wat is dr weer n hoop geschreven
k wilde ovide nog sterkte wensen op de begrafenis maar ik denk dat je dat nu niet meer leest... idd heel raar hoe het kan lopen: zo heeft iemand niets en zo is ie overleden :-\
han, hartstikke leuk dat je naar robbie williams gaat
k hoop voor je dat t door gaat!!!
gister ben k naar de drie musketiers geweest en ik vond het een stuk leuker dan ik verwacht had. ik had eerlijk gezegd gedacht dat t dr wel gelikt uit zou zien enzo en verder niet, maar dat was dus niet zo
ik vond bastiaan en tooske wel schattig samen
maar hun stemmen kleuren niet zo lekker bij elkaar en dat vond ik wel jammer. verder vond ik de cast over het algemeen wel goed bij elkaar passen. de decors waren ook erg mooi, al waren ze wat minder collosaal dan ik me had voorgesteld. dr was wel 1 scene waar ze met t decor een beetje over the top gingen. het was allemaal net iets te groot enzo en ik vind dat je een musical niet per se super eenvoudig hoeft te houden, maar dat het ook niet moet lijken alsof je naar een film kijkt. ze gebruikten ook paarden en dat zag er echt super mooi uit! er zaten mensen in en die kon je duidelijk zien, maar als je je ogen zo'n beetje dichtkneep en je keek ernaar leken ze super echt, ook de manier van lopen en bewegen enzo
de muziek vond ik ook erg goed, minder musical-achtig dan de meeste andere musicals maar daarom niet slechter.
maarrr er waren ook een paar minpuntjes. de eerste waren de kostuums. erg mooi gemaakt maar de ontwerpen vond ik wel lelijk. de dans vond ik ook niet goed. bij de meeste grote musicals gaat de dans altijd heel mooi tegelijk, maar hier was dat echt niet zo. dat is wel jammer want het lijkt een stuk minder professioneel. verder vielen er nogal eens wat dingen (een steltloper viel met stelten en al
en ze lieten bij verschillende dansen attributen vallen) en als laatste puntje klopten sommige dingen gewoon niet. zo was er als decor een kerker en iedere keer als mensen die kerker binnenkwamen kwamen ze via een trap, maar plotseling kwamen er twee musketiers gewoon het toneel op lopen, de kerker in, echt heel vaag...
maar goed, al met al vond ik het erg leuk
t verhaal is wel erg dun maar goed daar moet je maar niet teveel op letten als je er heen gaat.
verder was vandaag wel n relaxed dagje. ik viel wel bijna in slaap omdat het zo vreselijk saai was, maar ik heb ook heerlijk op t schoolplein in de zon gelegen dus dat maakt n hoop goed