Haihaiii
Hm, de site is nogal sloom... (tsja de pm-pagina is dat eik altijd, hoewel ik toch echt mn best doe onder de 40 te blijven tegenwoordig...) dus ik hou het maar even kort
. Zo nog ff de rest van mijn mfd-foto's in het fandagtopic zetten, want dat heb ik nog steeds niet gedaan
. En ik moet msn maar ff opnieuw downloaden want hij deed gisteravond weer heeeeeeel erg uhh gaar
. En nu heb ik natuurlijk alle tijd, althans, als mn vader de computer niet bezet houdt... hm het is natuurlijk ook wel supermooi weer, maar het nadeel daarvan is dat ze mij hier dan altijd willen dwingen buiten te gaan zitten en dan heb ik dr spontaan niet zo veel zin meer in
. Nouja ik zie wel.
Ovide, succes met zoeken naar een goed bed en jullie vinden vast ook wel een heel lief klein schattig poesje... als jullie m hebben, wel veel foto's maken en laten zien he?!
Debbie en Han, nog maar eventjes volhouden met leren, dan ben je straks des te blijer dat je ervan af bent! En het gaat jullie echt wel lukken!
Sjors, hoe is je haar geworden? Ik hoop dat je nog een voldoende staat trouwens ondanks die vreselijke toets van gister...
Anne-Marie, goed van je dat je het goed voorspeld had hoor met die voetbalwedstrijd!
arme Debbie, ook al de verkeerde mol... :pFenna, succes alvast met je rijlessen! Of mss eerst met uitzoeken waar je ze precies gaat nemen enzo...