Haihai
Annemiek: Vandaag helemaal niet in de bar gepost?!
:-\
Thnx dat je het opmerkt
, nee, idd helemaal niet gister... ik las alles hier zo na en ik dacht al van huhhh, waar was ik gister... maar toen wist ik het weer, ik heb me gisteren nl ingeschreven bij
zeven verschillende uitzendbureaus! Goedhe van mij, ik had dr helemaal geen zin in, maar ja ik
moet werk vinden anders kan ik niet op vakantie enzo
maargoed nu moet dat dan toch ook wel lukken he.
Nou en ik was al redelijk laat vertrokken (eerst widm gekeken en daarna tijdje aan de foon gehangen met Sterretje... die 20 blz achterloopt met de bar dus onmogelijk bij kan lezen
) dus ik was pas ong 5 uur thuis, daarna moest ik koken, en daarna vierde die vriend van me zn verjaardag (waar ik dinsdag, op zn verjaardag zelf, ook al langs was geweest). Was wel gezelli.
Vandaag gingen we weer eens rpgen... pfff ja voor mij hoeft het eik niet zo nodig
maar twee jongens uit mn klas zijn echt zo fanatiek, iedere dag dat het mogelijk is willen ze weer afspreken om te rpgen... (gelukkig is dat niet zo onwijs vaak
) Maarre och kvind het ook wel gezellig, met zn viertjes vandaag, maja, twordt echt steeds minder interessant vind ik gwoon. Eerst wasset nog wel nieuw enzow... Maar goed dat begon al om 11 uur maar liefst, hoe verzinnen ze het
, dus kon ik vanochtend ook niet meer posten. Wat mij betreft heeft het er dus niets mee te maken dat we in post-molseizoen zitten
(maar eerder dat mn school is afgelopen enzow).
Ik zie btw geen nieuwe smilies... zal wel aan mn mac liggen ofzow... maar ik zal zo ff in het smileytopic kijken, mss dat ik er ff iets voor moet doen.
Maarre... ik kreeg vanochtend ook nog erg slecht nieuws te horen... mn oma heeft een hersenbloeding gehad (oid) en het gaat echt slecht met dr... ze ligt nu int ziekenhuis, mn vader is erheen... maarja er schijnt zoiets gezegd te zijn dat áls ze erbovenop komt, dat ze dan nog maar heel weinig zal kunnen enzo... dus het gaat echt erg slecht. Ik weet niet echt precies hoe ik me moet voelen, het is nog niet geheel tot me doorgedrongen denk ik...
Maar goed... ff klein btje hk bijlezen voordat ik zometeen weer moet koken. Btw Anne-Marie, hoe kom je aan die ondertitel?! Gefeli he...
Deb, wast leuk opt strand?
liefs, Annemieke