Hallo mensen,
I'm back
God wat is er veel f***** veel gepost. Alleen bij de bar al 20 pagina's!!
Spanje was echt geweldig!!! Eerst heeel lang met de bus (inderdaad dus meer dan 19 uur in de bus, en dan ook nog pauzes en zo, en een uur in Eindhoven wachten tot de andere bussen er zijn). Maar de busreis was het waard, want in Spanje was het echt heel lekker weer! We waren met zn tienen, en hebben heel veel gedaan. Wij zijn, zoals ik al had gemeld de niet-populaire groep, en wij zijn dus ook nog naar een museum geweest enzo. Als je ooit in Figueres kan komen, moet je dat zeker doen, want het Dali-museum is echt geweldig!!!
Elke dag toch wel naar het strand, tot het te heet werd, en we verbrandden en zo... Nu heb ik een lekker bruin kleurtje, net als deze mollen smileys
Ik vind ze veel beter dan die gele dingen!
's avonds zaten we vaak bij het hotel, aan het zwembad, onder de maan. We hebben heel veel gepokert om drop en zo, met heerlijke sangria (god wat is dat een lekker spul!!).
Het huis van Dali was ook heel heel mooi. Je zal maar zo'n huis hebben in zo'n baai aan de zee, met prachtige rotsen...
Ik was al in Barcelona geweest, dus toen de rest van de groep naar Barcelona gingen, ging ik met twee anderen richting Perpignant in Frankrijk. We kwamen echter niet verder dan de grens, omdat ze in Frankrijk staakten. Dat was jammer, ook omdat het in de Pyreneen regende... Maar we gingen daardoor maar meteen weer terug richting kust en zo...
We hadden ook nog (als echte Nederlanders
) fietsen gehuurd, en waren daar de hoogste berg op gefietst/gelopen. Wat een uitzicht! dat was ook leuk
uuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhh, verder hebben we daar ook heel lekker gegeten, want dat lukt daar wel, en verder kan ik zo waarschijnlijk nog wel even doorgaan.
Ik ga zo maar even wat van de andere post rond de bar lezen, Annemieke ik zag dat je het erg leuk hebt gehad, mooi!
Die smilys zijn echt geweldig!!! Mollig hoor!!
Tot snel, ik post straks nog wel wat, even bij lezen enzo, groeten,
Abeltje