Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107767 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10200 Gepost op: 2-06-2003, 10:52:18 »
Warm weer + muziek hard = HEERLIJK!!! 8)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10201 Gepost op: 2-06-2003, 10:54:42 »
Onweert het trouwens al ergens??
Want Erwin Krol zei dat het vandaag ging onweren. In Tilburg in ieder geval (nog) niet.

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #10202 Gepost op: 2-06-2003, 10:55:34 »
compuart alsnog gefeliciteerd!!!

Annemieke heel veel sterkte met je oma!!

Ik heb verder niet zoveel te melden. Paar daagjes vrij geweest maar niet zoveel gedaan. vrijdag naar de campingsport geweest. Mijn vriend zit te denken over een nieuwe tent, maar dat vind ik nog niet nodig. Er stond wel een mooie, maar die was alweer een stuk groter dan we nu hebben, en dat is wel leuk natuurlijk, maar ook weer een stuk lastiger met opzetten, want vind maar eens zo'n grote plek die ook nog helemaal vlak is.
en aangezien mijn vriend meestal al gaar is van het autorijden als we op de camping aankomen, loopt het vaak op ruzie uit zo'n tent opzetten. Dus dan maar niet teveel extra moeilijkheid erbij nemen.

We hadden ook nieuwe stoelen nodig voor op de camping, en die hebben we wel gekocht. Die waren ook al weer iets groter dan we nu hebben, dus met die grotere tent erbij zou het allemaal niet meer in de auto passen en zouden we dus zo'n skibox op het dak moeten ofzo. Dus had mijn vriend zoiets van laat die tent dan nog maar even zitten...

..lekker interessant...

rest van het vrije weekend lekker in de tuin rondgelummeld. mijn vriend heeft er zijn eigen spoorlijntje liggen, en daar is hij dagen zoet mee.
En ikke met een boekje in de schaduw, lekker hoor.

En nu zit ik weer in de koelcel hier op het werk. Wij hebben hier geen miep in de overgang zoals cora, maar de airco is volgens mij zelf in de overgang. Niet te stuiten gewoon. Ik heb er een stijve nek van.

maar goed. je kan het slechter treffen. In de hitte zitten werken is volgens mij echt een crime.

en nu ga ik weer wat doen.....

we're back :(

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10203 Gepost op: 2-06-2003, 10:57:33 »
Bijna iedereen doet toch "iets" ;)
"werken" ofzo ;) ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10204 Gepost op: 2-06-2003, 10:57:51 »
Goeiemorgen!

Comp, wat leuk dat je zo te horen een erg leuke verjaardag hebt gehad! :D Mooi dat je er zo van genoten hebt en dat je zo'n prachtig weer had natuurlijk.

Iedereen nogmaals heeeeeeeel erg bedankt voor jullie sterkte-wensen, echt heel lief van jullie. Vanochtend kregen we zowaar een telefoontje van mn tante dat het iets beter met mn oma ging! Niet veel hoor, maar ze had duidelijk een paar keer gereageerd op dingen die tegen haar gezegd waren, zo had ze bijv ook haar hoofd kunnen schudden toen er gevraagd werd of ze pijn had...! Dus dat is toch wel erg mooi. Heb stiekem wel weer een beetje hoop. Nou ik hou jullie wel op de hoogte he.

Gisteravond ong een uurtje met een vd cabaretvriendjus aan de telefoon gehangen, errug gezelli (totdat mn ouders me van de foon afsleurden). Hij voelde zich gelukkig heel schuldig dat hij me zaterdag niet gebeld had hoewel hij dat beloofd had! :p Maar goed vanavond hebben we toch weer cabaret - extra keer oefenen, morgen weer - dus dan spreek ik hem toch alweer, haha, en daarna komt ie nog hier omdat we nog steeds een bepaald stukje moeten oefenen, zouden we al heel lang doen en we kennen het nog steeds niet... Kmoet vandaag echt nog een paar keer mn tekst leren want ik moet het nu toch wel echt helemaal kennen...

En Anne-Marie, wast gezelli met je familie? En zie je ze volgende week ook alweer natuurlijk...;)
Oja Charlotte, kweet niet of je mss inmiddels al klaar bent met je werkstuk over Mars, maar als je nog info nodig hebt, kijk dan ook eens hier. Hoop dat je er iets aan hebt, maar je moet wel even zoeken over de hele site. Naja je moet maar even kijken.

Kga maar eens aankleden;), fijne dag iedereen!

liefs, Annemieke

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10205 Gepost op: 2-06-2003, 11:03:00 »
Heej Annemieke,

Fijn dat het iets beter gaat met je oma, het is misschien niet veel maar het is toch al iets he!

Groetjes, Anne

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10206 Gepost op: 2-06-2003, 14:10:32 »
Got, ik vraag me af wat ik hier doe, het is zoooooooooo benauwd en zo'n snorrende hitte afgevende (toch wel een beetje, non?) computer helpt dan niet en..

Waar is de zon? Die mij zal verwarmen!

Nah jah, verwarmen heb ik niet nodig, een couleurtje... als dat zou kunnen  8)

Zo heb je wat aan je vrije dag.. *miepmiep*

Onweert het al ergens?

« Laatst bewerkt op: 2-06-2003, 14:10:50 door Milk »
No Milk today???

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #10207 Gepost op: 2-06-2003, 14:58:46 »
onweer weet ik niet, maar bij mijn zussen in Zeeland komt het met bakken uit de hemel...

dus dan zal het hier (midden brabant) ook wel niet lang meer duren...

we're back :(

Groenenman

• Gast
« Reactie #10208 Gepost op: 2-06-2003, 16:21:34 »
Ik heb vandaag weer een superdag gehad. Had een 9,6 voor mn Duitse mondeling en door een 10 voor een idioomtoets sta ik nu weer een 8 wieeeeeeeeeeeeeeeeeuw. Echt super. Voor de rest gingen we vandaag zweemmen met gym ( laatste lesdag, en dat was echt heerlijk gewoon. Voor de rest regent het hier wel maar niet erg.

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #10209 Gepost op: 2-06-2003, 16:40:29 »
Zo Groenenman, goed gedaan met je duits! dat moet ik ook nog ophalen  :-\
Ik heb in ieder geval een zekerder gevoel over mn schoolexamen Frans-1 . We hebben hetzelfde se gemaakt als 5vwo (ik zit nu in 4v) , maar dan als oefentoets. en daar had ik een 7 voor! dus weer happy  :)
Het is echt te benauwd, ik kon me vanmiddag al niet concentreren. Ik hoop dat het gauw gaat onweren, dan is het benauwde er meestal snel af. We zullen zien!

Fijne dag!  :-*

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #10210 Gepost op: 2-06-2003, 16:51:34 »
En ja hoor, hier barst het onweer los!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #10211 Gepost op: 2-06-2003, 16:59:22 »
moet je buiten gaan dansen! mmmmmmmm :D

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #10212 Gepost op: 2-06-2003, 17:06:19 »
Yeaeaeaeaeaeahhhh.....

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10213 Gepost op: 2-06-2003, 17:07:00 »
Hier is 't nog steeds kurkdroog en alleen 'n beetje bewolkt. Ik had eigenlijk verwacht dat we hier in Limburg 't eerste prijs zouden hebben met 't onweer en de zware regenbuien. :-\

Nou ja, niet dat ik 't erg vind. Heb ik vandaag nog fijn 'n tijdje in de tuin kunnen zitten. :) Wel met m'n presentatie en leerboeken voor m'n neus, maar goed.

Ik ga zo dadelijk na 't eten gelijk weer sporten. Ik heb vanavond zoals iedere maandagavond weer 3 uur training, dus dat wordt echt weer zweten met dit benauwde weer. Hopenlijk houd ik 't toch 'n beetje vol...

Fijne avond vast iedereen!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10214 Gepost op: 2-06-2003, 17:15:32 »
Hier is het niet losgebarsten, maar ik heb 3 donders gehoord, 1 flits gezien en hele dikke druppels komen nu naar beneden.

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #10215 Gepost op: 2-06-2003, 18:22:04 »
groenenman: fijn dat je zon leuke dag gehad hebt...
annemieke: ik hoop dat het snel nog beter gaat met je oma, sterkte ermee
zaartje: ik zit ook in de 4e en ik maak me ook zorgen over frans... das veeel moeilijker dan duits en engels vind je ook niet? :(
idefix: KIJK DAAR, LINKS ACHTER JE he nee... je hebt een stijve nek :P ::)

ik was gezellig met mn moeder in de huiskamer een btje aan t eten en radio luisteren, het ging net over een of ander geheimzinnige moord en er stomd hele suggestieve muziek bij aan en toen plotseling was de radio stil

[size=8]WHAM[/size]

blikseminslag
en het moet vlakbij geweest zijn want we hoorden allemaal brandweerwagens enzo voorbijrijden :o

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #10216 Gepost op: 2-06-2003, 18:51:02 »
Hier heeft het vanmorgen , nou misschien 5 minuten geregend. Verder is het de hele dag droog geweest. Tot een uurtje of half 2 een flauw en toen trok het lekker dicht. De halve middag in de veronderstelling geweest dat het om 17h10 (Dopey fietst naar huis) los zou barsten, maar nee hoor. Er is nog geen gevallen.

Maar... het ziet er niet al te best uit. Zometeen maar eens kijken wat E. krol te melden heeft.

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #10217 Gepost op: 2-06-2003, 18:57:10 »
hier heeft het een paar uur lang gestortregent  :'( :'( :'(

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10218 Gepost op: 2-06-2003, 18:58:10 »
Hallo!

Annemieke: maar afwachten dan met je oma. Dat is altijd het moeilijkste, wachten op (slecht) nieuws. Kom de volgende keer gezellig langs als je weer eens in de buurt bent. Ik woon inderdaad dicht bij het ziekenhuis in de buurt.

Hier is het de hele dag heel erg warm geweest. Het heeft net twee keer geregend, twee buitjes. Het is nu al weer opgedroogd. Ben benieuwd of dat noodweer nog komt dat ze voorspeld hadden. Ik hoop het niet eigenlijk. Het is nu wel lekker wat afgekoeld...

Druk op het werk vandaag. Na vorige week twee dagen dicht te zijn geweest, stond de telefoon vandaag natuurlijk roodgloeiend  ::) Maar ja, de dag is in ieder geval omgevlogen. Dat scheelt wel met die warmte  :)  8)

Ga nu even helpen met de afwas.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #10219 Gepost op: 2-06-2003, 19:28:09 »
Floortje: Frans is idd moeilijk ja, maar ik heb ook moeite met de duitse teksten!
Moet jij ook al examen erin doen, dit jaar? Ik namelijk wel. Eigenlijk is het dus niet zo gek dat t moeilijk is, 't is tenslotte 5/6 vwo niveau....
Ovide, is t niet benauwd bij jou dan? Bij ons wil de onweer maar niet komen, ik wil onweer!
Afwas-ze, heb ik net gedaan ;)
:-*