Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107905 keer)

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10120 Gepost op: 29-05-2003, 22:36:14 »
Vandaag de kapper langs geweest. Ziet er volgens de rest wel weer leuk uit, maar mij is het niet echt helemaal naar wens. Maar ja, het is bijna vakantie en het groeit wel weer aan is dan het motto, en ik heb vast ergens nog wel een paar leuke petten en mutsen liggen dus dat komt wel goed. Verder niet echt veel interessants gedaan, niet gaan zwemmen want de auto deed het niet dus maar in de tuin gaan liggen en een boek gelezen. Stone City voor de mensen die het willen weten. Moet echt heel snel typen dus sorry voor de spelfouten die er misschien inzitten want ons mam begint te schreewen dat ik naar bed moet... Ik terugsschreeuwen dat het pas half 11 is, maar ik moet blijkbaar mijn kamer nog opruimen. Morgen vertel ik de rest nog wel die ik wilde vertellen. Alvast welterusten...

Gr. Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10121 Gepost op: 29-05-2003, 23:12:15 »
hai kwilde nog ff gedag zeggen maar heb niet echt iets te zeggen en kga nu ff een programma over Darwin kijken... morgen niet vergeten widm op te nemen :o

nou welterusten alvast iedereen!! :-*

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10122 Gepost op: 29-05-2003, 23:52:54 »
Jeej, jij bent wel gemeen zeg  :).

oeps heb dat in pure onschuld getikt maar mijn toetsenbord is overgebruikt, oftewel ik ben aan een nieuwe toe, de spatiebalk laat helmaal los en sommige letters vallen af en toe weg, omdat ik te snel typ, vandaar dat ik veel taalfouten maak en af en toe een letter vergeet, er moest dus staan:

ik hoop dat je GEEN wagenziekte hebt :-\

« Laatst bewerkt op: 29-05-2003, 23:54:13 door juultjuh »
always look on the bright side of life

Offline Amy

• Forumlid
  • Ara Halici !
« Reactie #10123 Gepost op: 30-05-2003, 00:16:01 »
Gelukkig maar  ;D

Verder heb ik ook niet zo veel te vertellen. Ik denk dat ik maar eens naar bed ga  ::)

'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10124 Gepost op: 30-05-2003, 12:30:10 »
goeiemiddag iedereen !

amai , nog ni veel gepost é vandaag hier  ::) niet dat ik iets interessants te vertellen heb (der is vast niemand die wil weten dat ik anderhalve pistolet als ontbijt gehad heb, ik in de douche geweest ben, wat met Hendrik gechat heb en zonet om spaghettisaus geweest ben  ;D) maar ik kwam jullie gewoon ff goeiedag zeggen  ;) straks Henin op Roland Garros en vanmiddag Malisse tegen Agassi !

doei  :-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10125 Gepost op: 30-05-2003, 14:32:50 »
Hey allemaal. Inderdaad rustig hier. Niet gek ook, met dit weer ben je toch maf als je iets in het forum gaat schrijven.  ::)

Owww ik heb vandaag afspraak voor eerste rijles gemaakt!...Woensdag om 19:40!

Hellup kei eng, moet ik een auto gaan besturen joh  ;) Gaat vast wel lukken...

Fijne dag, geniet van 't zonnetje  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10126 Gepost op: 30-05-2003, 14:41:36 »
Hey allemaal. Inderdaad rustig hier. Niet gek ook, met dit weer ben je toch maf als je iets in het forum gaat schrijven.  ::)

>:( >:( sommige mensen moeten gewoon werken hoor..  ;) ;D

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10127 Gepost op: 30-05-2003, 15:04:13 »
Het is buiten ook veelste warm! Nu is de zon even weg, maar ik heb er een uurtje ingelegen ofzo en volgens mij ben ik verbrand  :-[

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10128 Gepost op: 30-05-2003, 15:13:19 »
Owww ja sorry werkende mensen, het spijt me dat ik niet aan jullie heb gedacht in deze hitte. Sterkte nog.

(zo goed cora  ;))
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10129 Gepost op: 30-05-2003, 15:18:06 »
Owww ja sorry werkende mensen, het spijt me dat ik niet aan jullie heb gedacht in deze hitte. Sterkte nog.

(zo goed cora  ;))
 :-*

hitte??? ik heb het steenkoud joh....er is hier 1 of andere *&&^*^*^*&#  in de overgang die de airco steeds op stand antartica zet..  ::)  >:(
zal straks wel tegen een muur aanlopen als ik naar buiten ga... :(

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10130 Gepost op: 30-05-2003, 16:30:13 »
Jaaaaah ik heb vanmorgen gezwommen in het zwembad, lekker met dit weer, en we gaan straks naar mijn tante die het zwembadje buiten heeft staan, lekker voor rick! heb haar momenteel aan de foon, ze is tegen kinderen aan het schreeuwen dat ze niet op de rand mogen zitten LOL
rick klopt op mijn schouder dat ik zijn gameboy moet bespelen om een veld te halen...

ik gaaaa wordt gek!
kussssss julia

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10131 Gepost op: 30-05-2003, 16:40:42 »
hallo iedereen, heb niet alles bij begelezen want t is zo veel! k kan uit deze blz iig opmaken dat de meeste mensen dr niet zijn ofzo want t is erg rustig :)

k heb vanmorgen gevlogen, n rondje over rotterdam en vlaardingen want mn vader had daar nog bonnen voor ofzo, njah t was erg leuk. k had met n vriend afgesproken dat ie ergens zou staan en toen heb k m nog gezien vanuit de lucht dus dat was wel grappig :D

daarna heb ik eik de hele middag gekookt, want we krijgen vanaaf vrienden te eten en mn vader had ze gisteren (toen aten we bij hun) beloofd dat ze heel lekker zouden eten. t is nl. zo dat mn moeder met n vriendin van dr n weekendje weg is, en die vrienden dr man is weer vrienden met mijn vader en dan hebben ze nog n zoontje, en net als mn vader houden ze niet van koken dus ze hebben deze kans gegrepen om niet te hoeven koken... maar goed k klaag verder niet want k vind t wel erg leuk om te doen, behalve dan dat k net een alergische reactie heb gehad op n pesto sausje  :-\ njah, na t eten vanaaf nog ff uit maar dan wel n beetje op tijd weer naar huis, want gister zat ik om 2 uur nog te msn-en dus heb niet zoveel slaap gehad vannacht.

iedereen nog n fijne dag! geniet van t zonnetje want hij is er waarschijnlijk niet heel erg lang meer.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #10132 Gepost op: 30-05-2003, 18:57:50 »
k heb vanmorgen gevlogen, n rondje over rotterdam en vlaardingen want mn vader had daar nog bonnen voor ofzo, njah t was erg leuk. k had met n vriend afgesproken dat ie ergens zou staan en toen heb k m nog gezien vanuit de lucht dus dat was wel grappig :D
:o Vanaf Rotterdam Airport Door???? Ik was aan het werk, maar heb je niet gezien.... :-\

When God created man, she was only joking!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10133 Gepost op: 30-05-2003, 18:57:57 »
Heej!!

Weekend!! Jah, ik had dus nog wel school vandaag, alle scholen hier waren vandaag vrij behalve onze school natuurlijk dat wij als enige een halve week langer meivakantie hadden doet er ff niet toe... ;) Het was heel relax en heb in totaal iets van 2 uur buiten op het gras gelegen. Vooral met de pauze's ging iedereen op het gras zitten, krijg je zo'n highschool-effect... :D Verder nog een repje economie, en die was behoorlijk stom maarja, heb vast wel een voldoende! :)

We gaan zo bbq-en! Lekkerlekker... Hoop dat we beetje op tijd klaar zijn zodat ik nog ff kan msnen en forummen... ;)

Ik had niet veel bij te lezen hier zeg,,, :-\

Annemieke: :o, wat een abnormaal kort bericht was dat zeg gisteravond! Tssk :P

Nog een fijne avond iedereen en mss tot straks! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #10134 Gepost op: 30-05-2003, 20:47:46 »
heeeeey allemaal, tijdje geleden dat ik in de bar ben geweest!
hebben jullie een leuke dag gehad? ik vond het heeeeeeerlijk zo in de zon, ik hoop dat het morgen net zo lekker is! :)
We hebben te horen gekregen dat de oplevering van ons nieuwe huis weer 3 weken is uitgesteld, balen >:(  >:( we hopen dat het nog vóór de bouwvakvakantie valt, anders wordt het 6 weken uitgesteld! Maar we zullen zien.
Vanavond en vannacht weer lekker feeste, beachparty! lekker hoor met dit weer :)
ik ga nu voor de 2e keer vandaag widm kijken, kan er geen genoeg van krijgen  :-[

Ik hoop dat jullie een fijne avond hebben!

xxxxxsies

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10135 Gepost op: 30-05-2003, 20:55:29 »
Hallo allemaal!

Ik ben vandaag met mn vader op pad geweest. Echt leuk hoor. Een autotour met een oude legerjeep door westelijk zuid-limburg (de streek rond Mastricht zeg maar) en de Belgische Voerstreek. Erg leuk, zeker met dit weer. Hoewel het erg warm was, maar ik wil zeker niet klagen.

Net lekker ge-BBQ-ed, nadat ik al het stof van me af had gewassen. Het regende natuurlijk  ::), maar gelukkig hebben we een elektrische BBQ die je ook binnen kunt gebruiken.

Verder weinig te melden, ga zo Praatjesmakers kijken.

Fijne avond en geniet van de warmte!

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10136 Gepost op: 30-05-2003, 22:12:24 »
Leuk lijkt me dat Ovide in zo'n jeep!!

Ik ben net met de bijna-buurman achterop de motor een stuk wezen rijden! Had nog nooit op 'n motor gezeten...echt gaaf! Met 150 over de snelweg (lekker te hard he  ::))
Wel ff eng...maar super cool. Wil ik ook nog een keer leren...motororrijden!

Fijne avond! :-*

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10137 Gepost op: 30-05-2003, 22:22:28 »
Heey!

Zo, heb net lekker ge-bbq-ed (zoiets Ovide? ;) )!
ER komt zo dus ik zie jullie morgen wel weer!

Han, wat ben je de laatste tijd weinig in de Bar! :( Druk zeker, zoals je poosje geleden al zei.

Annemiek: Vandaag helemaal niet in de bar gepost?! :o

Zaar: Leuk dat je hier ook weer ff langs komt! ;)

Was is het hier stil verder, op 't forum, op MSN :(

Ik ga nu, tot morgen! :-*

« Laatst bewerkt op: 30-05-2003, 22:23:13 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10138 Gepost op: 31-05-2003, 00:02:57 »
heej lieve mensen! ben net terug van een verjaardag die eigenlijk morgen gevierd werd maar iedereen was er vanavond ook al  ;D

rick is bij tante gebleven, vond het veel te leuk daar! We hebben hem na de verjaardag opgehaald, Hij ligt nu in bed!

ik ga nu zelf slapen en even kijken of rick in slaap is gevallen...

...kijkt...

...ja hoor! slaapt hahaha gelukkig maar!

mensen ik wens jullie een goede nachtrust toe toedels en kusjus enzo! baaaaaaai!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10139 Gepost op: 31-05-2003, 10:06:05 »
goeiemorgen iedereen !

het is jammer maar ik merk wel dat we in het post-moltijdperk aanbeland zijn. Normaal kwam het nooit/zelden voor (tijdens de mol) dat je met minder dan 10 ofzo ingelogd was en nu staan er 5 waarvan ik er 2 ken en die zijn alweer ergens anders bezig. Doet me herinneren aan de tijd (ach, wat een tijd amper een paar maand terug maar kom) dat ik me net ingeschreven had en dat het kon gebeuren dat je de enige was die on line kwam maar het leuke eraan is wel dat je zo'n gezellige groep met mensen vormt die hier blijven contact houden.

anyway, ik merk voorlopig geen zon  >:( hopelijk komt die er wel door en dan ga ik vanmiddag (rond een uur of 3) naar de stad om een cadeau voor een vriendin en nog naar het strand (als het weer tenminste meewil...)

:-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s