Heej!
Daar ben ik weer!
Gister zouden we dus rep engels hebben en ik had g'loof ik al gezegd dat dat tegen de regels was, dus zijn we nog een keer gaan klagen bij de sectordirecteur en dit keer met de hele klas, en toen ging de rep toch niet door!
Vonk wel stoer, want wij zijn echt zo'n irri klas voor die mensen omdat wij altijd zeuren als wij vinden dat iets onrechtvaardig is en meestal worden we niet serieus genomen en gewoon afgekapt. Maar nu dus niet! Verder moest ik vandaag mijn geschiedenis-schrift inleveren en ik liep anderhalf hoofdstuk achter omdat ik mn schrift een keer was kwijtgeraakt en in die tijd had ik niks meer gemaakt... Heb gister dus iets van 14 kantjusz geschreven over de Franse revolutie enz enz... Was 3 uur bezig!
En ik had letterlijk eelt op mn middelvinger gekregen van al dat schrijven... pfff, erg he?
Verder vandaag rep wiskunde, en die ging wel goed ondanks dat ik nie zow veel geleerd had... Gister onweerde 't best hard bij ons, één keer was dr zo'n knal dat de ramen helemaal trilde... Ik haat onweer... blegh! Ben dr niet bang voor ofzo, maar t maakt je altijd zo somber. Nouja, vandaag wel aardig weer, wel benauwd zeg!
Ik ga morgen naar de kapper!
Weet alleen niet precies wat ik nou wil, groot stuk dr af of alleen puntjusz, laagjes of geen laagjes? irri... Volgens mij kunnen alleen vrouwen zich daar zo druk over maken.
Amy: Gefeliciteerd met je rijbewijs! Goed zeg!
Doris: Hoop dat de drie Musketiers leuk is! Je bent dr nu heen denk ik...
Han: Tof zeg dat jullie in 'n grote disco mogen dansen!
Julia: Wat vervelend van je oma, hoop dat 't snel beter met dr gaat! Was het leuk vandaag bij 't dolfinarium?
Ga ff bijlezen en msnen,,, doeiii