Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107772 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10240 Gepost op: 3-06-2003, 11:50:10 »
En weer hadden ze onweer voorspeld voor vandaag... niets gezien hoor! tot nu toe dan.

http://www.weeronline.com/cgi-bin/regframe?3&LANG=nl&PLZ=5042&PLZN=Tilburg&PRG=citybild

ik zie geen onweer hoor! (nee hoor het ook niet ;) )

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10241 Gepost op: 3-06-2003, 12:12:23 »
AMY GEFELICITEERD!!!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10242 Gepost op: 3-06-2003, 12:22:38 »
oeps helemaal vergeten! Goed Cora!!

GEFELICITAART!!!!!!!!  ;D

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10243 Gepost op: 3-06-2003, 12:55:25 »
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaah  een jarige!

van harte gefeliciteerd en nog vele vele jaren!hieperdepiep hoera hieperdepipe HOERAAAAAAAAAAAA!

always look on the bright side of life

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #10244 Gepost op: 3-06-2003, 13:15:47 »
Gefeliciteeeeeeeeeeerd!!  8) 8) 8)

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Amy

• Forumlid
  • Ara Halici !
« Reactie #10245 Gepost op: 3-06-2003, 13:37:09 »
Hee wat leuk dat jullie er aan gedacht hebben! Mijn famillie+vrienden laten het nog een beetje afweten. Maar goed de dag is nog jong. In ieder geval bedankt jongens  :-*

'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10246 Gepost op: 3-06-2003, 13:38:26 »
gefeliciteerd!  :-* :-* :-*

k was vandaag lekker vroeg thuis want was eerder naar huis gegaan, had het echt ff gehad met die lessen. t was wel heel erg gezellig dus t was nog n moeilijke keuze om te maken :) toen k thuis kwam heb k de webcam en de scanner aan de nieuwe computer gekoppeld, dus nu is ie zo'n beetje helemaal compleet :) verder heb ik niet zoveel gedaan vandaag, en k denk ook niet dat k nog veel ga doen eigelijk. mjah k vind t wel relaxed af en toe n rustig dagje :d

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10247 Gepost op: 3-06-2003, 14:14:27 »
gefeliciteerd!!!

@doris, lekker hoor, z'n half dagje!!

k had het een paar blz geleden over een wiskunde prwk dat k kreeg over exponentiele groei, en k dacht dus dat k het onwijs slecht had gemaakt maar k had een 5.7, dat klinkt best wel laag maar het is de eerste voldoende die k dit jaar heb gehaald ::)\
dus k ben er best wel blij mee ;D

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10248 Gepost op: 3-06-2003, 14:25:44 »
Van harte Amy!!!
Maak er een leuke dag van!

Zo, vandaag lekker niksen... zometeen wel nog btje tekst leren :-[ maar dat gaat ook wel lukken... Heb nu niet zoveel te vertellen geloof ik (whuh, weird :p). Na ik ga wel ff bijlezen en een routebeschrijving vanaf het station in mijn voorstellingtopic posten...

edit: Charlotte, goed van je dat je een voldoende had! Ga zo door!

« Laatst bewerkt op: 3-06-2003, 14:27:21 door Annemieke »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10249 Gepost op: 3-06-2003, 14:36:20 »
Gefeliciteerd Amy!!!

Charlotte: wat goed dat je toch 'n voldoende hebt gehaald! Je kunt trots zijn op jezelf.  8)

Annemieke: succes met je tekst leren!

Doris: veel plezier nog verder op je relaxdagje!

Ik kom maar effe langs, want ik ben druk bezig met 't leren van m'n presentatie voor morgen.

't is hier echt ontzettend heet, terwijl ik verwacht had dat vandaag toch echt wel de regen 'ns zou komen. Nou ja, nu ben ik maar weer in 'n tuinstoel gaan zitten om m'n presentatie te leren.  ;)

Vanmorgen op school moest ik met 'n groepje studenten 2 fictieve sollicitatiegesprekken voeren en met de camera opnemen. Ik was sollicitant en 't ging vrij aardig moet ik zeggen. Toen we 't gesprek met de 2de sollicitant echter wilden gaan opnemen, ging 't echt steeds mis omdat iedereen steeds in de lach schoot. We hebben wel 40 takes moeten doen om 't gesprek er goed op te krijgen.  ::)

Maar goed, verder niks bijzonders meegemaakt vandaag dus ik ga er maar weer 'ns vandoor. Iedereen 'n fijne dag verder!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #10250 Gepost op: 3-06-2003, 14:49:49 »
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!  :)

Overigens , over het weer. Ik hoor overal verhalen over stortbuien en onweer, maar tot nu toe heb ik mij maar een kwartier een klein buitje gehad.

* Daisy zoekt nu een houten tafel om af te kloppen.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10251 Gepost op: 3-06-2003, 16:48:32 »
Heey!!

Zo, hier ben ik ook ff heel snel...

Gefeliciteerd Amy!!

Heb het wel beetje druk met school enzo, gister was 't echt warm zeg! 's Avonds beetje kleine buien gehad maar niet echt! :) Vandaag kreeg ik op school 2 cijfers terug, op rep natuurkunde 3,4 en op rep engels een 8! Natuurkunde had ik iig wel zo slecht verwacht maar toch wel jammer, sta nog wel voldoende dusj... En vandaag zouden we eerst 8 uur les hebben, toen 5 uur, alleen het laatste uur nederlands en die gast kwam niet opdagen ::) Dus toen zijn we ook maar weer weg gegaan... En toen nog een heel geregeld over een rep engels die we morgen hebben, want die leraar is overspannen oid en we hadden het hoofdstuk nog niet af... dus dan kan je in principe geen rep geven... Maar we moeten hem wel maken... :-\ Hij wordt ws wel wat soepeler gerekend dus das wel weer mooi, want ik heb toch geen problemen met engels. ;) Mn oma en mn tante zijn vandaag weggegaan, t was erg gezellig! En nu zie ik ze maandag (en zondag) weer, dus jaa.. Heb dr heel erg zin in! Eerst naar Annemieke, en dan die zondag naar mn oma, en die 2e pinksterdag dus familievoetbaltoernooi. Das altijd met pinksteren en dan zijn er dus allemaal familie's die tegen elkaar spelen, en soms willen we nog weleens eerste worden... Dus ben benieuwd! ;)

Heb a.s. zaterdag ook nog een atletiekwedstrijd... Als het een 'normale' wedstrijd was was ik er niet heen gegaan omdat ik dan wat vroeger bij Annemieke kon zijn, alleen dit zijn de noord-nederlandse kampioenschappen en daar heb ik mijn enige 3 medailles die ik ooit met atletiek gewonnen heb, gewonnen! :D Dus das altijd een leuke wedstrijd...

Hehe, dit ff snel is dus niet ff snel geworden maarja. Ben gister hier ook al niet geweest hé. Heb straks atletiektraining dus hoop dat het niet gaat regenen. (wel benauwd denk ik, nu atletieken...)

Charlotte: Goed van je dat je toch een voldoende had! ;)

Han: Veel succes morgen met je presentatie!

Annemieke: Pff, t gaat niet de goede kant op hoor met jou! Je posts worden steeds kleiner... *hoofdschuddende smilie* ;)

Iedereen nog een fijne dag/avond!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10252 Gepost op: 3-06-2003, 17:20:06 »
't is eindelijk gebeurt: 't onweert in Venlo!!! Maar regenen wil 't nog steeds niet zo.  :-\

@miesh: succes met atletiektraining vanavond en ik duim voor je dat 't niet regent. En ook veel plezier maandag bij 't familievoetbaltoernooi! Echt leuk dat er zoiets georganiseerd wordt.  :)

Hier is 't dit weekend kermis en we krijgen zondags dan 'Kermisbezoek' zoals dat hier zo mooi heet. Dan komt er allerlei familie op bezoek waarmee we dan samen naar de kermis gaan. Dat is hier in Limburg echt 't gebruik. En ik moet eerlijk zeggen dat ik 't ook wel 'n heel leuk gebruik vindt.  :D  Wel jammer dat ik eigenlijk dit weekend nog veel aan allerlei verslagen moet doen.  :(

Maar goed, genoeg gebrabbel van mij. Ik moet weer aan 't werk, want die presentatie moet morgen natuurlijk wel goed gaan.

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10253 Gepost op: 3-06-2003, 17:24:30 »
@miesh: veeel plezier bij de atletiektraining en k hoop voor je dat het niet gaat regenen/onweren!!

han13: heel veel suc6 met de presentatie en veel plezier in het weekend!!

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10254 Gepost op: 3-06-2003, 17:26:57 »
PFFFFFFF wat is het benauwd, gatverdamme  >:(

Dit is geen weer (is het wel weer  ???) om normaal in te functioneren.. concentratie laag, wel honger maar geen trek, gewoon BLAH.

Dat is het, het is allemaal BLAH.

:-\

No Milk today???

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10255 Gepost op: 3-06-2003, 17:44:42 »
Han, je presentatie gaat vast wel goed morgen! Ik heb iig alle vertrouwen in je ;).

Eerst naar Annemieke, en dan die zondag naar mn oma
uhmm je gaat toch wel pas zondagavond weg dan he?? Want het was het plan om zondag iets leuks te gaan doen met zn zessen... (ja idee van jullie 2 en de andere 4 hebben het maar goed te vinden :P)

Annemieke: Pff, t gaat niet de goede kant op hoor met jou! Je posts worden steeds kleiner... *hoofdschuddende smilie* ;)
ja, dat komt omdat ik zo ontzettend weinig doe en meemaak, dan heb ik gewoon ook niets te vertellen... ::)

Net liep de comp vast toen ik deze post bijna af had, dusse hij wordt iets korter dan gepland want ik moet nu de tafel dekken, doeidoei!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10256 Gepost op: 3-06-2003, 18:13:41 »
uhmm je gaat toch wel pas zondagavond weg dan he?? Want het was het plan om zondag iets leuks te gaan doen met zn zessen... (ja idee van jullie 2 en de andere 4 hebben het maar goed te vinden :P) ja, dat komt omdat ik zo ontzettend weinig doe en meemaak, dan heb ik gewoon ook niets te vertellen... ::)
Jahor, ik ga idd zondagavond pas weg... Mn ouders hebben nog een verjaardagsfeest van Jan Kruis (ja, van Jan Jans en de kinderen :P )En dan moeten ze nog gaan rijden dus... En idd hehe, idee van ons 2. Maar jullie vinden het vast wel goed, toch? Wat gaan we dan doen? Nouja, nog maar ff overleggen...

En zaterdag/zondag zal je wel wat langer verhaal typen hé! (onder dwang desnoods... : P )

Dankje Han en Charlotte, voor plezier/succes, zal vast wel lukken! ;) En het ziet er niet naar uit dat het gaat regenen, nog 25 graden... Dus das mooi!

Ik ga nu trainen, doeidoei!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #10257 Gepost op: 3-06-2003, 18:33:28 »
Ik had vandaag een sollie-gesprek voor een andere baan en jawel ... ik ben aangenomen!

dus... rondje van dopey!

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10258 Gepost op: 3-06-2003, 18:37:09 »
Proficiat Dopey!  :-*

Om wat voor 'n baan ging 't?

Offline Pino

• Forumlid