Compuart, ook van mij van harte gefeliciteerd!!!
Iedereen heel erg bedankt voor al het medeleden mbt mn oma. Vind ik echt heel erg lief van jullie. Maarre dat hopen dat ze snel weer beter wordt enzo... dat zal ws niet hoor.
Ik ben gisteravond naar Heerlen gegaan, zodat ik vanmiddag weer op tijd thuis zou kunnen zijn voor jp. Mn moeder en broer zijn vandaag heen en weer gegaan. Nog geen pretje al dat treinen, niet alleen vanwege de temperatuur, maar er waren ook nog werkzaamheden waardoor ik vandaag over de terugweg 3 en een half uur gedaan heb ipv de normale 2 en een half... Magoed... Helaas ben ik vanochtend dus dicht bij jou in de buurt geweest Ovide... (jij woonde toch dicht bij t ziekenhuis?) Het gaat nog steeds ong hetzelfde met mn oma, ze reageert nauwelijks ergens op, en een arm is sowieso verlamd. Waarschijnlijk zal ze niet meer beter worden, maar ja als, dan zal ze natuurlijk nog maar erg weinig kunnen enzo, dusja, je weet ook echt niet waarop je nu moet hopen zeg maar. Eigenlijk komen alle familieleden nu min of meer afscheid nemen. Wel best emotioneel dus. Het is nu dus inmiddels wel tot me doorgedrongen zeg maar, wantja erover horen is toch wel heel iets anders dan haar ook echt zien. En tja als andere familieleden hun tranen dan ook niet meer binnen kunnen houden, begin ik ook wel te huilen...
Maarja inmiddels is dat nu een meer berusting, of eigenlijk meer afwachten hoe lang het nog duurt enzo en wat er precies gaat gebeuren. Ze is wel 84 en zoals mn oom ook al zei heeft ze wel een mooi leven gehad enzo. Dus ik ben wel verdrietig, maar kdenk dat we er ook allemaal wel vrede mee kunnen hebben. Dus voorlopig even afwachten.
Vanmiddag dus naar jp geweest, en al mijn aansporingen hadden blijkbaar wel effect gehad, want iedereen was er!! Das echt heel bijzonder. Ik was bang dat het de laatste keer zou zijn, maar we wilden allemaal graag doorgaan na de vakantie en waren ook allemaal bereid goede afspraken te maken zodat we er altijd allemaal zouden zijn enzow, want dat is dus echt wel nodig. Ik heb gezegd dat ik na de vakantie, als ik in Nijmegen studeer en een tijdje later ws woon, onmogelijk achter de anderen aan kan hollen om ervoor te zorgen dat ze er zijn, maar dat begrepen ze natuurlijk wel en ze zouden er dan nu zelf voor zorgen dat ze er altijd waren. Dus ws gaan we gewoon door! En verder komen ze ws allemaal naar mn cabaretvoorstelling a.s. zaterdag, wat het totaal aan publiek voor mij op 20 maakt!! Super he. (Ok dan niet al die mensen komen alleen voor mij, maar toch...)
Nou dat was wat ik te vertellen had, kwil nu niet echt al te enthousiast zijn enzow maar ik ben ook niet heel extreem verdrietig, dat komt nog wel denk ik dan... maar ik ga wel maar gwoon ff bijlezen.