Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107614 keer)

Offline fenn

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10340 Gepost op: 5-06-2003, 16:14:19 »
wow Amy wat goed zeg!
Gefeliciteerd!!!

Nooit meer rijlessen zeg je...nouw ik ben gister dus begonnen...vond het in ieder geval leuk!!(weet niet hoelang dat leuke duurt  ;))

Maar ging redelijk goed! Wist niet wat ik ervan moest verwachten..ik mocht sturen, gas geven en knipperlichten aan-uit doen  8)
Best lastig..in begin reed ik erg voorzichtig in de 30 km/h..gas geven! gas geven! zei mn instructeur. Nouw toen ik dat ontdekte reed ik op 'n 40 weg soms 60  ;D

Maar ben benieuwd naar de volgende les enzo! En hopen dat ik even goed zal slagen (ooit) als jij nu!

Veel rij-plezier
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10341 Gepost op: 5-06-2003, 16:19:43 »
amy gefeliciteerd :d!!!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10342 Gepost op: 5-06-2003, 16:21:18 »

GEFELICITEERD AMY!!!!

Echt tof dat je het gehaald hebt!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10343 Gepost op: 5-06-2003, 16:40:57 »
Gefeliciteerd Amy! Hartstikke goed dat je 't gehaald hebt!  :D

Doris: veel plezier vanavond bij De 3 Musketiers! Laat je effe weten hoe 't was? Ik ga ook in september en ik ben heel benieuwd hoe 't zal zijn.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10344 Gepost op: 5-06-2003, 19:33:57 »
Gefeliciteerd Amy!! Goed gedaan!!

Ja Fenna, hopelijk kunnen we jou over een tijdje ook feliciteren ;). Iig mooi dat je het nu leuk vond!

Ik heb daarnet gekookt, pff wel heel gedoe en mn moeder heeft me natuurlijk toch weer geholpen... ::) :-X maar ja maar ja langzaamaan leer ik het wel (hoop ik).

Ben vanmiddag op school geweest om briefjes op te hangen om examenbundels e.d. te verkopen, en om een cd-rom van Frans in te leveren die eigenlijk bij een boek hoorde, maar de dame van het boekenfonds wist dat niet dus dacht dat het zo compleet was. Maar die was vandaag natuurlijk niet op school, en de claviger wilde hem niet aannemen, dus nu moet ik morgenochtend weer terugkomen.

Doris, veel plezier vanavond!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10345 Gepost op: 5-06-2003, 19:41:05 »
Heej!

Daar ben ik weer! :)

Gister zouden we dus rep engels hebben en ik had g'loof ik al gezegd dat dat tegen de regels was, dus zijn we nog een keer gaan klagen bij de sectordirecteur en dit keer met de hele klas, en toen ging de rep toch niet door! 8) Vonk wel stoer, want wij zijn echt zo'n irri klas voor die mensen omdat wij altijd zeuren als wij vinden dat iets onrechtvaardig is en meestal worden we niet serieus genomen en gewoon afgekapt. Maar nu dus niet! Verder moest ik vandaag mijn geschiedenis-schrift inleveren en ik liep anderhalf hoofdstuk achter omdat ik mn schrift een keer was kwijtgeraakt en in die tijd had ik niks meer gemaakt... Heb gister dus iets van 14 kantjusz geschreven over de Franse revolutie enz enz... Was 3 uur bezig! :o En ik had letterlijk eelt op mn middelvinger gekregen van al dat schrijven... pfff, erg he? ;)

Verder vandaag rep wiskunde, en die ging wel goed ondanks dat ik nie zow veel geleerd had... Gister onweerde 't best hard bij ons, één keer was dr zo'n knal dat de ramen helemaal trilde... Ik haat onweer... blegh! Ben dr niet bang voor ofzo, maar t maakt je altijd zo somber. Nouja, vandaag wel aardig weer, wel benauwd zeg!

Ik ga morgen naar de kapper! :) Weet alleen niet precies wat ik nou wil, groot stuk dr af of alleen puntjusz, laagjes of geen laagjes? irri... Volgens mij kunnen alleen vrouwen zich daar zo druk over maken. ;)

Amy: Gefeliciteerd met je rijbewijs! Goed zeg! :D
Doris: Hoop dat de drie Musketiers leuk is! Je bent dr nu heen denk ik...
Han: Tof zeg dat jullie in 'n grote disco mogen dansen!
Julia: Wat vervelend van je oma, hoop dat 't snel beter met dr gaat! Was het leuk vandaag bij 't dolfinarium? ;)

Ga ff bijlezen en msnen,,, doeiii :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10346 Gepost op: 5-06-2003, 20:05:57 »
Ik denk dat ik Han13 vandaag blij heb gemaakt..  :P

No Milk today???

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #10347 Gepost op: 5-06-2003, 20:14:25 »
heeej!

Leuke dag gehad allemaal? Wat onwijs goed dat je je rijbewijs hebt Amy. Gefeliciteerd!
Fenna, je kunt het, je kunt het, zie je nou wel! En lekker crosse... hahah wel alles heel houden he!
Doris: ik wil meeeeeeeee ik wil mee :'( iig heeeeeel veel plezier, en Bastiaan schijnt goed te zijn, dus ik ben benieuwd!
@miesh... hoe doe je dat, wiskunde goed maken als je bijna niet geleerd hebt , wil je mijn toets volgende week ook maken? ::) Goed dat je hebt doorgezet met je geschiedenis, want t is een rotvak... ik doe het je niet na  :-\
Magoej.... heb vandaag maar tot half 11 school gehad :o Was dus een heerlijk kort dagje. Ik heb eigenlijk vanmiddag alleen maar in de zon gezeten, en t was heerlijk! En daarnet heb ik ff foto's gemaakt op verzoek van Doris ;) maar ik weet nog niet of ik ze dr op durf te zetten alhoewel, na die gekke bekken...
Dus misschien zo wel ;)
ik wens u allen een fijne avond!

:-*

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10348 Gepost op: 5-06-2003, 20:16:47 »
Ik wil graag wat weten van de mensen hier:

a. Hoe was de 3 musketiers??
b. Hoe duur waren/zijn de rijdende/afgereden mensen hier uit met lessen en alles? Schatting is ook goed ;)

c t/m z volgen nog..ooit.

« Laatst bewerkt op: 5-06-2003, 20:17:21 door Milk »
No Milk today???

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10349 Gepost op: 5-06-2003, 20:35:00 »
Ik ben 4x gezakt, dus ik was kapitalen kwijt. Per les betaalde ik 35 euro, dat is dus 1 uur rijden. Een examen kost iets van 180 euro. Maar de lessen kan heel erg verschillen in de randstad kost het per les ongeveer het dubbele.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10350 Gepost op: 5-06-2003, 20:38:01 »
Ik heb nu een pakket...30 lessen en examen voor 1000 euro.

Het theorie examen en tussentijdse-toets koop ik er los bij.
(theorie lessen kan ik gratis volgen bij de rijschool!)

Ik vind het op zich nog wel meevallen...'t is een kapitaal maar oké als je je bedenkt wat benzine, auto-verzekering, lonen enz. kosten dan snap ik het wel.

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10351 Gepost op: 5-06-2003, 20:43:34 »
Dat valt nog wel mee ja!

Ik ben nog aan het kijken, maar ik word niet echt blij van die prijzen.. maar het helpt wel als mensen zeggen wat zij betalen, weet ik voor hoeveel ik afgezet word..nah jah..wat ik niet moet doen  ;)

No Milk today???

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10352 Gepost op: 5-06-2003, 20:44:39 »
Ik heb geen theorieles gehad, wel een theorieboek en zo'n boek met 900 vragen en daarmee haalde ik 0 fout, theorielessen is echt geld door de wcpot spoelen.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10353 Gepost op: 5-06-2003, 20:46:34 »
Hoi,

sorry maar ik heb vlug moeten scrollen, het enige wat ik kan zeggen is: proficiat Amy dat je geslaagd bent !
Annemieke: mijn rotmsn is compleet vastgelopen en nu raak ik voorlopig niet meer aangemeld  >:( sorry dus dat ik zomaar wegwas!  :-[

Vandaag wel een toffe dag beleefd. Vanmorgen 2u LO, 1 uur lopen (dat heb ik voor een keertje heel goed gedaan !!) en 1 uur naar keuze en toen heb ik gevoetbald :)
In de namiddag hoorde ik toen dat Clijsters door ws naar de finale en dacht ik van: 'ah ja, Henin is al ver geraakt, tis mooi voor haar geweest.' maar ze heeft het toch maar gedaan hé !!! Ik ben door het lint gegaan toen ik haar op lovegame zag winnen !! Echt flippen gewoon ! Een Belgische finale terwijl er nog nooit een Belgische een Grand Slam gewonnen heeft ! Megamachtig gewoon !

anyway, kmoet weg, kwil Hendrik nog bellen en eventueel nog wat blokken

doei, A&K  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10354 Gepost op: 5-06-2003, 20:47:15 »
Iig al bedankt voor de info.

Ik ga nu stoppen, ik val jullie nog wel een andere keer lastig.. ;)

No Milk today???

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10355 Gepost op: 5-06-2003, 20:52:53 »
Anne-Marie, kben benieuwd met welk nieuw kapsel je zaterdag zal verschijnen! ;) Anders laat je toch gewoon de kapper beslissen hoe het precies wordt...

Zaar, wel posten hoor die foto's!! Idd veel erger dan die uit de McDonalds kan het niet zijn ;) en och andere mensen posten toch ook wel ns vage foto's van zichzelf... (denk aan de sterfscène van mij, of aan Malc met Tweety...)

Han, ik zit ook te wachten op foto's van jou hoor! ;) Nu heb je een digi camera, dan kom je dr ook nie onderuit hoor! :P

Ow Debbie das balen, ja ik dacht al dat ie gecrasht was of zo alleen wel vreemd dat je niet terugkwam... maar dat kan dus nie blijkbaar, naja, niets aan te doen dan :-\.
Veel plezier met Hendrik bellen, ik zit te wachten tot Daan mij terugbelt... maar anders doe ik dat zelf wel... echt irritant alle treinen die mijn publiek zaterdag naar Gouda moeten loodsen rijden niet/minder >:(, kan ik me zo over opwinden... maja dat helpt ook lekker natuurlijk.

Nou fijne avond nog iedereen!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10356 Gepost op: 5-06-2003, 21:51:00 »
Hoi!

Sorry Annemieke dat mijn posts de laatste tijd niet zo lang zijn, maar ik heb het gewoon enorm druk. Even bijkletsen dan maar.

Gisteren had ik salarisgesprek op mn werk, omdat ik nu bijna een jaar in dienst ben. Alles was okee en mn baas was meer dan tevreden over me. Das natuurlijk altijd leuk om te horen. Ik had zelf wel het idee dat het goed ging, maar een beetje bevestiging doet natuurlijk nooit kwaad. Dat was dus bij voorbaat al een goede dag.

Vandaag een normaal dagje op het werk. Wel druk met telefonisch spreekuur en afspraken enzo. Maar goed dan vliegt de dag ook weer om. Tussen de middag met een collega (sorry twee collega's) bij het lokale wok restaurant gaan eten. Was wel gezellig. Ik had een soort tortilla met vlees met saus erbij. Wel lekker en gelukkig niet zo veel.
Na het werk had ik afgesproken met eem vriendin van mn opleiding om eens bij te praten. We zijn lekker ergens gaan eten en toen nog wat gaan winkelen (het is koopavond). Met het eten moesten we heel lang wachten. Was de serveerster vergeten onze bestelling aan de keuken door te geven! Niet handig, maar we kregen een drankje van het huis om het wacten een beetje te veraangenamen.

Nu ben ik dus even aan het computeren. Zo meteen ga ik naar bed. Morgen hoef ik maar een halve dag te werken. Ik heb 's middags vrij genomen, omdat we dan naar een begrafenis moeten. Niet echt leuk dus. De vader van een vriend van ons is overleden. Die man had gewoon drie maanden geleden nog helemaal niets. Toen had ie opeens een hersentumor en nu is ie dood. Dat vind ik echt onbegrijpelijk, zo snel gaat dat. Ben benieuwd morgen. Het zal wel druk zijn bij die begrafenis, die vader was ook nog niet zo oud...

Verder heb ik even niet veel te melden.
O ja, Amy, gefeliciteerd met je rijbewijs. Doe voorzichtig aan he!

Ik geloof dat ik mn schuld nou wel een beetje heb inkgelost, qua berichtlengte dan. In ieder geval weer een lang weekend voor de boeg, dus tijd genoeg om jullie met wat berichtjes te vervelen.

Fijne avond nog!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10357 Gepost op: 5-06-2003, 22:42:06 »
Ik denk dat ik Han13 vandaag blij heb gemaakt..  :P

Zekers! Ik kan namelijk met Milk mee naar 't concert van Robbie op 18 juli!!!  :D

Alleen is 't nog niet helemaal zeker, omdat ik nog niet weet hoe ik thuis kom na 't concert. Ik haal de laatste trein terug namelijk waarschijnlijk niet.  :(  Maar aangezien er ook 2 nichtjes van me gaan en gebracht worden door hun ouders, probeer ik te regelen dat ik met hen naar huis toe kan. Ik hoop echt dat 't lukt!!!

Han, ik zit ook te wachten op foto's van jou hoor! ;) Nu heb je een digi camera, dan kom je dr ook nie onderuit hoor! :P

Ze komen er binnenkort aan hoor! Misschien morgen zelfs wel. Ik heb vandaag m'n haar weer geverfd en ga morgen naar de kapper, dus als 't leuk zit dan knip ik wel effe 'n fotootje voor in 't fototopic.  :)

Milk: ik denk dat ik ongeveer zo'n 1.500 euro kwijt ben geweest voor m'n rijbewijs. Ik ben de eerste keer gezakt en heb dus 2 keer examen gedaan. Ik heb in totaal zo'n 34 lessen gehad. Ik heb ook nog een tussentijdse toets gedaan (die dus waardeloos werd nadat ik de eerste keer zakte  :( ) en ook theorielessen gevolgd. Maar ik heb nog in de tijd gelest toen de lessen zo'n 65 gulden per les kostten (= 2 jaar geleden) en dat zal tegenwoordig wel weer 'n stuk hoger liggen.

Je moet maar gewoon in je achterhoofd houden dat dit wel 'n grote investering is, maar dat je er de rest van je leven profijt van hebt.  ;)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10358 Gepost op: 5-06-2003, 23:03:45 »
Ik heb een snelcursus gedaan bij de ANWB, dat was een dag op het oefenterrein (waar je auto vanaf een afstand stilgezet kan worden als je te hard rijdt ;) ), 30 lessen, TTT en examen. Het was ong. €1450,-, vrij prijzig maar ik had binnen 4 weken m'n rijbewijs.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10359 Gepost op: 6-06-2003, 09:02:12 »
van harte amy!!