Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107512 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10380 Gepost op: 6-06-2003, 21:10:09 »
Jaaaa dat vind ik ook helemaal super, die pm-blz! En je kunt ook meteen als de bovenkant geladen is, de onderkant van het lijstje nog zien, waardoor je al weet van wie de nieuwe pm is voordat je op end geklikt hebt zeg maar... uhm niet zo heel erg boeiend detail geloof ik maar goe...

Vanmiddag eerst gaan winkelen, was erg gezelli enzo, en heb ook nog eens een erg leuk, heel fel oranje hemdje en een felrode zomerbroek gekocht! Dus das ook wel mooi, en niet zo heel duur dusse dat moet kunnen.

Verder ben ik gebeld door 2 uitzendbureaus van de 7 en ws hoor ik daar volgende week meer van dus wie weet wie weet heb ik toch binnenkort werk... en ik heb me ook maar weer aangemeld bij het boekenfonds van school, net als vorig jaar... doen normaal geen ex-6eklassers maarja nu doet een vriendin van mij dat ook dus das wel gezelli en ze zoeken nog steeds mensen dusja... ik moet toch geld hebben voor mn vakantie he! Die is btw zo goed als helemaal geregeld, camping gereserveerd en treinkaartjes ook! Moeten alleen nog betalen enzow en bevestigingen krijgen...

Maaaaar wat ik eigenlijk wilde vertellen was over het oefenen van vanavond... we kregen vandaag, 1 dag voor de voorstelling dus, het bericht dat er iemand niet meer meedoet!!!! :o :o >:( En wat dr reden nou was is me echt totaal niet duidelijk, ze zou ingestort zijn nadat ze onvoldoendes had teruggekregen en toen had ze het plotseling te druk met school, maar er gaan ook geruchten dat ze stiekem naar Pinkpop is maar dat niet zegt... :-X Iig kun je zoiets natuurlijk absoluut niet maken, we hebben het allemaal druk en we hebben allemaal wel een of andere reden dat we iets anders zouden hebben ofzo... Maar goed, we hebben haar tekst en haar spel zo goed mogelijk onder elkaar verdeeld en spelen het dus morgen gewoon zonder haar... Maar ik vind het echt volkomen onbegrijpelijk, ik weet niet of ik nu kwaad moet zijn of medelijden moet hebben omdat ze wel errug ingestort moet zijn wil je zoiets doen... en dus ben ik alleen maar ontzettend onbegrijpend. Maar ik ben ook wel trots op ons (de spelers die over zijn zeg maar) dat we het toch maar mooi hebben weten op te lossen.

Iets anders... met mijn oma is het weer slechter, en de dokters willen zelfs dat wij als familie gaan beslissen of we niet de voeding e.d. gaan stopzetten... en als wij daar niet over beslissen geven ze ons nog 2 weken en daarna gaan de dokters erover beslissen...
dus... ja... nu ist iig echt afgelopen... maar ook echt erg dat ze de familie zo'n beslissing voorleggen...!! toch?!

Maargoed... ik ga ondanks alles toch zeker weten eerst al mn aandacht richten op die voorstelling van morgen, en daar ga ik gewoon ontzettend van genieten enzo. Zondag ook nog een erg leuke dag voor mij, en ik denk dat ik dan zondagavond met Fieneke meega naar Heerlen... Ben ik er nog ff geweest. Hoewel ik niet zeker weet of ik mn oma nog wel wil zien want ja het gaat natuurlijk erg slecht met dr maarja. Daar zijn ook veel andere familieleden enzo.

Doris, leuk dat de musical ondanks de minpuntjes toch erg leuk was!
Debbie, je msn werkt nu toch weer wel...
Fenna, veel plezier op je gezellige Pinksterweekend en we horen wel hoe het was enzo he!
Hoe zou Abeltje het nu hebben in Spanje... En Lowprofile, die is toch ook al een hele tijd op vakantie? Wanneer komt die nou een keertje terug...?

Pff, doe er veel te lang over dit bericht te schrijven met msn aan... Ben volgens iem daar zelfs al van het online-lijstje afgezakt... Dusse ik laat het hierbij, fijne avond nog...!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10381 Gepost op: 6-06-2003, 22:15:04 »
Annemieke: heel veel succes morgen en vooral veel plezier!
En voor alle forummers die gaan kijken natuurlijk ook heel veel plezier!  :)

Fenn: heel veel plezier dit weekend!

Doris: gelukkig was de musical wel de moeite waard, dan hebben we tenminste niet voor niks die musical uitgezocht om te gaan kijken. En al die minpuntjes: och ja, die zullen mij wel niet zo opvallen. 't wordt immers de eerste keer dat ik naar 'n musical ga.  ;)

Jet: wat leuk dat je ook naar Robbie gaat! Misschien komen we elkaar wel tegen dan in de Arena! Alhoewel...d'r komen natuurlijk wel heel veel mensen  :-\  Ik moet maar 'ns eerst gaan kijken of ik wel vervoer terug heb voordat ik me te erg ga verheugen op 't concert.  :-[

Ik heb eigenlijk niks bijzonders verder te melden over m'n dag. Ik heb natuurlijk naar 't tennissen gekeken en was erg blij dat Verkerk won! Ik heb nu al zin in die finale zondag!  :D

Maar goed, ik duik er maar 'ns op tijd in. Morgen moet ik weer vroeg beginnen (7.00 uur), want 't is altijd erg druk in de bakkerij in 't Pinksterweekend. Tot morgenavond!

« Laatst bewerkt op: 6-06-2003, 22:18:19 door Han13 »

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10382 Gepost op: 6-06-2003, 23:13:59 »
Kan iemand me helpen?
Ik heb msn messenger 6.0 maar die wil ik kwijt... dus ik probeer te uninstallen... lukt alleen niet! Hoe kan ik er dan vanaf?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10383 Gepost op: 6-06-2003, 23:16:36 »
miss ff op zoeken in je start menu en dan msn zoeken en dan alle bestanden dr uit gooien, dan is ie meestal wel helemaal weg (ook uit de prullebak verwijderen). dan weer gewoon msn downloade en dan doet ie t misschien wel weer via de oude... succes iig!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10384 Gepost op: 6-06-2003, 23:16:43 »
Nieuwe computer kopen?  ::)

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10385 Gepost op: 6-06-2003, 23:22:25 »
Het is gelukt!! Moest wel de pc opnieuw opstarten maar het was het waard!!
Bedankt voor het advies.

Ennuh... Intikker... als jij me geld geeft, koop ik een nieuwe pc ;)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10386 Gepost op: 6-06-2003, 23:24:58 »
Heej!!

Dr is weer veel gepost zeg!

Pff, vandaag dus laatste vrijdag-lesdag van dit schooljaar. We kregen rep wiskunde van gister terug en ik had een 8! :D Was k wel blij mee! Verder nog twee 8ten trug op religie en muziek. 't was echt bloedheet gewoon op school dus ben wel veel buiten geweest! En 't laatste kwartiertje wiskunde ff gespijbeld, gewoon zeggen dat je naar de media gaat en dan naar de stad gaan... Niets gekocht en k was beetje gestressd want daarna moest ik naar de kapper... En mn haar is nie echt mooj geworden >:( Niet verknipt ofzo, maar dr was dus zo'n chago kapster en die vroeg wat ik wilde, nouja ik zo zeggen: stuk draf, boven mn schouder en k wil nog klein staartje kunnen indoen... Knipt ze dr maar klein stukje af!! Grr, en ze vraagt ook nie ff of het zo goed is ofzoo :-\ Ik durfde natuurlijk niet te zeggen dat 't niet goed was want ze keek echt zo chago... Maarja, ik baal wel want tis al 3x gebeurd dat 't gewoon net te lang was... En niks staat mij gewoon bijna :-X Te lang, te kort, te dun, te dik... blegh... :(

Maar ach, na twee uur heb ik me er wel overheen gezet... ;) Verder ben ik nogal gestessd want ik moest nu al spullen pakken voor morgen, omdat ik eerst atletiekwedstrijd heb en dan dus met de trein naar Annemieke! :D  Heb dr echt very veel zin in! :) Heb nu dus al wel spullen gepakt maar volgens mij benk vanalles vergeten, maarja, dat denk ik altijd...

Nog maar 3 lesdagen! Wiehoe!! En nog maar 2 reps... Jaja :) T wordt aftellen (al weeeeken doek dat maar dat doet dr ff nie toe...)

Han: Toff zeg dat je ws met Milk meegaat naar Robbie! :D Ik hoop dat 't verder lukt met vervoer enzo...

Annemieke: Heel veel succes morgen! :P Haha, ik spreek je ws niet meer he voor de voorstelling of kom je nog naar ons toe als we dr zijn? nouja ik zie wel, mss dat ik morgen op de atletiekbaan nog ff op mn mobiel bel maar weet niet zeker of ik daar tijd voor heb en of je dan wel thuis bent natuurlijk... Leuk dat je nieuwe kleren hebt gekocht! :) En naar dat 't minder gaat met je oma, altijd moeilijk zulke beslissingen :-\

Fenn: Veel plezier met je familie/kennissen e.d.! ;)

Doris: Leuk dat de musical de moeite waard was!

En echt goed van Verkerk zeg!! 8) Ben benieuwd zondag, zal 't wel niet gaan kijken, vind tennis ook niet echt leuk om te zien, heel veel sporten wel maar tennnis... :-X En ik heb dr nog wel op gezeten ook! (om te doen heel leuk trouwens)

Ga zo maar eens slapen, ben al zo moe...

Iedereen een hele fijne dag morgen en Annemieke, Daan en Malcolm tot morgen! :-* (haha, wat grappig) en Tijgertje ook lees ik net! :D

« Laatst bewerkt op: 6-06-2003, 23:34:03 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10387 Gepost op: 6-06-2003, 23:26:27 »
IK HEB EEN MUGGEBULT!!!  :'( :'( :'(
En hij jeukt enorm. En de azaron is kwijt.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10388 Gepost op: 7-06-2003, 00:17:19 »
je mag de mijne wel lenen? Ik heb er genoeg ;D

« Laatst bewerkt op: 7-06-2003, 00:18:38 door juultjuh »
always look on the bright side of life

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10389 Gepost op: 7-06-2003, 00:21:30 »
Dank je, de jeuk is meteen weg.

Komt trouwens allemaal vocht uit de bult, zal vast wel goed zijn en anders... tja... pech :)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10390 Gepost op: 7-06-2003, 00:21:48 »
Mensen, ik ga denk ik mijn bedje maar eens opzoeken, was er al een uur van plan heen te gaan maar jullie weten als geen ander hoe verslavend de computer is  ;D

annemieke: ik wens je toi toi toi voor morgen, goed dat het opgelost is met die ene persoon die er ineens uit ligt. Sterkte met je oma. Life ain't easy.

voor iedereen: kusssssss!!

ennehm annuh: werkt de azaron een beetje?

always look on the bright side of life

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10391 Gepost op: 7-06-2003, 00:24:42 »
Truste juultjuh, tot morgen maar weer waarschijnlijk.

en aan alle anderen ook welterusten.

Ik heb vandaag mensen gek gemaakt in de It's (electronicazaak). Samen met ma zijn we op jacht gegaan naar een magnetron. Maja, wij zijn twee vrouwen he... dus wij kijken naar het uiterlijk. En dat kon de meneer van de It's niet begrijpen. Wij met z'n tweeen kei lol, en hij ons maar aankijken van: waar heb je het over. Uiteindelijk een leuke gevonden, maja, we waren op de fiets. M'n moeder: "zijn die krengen zo groot? Ik kan hem niet eens fatsoenlijk optillen!" (dat optillen kan aan m'n moeders kippekracht liggen maar dat laten we in het midden ;) ) Dus ik super lol, en de verkoper liep hoofdschuddend weg. Hebben we hem toch mooi 45 minuten bezig gehouden ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10392 Gepost op: 7-06-2003, 12:50:47 »
annemiek, toi toi toi vanaaf en enjoy!

k ga zo naar rdam want k had net n vriendin aan de foon en toen hebben we dat ff besloten :) k ga nu ff douchen, k kom vanaaf wel weer langs.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #10393 Gepost op: 7-06-2003, 13:04:57 »
hallo allemaal,

ik ben hier niet zo veel meer maar kom af en toe nog wel even m'n neus laten zien he!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10394 Gepost op: 7-06-2003, 17:40:55 »
Gezellig!!! Je neus is trouwens wel groot ;)

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #10395 Gepost op: 7-06-2003, 18:23:25 »
Ik dacht vandaag eens enorm veel geld uit te geven in de stad, ik wilde me gewoon echt eens te buiten gaan.

Wat denk je? Niks. Helemaal niks gekocht.
Ja 3 shirtjes bij de H&M en een pot Tikki Massala.

Maar dat was niet de bedoeling.

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10396 Gepost op: 7-06-2003, 19:33:28 »
Dopey... ik wil jouw geld wel uitgeven hoor, geen probleem ;)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10397 Gepost op: 7-06-2003, 21:03:50 »
Hallo iedereen !

poeh, heb er een vermoeiende dag opzitten!
Vanmorgen 3uur in studie gezeten, dan zo goed als onmiddellijk naar Jokkebrok (waar ik werk in de zomer) om wat algemene afspraken te maken enzo, dan vlug naar huis om Henin tegen Clijsters te zien (wow, wat een niveau dat Henin haalde !) en daarna was er voetbal. En zo werd het al 21u terwijl je het gevoel hebt dat het nog maar 19u is als je zo naar buiten kijkt. Kga strakjes ook nog wat met Hendrik bellen, fleurt me altijd op.

Annemieke: kweet niet tot hoelaat je voorstelling duurde maar hopelijk is het goed gegaan / gaat het goed !!

Morgen vertrek ik al vroeg naar Bon Jovi (dag Charlotte  ;)) dus morgenvroeg nog wat blokken en dan hopen dat iemand me de stand van Verkerk doorzend :)

:-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10398 Gepost op: 7-06-2003, 22:01:12 »
Jammer dat je de wedstrijd moet missen! Maar Bon Jovi is ook koel. 8)

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #10399 Gepost op: 7-06-2003, 22:06:13 »
Bon Jovi is harstikke cool ben er Dinsdag nog naar toe geweest(dat verhaal hebben Charlot en A and K inmiddels al 40 keer gehoord maaruh ik ga ook maar mijn bed opzoeken want ik moet natuurlijk wel fit blijven voor CMC II doei iedereen