, tot snel,

Abeltje

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10106 Gepost op: 29-05-2003, 15:45:22 »
Heel veel plezier in Spanje Abeltje!  :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10107 Gepost op: 29-05-2003, 15:57:00 »
Debbie en Han, nog maar eventjes volhouden met leren, dan ben je straks des te blijer dat je ervan af bent! En het gaat jullie echt wel lukken!

Anne-Marie, goed van je dat je het goed voorspeld had hoor met die voetbalwedstrijd! arme Debbie, ook al de verkeerde mol... :p

kheb op anderhalf uur 4 oden geleerd dus het vlot wel  ;D nog een viertal te gaan maar kdenk dak eerst wa wiskunde ga doen, ben het nog niet zeker.
Khad idd de verkeerde mol ja  ::) én nog eens de verkeerde voetbalploeg ... geen voorspellingen meer voor mij  ;D

Abeltje : veel plezier !!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10108 Gepost op: 29-05-2003, 16:28:59 »
abeltje: veel plezier in spanje! en succes in de bus! hoop dat je geen wagenziekte hebt  ;D

mensen ik ga nu naar mijn schoonouders om daar te eten

kussssss julia :-*

« Laatst bewerkt op: 29-05-2003, 23:42:18 door juultjuh »
always look on the bright side of life

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10109 Gepost op: 29-05-2003, 16:35:06 »
Tja... als iedereen weggaat wordt het hier wel heel rustig he...
Ik ben een beetje bruin!! Net even 1,5 uur in de tuin gehangen (jawel hangmat) met heel kort broekje en hempje aan enzo dus het gaat de goede kant op. Nu maar hopen dat het vanaaf niet rood is... mij kennende.
Maar goed... ik ben ook verder gegaan in m'n 1300-bladzijden-boek en ik ben al op blz. 643!! Het gaat goed... ben pas zaterdag begonnen.
De buurmeisjes waren buiten aan het spelen in de tuin... en maar kwèken en schreeuwen enzo... NEE JIJ BENT AF!!! ECHT NIET!!! WELLES... NIETES enz. Ik zou er gek van worden als ik niet al een vliegtuig was...

{edit: bewegende plaatjes verwijderd. - Malcolm}

« Laatst bewerkt op: 30-05-2003, 02:45:08 door Malcolm »

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #10110 Gepost op: 29-05-2003, 16:43:19 »
Ik kom net terug van de Ikea. Nou is dat niet zo'n ramp maar wel als je daar in de afgelopen 6 weken al drie keer eerder geweest bent  ;D

Abeltje veel plezien in espana! en Ovide jammer van je kat... balen man.

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Amy

• Forumlid
  • Ara Halici !
« Reactie #10111 Gepost op: 29-05-2003, 16:43:26 »
en succes in de bus! hoop dat je een wagenziekte hebt  ;D
Jeej, jij bent wel gemeen zeg  :).

Ovide: veel sterkte!
Abeltje: veel plezier op vakantie!
Fenn: hartstikke leuk dat je rijles gaat nemen! Ik zelf heb nu al een hele tijd les en aanstaande donderdag ga ik op. Ik hoop echt dat ik het deze keer ga halen want ik ben al een keer gezakt en het kost iedere keer klauwen met geld. Bovendien is de kans groot dat ik ook m'n theorie overnieuw moet doen als ik zak. Maar goed, daar moet ik nog even niet aan denken. Ik ga gewoon van het positieve uit  ;D

'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10112 Gepost op: 29-05-2003, 16:45:39 »
jij haalt je rijbewijs!!! Ik heb het ook sinds 23 april... had zo'n snelcursus van de ANWB... 4 weken en toen examen. ik himmel  :-\ maar ik haalde het wel.
Ik ga duimen!!!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #10113 Gepost op: 29-05-2003, 16:54:20 »
Abeltje veel plezier in spanje! Ik ga a.s. in 28 uur heen en terug naar London met school, met de bus. Het zal wel errug vermoeiend zijn, aangezien ik nooit in bewegende voertuigen kan slapen. Maar het gaat heel leuk worden, en kan als ik thuis ben altijd nog slapen (tot 14.00 en dan de F1 GP kijken ;D)

maapie

• Gast
« Reactie #10114 Gepost op: 29-05-2003, 17:22:46 »
hoe krijg je dat nou weer voor elkaar!!!  ;D

dat vraag ik me ook soms af bij mensen.. ik ken iemand die met haar beugel aan de heg bleef hangen... oei dat is toch wel erg ;D

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10115 Gepost op: 29-05-2003, 17:27:47 »
oww spannend Amy! Ik hoop echt voor je dat je het haalt. Het is inderdaad harstikke duur. Ik hoop ook dat als ik ooit een keer op moet het in 1 x haal. Ik moethet zelf betalen...en dat is al erg genoeg.

Alvast succes. En niet te zenuwachtig zijn dan hoor. Maar dat is pas volgende week.

Zo'n spoedcursus lijkt me niks...dan krijg je toch niet echt ervaring met het rijden in die korte tijd denk ik. En 't moet wel veilig blijven  ::)

Houdoe!  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10116 Gepost op: 29-05-2003, 18:13:53 »
Abel heeeeeel veel plezier in Spanje!!! :-* Maar dit zul je toch wel niet meer lezen...

Debbie, dat gaat goed zo met je Latijn! Ga zo door! (Argh, ik kan het goede smiley niet vinden... Pino, help...!)

Amy, niet te veel stressen idd, en ik zal ook meehopen dat je het haalt!

Daisy, wanneer ga je nou naar Londen? Zaterdag?

Ik moet de tafel gaan dekken, doeiiii...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #10117 Gepost op: 29-05-2003, 18:34:50 »
@ Annemieke >>> Yep zaterdag

* Daisy mist de naam 'e' wel een beetje  ;D
[/color]

« Laatst bewerkt op: 29-05-2003, 18:35:49 door Daisy »

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10118 Gepost op: 29-05-2003, 20:26:34 »
dat vraag ik me ook soms af bij mensen.. ik ken iemand die met haar beugel aan de heg bleef hangen... oei dat is toch wel erg ;D

OMG toen moest ik toch wel heel erg hard lachen. Het lijkt Jackass wel.
Computer doet trouwens opeens heel raar??? Hij is heel langzaam en het beeld wiebelt een beetje... ::)

Pino, bedankt hoor!

Verders heb ik weinig te melden. We zijn voor een bed gaan kijken, maar die krengen zijn hartstikke duur (we willen een Auping), dus dan ga je niet over een nacht ijs natuurlijk.

Groetjes Ovide

Ow ja, ik ga morgen met mn vader de hele dag op stap. Een rit met oude legervoertuigen. Geen idee waar naar toe, maar met dit weer is alles leuk.

Abeltje: fijne vakantie en val niet van een berg!  ;)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10119 Gepost op: 29-05-2003, 21:41:16 »
Debbie, dat gaat goed zo met je Latijn! Ga zo door! (Argh, ik kan het goede smiley niet vinden... Pino, help...!)

het goede smiley ?  ;D goed dat je examen Nederlands al voorbij is  ;)

ik ben hartstikke moe! 'k Ben om 18:30 vertrokken met mijn ouders voor een fietstochtje. Eerst zijn we langs Parijs rond naar Hendrik thuis gereden, daar heb ik wat gevoetbald en toen zijn we nog naar mijn grootouders gereden en toen weer naar huis en kben welgeteld 10 min thuis. Phoe.... 'k moet wel zeggen dat het vlug afkoelt buiten  :-\

banaan begint met een b, soms met een s