Haihai goeienavond
Nou ben te laat om Julia nog goedenacht te wensen maar ik hoop dan iig dat je nu al lekker ligt te slapen zonder last van muggen enzow
. Enne als je jonge katjes krijgt kom ik kijken hoor!!!!!
Annuh, Floortje, Ovide, bedankt. Ik heb het nu maar btje van me afgezet, wel leuke dag gehad enzo, gezellig op cabaret en daarna, dusse ik wacht gewoon maar af. Zou het leuk vinden om ff langs te komen als ik toch in de buurt ben Ovied! Maar weet niet of dat te regelen valt :-\.
Sjors, je bent helemaal niet offtopic in de bar hoor, als je het erover hebt met wie je een beschuitje zou willen eten
.
Oja over het weer hier (Gouda): hele dag warm, wel wind maar dat was vanmiddag juist erg lekker koel erbij, enne volgens mij is dr nog helemaal geen onweer of regen geweest... maar ik kan het gemist hebben.
eerst en vooral:
Annemieke: bedaaaaaaaaaaaaankt kzag toen ik thuiskwam meteen dat er post was uit Nederland maar dát had ik nou écht niet verwacht hoor !! kwas er echt megasuperblij mee
hahaha wow dat had ik dan weer niet verwacht
, maar kben er erg blij mee dat je er zo blij mee bent!!
Sorry dat het nogal lang duurde voor je het had
(met prioritysticker nota bene, grmbl, dat helpt dan dus ook niets), maja, je was het toch vast nog niet vergeten ofzow
.
Vanavond dus weer ff geoefend voor zaterdag, het wordt wel wat moek zeggen, er moet nog wel heel veel gebeuren maar toch. Das ieder jaar weer last-minutewerk en het komt altijd goed dus nu ook wel
. Daarna heb ik zoals ik al verteld had thuis nog ff een apart stukje geoefend met een van die vrienden, dat was errug gezellig, we hadden het binnen 10 minuutjes wel genoeg geoefend en toen hebben we nog een tijdje zitten kletsen. Nou en dan morgenavond weer hard oefenen (oeioei als ik nu maar echt mn tekst ken... haha vast wel hoor), woensdag natuurlijk ook nog en zaterdagmiddag generale... dusse dat gaat echt wel erg leuk worden hoor zaterdagavond!! Malc en Anne-Marie, jullie kaartjes zijn gereserveerd (ik kon maar liefst 20 kaartjes reserveren, jeeeeeeej!!
), maar Julia, Tijger, Rosa en
alle anderen: jullie zijn ook nog steeds meer dan van harte welkom!! Ik hoop echt heel erg dat jullie komen!!
Ik weet alleen niet precies hoe het gaat zitten met ophalen van het station :-\
want er zijn ook nog aangekondigde vertragingen tussen Utrecht en Gouda, dus jullie moeten aardig op tijd opt station zijn, hoop dat dat mogelijk is, ja zit wel int verkeerde topic en dat moeten we allemaal maar ff regelen via pm en zo maar ik zeg het hier maar vast ff algemeen voordat ik het weer vergeet of weer vd comp geschopt word
.
Welterusten iedereen en tot morgen!!
liefs, Annemieke