Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107500 keer)

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10400 Gepost op: 8-06-2003, 05:34:21 »
Goedemorgen beste mensen,

Ik ben ook weer thuis van een avondje stappen. Het was echt keigezellig en ik heb weer een hoop coole mensen leren kennen. Morgen weer een pinksterparty en dan daarna meteen door naar pinkpop. Ik heb nou al zin in vandaag!!...

Ik zal het hier maar bij laten,

Gr. Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Lindå

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
« Reactie #10401 Gepost op: 8-06-2003, 09:57:23 »
haai
ik post hier eigenlijk nooit iets in de bar maar ik heb nou toch wel iets wat de moeite van t vermelden waard is...
Lig ik net eindelijk weer een beetje uit te slapen (wat gezien de hitte in ons niet geisoleerde huis een praktisch onhaalbare zaak is) wordt ik wakker getoeterd door een konvooi van 50 vrachtwagens die hier door de straat komen rijden ivm een truckrun!!!

maar ja.......

Groeten Linda
fijne pinksterdag allemaal

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10402 Gepost op: 8-06-2003, 11:36:39 »
Hier zijn we dan!!! Aan het smiley is te zien wie er aan het woord is dit keer ;).

Ja. dat is dus weer iets helemaal nieuws. De smileys zijn HIP! nougoed, eh.... volgende... ::) (ik kan ook nog wel beginnen te vertellen, maar die eer gun ik aan Anne-Marie ;)

Hmm, ik weet niet of dat wel zo'n eer is hor Daan.... ;) Maar iig, t was gister erg gezellig enzo, en leuke voorstelling maar dat moet Annemieke eigenlijk zelf maar ff vertellen he...  Dus dat mag ze nu dan maar gaan doen, want ze had me beloofd om een hyper stukje te schrijven... ::)

Haha ja dat is waar, maar ik heb nu natuurlijk niet zo heel veel geslapen enzo ::) dusse heel erg hyper benk nie meer... maar gister wel heel erg hoor natuurlijk!! ;D Kvond het helemaal super dat er zoveel mensen voor me waren gekomen, alleen Fieneke was ziek en was er daarom niet... :'( Dat was wel heel erg jammer, maja niets aan te doen. Magoed, de voorstelling zelf, die ging wel redelijk, niet heel erg goed vonden wij zelf, maja het publiek was wel redelijk tevreden geloof ik... toch?! ???

Ja hoor, Annemieke: het was geweldig! Ik heb erg genoten en veel gelachen. Het ging dus over een meisje dat allemaal verkeerde foute mensjes in haar hoofd had zitten. Ze bleef maar praten tegen die mensen in haar hoofd (wat zouden de mensen buiten haar hoofd wel niet denken ???) en uiteindelijk nam ze allemaal paracetamolletjes en toen was het stil(AnneMieke kan blijkbaar niet zo goed tegen paracetamol ::)). Eh......  ja... Anne-Marie: ga verder.... ;D

Okeej,,, ik heb nu dus ook dé cabaretvrienden van Annemieke gezien! En dat was volgens Annemieke voor mij natuurlijk dé reden om te komen, iig gaan we straks ook naar die cabaretvriend V. ;) Annemieke en Daan moeten we ff dwingen om Star Trek te gaan kijken... Maar of 't lukt zien we dan wel weer... Blugh, het regent en 't gaat onweren....  :( Maar van Annemieke mag ik niet somber worden van 't onweer. Ik heb gister trouwens zowaar voor 't eerst alleen met de trein gereisd. En alles is goed gegaan, geen enge mensjusz tegen gekomen he Annemieke! ;) En vanaf Amersfoort met Malcolm meegereisd, ff naar Hoog Catherijne gegaan, terwijl het goed was dat Annemieke dat niet wist anders was ze nog gestressder dan gestressd geweest omdat ze dacht dat we dan te laat zouden komen... ;) En Tijgertje heeft ons opgehaald van 't station, Daan was dr ook natuurlijk. We zijn paar keer verkeerd gereden, maar oke, we waren op tijd dus Annemieke was weer gelukkig. (niet dat ze ons kon zien tijdens de voorstelling) Nou nu heb ik denk ik wel weer ff genoeg verteld, anders wordt ut beetje saaj he... Annemieke: Your turn! *Whiep* ;D

Neehoor Anne-Marie, twordt heus niet saai hoor! ;) Nou ik was gister idd erg gestrest, want er waren 's middags ook nog spelers ziek naar huis gegaan en zo :o en allemaal scènes gingen superslecht, maargoed, toen kon ik dus fijn zenuwachtig worden :D en ook fijn de anderen zenuwachtig maken ;). Was errug gezellig daar achter de schermen... en warm idd zoals Anne-Marie zegt, het was echt bloedheet pfff... Daan vindt dat hij vrijwillig gemarteld is, nou hij spreekt zichzelf wel tegen he :P, daarnet zei ie nog dat ie 'genoten' had... Toen vroeg ik me al af hoe serieus dat was :P.
Nou zometeen gaan we dus gezelli naar cabaretvriend V :P, of nou ja, gezellig... :-\ we schijnen wel Star Trek aan te moeten zien... >:( :P

Nou, dat genoten ging natuurlijk om het feit dat ik naast Tijgertje en Anne-Marie mocht zitten. Dat die voorstelling er ook nog was, ach, dat moet dan maar. ;D Terwijl Anne-Marie hier met plakband zit te wuiven: PLAKBAND BOVEN!!! ::) zit ik hier te typen terwijl ik eigenlijk niks meer te zeggen heb. (of te typen) Natuurlijk kan ik altijd nog even vermelden dat ik hier weer het privilege heb om op een Mac te mogen typen ::) *YP YP* ;D

Arghhh, ik ben net gestoken door die ene irritante mug de de hele tijd rondjusz vloog om Annemiekes    kop/hoofd (doorstrepen wat niet van toepassing is) Annemieke was zeker niet goed genoeg voor de mug. ;) T is maar waar je blij mee bent he. Maar nu begin ik te veel off-topic te worden volgens Daan en Annemieke die een beetjuh te zitten discussieren (en dan zeg ik het nog netjusz) Nu gaat 't er al weer wat minder aan toe, ik zit ertussen he, daarom.  Volgens mij heb ik de mug doodgeslagen, hehe. :)
[color=fffff1]Kwebbeltje: argh de post is vol! doeiiii[/color]

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10403 Gepost op: 8-06-2003, 11:37:23 »
HITTE???

waaaaaaaaa

Hier onweert het en komt de regen met bakken uit de lucht! Is echt niet leuk meer...

ps Hier = Tilburg

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10404 Gepost op: 8-06-2003, 12:39:48 »
annemieke: het klinkt allemaal wel erg gezellig, van gister!! zolang je et maar naar je zin hebt gehad ( en het publiek ook ;D)!!

k heb egt suuuuuuuuuuuuuper veel zin in vanaaf!!
maar k heb geen zin in autorijden  :(
mja...lopen naar belgie is ook weer zo ver :P
njaaaa k heb er dus heel veel zin in en maybe zie k A&K nog wel ff.....maar we hebbe nix afgesproke dus misschien zien we elkaar ook wel weer niet :-X
nja het onweer is hier alweer lang afgelopen maar k vond het wel leuk  ;D me ouders zitte in amsterdam bij een zondagochtend concert, lijkt me verschikkelijk om op zondagochten om 8 uur naar amsterdam te moeten, maar goed.
zodra er nog iets in me hoofd schiet typ k et hier wel neer

xoxox Charlotte

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #10405 Gepost op: 8-06-2003, 14:16:04 »
Hallo allemaal!

Vrijdag met vrienden naar Amsterdam geweest en gisteren met Tijgertje, @Miesh en Daan naar de cabaretvorstelling van Annemieke. Het was erg leuk en gezellig. Wel jammer dat mijn foto's niet echt gelukt zijn. De meeste zijn donker of wazig. En als ze wel scherp zijn, dan was Annemieke alweer van het podium verdwenen.  :-\

Foto's komen zometeen in het Cabaret-topic.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10406 Gepost op: 8-06-2003, 16:34:18 »
Om het toch maar weer eens over Martin Verkerk te hebben, om nou te zeggen dat het goed gaat? NEE.
Hij staat achter met 6-1 6-3 en is net begonnen met serveren in de derde set. Meteen 0-30.

KOM OP MARTIN!!!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10407 Gepost op: 8-06-2003, 16:37:17 »
wie gaat hem even een blikkie redbull brengen????

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10408 Gepost op: 8-06-2003, 16:38:27 »
ff naar Parijs op en neer... ben er over ong. 4 uur ofzo... zal dat nog op tijd zijn??

EDIT: derde set: 1-0 voor Verkerk

« Laatst bewerkt op: 8-06-2003, 16:38:49 door Annuh »

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10409 Gepost op: 8-06-2003, 16:40:34 »
laat maar niet meer nodig, ferrero heeft gravel in z'n oog gekregen..   ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10410 Gepost op: 8-06-2003, 16:42:34 »
hahaha dat verhaal van annemieke, @miesh en daan is echt grappig :D
annemiek, jammer dat t niet zo goed ging maar als t publiek het niet heeft gemerkt zal dat vast hartstikke meevallen ;)

ik ben mn dag vanmorgen begonnen met n rondje hardlopen en ik heb n PR gelopen dus k ben weer blij :) daarna kwam mn familie en daar zijn we mee naar rockanje geweest en hebben we een wandeling gemaakt, maar t weer was echt zwaar ruk. ik ga eik nooit mee met zulk soort dingen, maar nu dacht k misschien is t toch wel leuk, njah niet dus  :-\ maar goed, wel leuk om ze weer eens te zien :) k werd vanmorgen trouwens wakker van onweer en regen, echt niet normaal  :o op een gegeven moment trilde het huis echt helemaal (waren denk ik geluidstrillingen maar was wel heel gek :))

vanaaf ga ik niet zoveel doen, btje bbq-en voor zover mogelijk, en morgen met n vriend naar t strand en daar heb ik wel zin in :D  hoop alleen dat t weer btje beter is dan vandaag maar goed t schijnt bij te trekken dus das wel beter :)

oh enne charlotte en A&K, heel veel plezier enzo vanaaf :D t wordt vast heel kick :D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Marmer14

• Forumlid
« Reactie #10411 Gepost op: 8-06-2003, 16:58:27 »
ff naar Parijs op en neer... ben er over ong. 4 uur ofzo... zal dat nog op tijd zijn??
 ;D ;D ;D

EDIT: derde set: 1-0 voor Verkerk

Ik denk niet dat hij nog kans maakt om te winnen, ik kijk alleen tussendoor wel eens ff maar hij staat er inderdaad niet al te best voor...

En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10412 Gepost op: 8-06-2003, 17:01:25 »
3-1 achter en nu weer een breakpoint tegen :'(

Offline Lauren

• Forumlid
  • Koekoek!
« Reactie #10413 Gepost op: 8-06-2003, 17:31:17 »
Jammer voor Verkerk!

Verloren... En niet zo'n klein beetje ook!  :'(

Koekoek!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10414 Gepost op: 8-06-2003, 17:32:59 »
Hij is in ieder geval weer een paar eurotjes rijker...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10415 Gepost op: 8-06-2003, 17:33:40 »
Ach... het is al super dat hij daar staat natuurlijk!! Ik heb het niet gezien, alleen bijgehouden op inet, maar ik zag wel dat het in z'n eigen servicegame vaak deuce was, dus ik weet niet offie wel zo goed heeft gespeeld.

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10416 Gepost op: 8-06-2003, 18:59:23 »
Hij zal best goed gespeeld hebben denk ik, alleen niet goed genoeg. Maar ja, wat wil je als je voor de eerste keer in een Grand Slam-finale speelt.

Welke speler zou daar niet een beetje de rillingen van krijgen. Ik in ieder geval wel. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik daar ooit nog eens zal komen. Maar het gaat om het idee is het niet?

Ik heb net gegeten, lekker friet, dat was echt kei lang geleden dat ik dat gegeten heb. Kan iemand mij trouwens vertellen of de Matrix Reloaded een goede film was, ik ga daar vanavond heen!

Nou, in ieder geval allemaal veel plezier nog vandaag.

Gr. Sjors

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10417 Gepost op: 8-06-2003, 19:06:42 »
matrix reloaded vond k echt n vette film :D dr zijn alleen niet zo veel mensen die het met me eens zijn geloof ik maar ja, veel plezier iig!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10418 Gepost op: 8-06-2003, 20:58:00 »
Ennuh Charlotte of A and K ik verwacht wel een uitgebreid verslag van het concert in dit topic of in "Concerten"

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10419 Gepost op: 8-06-2003, 21:16:50 »
Goeieavond allemaal!

Malcom, Daan, Tijgertje, @Miesh en vooral Annemieke: wat fijn dat 't zo leuk was gisterenavond!  :)

Iedereen die vanavond of morgen nog iets leuks gaat doen: veel plezier! (ik ben 't eerlijk gezegd 'n beetje kwijt wie ook alweer waar heen geen  :-[ )

Vandaag hebben we de hele dag kermisbezoek gehad. Vanmorgen was 't prachtig weer en hebben we buiten in de tuin koffie gedronken en vlaai kunnen eten (de aardbeienvlaai die ik gisteren bij de bakker zelf had gemaakt!). Maar toen betrok de lucht ineens binnen 'n paar minuten en moesten we echt rennen om alles droog binnen te krijgen.  :-\

Toen hebben de familiebijeenkomst dus maar binnen voortgezet. We hebben toen samen eerst soep gegeten voordat we naar de kermis gingen. 't was best leuk op de kermis, maar 't regende dus bijna de hele middag dus dat was 'n stuk minder.  :(

Nu is alle familie eindelijk weg en kan ik rustig effe achter de computer wat doen. Ik moet eigenlijk nog 'n rapport schrijven, maar ik heb er nu echt geen zin meer in. Dat doe ik morgen dan wel weer.

Iedereen nog 'n fijne avond en morgen 'n hele fijne 2de Pinksterdag met hopenlijk 'n stuk beter weer!