Goeiemorgen!
Comp, wat leuk dat je zo te horen een erg leuke verjaardag hebt gehad!
Mooi dat je er zo van genoten hebt en dat je zo'n prachtig weer had natuurlijk.
Iedereen nogmaals heeeeeeeel erg bedankt voor jullie sterkte-wensen, echt heel lief van jullie. Vanochtend kregen we zowaar een telefoontje van mn tante dat het iets beter met mn oma ging! Niet veel hoor, maar ze had duidelijk een paar keer gereageerd op dingen die tegen haar gezegd waren, zo had ze bijv ook haar hoofd kunnen schudden toen er gevraagd werd of ze pijn had...! Dus dat is toch wel erg mooi. Heb stiekem wel weer een beetje hoop. Nou ik hou jullie wel op de hoogte he.
Gisteravond ong een uurtje met een vd cabaretvriendjus aan de telefoon gehangen, errug gezelli (totdat mn ouders me van de foon afsleurden). Hij voelde zich gelukkig heel schuldig dat hij me zaterdag niet gebeld had hoewel hij dat beloofd had! :p Maar goed vanavond hebben we toch weer cabaret - extra keer oefenen, morgen weer - dus dan spreek ik hem toch alweer, haha, en daarna komt ie nog hier omdat we nog steeds een bepaald stukje moeten oefenen, zouden we al heel lang doen en we kennen het nog steeds niet... Kmoet vandaag echt nog een paar keer mn tekst leren want ik moet het nu toch wel echt helemaal kennen...
En Anne-Marie, wast gezelli met je familie? En zie je ze volgende week ook alweer natuurlijk...
Oja Charlotte, kweet niet of je mss inmiddels al klaar bent met je werkstuk over Mars, maar als je nog info nodig hebt, kijk dan ook eens
hier. Hoop dat je er iets aan hebt, maar je moet wel even zoeken over de hele site. Naja je moet maar even kijken.
Kga maar eens aankleden;), fijne dag iedereen!
liefs, Annemieke