Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107631 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10320 Gepost op: 4-06-2003, 19:05:28 »
Hoi hoi!

Gisteren wel even langs geweest hier, maar niets gepost :-[
Dus eerst nog even dit:

Amy: van harte gefeliciteerd alsnog! En veel succes met je rij examen morgen!
Dopey: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wanneer begin je eigenlijk?

Voor vandaag moet ik dan nog A&K feliciteren met haar 2500ste post. Ook een echte mijlpaal.

Verde ga ik nu niet ze veel typen, want ik heb de hele dag al getypt en ik voel het in mn polsen.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #10321 Gepost op: 4-06-2003, 19:09:00 »
Dopey: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wanneer begin je eigenlijk?
Over anderhalve week.... dus

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10322 Gepost op: 4-06-2003, 19:22:03 »
Amy ben je geslaagd?? ik hoop het wel voor je!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10323 Gepost op: 4-06-2003, 20:17:14 »
Hallo iedereen !!

Iedereen bedankt voor de felicitaties  ;) kheb blijkbaar al veel die reageer- en verzendknop ingeduwd  ;D

Vanmiddag heb ik wat Engels geblokt en misschien straks nog Esthetica, zal wel zien.

Het heeft hier flink geonweerd vanmiddag ! De regen viel met bakken uit de lucht en vormde mooie belletjes op alle wateroppervlakken :)

Amy: hopelijk ben je erdoor!
Han: khoop dat het optreden goe gaat en dat je idd mag terugkeren !
Dopey: proficiat met je baan !

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10324 Gepost op: 4-06-2003, 20:22:55 »
Wat is da? Esthetica? Ik ken het niet  ???

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10325 Gepost op: 4-06-2003, 20:25:43 »
Kunstgeschiedenis

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #10326 Gepost op: 4-06-2003, 21:04:17 »
Zo dan, hier was ik weer, en ik verveel me weer.... dat krijg je aan t eind van het schooljaar! Zal ik dan maar vast voor de  toetsdagen gaan leren? heb k helemaal geen zin in  :-\
Wat was de regen lekker zeg. Ik voel me nu ook ineens een stuk beter, je krijgt zo'n hoofdpijn van die benauwdheid! Magoe...
Fijne aaf allemaal komt er nog iets op tv?

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10327 Gepost op: 4-06-2003, 21:27:48 »
Citaat
Zal ik dan maar vast voor de  toetsdagen gaan leren? heb k helemaal geen zin in

dat ken k...mijne begint volgende week donderdag...
en als k die week verkloot ga k niet over... :-\
dus k moet echt heel erg me best doen :'(

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10328 Gepost op: 4-06-2003, 21:38:54 »
Wie houdt er erg veel van auto's??

Ik moet namelijk morgen een verslagje inleveren over BMW...  ::). Ik moet echt zo veel uitzoeken over de geschiedenis, de producten, de services etc. etc. Echt niet leuk. En dan moet ik het morgen ook nog in het engels presenteren. Morgen wordt sowieso een -PIEP- dag want ik moet nog een heel financieel plan in elkaar knutselen, en dat met een tutorgroepje dat niet echt van hoge kwaliteit is om het zo maar te noemen.

Vandaag ook nog leuk gewerkt, echt de hele tijd van die lastige klanten die aan mijn kop hebben lopen zeuren en dan ook nog eens Annuh die mijn forumlijste heeft weggegooid (dat lijstje met al je nominaties). Kan ik dat ook nog eens opnieuw gaan typen... (nee hoor Anne... ik neem het je niet kwalijk  ;D).

Verder weet ik niet veel meer te vertellen, misschien straks nog...

Alvast welterusten...

Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10329 Gepost op: 4-06-2003, 21:43:54 »
k weet echt helemaal nix over auto's....sorry!!!
kan je niet iets vinden een zoekpagina??

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10330 Gepost op: 4-06-2003, 22:43:55 »
heej lieve mensen!

het is alweer twee dagen geleden )ownee gistermiddag) dat ik iets gepost heb. het is
1)veel te warm
2)oma is gisteren gelanceerd van haar fiets, ze reedt op de stoep en ze maakte een bocht, daar kwam net een vrouw met haar kind aan en die wilde ze ontwijken. toen viel oma tegen de schutting aan, voet dik, elleboog dik beurs aan alle kanten. Heel sneu. Nou waren we daar gisterenavond en toen kon ze amper lopen, dus ben ik bij haar gebleven. heb even ijs op haar enkel gelegd enzo, maar was zo laat thuis dat ik niet eens meer online kon  :(
3) moest een brief schrijven voor mijn werk, ik werk op een naschoolse opvang in een basisschool en we willen in de zomervakantie in die school gaan slapen. Erg komisch allemaal. Maar de ouders moeten wel een brief krijgen en daar ben ik de halve avond mee bezig geweest.
4)morgen ben ik er ook niet want dan ga ik met rick mee op schoolreis, hij gaat naar het dolfinarium.

dus ik wens jullie allemaal een goede nachtrust toe en maybe tot morgenavond he mensen?!

kussss julia

always look on the bright side of life

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10331 Gepost op: 4-06-2003, 23:02:54 »
Veel plezier morgen in het Dolfinarium Julia!! Wel erg leuk toch met al die kinderen... heeft Rick er ook een btje zin in?

Han, wat cool dat jullie mogen optreden in die discotheek! Succes met oefenen alvast!

Zaar, gefeli dat je CKV voldoende hebt afgerond!

Amy, ik zal morgen voor je duimen hoor!

Ovide idd, wat heb je toch weinig gepost :-\. Morgen dan wel weer een heel verhaal he? ;)

Mn vader wil weer op de comp, morgen kan ik langer... vandaag weer geoefend was erg leuk enzow... deze week heb ik gewoon 4 woensdagen in 1 week! ;D Echt super.

Nou welterusten iedereen!!

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #10332 Gepost op: 4-06-2003, 23:17:43 »
« Laatst bewerkt op: 4-06-2003, 23:21:15 door Floortje »

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10333 Gepost op: 5-06-2003, 10:18:06 »
Vandaag ook nog leuk gewerkt, echt de hele tijd van die lastige klanten die aan mijn kop hebben lopen zeuren en dan ook nog eens Annuh die mijn forumlijste heeft weggegooid (dat lijstje met al je nominaties). Kan ik dat ook nog eens opnieuw gaan typen... (nee hoor Anne... ik neem het je niet kwalijk  ;D).

Sjors

Sorry hoor ;) ik zei toch dat ik blont ben... :P . Tja... ik had m'n wekker gezet om 11 uur, word ik om half 10 wakker  >:( ach ja, dan maar gezellig forummen :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10334 Gepost op: 5-06-2003, 12:56:52 »
Goeiemiddag allemaal,

ik heb nu effe 'n half uurtje niks te doen tussen mijn lessen door. Ik heb vandaag weer 'ns 'n erg lange dag en ben blij dat ik effe wat anders kan doen dan 't aanhoren van de verhalen van docenten en 't maken van aantekeningen.

Ik heb eigenlijk niks zinnigs te melden, omdat er nog niks bijzonders is gebeurt vandaag. 't is 'n echt 'n normale saaie schooldag.  :(

't regent hier al de hele dag, terwijl ze voorspelden dat 't vanmiddag beter weer zou worden. 't ziet er op dit moment nog zo grijs uit dat ik niet denk dat 't nog goed gaat komen. Maar dat hindert niet want ik zit toch nog wel 'n tijd op school.

Iedereen vast 'n fijne middag! Ik ga maar weer 'ns naar de les toe.  :(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10335 Gepost op: 5-06-2003, 13:20:57 »
Hey Amy!
Daarnet zag ik dat het 13:05 u was en ik heb aan je gedacht hoor! Toen was de computer alleen ff bezet ;). Heeeeeel veel succes met je rijexamen en ik duim voor je!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10336 Gepost op: 5-06-2003, 13:50:58 »
Amy hoe is het gegaan???

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10337 Gepost op: 5-06-2003, 15:21:01 »
han echt kick dat jullie mogen optreden in een discotheek :D

juul, wat vervelend voor je oma zeg! k hoop dat t al weer n beetje beter met dr gaat.

k heb vandaag ook n doorsnee saaie schooldag gehad. t was niet eens erg gezellig omdat ik 3 tussenuren in mn eentje had  :-\ maarrr vanaaf ga ik naar de drie musketiers en daar heb k wel zin in :D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Amy

• Forumlid
  • Ara Halici !
« Reactie #10338 Gepost op: 5-06-2003, 15:30:30 »
JAHOEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Ik ben geslaagd!!! Echt super, ik ben nu best wel een klein beetje trots op mezelf. Van te voren was ik echt super zenuwachtig, maar onder het rijden kon ik me gewoon op het rijden zelf concentreren en was ik niet de hele tijd bezig met dat examen. Oh jongens ik kan het nog niet helemaal bevatten geloof ik. Nooit meer rijles! Ik ga zometeen gauw pasfoto's laten maken en daarna mijn roze papiertje ophalen  :D. Enorm bedankt voor al het duimen. Ik weet zeker dat het geholpen heeft. :-*

'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #10339 Gepost op: 5-06-2003, 15:45:31 »
GEFELICITEERD!!!!!  ;D ;D ;D ;D

we're back :(