Heej!!
Dr is weer veel gepost zeg!
Pff, vandaag dus laatste vrijdag-lesdag van dit schooljaar. We kregen rep wiskunde van gister terug en ik had een 8!
Was k wel blij mee! Verder nog twee 8ten trug op religie en muziek. 't was echt bloedheet gewoon op school dus ben wel veel buiten geweest! En 't laatste kwartiertje wiskunde ff gespijbeld, gewoon zeggen dat je naar de media gaat en dan naar de stad gaan... Niets gekocht en k was beetje gestressd want daarna moest ik naar de kapper... En mn haar is nie echt mooj geworden
Niet verknipt ofzo, maar dr was dus zo'n chago kapster en die vroeg wat ik wilde, nouja ik zo zeggen: stuk draf, boven mn schouder en k wil nog klein staartje kunnen indoen... Knipt ze dr maar klein stukje af!! Grr, en ze vraagt ook nie ff of het zo goed is ofzoo :-\ Ik durfde natuurlijk niet te zeggen dat 't niet goed was want ze keek echt zo chago... Maarja, ik baal wel want tis al 3x gebeurd dat 't gewoon net te lang was... En niks staat mij gewoon bijna
Te lang, te kort, te dun, te dik... blegh...
Maar ach, na twee uur heb ik me er wel overheen gezet...
Verder ben ik nogal gestessd want ik moest nu al spullen pakken voor morgen, omdat ik eerst atletiekwedstrijd heb en dan dus met de trein naar Annemieke!
Heb dr echt very veel zin in!
Heb nu dus al wel spullen gepakt maar volgens mij benk vanalles vergeten, maarja, dat denk ik altijd...
Nog maar 3 lesdagen! Wiehoe!! En nog maar 2 reps... Jaja
T wordt aftellen (al weeeeken doek dat maar dat doet dr ff nie toe...)
Han: Toff zeg dat je ws met Milk meegaat naar Robbie!
Ik hoop dat 't verder lukt met vervoer enzo...
Annemieke: Heel veel succes morgen!
Haha, ik spreek je ws niet meer he voor de voorstelling of kom je nog naar ons toe als we dr zijn? nouja ik zie wel, mss dat ik morgen op de atletiekbaan nog ff op mn mobiel bel maar weet niet zeker of ik daar tijd voor heb en of je dan wel thuis bent natuurlijk... Leuk dat je nieuwe kleren hebt gekocht!
En naar dat 't minder gaat met je oma, altijd moeilijk zulke beslissingen :-\
Fenn: Veel plezier met je familie/kennissen e.d.!
Doris: Leuk dat de musical de moeite waard was!
En echt goed van Verkerk zeg!!
Ben benieuwd zondag, zal 't wel niet gaan kijken, vind tennis ook niet echt leuk om te zien, heel veel sporten wel maar tennnis...
En ik heb dr nog wel op gezeten ook! (om te doen heel leuk trouwens)
Ga zo maar eens slapen, ben al zo moe...
Iedereen een hele fijne dag morgen en Annemieke, Daan en Malcolm tot morgen!
(haha, wat grappig) en Tijgertje ook lees ik net!