Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107780 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10220 Gepost op: 2-06-2003, 19:32:28 »
hallo iedereen !!

eerst en vooral:

Annemieke: bedaaaaaaaaaaaaankt  :-* kzag toen ik thuiskwam meteen dat er post was uit Nederland maar dát had ik nou écht niet verwacht hoor !!  :-* :-* :-* :-* :-* :-* kwas er echt megasuperblij mee

iedereen die op onweer zit/zat te wachten: hier in België hebben we over de middag regen gehad maar voor de rest niet. Niet overdreven warm maar ook zeker niet koud.

voor de rest heb ik niks interessants te vertellen, er is niks speciaals gebeurd ofzo.

greetz, A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10221 Gepost op: 2-06-2003, 21:18:23 »
Ik ben aan het Shockwave Baseballen http://www.shockwave.com/sw/content/baseball

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10222 Gepost op: 2-06-2003, 22:39:09 »
ik heb even niks bijgelezen dat doe ik zo wel, wilde alleen even zeggen dat het hier binnen om te stikken is. Het heeft hier nauwelijks geonweert en het is hier nog steeds net zo warm als vanmorgen voor mijn gevoel dan. Vannacht is de kat uit het raam gevallen. Arme beest, 11 maandjes oud, niet geholpen, wij hadden niks door. Waarschijnlijk wilde ze een vlieg vangen en is ze haar evenwicht verloren. Afijn niks aan de hand met het beestje, we hopen alleen niet dat ze een ongecastreerde kater tegen het lijf is gelopen (mocht dat wel het geval zijn, graag een rode dan, dat vind mijn vriend mooie katten  :P ) En verder ben ik erg moe dus ik ga meteen maar slapen. Weltrusten en kusjus!

:-*julia

ps ik ben zo moe dat ik net in het verkeerde topic had gepost hahahahha

always look on the bright side of life

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10223 Gepost op: 2-06-2003, 22:47:02 »
Is toch leuk?? Heel veel kleine katjes?

Hebben trouwens veel mensen last gehad van de inslag in de tv toren hier in de buurt ofzo? We hadden geen tv en radio meer, sommige zenders nog wel maar niet echt veel.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10224 Gepost op: 2-06-2003, 22:48:38 »
wat is hier in de buurt? ik heb wel eventjes een soort storinkjes gehad maar dat hebben we altijd hier als het onweert, je weet wel dan valt het beeld even weg en krijg je trillend beeld. verder geen last gehad in zuidelijk flevoland...

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10225 Gepost op: 2-06-2003, 22:51:05 »
Ik heb een vraag, een hele gekke welliswaar, maar het is er een... Ik wil graag weten hoe de voorzitter heet van All Stars... Die dikke...

Verder heb ik vandaag niet echt veel beleeft. School, alleen moeten we morgen een opdracht inleveren waar we nog zo'n beetje aan moeten beginnen. Ik denk niet dat we dat nog op tijd afkrijgen want morgen heb ik natuurlijk ook weer les.

Heb eigenlijk niet veel zin om nog veel meer te gaan vertellen, dat doe ik morgen misschien wel weer. In ieder geval tot morgen of zo...

Gr. Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10226 Gepost op: 2-06-2003, 22:51:42 »
owja zal ik er dat dan ook maar eens bij vermelden ;) . Ben beetje blont.
Tilburg... of Brabant dus.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10227 Gepost op: 2-06-2003, 22:53:17 »
neeeeej das niet hier hahaha woon iets ehm noordelijker  ;D

intikker: weet wel hoe ie eruit ziet maar hoe heet ie ookweer? wil je zijn rolnaam of zijn echte naam weten?

« Laatst bewerkt op: 2-06-2003, 22:58:56 door juultjuh »

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10228 Gepost op: 2-06-2003, 22:53:28 »
Hoe wil je dat nu klaarspelen... Wij hebben gewoon alle tv-zenders de hele avond lang gehad. Nergens last van gehad. En ik kom toch echt uit dezelfde stad als jij Annuh...  ???

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10229 Gepost op: 2-06-2003, 22:57:42 »
Haha, vanmiddag... ned 1, 2 en 3 waren pleite, en ik geloof de belg ook nog allebei... duitser hadden we ook nog maar 1 ofzo geen idee.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10230 Gepost op: 2-06-2003, 23:01:15 »
bedoel je deze man intikker?

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10231 Gepost op: 2-06-2003, 23:03:14 »
Ja!! Maar ik kon nergens vinden hoe die heette... Heb dat nodig, want dan kan ik een film opzoeken met hem erin, en dan kan ik weer iemand noemen voor mijn: met wie wil jij een beschuitje eten-topic... hoop ik..

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10232 Gepost op: 2-06-2003, 23:05:21 »
jij gaat echt ver!!  :o

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10233 Gepost op: 2-06-2003, 23:07:56 »
Frank Lammers is acteur met al heel wat ervaring op toneel- maar toch vooral op filmgebied. Zo speelde hij onder meer in de lange speelfilm 'Wilde Mossels' en werkte mee aan de script-editing van die film. Daarnaast was hij te zien in de serie All Stars in de rol van Berry. In 2002 speelde Frank in de 'de Enclave'. En niet zonder succes. Voor zijn rol ontving hij de prijs voor beste acteur tijdens de Nederlandse Academy Awards. Hij won de toneelprijs voor de zelfgeschreven voorstelling 'Onder Mannen' en daarnaast ook de prijs voor 'Beste Acteur' '99/'00. Verder bemoeit hij zich stevig met de artistieke leiding van het Noord Nederlands Toneel.

zal dat hem zijn???

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10234 Gepost op: 2-06-2003, 23:07:56 »
Ja nou, ik ben gewoon die naam vergeten, maar het was gewoon al een hele oude film denk ik  :-\, en "toen" vond ik de hoofdrolspeelster wel "leuk" om te zien dan. En nu weet ik niet eens meer hoe de film heet. Ach ja... waar gaat het eigenlijk over. Het liefst wil ik natuurlijke en beschuitje eten met  :-X.

Maar volgens mij ga ik via deze weg zelfs off-topic in de bar...  ;D

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10235 Gepost op: 2-06-2003, 23:09:27 »
ik eet liever crackers  ;D

maar wat ik bedoel te zeggen is
ik ga nu slapen hahaha want dat zou ik een half uur geleden al doen LOL

kussss julia

slaap lekkertjes allemaal!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10236 Gepost op: 2-06-2003, 23:10:38 »
Truste!!

Sleep tight and don't let the bed bugs bite you!

Offline Siebrand

• Forumlid
« Reactie #10237 Gepost op: 2-06-2003, 23:42:40 »
Ik heb een vraag, een hele gekke welliswaar, maar het is er een... Ik wil graag weten hoe de voorzitter heet van All Stars... Die dikke...

Dat is Jack Wouterse. En als je wilt weten in welke films hij gespeeld heeft: kijk hier.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10238 Gepost op: 2-06-2003, 23:43:13 »
Haihai goeienavond

Nou ben te laat om Julia nog goedenacht te wensen maar ik hoop dan iig dat je nu al lekker ligt te slapen zonder last van muggen enzow ;). Enne als je jonge katjes krijgt kom ik kijken hoor!!!!! ;)

Annuh, Floortje, Ovide, bedankt. Ik heb het nu maar btje van me afgezet, wel leuke dag gehad enzo, gezellig op cabaret en daarna, dusse ik wacht gewoon maar af. Zou het leuk vinden om ff langs te komen als ik toch in de buurt ben Ovied! Maar weet niet of dat te regelen valt :-\.

Sjors, je bent helemaal niet offtopic in de bar hoor, als je het erover hebt met wie je een beschuitje zou willen eten ;).

Oja over het weer hier (Gouda): hele dag warm, wel wind maar dat was vanmiddag juist erg lekker koel erbij, enne volgens mij is dr nog helemaal geen onweer of regen geweest... maar ik kan het gemist hebben.

eerst en vooral:

Annemieke: bedaaaaaaaaaaaaankt  :-* kzag toen ik thuiskwam meteen dat er post was uit Nederland maar dát had ik nou écht niet verwacht hoor !!  :-* :-* :-* :-* :-* :-* kwas er echt megasuperblij mee
hahaha wow dat had ik dan weer niet verwacht :), maar kben er erg blij mee dat je er zo blij mee bent!! :D Sorry dat het nogal lang duurde voor je het had ::) (met prioritysticker nota bene, grmbl, dat helpt dan dus ook niets), maja, je was het toch vast nog niet vergeten ofzow :P.

Vanavond dus weer ff geoefend voor zaterdag, het wordt wel wat moek zeggen, er moet nog wel heel veel gebeuren maar toch. Das ieder jaar weer last-minutewerk en het komt altijd goed dus nu ook wel ;). Daarna heb ik zoals ik al verteld had thuis nog ff een apart stukje geoefend met een van die vrienden, dat was errug gezellig, we hadden het binnen 10 minuutjes wel genoeg geoefend en toen hebben we nog een tijdje zitten kletsen. Nou en dan morgenavond weer hard oefenen (oeioei als ik nu maar echt mn tekst ken... haha vast wel hoor), woensdag natuurlijk ook nog en zaterdagmiddag generale... dusse dat gaat echt wel erg leuk worden hoor zaterdagavond!! Malc en Anne-Marie, jullie kaartjes zijn gereserveerd (ik kon maar liefst 20 kaartjes reserveren, jeeeeeeej!! :D), maar Julia, Tijger, Rosa en alle anderen: jullie zijn ook nog steeds meer dan van harte welkom!! Ik hoop echt heel erg dat jullie komen!!

Ik weet alleen niet precies hoe het gaat zitten met ophalen van het station :-\ :-X want er zijn ook nog aangekondigde vertragingen tussen Utrecht en Gouda, dus jullie moeten aardig op tijd opt station zijn, hoop dat dat mogelijk is, ja zit wel int verkeerde topic en dat moeten we allemaal maar ff regelen via pm en zo maar ik zeg het hier maar vast ff algemeen voordat ik het weer vergeet of weer vd comp geschopt word ;).

Welterusten iedereen en tot morgen!!
liefs, Annemieke

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10239 Gepost op: 3-06-2003, 11:22:16 »
Dat is dus niet Frank Lammers. Jack Wouterse is de voorzitter. Frank Lammers speelde Berrie die er als laatste bij komt. Hij runde een autorijschool met de leus: In ene keren geslaagd, door Berrie ontmaagd. Echt toprol van Frank Lammers, goeie acteur zit nu in een andere serie, maar daar weet ik de naam niet meer van (actiegroep die allerlei rare acties uithalen bv. koe slachten op een plein)