Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107705 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10300 Gepost op: 3-06-2003, 20:38:07 »
Kan iemand mij helpen, ik zat al 3 kwartier te zoeken naar het begin van de Snorkels. Dat introotje van Kapitein Ortega blablabla en geloof me volgens mij zou het best eens waar kunnen zijn. Kom op wie vertelt het me?

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10301 Gepost op: 3-06-2003, 20:57:34 »
Ik heb het liedje van de snorkels wel hoor! Wat wil je dan precies weten?

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10302 Gepost op: 3-06-2003, 20:59:51 »
Ja, het hele stuk wat gezegd wordt, niet het gezongen gedeelte van: Toe ga maar naar snorkelland blablablabla. Dat zou cool zijn ja!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10303 Gepost op: 3-06-2003, 21:03:47 »
Ok komtie:

Ik ontdekte het scheepsjournaal van kapitein Ortega in een klooster dat uitkijkt over de zee.
In de ochtend van de 16e februari 1634 legde Ortega z'n schip voor anker achter een koraalrif. Dezelfde nacht nog werd hij aangevallen door piraten. Het in brand geschoten schip zonk op de zeebodem. Tien dagen later werd de kapitein bewusteloos op het strand gevonden, het scheepsjournaal nog in de armen geklemd. Hij beschrijft daarin een wereld van kleine onderwaterwezens, niet veel groter dan z'n duim.
Niemand geloofde hem, maar weet je, ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn.

Alsjeblieft!

« Laatst bewerkt op: 3-06-2003, 21:04:09 door Annuh »

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10304 Gepost op: 3-06-2003, 21:56:42 »
haha, het snorkel intro-tje, hoe kom je erop.. ;D

k heb verder vandaag niet echt iets boeiends gedaan...daarnet ff een plank zilver geverfd voor in me kamer...
ojaaaaa en k heb me kaartjes gekrege voor robster die k via het inner scantum had gekocht..dus k ben himmel happy want nou weet k zeker dat k ga:) dus:
antwerpen here I come!!
haha, k ben een beetje in een melige bui ;D

xoxoxox

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10305 Gepost op: 3-06-2003, 22:49:40 »
ok... regel 1 in ma familia: je weet nooit wat je kunt verwachten
*zucht

Het is een normale dinsdagavond in Tilburg. Om 22.20u is er nog niets aan de hand. Totdat... M'n nicht (40 jaar inmiddels) ineens voor de deur staat: Hoi! Ik kom koffie drinken! Ze was in de buurt, was rond aan het rijden met haar oldtimer (glimmende mooie kever cabrio) en dacht: ik ga op bezoek bij Tante Ger En daar was Tante Ger heel blij mee. Renate (=nicht) moest alleen de auto wat dichterbij zetten, want er was net een parkeerplaats vrijgekomen.
Dus ze rijdt met de auto, keert midden op de weg en gaat spookrijdend op zoek naar de parkeerplaats (die uiteindelijk te klein blijkt te zijn dus de auto wordt op de stoep geparkeerd).

22.48u Ma en Renate zitten beneden, ik zit boven verscholen (maar ik heb m'n moeder wel netjes "veel plezier (GNA GNA)" gewenst!

22.49u Ik klik hier op verzenden. Renate is er nog steeds

Familie, heel leuk hoor, maar niet altijd ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10306 Gepost op: 3-06-2003, 23:12:58 »
Ow, niet zo heel gezellig dus Anne? ::) Naja zolang je je in dat geval boven kunt verschuilen he... ;)

Doris, je bent echt niet de enige die die tennispersoon niet kent, sterker nog, jij weet zeer zeker veel veel meer van sport dan ik hoor. Jij zegt nl nog wel andere sporten te volgen, nou ik volg hemaal niets... alleen af en toe gedwongen bij iemand anders of zo ;D. Waarom ben ik toch zo onsportief (zowel zelf doen als ernaar kijken...), nu kan ik nooit meepraten... Maar ja, ik heb er gewoon echt helemaal niets mee.

Vanavond dus weer geoefend, jaja, het gaat nu echt wat worden hoor, en het voorstellingsfeertje was er al een beetje!!! :D Dat is echt zoooooo gaaf geweldig onbeschrijfelijk (Zaar begrijpt me wel ;)) en natuurlijk is dat er nog niet voor de werkelijke voorstelling begonnen is en de zaal vol zit enzow maar ik vond toch dat het een beetje begon te komen, twas bloedheet achter de schermen en vrij donker, en als je dan samen aant wachten bent tot je op moet enzow en helemaal geconcentreerd bent wanneer wie wat moet doen enzow, jaaaa, das echt zow mooi... En de regisseur begint nu ook echt steeds kwader te worden ;D haha, zo hoort het ook, hij moet ons flink aansporen zodat we extra ons best doen. Hoort er echt bij vind ik, hmmm, fantastisch, en het gaat ook echt wel steeds beter hoor. Uiteraard moet er (nu, een paar dagen van tevoren) nog ongelooooofelijk veel gedaan worden, dus ff stressen, maar dat komt allemaal goed, jaja het gaat zo leuk worden en ik ben ook bij voorbaat al helemaal in de wolken omdat er sowieso al 23 mensen voor mij komen! :D :D (jaja, zijn nog 3 mensjes bijgekomen) Julia, Rosa en Tijgertje, met jullie erbij word ik nog gelukkiger! ;D De regisseur was ook superverbaasd dat ik zoveel publiek op de been had weten te brengen, hihi, supercool.
Na afloop ook nog ff nagepraat met de 2 jongens, best diepgaand gesprek zeg maar.

Anne-Marie: mooi zo dat je er zondag dan iig nog wel bent. Hangt natuurlijk van het weer af maar als het mooi is kunnen we wel gaan zwemmen, toch?? Ja zou dit eik allemaal in pm moeten zetten en ik zit al de hele dag eraan te denken dat ik jou een pm moet sturen en toch komt het er de hele tijd niet van :-[ maar daarom zeg ik het toch maar ff zo want mn vader moet alweer bijna aan de comp.
Jaja, we gaan zaterdagavond en/of zondag zeker weten samen forummen (btje jammer voor Fien hahaha), dat hoort er gewoon bij :). En als ik eenmaal zo onmetelijk hyper ben van die voorstelling dan zal ik idd heeeeeeele lange berichten kunnen typen hoor, wees maar niet bang... ;) (iedereen is gewaarschuwd :P)

Morgen boeken terugbrengen :( :( dat wordt weer een hernia. Ga op de fiets v mn moeder want die heeft meer transportmogelijkheden. Maar ja zie er toch nog wel tegen op. Maar tis natuurlijk wel erg leuk om de mensjes van school weer te zien, en 's middags natuurlijk weer extra vroeg oefenen! :D

Dopey, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Welterusten iedereen! :-*

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10307 Gepost op: 4-06-2003, 12:13:26 »
Naja het was op zich vast wel gezellig, maar ik kan er dan wel bij gaan zitten, maar dan is het de eerste minuut hoe is het met je en daarna is het toch een gesprek tussen m'n moeder en m'n nicht. Zit ik er gezellig voor Jan met de korte achternaam bij!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10308 Gepost op: 4-06-2003, 14:05:02 »
haha annuh dat klinkt erg... eh... familieerig ;)

annemieke, alvast heel veel suc6 zaterdag! toi toi toi ;)

k had vandag tot 10:30 school en daarna had k zangles. k heb ff wat nieuwe liedjes geprobeerd uit jekyll and hyde, best leuk eigenlijk :) k weet nog niet of k door ga met zanglessen omdat k sinds afgelopen maandag ook gestopt ben bij mn musicalgroep. k heb daar 6 jaar gezeten ofzo en k heb t dr nou wel gehad :) maar ja, moet dr dus nog ff overna denken. daarna ben k ff naar de stad gegaan want kleding kopen doe k nu eenmaal t snelst in mn eentje, maar k vond t veel te warm dus ben na ruim n half uur maar weer naar huis gegaan. k zit nu in mn bikini achter de comp omdat t eik de bedoeling was dat k zo naar buiten ging, maar t is echt ineens heel koud geworden ofzo dus dat schiet niet echt op zo. k ga maar es koffie zetten en dan kom k wel weer bijlezen ofzo :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10309 Gepost op: 4-06-2003, 14:13:57 »
ik kom gewoon ff hallo zeggen en iedereen een prettige dag wensen want ik moet nu gaan blokken

:-* A&K

edit: en dit superzinnige bericht was mijn 2500e post dus als ik vanavond of straks nog eens langskom, dan geef ik een feestje  ;)

« Laatst bewerkt op: 4-06-2003, 14:14:51 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10310 Gepost op: 4-06-2003, 14:41:38 »
gefeli A&K

met je 2500ste post!!
k zal er vanaaf zeker bij zijn!!!!! ;)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10311 Gepost op: 4-06-2003, 14:46:46 »
[size=8]A&K GEFELICITEERD!![/size]

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10312 Gepost op: 4-06-2003, 16:35:32 »
FEESTJE FEESTJE!!!

M'n moeder en ik zijn aan het bedenken waar we naartoe willen met de zomervakantie. Volgens mij werden ze helemaal gek van ons bij het reisbureau: ja nee ik weet eigenlijk nog niet waar we naartoe willen. Spanje, Noord-Portugal, misschien Kroatie, Italie is ook mooi. Ow Amerika kan ook nog.
Dus we hebben nu een hele bibliotheek aan reisgidsen thuis. ;D

En nee we weten nog steeds niet wat we willen... misschien Universal Meditarania

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10313 Gepost op: 4-06-2003, 17:19:52 »
k ga ook naar universal mediterania...nja voor 1 dagje dan....k ben van de zomer in amerika geweest....is erg leuk!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10314 Gepost op: 4-06-2003, 17:21:15 »
jah idd als je naar de vs kan zou ik het zeker doen, dat is echt geweldig :d

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10315 Gepost op: 4-06-2003, 17:21:30 »
Goeiemiddag!!!

Proficiat Debbie met je 2500ste post!!!

Ik ben net pas terug van school, dus 't was 'n erg lange dag vandaag. (8.30-17.00) M'n presentatie vanmorgen ging wel redelijk. Ik was niet zo heel tevreden, maar anderen vonden 't geloof ik wel oke gaan. Verder heb ik vandaag weer lang aan 'n projectverslag gewerkt, wat nu jammergenoeg nog niet klaar is. Dat betekend dus dat we er volgende week weer 'n hele middag aan moeten werken.  :(

Maar goed. Ik heb trouwens gisteren bij danstraining gehoord dat we binnenkort gaan optreden in 'n grote discotheek hier in de buurt. Daar gaan we dan gogo dance doen op 't podium en op van die blokken. 't lijkt me echt helemaal geweldig! Iedereen van m'n groep is ook heel enthousiast en we zijn al volop aan 't verzinnen wat we dan aanmoeten en welke dansjes we precies gaan doen. Ik hoop dat de eigenaar van de discotheek ons zo'n succes vind dat we vaker mogen terugkomen. We verdienen er namelijk ook nog geld mee.  :)

Vannacht heeft 't hier eindelijk geonweerd en wel heel erg hevig. 't sloeg zelfs in bij ons, waardoor de stroom is uitgevallen. Gelukkig deed alles 't weer nadat m'n vader de aardlekschakelaar had omgezet en zijn er geen apparaten kapot. (dat is ook vrijwel onmogelijk bij ons, want mijn vader trekt gelijk alle stekkers eruit als hij onweer hoort aankomen.  ;) )

Ik ga 'ns effe verder bijlezen en dan vlug wat huiswerk maken, voordat we alweer gaan eten. Iedereen wens ik bij deze vast 'n fijne avond!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #10316 Gepost op: 4-06-2003, 17:22:42 »
Eeeeeeeyz!

T REGENT!!!!!!!!!!!!! (bah waarom deed de move het niet?

Hoewistie allemaal? hier helemaal okee! Ben net even naar de opening van het nieuwe winkelcentrum bij mijn nieuwe huis gaan kijken, het wordt erg leuk! Ik heb echt te veel zin om te verhuizen, ik kan er niet tegen om tussen de verhuisdozen te leven  :-\

k had vandag tot 10:30 school en daarna had k zangles. k heb ff wat nieuwe liedjes geprobeerd uit jekyll and hyde, best leuk eigenlijk :)
Jekyll and Hyde, das wel errug vet zeg! Ging t goed? Welke musicalgroep zat je eigenlijk?

Annuh, ik zou Italie doen hoor, echt zó gaaf daar  :) Ik ben italieverslaafd ;)

A&K gefeli met je mooie ronde getal! Ik zit bijna aan de 500 geloof ik...
Ik heb echt mega zin om een regendans te doen buiten maarja toch eigenlijk ook niet... naja.. laat maar  :-X
Ik wens u allen een fijne dag... ownee, was nog vergeten te vertellen dat ik CKV1 met succes heb afgerond voor dit jaar!!!! whiehoejj!!! Ik heb balansgesprek gehad, en t was dus allemaal voldoende  :D

xxxxx

« Laatst bewerkt op: 4-06-2003, 17:23:57 door Zaartje »
In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10317 Gepost op: 4-06-2003, 17:30:09 »
jaaah het heeft hier net ook geregent!!!!! en geonweert.....dat vind k et koelie!!

owjah had fenn vandaag niet der eerste rijles??
nou als ze et nog leest: heeel veel suc6/plezier!!!

verder vandaag niet zo veel gedaan....strax naar training!

xoxoxox

Offline Amy

• Forumlid
  • Ara Halici !
« Reactie #10318 Gepost op: 4-06-2003, 18:27:18 »
Ik heb net even gekeken en Fenn heeft vandaag om 19:40 rijles! Veel succes! Ik ben erg benieuwd hoe het gaat.

Ik heb vandaag m'n pronunciation test voor Taalvaardigheid Engels herkanst. De eerste keer had ik namelijk een 3,5  ::). Maar goed nu is het een 7,2! Dus daar ben ik heel blij mee. Verder ben ik hard bezig aan een werkstuk wat heel binnenkort af moet zijn en waar ik nog niet echt aan begonnen was (ja ik weet het, ik moet beter plannen  ;D)

Wil iedereen trouwens morgen om 13.05 voor mij duimen? Dan heb ik namelijk rijexamen en ik moet het eigenlijk wel gaan halen deze keer.

Fijne avond iedereen!

« Laatst bewerkt op: 4-06-2003, 18:28:13 door Amy »
'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10319 Gepost op: 4-06-2003, 18:31:33 »
Bah ik moest vandaag werken en heb dat ook wel geprobeerd...maar bah bah bah wat een benauwde hitte!

Gelukkig zat ik met de regenbui wel binnen..nog iemand hier die buiten liep? GNA GNA *evil molletje*  :P

Maar goed, het was niet echt leuk, maar gelukkig bracht een lekker ijsje verkoeling..nou ja.. voor 10 minuten dan zei iemand daar verwend nest!?!?
 ;D ;) :P ::)

No Milk today???