Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107615 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10360 Gepost op: 6-06-2003, 09:48:12 »
Zekers! Ik kan namelijk met Milk mee naar 't concert van Robbie op 18 juli!!!  :D
:o woooooooooooooow wat cool zeg!!! :D Echt zo leuk voor je Han, kun je er toch nog heen! Enne Milk jij hebt wel een enorme primeur natuurlijk... ;)

Ik hoop voor je dat je vervoer terug weet te regelen Han, maar dat zal toch vast wel lukken?!

Ovide, wat leuk dat je weer ff bijpraat! Mooi dat het zo goed gaat op je werk.

Ik heb echt zoooooo veel zin in morgen. Nog maar 1 dagje!! :o :D Het begint gewoon alweer zorgwekkend te worden hoeveel zin ik erin heb ::) want das altijd gevaarlijk, je teveel ergens op verheugen... dan kannet alleen maar tegenvallen...
Mn broer vindt het ook maar niets dat ik zo vrolijk en blij en hyper door het huis huppel terwijl het zo slecht gaat met mn oma... tsja, daar zit natuurlijk wel wat in, maarja, ik kan er ook niets aan doen dat ik deze week en volgende week een paar superleuke dingen heb waar ik me dus vanzelfsprekend op verheug. Dat wil toch echt niet zeggen dat ik het niet erg vind of zo van mn oma...

Magoe, vanmiddag ga ik winkelen met 2 vriendinnen uit mn klas, das vast ook wel gezelli... en vanavond weer oefenen natuurlijk ;).

Oja Ovide, sterkte op die begrafenis. Altijd zo'n vervelende gelegenheid...

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #10361 Gepost op: 6-06-2003, 11:18:24 »
sterkte Ovide
gefeliciteerd Amy

man man man heb ik alweer een lekke band. (weer op hetzelfde lek... eerst een klein gaatje nu al een scheur van 1 cm of meer) Nu moet ik zo lopend naar het station (met de fiets aan de hand, zelfs oppompen heeft geen nut meer) naar de fietsenmaker voor een nw binnenband. Dan lopend naar mijn werk en dan weer lopend terug om hem op te halen.
En dat kost dan weer klauwen met geld.

Maar goed, het is mooi weer...

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10362 Gepost op: 6-06-2003, 11:36:39 »
Zoals Adriaan altijd tegen Bassie zegt: Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.

Offline Amy

• Forumlid
  • Ara Halici !
« Reactie #10363 Gepost op: 6-06-2003, 13:04:31 »
Hoi allemaal!

Heel erg bedankt voor alle felicitaties. Nadat ik hem gisteren had opgehaald heb ik meteen een stukje door het dorp gereden in de auto van m'n moeder. Ik moet wel heel erg wennen aan die auto, maar het ging best goed. Bij mij kostte een les eerst 32,50 euro en nu 34,00 euro. Het examen kostte ik geloof 160 euro (ik ben dus 2 keer opgeweest) en het aantal lessen dat ik heb gehad tja, ik ben de tel een beetje kwijtgeraakt. Laten we het er maar op houden dat het er veel waren  ::)

Groetjes!

'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10364 Gepost op: 6-06-2003, 13:12:51 »
echt leuk Amy dat je hem hebt. Ja lijkt me ook gek als je altijd in 1 auto les hebt gehad...en dan opeens in een andere auto mag.

Ik ga straks weg...gezellig weekend weg! Dat doen we elk jaar met pinksteren; met familie, kennissen (daar weer vrienden van)..echt een zooitje mensen maar kei leuk!
Hoop dat het beetje droog blijft en wat zon!

Ik ben d'r maandag wel weer (uitgeput en afkickend enzo  ;))

Fijn weekend! :-*
En Annemieke veel plezier en succes!

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10365 Gepost op: 6-06-2003, 13:17:00 »
Heeeeeej mensen!

sorry dat ik er gisteren niet was, maar ik was een beetje opjes, al die schreeuwende kinderen enzo, pfff hahaha neej hoor ben wel wat gewend, maar het is altijd vermoeiend. Het was wel leuk, maar heb bij die shows altijd zoiets van, vinden die beesten dat nou wel leuk? Aan de andere kant denk ik, vast wel, want als ze het niet leuk gevonden zpuden hebben zouden ze vast niet meewerken?

Heej wat las ik nou net? Amy heb je je rijbewijs gehaald? GEFELICITEERD! Hoe bevalt het nou, al 24 uur je rijbewijs? hahaha. Ik zou ook wel mijn rijbewijs willen halen, maar ik was nou eenmaal erg jong dat ik maam werd en dan gaat sparen zo moeilijk  :-\

afijn ik ga zo werken in mijn eentje want mijn vriendelijke andere collegas dachten dat we vrij waren vandaag, hadden een kind over het hoofd gezien. Gezellig weer NOT

mensen ik wens jullie een fijne dag toe! Liefs en kusjus van Julia

always look on the bright side of life

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10366 Gepost op: 6-06-2003, 13:18:06 »
Fenna, veel plezier dit weekend! ;D

always look on the bright side of life

Offline Lauren

• Forumlid
  • Koekoek!
« Reactie #10367 Gepost op: 6-06-2003, 14:29:30 »
Ik heb geen theorieles gehad, wel een theorieboek en zo'n boek met 900 vragen en daarmee haalde ik 0 fout, theorielessen is echt geld door de wcpot spoelen.

Idd je moet gewoon veel vragen maken, dan haal je het in 1 x!

Mn rijlessen waren 75 pieken per uur, maar dat zal nu wel rond de 35 euri zijn. Het examen was dan ook nog (ik dacht) 350 piek. Gelukkig na 34 lessen wel in 1x geslaagd! Dure grap is het. Vooral in Utrecht (waar ik woon) schijnt de prijs boven het gemiddelde te liggen heb ik eens gehoord. Maar de prijzen die anderen hier noemen liggen er niet ver vanaf, dus het zal wel niet meer zoveel verschillen.

Koekoek!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10368 Gepost op: 6-06-2003, 15:23:07 »
wat is dr weer n hoop geschreven :)

k wilde ovide nog sterkte wensen op de begrafenis maar ik denk dat je dat nu niet meer leest... idd heel raar hoe het kan lopen: zo heeft iemand niets en zo is ie overleden :-\

han, hartstikke leuk dat je naar robbie williams gaat :D k hoop voor je dat t door gaat!!!

gister ben k naar de drie musketiers geweest en ik vond het een stuk leuker dan ik verwacht had. ik had eerlijk gezegd gedacht dat t dr wel gelikt uit zou zien enzo en verder niet, maar dat was dus niet zo :)
ik vond bastiaan en tooske wel schattig samen :) maar hun stemmen kleuren niet zo lekker bij elkaar en dat vond ik wel jammer. verder vond ik de cast over het algemeen wel goed bij elkaar passen. de decors waren ook erg mooi, al waren ze wat minder collosaal dan ik me had voorgesteld. dr was wel 1 scene waar ze met t decor een beetje over the top gingen. het was allemaal net iets te groot enzo en ik vind dat je een musical niet per se super eenvoudig hoeft te houden, maar dat het ook niet moet lijken alsof je naar een film kijkt. ze gebruikten ook paarden en dat zag er echt super mooi uit! er zaten mensen in en die kon je duidelijk zien, maar als je je ogen zo'n beetje dichtkneep en je keek ernaar leken ze super echt, ook de manier van lopen en bewegen enzo :) de muziek vond ik ook erg goed, minder musical-achtig dan de meeste andere musicals maar daarom niet slechter.
maarrr er waren ook een paar minpuntjes. de eerste waren de kostuums. erg mooi gemaakt maar de ontwerpen vond ik wel lelijk. de dans vond ik ook niet goed. bij de meeste grote musicals gaat de dans altijd heel mooi tegelijk, maar hier was dat echt niet zo. dat is wel jammer want het lijkt een stuk minder professioneel. verder vielen er nogal eens wat dingen (een steltloper viel met stelten en al ;D en ze lieten bij verschillende dansen attributen vallen) en als laatste puntje klopten sommige dingen gewoon niet. zo was er als decor een kerker en iedere keer als mensen die kerker binnenkwamen kwamen ze via een trap, maar plotseling kwamen er twee musketiers gewoon het toneel op lopen, de kerker in, echt heel vaag...
maar goed, al met al vond ik het erg leuk :) t verhaal is wel erg dun maar goed daar moet je maar niet teveel op letten als je er heen gaat.

verder was vandaag wel n relaxed dagje. ik viel wel bijna in slaap omdat het zo vreselijk saai was, maar ik heb ook heerlijk op t schoolplein in de zon gelegen dus dat maakt n hoop goed :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10369 Gepost op: 6-06-2003, 15:37:32 »
Hup Martin Verkerk!! Nog maar 1 game!!!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10370 Gepost op: 6-06-2003, 15:49:32 »
owja anne vertel hoeveel staat 't? gaat ie winnen ? zit op werk...  :'(

Offline Siebrand

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #10371 Gepost op: 6-06-2003, 15:53:43 »

Hij heeft gewonnen!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10372 Gepost op: 6-06-2003, 15:57:02 »
Hij heeft gewonnen!

wow!!! toch nog een leuke pinksterdag zondag!!  :D

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10373 Gepost op: 6-06-2003, 16:04:49 »

Ik ging snel weer voor de TV zitten, maar hij heeft met 7-6 6-4 7-6 gewonnen ;D Echt geweldig, en hij kon z'n tranen na afloop niet meer bedwingen (en terecht!)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10374 Gepost op: 6-06-2003, 17:59:10 »
Geweldig dat ie door is!!! Mensen op me werk volgden het, ik denk via internet teletekst.. echt zo van..hoeveel staat heeeeeeet..vijf-vijjjjjjjjjjjjjjf (andere kant van de kamer), erg grappig.

Verder.. typen met een mini magnum vraatzucht *kwijl* is best een opgave...

[edit] vandaar de tikfout..

« Laatst bewerkt op: 6-06-2003, 17:59:50 door Milk »
No Milk today???

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #10375 Gepost op: 6-06-2003, 18:27:29 »
Wat lees ik nou Doris??? Ik vond de kostuums bji de drie musketiers juist helemaal geweldig!!!!  ;D

Heee Han gaat naar Robbie op 18 juli???? ikke ook!!! Gezelligheid!

When God created man, she was only joking!

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10376 Gepost op: 6-06-2003, 18:44:56 »
MILLENNIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM!

Ik zing alvast even in.. :-X

No Milk today???

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10377 Gepost op: 6-06-2003, 19:26:14 »
goeieavond iedereen !!

alles oké? Vandaag is er niet echt veel gebeurd om te vertellen denk ik zo. Alleen heb ik probs met mijn messenger  >:( ik moest 3x proberen om me aan te melden en de helft van de keren ziet de ander zelfs niet wat ik zeg  >:( mss eens herinstalleren ofzo.
Dit weekend daarentegen staat er veel te gebeuren ! Morgenochtend ga ik van 9 tot 12 naar de ochtendstudie gaan studeren, om dan naar Jokkebrok te fietsen (waar ik werk in de zomer) om afspraken te maken en om 15u ... Clijsters-Henin !! Echt super gewoon dat er 2 Belgen staan. Toen ik thuisgekomen ben van school heb ik trouwens meteen gekeken wat Verkerk gedaan had en hoedje af ! Amai zeg ! Hij klopt ze allemaal gewoon !! Ik zie hem echt winnen zondag maar ik zwijg beter want ik voorspel het altijd mis  :-X . Ik zag dat hij 19 aces geslaan heeft ! Dat is echt veel zeg !
En dan morgen na tennis, is er 's avonds de interland van de Rode Duivels en dan ga ik zondagavond naar Bon Jovi. Gelukkig is alles 's avonds (op die ene match na dan) zodat ik overdag kan blokken.

Amy: proficiat met je rijbewijs !!  ;)

ahja, Compuart, kan het zijn dat je de privé-berichten in pagina's onderverdeeld hebt ? ipv een hele rij zat ik plots op pg 8 dusja ... alleszins handig hoor  ;)

:-* A&K

« Laatst bewerkt op: 6-06-2003, 19:26:36 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10378 Gepost op: 6-06-2003, 19:41:17 »
Ja, ik zat ook al te kijken: shit al mijn pm'tjes weg, maar dat viel gelukkig dus alweer mee. Maar veel handiger zo.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10379 Gepost op: 6-06-2003, 20:23:21 »
vind het ook geweldig, laadt iig veel en veel sneller...