Heey!!
Zo, hier ben ik ook ff heel snel...
Gefeliciteerd Amy!!Heb het wel beetje druk met school enzo, gister was 't echt warm zeg! 's Avonds beetje kleine buien gehad maar niet echt!
Vandaag kreeg ik op school 2 cijfers terug, op rep natuurkunde 3,4 en op rep engels een 8! Natuurkunde had ik iig wel zo slecht verwacht maar toch wel jammer, sta nog wel voldoende dusj... En vandaag zouden we eerst 8 uur les hebben, toen 5 uur, alleen het laatste uur nederlands en die gast kwam niet opdagen
Dus toen zijn we ook maar weer weg gegaan... En toen nog een heel geregeld over een rep engels die we morgen hebben, want die leraar is overspannen oid en we hadden het hoofdstuk nog niet af... dus dan kan je in principe geen rep geven... Maar we moeten hem wel maken... :-\ Hij wordt ws wel wat soepeler gerekend dus das wel weer mooi, want ik heb toch geen problemen met engels.
Mn oma en mn tante zijn vandaag weggegaan, t was erg gezellig! En nu zie ik ze maandag (en zondag) weer, dus jaa.. Heb dr heel erg zin in! Eerst naar Annemieke, en dan die zondag naar mn oma, en die 2e pinksterdag dus familievoetbaltoernooi. Das altijd met pinksteren en dan zijn er dus allemaal familie's die tegen elkaar spelen, en soms willen we nog weleens eerste worden... Dus ben benieuwd!
Heb a.s. zaterdag
ook nog een atletiekwedstrijd... Als het een 'normale' wedstrijd was was ik er niet heen gegaan omdat ik dan wat vroeger bij Annemieke kon zijn, alleen dit zijn de noord-nederlandse kampioenschappen en daar heb ik mijn enige 3 medailles die ik ooit met atletiek gewonnen heb, gewonnen!
Dus das altijd een leuke wedstrijd...
Hehe, dit ff snel is dus niet ff snel geworden maarja. Ben gister hier ook al niet geweest hé. Heb straks atletiektraining dus hoop dat het niet gaat regenen. (wel benauwd denk ik, nu atletieken...)
Charlotte: Goed van je dat je toch een voldoende had!
Han: Veel succes morgen met je presentatie!
Annemieke: Pff, t gaat niet de goede kant op hoor met jou! Je posts worden steeds kleiner... *hoofdschuddende smilie*
Iedereen nog een fijne dag/avond!!