Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107855 keer)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10180 Gepost op: 1-06-2003, 18:34:17 »
He Comp, Van Harte Gefeliciteerd !!!   En nog heel veel jaartjes, waarin je deze site mag blijven beheren!!!

Je hebt er in ieder geval lekker weer bij.....

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

maapie

• Gast
« Reactie #10181 Gepost op: 1-06-2003, 19:13:08 »
GEFELICITEERD MALCOLM EN COMPUART!!!

wat is het warm buiten he! pff ik kon bijna geen adem meer halen vanmiddag! (gelukkig dat er zwembaden en schaduw bestaan!)  :D

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10182 Gepost op: 1-06-2003, 19:26:07 »
GEFELI MALCOLM & COMPUART!!

k baal echt onwijs nu want ik werd vanmorge om half 10zondagmorgen!! wakker gebeld door me werk dat ik NU moest komen en dat k al te laat was, dus ik himmel verbaast want k had gister al gewerkt en k mag nooit 2 dagen achter elkaar werken, nou dus ik himmel shago daar heen, kom ik daar aan: jah je had niet hoeve komen want we hebben nu mensen te veel *maakt wurgt smilie*

maar goed k heb het overleefd....

ow leuke smilies trouwens ff uitproberen hoor:
 :) ;) :D ;D >:( :( 8) :o ??? ::) :P :-[ :-X :-\ :-* :'(

haha, ik vind ze egt koel!!
xoxox Charlotte

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

maapie

• Gast
« Reactie #10183 Gepost op: 1-06-2003, 19:27:35 »
Wat erg voor je Charlotte! Wat doe je voor werk?

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10184 Gepost op: 1-06-2003, 19:32:34 »
k ben schminkster ( wat een raar woord ::) haha) op duinrell maar k verkoop ook snoep, funartikelen, tassen, fopartikelen.....enz enz enz
maar het is voor 1 dag in de week wel leuk maar 2 dagen achter elkaar word je gewoon heel erg moe.. van het staan en het is in de duinen dus het is ook suuuuper warm :(

maapie

• Gast
« Reactie #10185 Gepost op: 1-06-2003, 19:35:11 »
leuk zeg! maar ik begrijp wel dat je het na 1 dag wel beu bent. Vermoeiend!
 btw; nu ga ik effe weg; haren wassen. ben zo terug!

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10186 Gepost op: 1-06-2003, 19:43:39 »
Citaat
leuk zeg! maar ik begrijp wel dat je het na 1 dag wel beu bent. Vermoeiend!
btw; nu ga ik effe weg; haren wassen. ben zo terug!

jah idd wel vermoeiend.....suc6 met je haar wassen!! hihi

k ga ff dingen over mars ( de planeet, niet het snoep) voor een werkstuk opzoeken.....en oh wat heb k er een zin in!! ::)

maapie

• Gast
« Reactie #10187 Gepost op: 1-06-2003, 19:52:48 »
suc6 met je haar wassen!! hihi
hihi dankjewel. het ruikt nu weer helemaal lekker, en niet meer naar chloor en vet! ;D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10188 Gepost op: 1-06-2003, 20:27:45 »
GEFELI MALCOLM & COMPUART!!

is malcolm ook jarig??  :o  ;)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #10189 Gepost op: 1-06-2003, 20:43:48 »
Hallo, hier ook maar weer een berichtje van mij, allereerst van harte gefeliciteerd Compuart  :D, nog vele jaren!

Ik ben weer terug uit London (sinds half 6 vanochtend), het was leuk in London, maar de reis was vreselijk, ik doe het nooit meer. De bus zou om 1 uur vertrekken, komt ie om 1 voor 1 aanrijden. Wij er als een haast in (wel cool zo'n dubbeldekker), maar pas na een klein kwartier reden we weg, maar ja, uiteindelijk na een (te) lange stop in België, misten we de boot (Calais-Dover) :-[. Slapen lukte niet, maar uiteindelijk om 10.00 uur Engelse tijd (11.00 NL) in London. Was erg gezellig, leuke dingen gezien, o.a. een mooie parade bij Buckingham Palace want de ik geloof dat Elisabeth jarig was. Verder nog wat leuke dingen bezocht, uitgerust in parkjes onder de bomen ('t was gewoon veels te heet!  :P), we hebben nog ff 5 minuten vast gezeten in de metro (heel erg leuk, stil staan in 't donker), nog bij de burger king gegeten (waar, toen ik me wilde opfrissen, alleen maar HEET water uit de kraan kwam  ???) en om half 8 verzamelen. Maar je raad het al, de bus was er niet. Die kwam pas 3 kwartier later, waardoor we wéér de boot miste. Uiteindelijk toen we in Frankrijk waren zijn we in 1x doorgereden naar huis, zodat we uiteindelijk maar een 0,5 uur vertraagd waren. Eenmaal thuis nog heerlijk geslapen tot 12.30 uur, ff Formule 1 kijken, waar ik tot mijn grote schrik zie dat mijn favoriet de dag ervoor zwaar gecrash is  :o, maar Jens was OK  :), verder prima.

Zo, dit was het dagverslag van mij, nu de rest van de gemiste berichten in dit topic nog ff lezen  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10190 Gepost op: 1-06-2003, 20:44:02 »
Compuart, ook van mij van harte gefeliciteerd!!!

Iedereen heel erg bedankt voor al het medeleden mbt mn oma. Vind ik echt heel erg lief van jullie. Maarre dat hopen dat ze snel weer beter wordt enzo... dat zal ws niet hoor.
Ik ben gisteravond naar Heerlen gegaan, zodat ik vanmiddag weer op tijd thuis zou kunnen zijn voor jp. Mn moeder en broer zijn vandaag heen en weer gegaan. Nog geen pretje al dat treinen, niet alleen vanwege de temperatuur, maar er waren ook nog werkzaamheden waardoor ik vandaag over de terugweg 3 en een half uur gedaan heb ipv de normale 2 en een half... Magoed... Helaas ben ik vanochtend dus dicht bij jou in de buurt geweest Ovide... (jij woonde toch dicht bij t ziekenhuis?) Het gaat nog steeds ong hetzelfde met mn oma, ze reageert nauwelijks ergens op, en een arm is sowieso verlamd. Waarschijnlijk zal ze niet meer beter worden, maar ja als, dan zal ze natuurlijk nog maar erg weinig kunnen enzo, dusja, je weet ook echt niet waarop je nu moet hopen zeg maar. Eigenlijk komen alle familieleden nu min of meer afscheid nemen. Wel best emotioneel dus. Het is nu dus inmiddels wel tot me doorgedrongen zeg maar, wantja erover horen is toch wel heel iets anders dan haar ook echt zien. En tja als andere familieleden hun tranen dan ook niet meer binnen kunnen houden, begin ik ook wel te huilen...

Maarja inmiddels is dat nu een meer berusting, of eigenlijk meer afwachten hoe lang het nog duurt enzo en wat er precies gaat gebeuren. Ze is wel 84 en zoals mn oom ook al zei heeft ze wel een mooi leven gehad enzo. Dus ik ben wel verdrietig, maar kdenk dat we er ook allemaal wel vrede mee kunnen hebben. Dus voorlopig even afwachten.

Vanmiddag dus naar jp geweest, en al mijn aansporingen hadden blijkbaar wel effect gehad, want iedereen was er!! Das echt heel bijzonder. Ik was bang dat het de laatste keer zou zijn, maar we wilden allemaal graag doorgaan na de vakantie en waren ook allemaal bereid goede afspraken te maken zodat we er altijd allemaal zouden zijn enzow, want dat is dus echt wel nodig. Ik heb gezegd dat ik na de vakantie, als ik in Nijmegen studeer en een tijdje later ws woon, onmogelijk achter de anderen aan kan hollen om ervoor te zorgen dat ze er zijn, maar dat begrepen ze natuurlijk wel en ze zouden er dan nu zelf voor zorgen dat ze er altijd waren. Dus ws gaan we gewoon door! En verder komen ze ws allemaal naar mn cabaretvoorstelling a.s. zaterdag, wat het totaal aan publiek voor mij op 20 maakt!! Super he. (Ok dan niet al die mensen komen alleen voor mij, maar toch...)

Nou dat was wat ik te vertellen had, kwil nu niet echt al te enthousiast zijn enzow maar ik ben ook niet heel extreem verdrietig, dat komt nog wel denk ik dan... maar ik ga wel maar gwoon ff bijlezen.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #10191 Gepost op: 1-06-2003, 20:47:33 »
@Annemieke, ook vanmij heel veel sterkte, ook voor de rest van je familie!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #10192 Gepost op: 1-06-2003, 22:01:30 »
Ey eyyy
Tsjongejonge, wat is het weer retewarm... ik zit nu nog voor een open raam  maar mijn hand wordt de hele tijd klam van t vasthouden vd muis, blegh!
Aah annemieke wat rot voor je zeg, veel sterkte! Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, mijn ene opa en oma zijn gestorven voordat ik was geboren en mijn andere opa en oma leven nog, dus ik weet niet echt hoe het voelt natuurlijk, maar het lijkt me verschrikkelijk.
Daisy, kewl dat het leuk was daar in Londen. Ik ben er nog nooit geweest maar ik wil er zeker een keer heen!
Ik moet zo van de pc af, maar eerst nog even een paar dingetjes downloaden. Ik kan nu toch nog niet slapen met die hitte...  :-\
Morgen lekker uitslapen, ik hoef pas om 11 uur te beginnen, heerlijk!
Zeg, ik kap er weer eens mee, iedereen fijne avond!

:-*

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10193 Gepost op: 1-06-2003, 22:16:57 »
Hooi!

Pff, tis idd warm! Wel lekker hor... ;) Alleen ik moet nu in de comp-ruimte slapen omdat mn oma in mijn kamer slaapt, en hier is het nog warmer.

Annemieke: Wat rot zeg! Veel sterkte ermee en ook voor je familie natuurlijk...
Daisy: Fijn dat het zo leuk was in Engeland!

Ga nu maar naar bed denk ik, trustuh! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10194 Gepost op: 1-06-2003, 23:04:46 »
compuart van harte en no vele vele jaren!!!! ;D ;D ;D ;D :D :D :D :-* :-* :-* 8) 8) 8)

als je op deze link klikt zie je een lief katje die heel erg vrolijk is op jouw verjaardag hahahah

http://biphome.spray.se/mp/
kusssss julia

always look on the bright side of life

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10195 Gepost op: 1-06-2003, 23:07:27 »
annemieke: he bah zeg is ook moeilijk om je tranen te bedwingen zeker als je mensen ziet huilen om wie je geeft enzo en als je oma daar zo hulpeloos ligt, dan voel je je zo machteloos... nogmaals sterkte...

always look on the bright side of life

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10196 Gepost op: 1-06-2003, 23:33:03 »
Annemieke, ook van mij heel veel sterkte en ik hoop dat het over een tijdje allemaal weer beter gaat!

Beetje raar om nu over m'n dag te vertellen, maja toch maar even melden:
Ik heb vandaag ge-bbq-d (of hoe je dat ook mag schrijven) in Limburg, dus het was poepieheet en echt niet leuk meer. Maar ik heb de hele dag in de schaduw gezeten, en ik denk zo'n 3 liter water gedronken dus ik kon het hebben.
En omdat de bbq van m'n volleybalteam was hebben we de trainers bierpakketten gegeven, en omdat ik ziek ben kreeg ik een fruitmand :D was ik wel heel blij mee, vond het lief.

Eigenlijk was dat m'n hele dag.

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #10197 Gepost op: 2-06-2003, 00:29:04 »
Eeeeeen goeienavond. Ben weer terug uit Amsterdam, waar ik misbruik gemaakt heb van het mooie weer en met een stel vrienden een flink aantal terrasjes heb gepikt.

Allemaal heel erg bedankt voor die enorme stapel gelukwensen!  :-* :-* :-* :-*

Deze was wel errug leuk ;)

en deze...
als je op deze link klikt zie je een lief katje die heel erg vrolijk is op jouw verjaardag hahahah

http://biphome.spray.se/mp/
kusssss julia

Nee die vergeet ik zeker niet. Maar toch is comp heer en meester van de site voor mijn idee...hij heeft me wat jaartjes geleden persoonlijk van .nl gesleept om deze site eens te bekijken  :D ;)
Dàt waren nog eens tijden...
* nostalgische zucht *

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #10198 Gepost op: 2-06-2003, 00:41:54 »
*wordt helemaal vrolijk van de blijheid van compuart*  ;D

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #10199 Gepost op: 2-06-2003, 01:58:21 »
Oops twee uur te laat! Maar toch een heel goed nieuw levensjaar gewenst Comp!!!

When God created man, she was only joking!