Hier zijn we dan!!! Aan het smiley is te zien wie er aan het woord is dit keer
.
Ja. dat is dus weer iets helemaal nieuws. De smileys zijn HIP! nougoed, eh.... volgende...
(ik kan ook nog wel beginnen te vertellen, maar die eer gun ik aan Anne-Marie
Hmm, ik weet niet of dat wel zo'n eer is hor Daan....
Maar iig, t was gister erg gezellig enzo, en leuke voorstelling maar dat moet Annemieke eigenlijk zelf maar ff vertellen he... Dus dat mag ze nu dan maar gaan doen, want ze had me beloofd om een hyper stukje te schrijven...
Haha ja dat is waar, maar ik heb nu natuurlijk niet zo heel veel geslapen enzo
dusse heel erg hyper benk nie meer... maar gister wel heel erg hoor natuurlijk!!
Kvond het helemaal super dat er zoveel mensen voor me waren gekomen, alleen Fieneke was ziek en was er daarom niet... :'( Dat was wel heel erg jammer, maja niets aan te doen. Magoed, de voorstelling zelf, die ging wel redelijk, niet heel erg goed vonden wij zelf, maja het publiek was wel redelijk tevreden geloof ik... toch?!
Ja hoor, Annemieke: het was geweldig! Ik heb erg genoten en veel gelachen. Het ging dus over een meisje dat allemaal verkeerde foute mensjes in haar hoofd had zitten. Ze bleef maar praten tegen die mensen in haar hoofd (wat zouden de mensen buiten haar hoofd wel niet denken
) en uiteindelijk nam ze allemaal paracetamolletjes en toen was het
stil(AnneMieke kan blijkbaar niet zo goed tegen paracetamol
). Eh...... ja... Anne-Marie: ga verder....
Okeej,,, ik heb nu dus ook dé cabaretvrienden van Annemieke gezien! En dat was volgens Annemieke voor mij natuurlijk dé reden om te komen, iig gaan we straks ook naar die cabaretvriend V.
Annemieke en Daan moeten we ff dwingen om Star Trek te gaan kijken... Maar of 't lukt zien we dan wel weer... Blugh, het regent en 't gaat onweren....
Maar van Annemieke mag ik niet somber worden van 't onweer. Ik heb gister trouwens zowaar voor 't eerst alleen met de trein gereisd. En alles is goed gegaan, geen enge mensjusz tegen gekomen he Annemieke!
En vanaf Amersfoort met Malcolm meegereisd, ff naar Hoog Catherijne gegaan, terwijl het goed was dat Annemieke dat niet wist anders was ze nog gestressder dan gestressd geweest omdat ze dacht dat we dan te laat zouden komen...
En Tijgertje heeft ons opgehaald van 't station, Daan was dr ook natuurlijk. We zijn paar keer verkeerd gereden, maar oke, we waren op tijd dus Annemieke was weer gelukkig. (niet dat ze ons kon zien tijdens de voorstelling) Nou nu heb ik denk ik wel weer ff genoeg verteld, anders wordt ut beetje saaj he... Annemieke: Your turn! *Whiep*
Neehoor Anne-Marie, twordt heus niet saai hoor!
Nou ik was gister idd erg gestrest, want er waren 's middags ook nog spelers ziek naar huis gegaan en zo
en allemaal scènes gingen superslecht, maargoed, toen kon ik dus fijn zenuwachtig worden
en ook fijn de anderen zenuwachtig maken
. Was errug gezellig daar achter de schermen... en warm idd zoals Anne-Marie zegt, het was echt bloedheet pfff... Daan vindt dat hij vrijwillig gemarteld is, nou hij spreekt zichzelf wel tegen he
, daarnet zei ie nog dat ie 'genoten' had... Toen vroeg ik me al af hoe serieus dat was
.
Nou zometeen gaan we dus gezelli naar cabaretvriend V
, of nou ja, gezellig... :-\ we schijnen wel Star Trek aan te moeten zien...
Nou, dat genoten ging natuurlijk om het feit dat ik naast Tijgertje en Anne-Marie mocht zitten. Dat die voorstelling er ook nog was, ach, dat moet dan maar.
Terwijl Anne-Marie hier met plakband zit te wuiven: PLAKBAND BOVEN!!!
zit ik hier te typen terwijl ik eigenlijk niks meer te zeggen heb. (of te typen) Natuurlijk kan ik altijd nog even vermelden dat ik hier weer het privilege heb om op een Mac te mogen typen
*YP YP*
Arghhh, ik ben net gestoken door die ene irritante mug de de hele tijd rondjusz vloog om Annemiekes kop/hoofd (doorstrepen wat niet van toepassing is) Annemieke was zeker niet goed genoeg voor de mug.
T is maar waar je blij mee bent he. Maar nu begin ik te veel off-topic te worden volgens Daan en Annemieke die een beetjuh te zitten discussieren (en dan zeg ik het nog netjusz) Nu gaat 't er al weer wat minder aan toe, ik zit ertussen he, daarom. Volgens mij heb ik de mug doodgeslagen, hehe.
[color=fffff1]Kwebbeltje: argh de post is vol! doeiiii[/color]