Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107828 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10140 Gepost op: 31-05-2003, 11:24:17 »
Het was hier al volop zon vanaf 7 uur ofzo. Daar hopelijk ondertussen ook?

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10141 Gepost op: 31-05-2003, 11:30:16 »
Goedemorgen!

Het is hier ook al erg warm, meer benauwd, zeg maar. De zon zit achter wat sluierwolkjes, waardoor het nog broeieriger wordt.

Mn vriend is nu naar de markt om asperges te kopen. Die eten we dan vanavond met een stukje zalm erbij. Jammie, ik heb er al zin in.

Het begint inderdaad een stuk rustiger te worden. Zelfs Ferdi en Julien heb ik niet meer gesignaleerd in de bar.

Ik ga nog maar even een beetje bijlezen, want dat heb ik al een paar dagen niet echt meer gedaan. Toch nog wel een boel denk ik.

Geniet van het lekkere weer vandaag!

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Amy

• Forumlid
  • Ara Halici !
« Reactie #10142 Gepost op: 31-05-2003, 11:35:21 »
Hallo allemaal!

Ik ben net terug van autorijles. Het was m'n laatste les voor het examen as donderdag. Het ging eigenlijk best goed. Zelfs parkeren lukte heel aardig! Maar jonge jonge wat was het heel in die auto zeg! Net een broeikas. Verder ga ik vandaag een beetje in de zon zitten en nog wat opdrachten voor school maken.

Groetjes!

'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10143 Gepost op: 31-05-2003, 11:42:07 »
Goeiemorgen!

De zon schijnt hier ook al weer, geen sluierwolken meer maar idd wel benauwd...

Ik ga straks maar ff wiskunde bijwerken en wat vooruitwerken voor school, morgen komen nml. mijn oom en tante eerst op bezoek uit Zuid-Holland en die gaan dan 's avonds weer weg én mn oma en mn andre tante komen die avond en gaan dinsdag weg... Dus van huiswerk maken zal zondag niet super veel komen... ;)

En mss ga ik vanmiddag nog ff naar de stad met mn moeder! :) Hoop dat ik wat leuke dingen zien, als ik ga...

Iedereen een hele fijne dag en tot straks! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10144 Gepost op: 31-05-2003, 12:39:23 »
oké, ik vond al dat ik een raar wezen zag toen ik binnenkwam in de huiskamer, maar toen ik er eentje zag in een vorige post van mij, had ik door dat de smileys gewoon veranderd zijn  ;D

ziet er alleszins hip uit  ;D de zon is er ook doorgekomen hoor ! vanmiddag toch strand  ;)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10145 Gepost op: 31-05-2003, 15:42:41 »
ik heb net twee uur lang op een terrasje gezeten en het was lekker!! Wat gedronken, tosti op enzo... heerlijk. Beetje mensen kijken. En er kwam een 1 mans orkest en dat begon te spelen YMCA en Oranje Boven enzo, echt lol.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10146 Gepost op: 31-05-2003, 17:22:37 »
Haihai

Annemiek: Vandaag helemaal niet in de bar gepost?! :o
:-\
Thnx dat je het opmerkt :), nee, idd helemaal niet gister... ik las alles hier zo na en ik dacht al van huhhh, waar was ik gister... maar toen wist ik het weer, ik heb me gisteren nl ingeschreven bij zeven verschillende uitzendbureaus! Goedhe van mij, ik had dr helemaal geen zin in, maar ja ik moet werk vinden anders kan ik niet op vakantie enzo :-X maargoed nu moet dat dan toch ook wel lukken he.
Nou en ik was al redelijk laat vertrokken (eerst widm gekeken en daarna tijdje aan de foon gehangen met Sterretje... die 20 blz achterloopt met de bar dus onmogelijk bij kan lezen ::)) dus ik was pas ong 5 uur thuis, daarna moest ik koken, en daarna vierde die vriend van me zn verjaardag (waar ik dinsdag, op zn verjaardag zelf, ook al langs was geweest). Was wel gezelli.

Vandaag gingen we weer eens rpgen... pfff ja voor mij hoeft het eik niet zo nodig :-X maar twee jongens uit mn klas zijn echt zo fanatiek, iedere dag dat het mogelijk is willen ze weer afspreken om te rpgen... (gelukkig is dat niet zo onwijs vaak :P) Maarre och kvind het ook wel gezellig, met zn viertjes vandaag, maja, twordt echt steeds minder interessant vind ik gwoon. Eerst wasset nog wel nieuw enzow...  Maar goed dat begon al om 11 uur maar liefst, hoe verzinnen ze het :P, dus kon ik vanochtend ook niet meer posten. Wat mij betreft heeft het er dus niets mee te maken dat we in post-molseizoen zitten ::) (maar eerder dat mn school is afgelopen enzow).

Ik zie btw geen nieuwe smilies... zal wel aan mn mac liggen ofzow... maar ik zal zo ff in het smileytopic kijken, mss dat ik er ff iets voor moet doen.

Maarre... ik kreeg vanochtend ook nog erg slecht nieuws te horen... mn oma heeft een hersenbloeding gehad (oid) en het gaat echt slecht met dr... ze ligt nu int ziekenhuis, mn vader is erheen... maarja er schijnt zoiets gezegd te zijn dat áls ze erbovenop komt, dat ze dan nog maar heel weinig zal kunnen enzo... dus het gaat echt erg slecht. Ik weet niet echt precies hoe ik me moet voelen, het is nog niet geheel tot me doorgedrongen denk ik...

Maar goed... ff klein btje hk bijlezen voordat ik zometeen weer moet koken. Btw Anne-Marie, hoe kom je aan die ondertitel?! Gefeli he...

Deb, wast leuk opt strand?

liefs, Annemieke

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10147 Gepost op: 31-05-2003, 17:58:05 »
Snel voordat ik ga eten nog even posten, je moet toch wat he in je vrije tijd. Zit een beetje muziek te luisteren en op het forum te lezen, waar de laatste paar dagen volgens mij maar weinig gepost wordt, of ligt dat aan mij?

Het was toch te warm om buiten te zitten, dus heb ik m'n dagelijkse rustuurtje lekker binnen gehouden, in plaats van in m'n hangmat. Op de bank liggen met de TV aan is ook fijn! Alleen jamemr dat Schalken moest opgeven vandaag, ik had het hem wel gegund om ver te komen.

Nu hopen dat Verkerk het een beetje goed doet in z'n volgende wedstrijd, volgens mij kan hij best ver komen. Ben ik de enige die het tennis op Roland Garros een beetje volgt of zijn er nog meer mensen? Zou ik wel gezellig vinden, zou ook in het nieuwe obsessies topic kunnen (volgens mij heb ik obsessies niet goed geschreven maar ik heb geen flauw idee hoe het wel moet).

Morgenmiddag/avond lekker bbq-en, heb er nu al zin in! Als het maar niet TE warm is, want dan zit je met z'n allen weg te smelten!

Dit was het voor nu!

Groetjes, Annuh

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10148 Gepost op: 31-05-2003, 18:32:16 »
Annemieke: wat erg van je oma. Ik hoop dat 't snel wat beter met haar gaat. Sterkte ermee!

Ik heb weer de hele dag gewerkt vandaag. 't was goed te merken dat 't zo'n fijn weer was, want 't was veel minder druk dan normaal. Ik denk dat de mensen meer zin hebben in bbqen met dit weer als in vlaai.  ;)

Maar goed, ik vond 't niet zo erg, want nu waren we tenminste 'n beetje op 'n redelijke tijd klaar. Ik was toch al om 7.00 uur begonnen, dus werken tot 17.00 uur vond ik wel lang genoeg voor zo'n warme dag. In de bakkerij was 't trouwens niet om uit te houden zo warm. We zijn tussen 't werken door vaak in de koelcellen gaan staan om wat bij te komen.  :)

Han, wat ben je de laatste tijd weinig in de Bar! :( Druk zeker, zoals je poosje geleden al zei.

Ik heb 't idd erg druk. Ik moet in de laatste 2 weken dat ik les heb nog 3 rapporten schrijven, bergen met opdrachten maken en bovendien heb ik volgende week ook nog 'n belangrijke presentatie, die ik dus nog moet voorbereiden. Ik word er 'n beetje moe van om zoveel te moeten doen met die fijne weer.  :(

Maar goed, daar komen we wel weer doorheen. Nog effe doorzetten en over 4 weken heb ik dan ook zomervakantie.  :D

Ik ga m'n pizza in de oven duwen en dan nog effe lekker buiten zitten voordat straks Kopspijkers en DWHN op tv komt. Misschien tussendoor ook nog effe wat aan die presentatie doen.

Iedereen alvast 'n fijne avond! (...waarschijnlijk zit iedereen  :'(  op de bank om 21.00 uur, omdat er geen WIDM op komt.  ;) )

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10149 Gepost op: 31-05-2003, 18:35:06 »
Annemieke, wat vervelend van je oma. Kan me voorstellen dat je een beetje gemengde gevoelens hebt. Eerst maar even afwachten lijkt me, hoe het gaat lopen. Sterkte in ieder geval.

Verder heb ik vanmiddag een mega-strijk marathon gehouden. Niet meer normaal wat je in een dikke week kunt verzamelen. Zeker met dat mooie weer vliegen de kleren de was in en uit en dan de strijkmand in. Het mandje is weer leeg, maar helaas hangt het rek buiten alweer vol met schone, ongestreken was. Kan ik morgen weer verder gaan.

Net lekker asperges gegeten met zalm. Was erg lekker. De rest van de avond maar een beetje hangen en tv kijken. Ben nog steeds een beetje depri vanwege mn kat... :(

Grappig trouwens die nieuwe 'smilies'. Ik neem aan dat het mollen moeten voorstellen. Het doet me alleen aan iets anders denken, maar dat zal mijn verdorven geest dan wel zijn... ;)

Anyway, fijne avond!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #10150 Gepost op: 31-05-2003, 18:55:55 »
Nu hopen dat Verkerk het een beetje goed doet in z'n volgende wedstrijd, volgens mij kan hij best ver komen. Ben ik de enige die het tennis op Roland Garros een beetje volgt of zijn er nog meer mensen? Zou ik wel gezellig vinden, zou ook in het nieuwe obsessies topic kunnen (volgens mij heb ik obsessies niet goed geschreven maar ik heb geen flauw idee hoe het wel moet).

ik ik ik ik !!! heel lastig dat het in de periode van de examens valt en zeker nu we 2 topbelgen hebben (Clijsters en Henin) maar ik probeer er echt zoveel mogelijk van te volgen. Clijsters heeft vanmorgen trouwens weer een hele goeie match gespeeld ! Heb je gezien gisteren hoe ze Ferrera moesten afvoeren op de draagberrie ?  :-\

Grappig trouwens die nieuwe 'smilies'. Ik neem aan dat het mollen moeten voorstellen. Het doet me alleen aan iets anders denken, maar dat zal mijn verdorven geest dan wel zijn... ;)

het is idd je verdorven geest  :P en je komt er heus wel bovenop hoor ivm je kat! sterkte nog alvast

Annemieke: khoop dat het vlug beter gaat met je oma  :-\lijkt me nooit leuk als zoiets je overkomt

kben terug vant strand (met Hendrik en een vriendin) en hoewel ik nie het gevoel had dat ik ook maar iets bruinde ofzo, zei m'n zusje dat ik rood ben in mijn gezicht en gebruind op mijn schouders dus dat ga ik zometeen ff gaan checken in de spiegel  ;D

:-* A&K

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10151 Gepost op: 31-05-2003, 19:13:49 »
Halloo!!

:) Zo, daar ben ik weer!

Heb vandaag wiskunde weer bijgewerkt! Vind ik tog wel erg goed van mezelf, zomaar op een zaterdag! Verder ben ik toch nog naar de stad geweest, en ik heb een orange 3-kwartsbroek gekocht en een orange/geel/groen hempje er op! Staat erg leuk, al zeg ik 't zelf, wel redelijk aan de prijs :-X Ach, dan heb je ook wat he? ;) Het was echt warm zo in de stad, geen wind enzo... Heb dus ff ijsje gegeten bij de dierentuin waar mijn broer werkt... ;D

Ik weet niet of ik vanavond nog iets op tv ga kijken, waarschijnlijk gewoon forummen en msnen...

Annemieke: Wat naar van je oma! Ik hoop dat ze er bovenop komt, kan me voorstellen dat 't nog niet echt is doorgedrongen... sterkte ermee!

Han: Succes dan nog met je rapporten enzo! Nog ff-tjes ;)

Leuk trouwens die nieuwe smilies, moet er nog wel ff aan wennen hor... Wel irri dat de zin waar een smilie onder staat wat naar boven schuift, staat zo onverzorgd,,, vinnik hor ::)

En ik kom aan die ondertitel Annemieke, doordat ik Evanescene erg mooi vind, en Comp ook... :Den omdat ik natuurlijk zoveel muziek ken, ahum ahum

Kom vanavond wel weer langs, doeiii :-*

« Laatst bewerkt op: 31-05-2003, 19:14:57 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10152 Gepost op: 31-05-2003, 19:29:58 »
ik ik ik ik !!! heel lastig dat het in de periode van de examens valt en zeker nu we 2 topbelgen hebben (Clijsters en Henin) maar ik probeer er echt zoveel mogelijk van te volgen. Clijsters heeft vanmorgen trouwens weer een hele goeie match gespeeld ! Heb je gezien gisteren hoe ze Ferrera moesten afvoeren op de draagberrie ?

:-* A&K

Nee dat heb ik niet gezien, heb gister niet zo heel veel tennis gezien. Vanmorgen was ze echt goed ja! Hopen dat ze eens wint van de zusjes! Zou wel eens goed zijn voor ze. Of Henin natuurlijk.

• Forumlid
« Reactie #10153 Gepost op: 31-05-2003, 19:33:44 »
ja, ik baal er altijd van als het weeeer al eens finale tss de williams-zusjes is. In het begin was het wel leuk om te zien hoor maar na de 33e keer heb je hem wel  ::) Clijsters en Henin zijn er allszins toe in staat  ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #10154 Gepost op: 31-05-2003, 19:35:48 »
Annemieke, sterkte met je oma!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10155 Gepost op: 31-05-2003, 23:01:12 »
Hoihoi!

Zo, deprimerend hor, om tussen 9 uur en 10 uur op de comp te zitten... :( Maarja, t is wel gezellig op msn! :) no comment Annemiek : P Moet zo maar eens naar bed, ik heb deze week ook weer 4 reps, misschien 3 want engels gaat mss nie door. Dan nog 3 dagen les waaronder 1 rep en dan heb ik zo goed als vakantie!! :D Dus nog 2 weekjusz... en dan weer 2 weekjusz en dan zit ik in Ierland!  8)

Iedereen alvast een fijne dag morgen! Truste! :-*

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10156 Gepost op: 31-05-2003, 23:17:57 »
Net even Dit was het nieuws gekeken, had best lol. M'n moeder is naar de schouwburg ofzo, al vanaf 19.15u dus ik denk dat ze nog wat aan het drinken is maja ze ziet maar hoe laat ze thuis komt. Ik mocht ook mee maar ik had er niet zo'n zin in, dus zit ik hier gezellig op het forum.

Ben een beetje Bert Visscher aan het downen, ga volgend jaar naar hem in de Schouwburg, lijkt me echt zwaar lol (ook al moet je er van houden). Maar hij is echt zo actief... als je sommige dingen van hem ziet dan denk je waar heeftie de energie vandaan???

maja niet dat ik nog heel veel te melden heb hier, dus ik ga maar weer eens verder lezen.

Groetjes, Annuh

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10157 Gepost op: 1-06-2003, 01:03:58 »
he gatsie annemieke! wat naar van je oma! ik denk aan je  :-\ Vervelend dat je niet weet hoe je je moet voelen. Mijn oma heeft ook in het ziekenhuis gelegen maar die was nog helemaal bij kennis. We horen morgen wel hoe het gaat met je oma, hoop dat je een beetje kan slapen (oftwel dat je nu een beetje slapen kan)

sterkte!
kussss julia :-*

always look on the bright side of life

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10158 Gepost op: 1-06-2003, 10:51:55 »
Goeiemorgen!

De zon schijnt weer volop!

'T bezoek komt zo straks, en ik heb vanochtend besloten dat ik vandaag echt bruin wil worden, dus zal vanmiddag wel niet op 't forum te vinden zijn... ;) En natuurlijk vanavond de Amstel Cup Finale! 8) Heb dr al zin in... Verder ga ik vandaag nog maar weer wat voor school doen, denk dat dit wel een redelijk relax weekje wordt, 'maar' 3 a 4 reps, en die zijn nie zow moeilijk geloof ik... :)

Een hele fijne en zonnige dag allemaal! :-*

« Laatst bewerkt op: 1-06-2003, 10:54:36 door @miesh »

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10159 Gepost op: 1-06-2003, 11:15:34 »
compuart gefeliciteerd!!

en fijne dag!!  :-*