Ow, niet zo heel gezellig dus Anne?
Naja zolang je je in dat geval boven kunt verschuilen he...
Doris, je bent echt niet de enige die die tennispersoon niet kent, sterker nog, jij weet zeer zeker veel veel meer van sport dan ik hoor. Jij zegt nl nog wel andere sporten te volgen, nou ik volg hemaal niets... alleen af en toe gedwongen bij iemand anders of zo
. Waarom ben ik toch zo onsportief (zowel zelf doen als ernaar kijken...), nu kan ik nooit meepraten... Maar ja, ik heb er gewoon echt helemaal niets mee.
Vanavond dus weer geoefend, jaja, het gaat nu echt wat worden hoor, en het voorstellingsfeertje was er al een beetje!!!
Dat is echt zoooooo gaaf geweldig onbeschrijfelijk (Zaar begrijpt me wel
) en natuurlijk is dat er nog niet voor de werkelijke voorstelling begonnen is en de zaal vol zit enzow maar ik vond toch dat het een beetje begon te komen, twas bloedheet achter de schermen en vrij donker, en als je dan samen aant wachten bent tot je op moet enzow en helemaal geconcentreerd bent wanneer wie wat moet doen enzow, jaaaa, das echt zow mooi... En de regisseur begint nu ook echt steeds kwader te worden
haha, zo hoort het ook, hij moet ons flink aansporen zodat we extra ons best doen. Hoort er echt bij vind ik, hmmm, fantastisch, en het gaat ook echt wel steeds beter hoor. Uiteraard moet er (nu, een paar dagen van tevoren) nog ongelooooofelijk veel gedaan worden, dus ff stressen, maar dat komt allemaal goed, jaja het gaat zo leuk worden en ik ben ook bij voorbaat al helemaal in de wolken omdat er sowieso al
23 mensen voor mij komen!
(jaja, zijn nog 3 mensjes bijgekomen) Julia, Rosa en Tijgertje, met jullie erbij word ik nog gelukkiger!
De regisseur was ook superverbaasd dat ik zoveel publiek op de been had weten te brengen, hihi, supercool.
Na afloop ook nog ff nagepraat met de 2 jongens, best diepgaand gesprek zeg maar.
Anne-Marie: mooi zo dat je er zondag dan iig nog wel bent. Hangt natuurlijk van het weer af maar als het mooi is kunnen we wel gaan zwemmen, toch?? Ja zou dit eik allemaal in pm moeten zetten en ik zit al de hele dag eraan te denken dat ik jou een pm moet sturen en toch komt het er de hele tijd niet van
maar daarom zeg ik het toch maar ff zo want mn vader moet alweer bijna aan de comp.
Jaja, we gaan zaterdagavond en/of zondag zeker weten samen forummen (btje jammer voor Fien hahaha), dat hoort er gewoon bij
. En als ik eenmaal zo onmetelijk hyper ben van die voorstelling dan zal ik idd heeeeeeele lange berichten kunnen typen hoor, wees maar niet bang...
(iedereen is gewaarschuwd
)
Morgen boeken terugbrengen
dat wordt weer een hernia. Ga op de fiets v mn moeder want die heeft meer transportmogelijkheden. Maar ja zie er toch nog wel tegen op. Maar tis natuurlijk wel erg leuk om de mensjes van school weer te zien, en 's middags natuurlijk weer extra vroeg oefenen!
Dopey, gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Welterusten iedereen!