Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107509 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10420 Gepost op: 8-06-2003, 23:29:53 »
Nou nu hadden we een gigaverhaal getypt onwijs leuk en grappig en zo maar er ging ff iets mis en toen was het natuurlijk allemaal weg!! :'( Magoe Anne-Marie is dus naar huis, het was gezelli vandaag bij die ene cabaretvriend, de andere was er ook nog want zn toernooi ging niet door. Ik vond het dus onwijs gezelli, echt een heel leuk, vreemd, bijzonder gezelschap :D.

Nou, de bar is er dus om alle mensen te feliciteren, te condoleren, voor de 2e keer te feliciteren, alles per ongeluk te deleten en ga zo maar door. MAAR IK HEB VANDAAG (NU) GEWOON GEEN ZIN OM JULLIE TE FELICITEREN. Ik ben moe en ik ga dus jullie niet meer "amuseren"  met leuke praat. met anekdotes van cabaretvrienden, met leuke afkortingen van namen en ga zo maar door. Ik heb er gewoon geen zin in. Het was verder wel leuk bij cabaretvriend V. en vooral bepaalde chemie tussen zekere mensen waren erg grappig en spannend om te volgen ::). Jammer voor cabaretvriend M. dat het een oneven aantal was maar cabaretvriendin A. moest zonodig haar aandacht verdelen ::).  Ik had het erg gezellig met cabaretvrienden V. en M. en natuurlijk met forumvriendin A.-M. en natuurlijk bovenal forum/msn/telefoon/cabaretvriendin A. uit G. ::) We hebben Chicago deel 1 (want msnkennis @.M. en ondergetekende vonden dat minder) en The Sum Of All Fears van boekschrijver T.C. (wat cabaretkennis A. weer wat minder vond).Na de vorkfriet zijn we toen weer naar huis gegaan waar 3/4e van ons kampte met buikproblemen. *zucht*

We moeten nu naar bed,

Mzzl.
D.

liefs, Annemieke (heb ff geen tijd om het smiley te typen/zoeken) doeiii welterusten!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10421 Gepost op: 9-06-2003, 10:57:26 »
Hallo iedereen !!

;D leuk om te horen dat iedereen zich geamuseerd heeft bij de voorstelling van Annemieke ! kga strakjes gaan bijlezen in het cabarettopic !

Mijn avond (enfin ja, middag tot avond) was ook heel leuk maar dat vertel ik wel in het concertentopic !

:-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10422 Gepost op: 9-06-2003, 12:04:00 »

Nou, de bar is er dus om alle mensen te feliciteren, te condoleren, voor de 2e keer te feliciteren, alles per ongeluk te deleten en ga zo maar door. MAAR IK HEB VANDAAG (NU) GEWOON GEEN ZIN OM JULLIE TE FELICITEREN. Ik ben moe en ik ga dus jullie niet meer "amuseren"  met leuke praat. met anekdotes van cabaretvrienden, met leuke afkortingen van namen en ga zo maar door. Ik heb er gewoon geen zin in.

foei foei das tegen de bar-etiqette!!  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10423 Gepost op: 9-06-2003, 12:35:42 »
Mooi dat het leuk was Debbie! Toch maar goed dat je gegaan bent dan he!!

Hier Kwebbeltje dus again, maar nu alleen... net Sterretje op de trein gezet...

(Oeps, aant msnen e.d. en dit bericht een beetje vergeten, haha... dat 'net' klopt dus niet echt meer...)
Goed uhmmm wat wilde ik ook alweer zeggen... mss dat ik doodmoe ben... en oja, dat ik toch echt heel goed kan begrijpen waarom die jeechteleeftijd-test zegt dat je ahw langer leeft als je vaak vrienden ziet... :) daar word je echt hemaal heppie van. Wel errug vermoeiend natuurlijk ::) maja... Afgelopen week heb ik mn vrienden van cabaret natuurlijk wel errug vaak gezien ;D

menn ik val echt om... mss dak nu maarff ga slapen ofzo... iig ff wat anders doen... doeidoei...

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10424 Gepost op: 9-06-2003, 12:42:38 »
nou ehh...slaap lekker als je gaat slapen!!

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10425 Gepost op: 9-06-2003, 12:50:42 »
haha thnx... tsja, tis toch ook wel weer btje raar he, zo midden op de dag... naja eerst maar ff wat eten en douchen, mss dat ik dan weer btje wakker ben... naja ik zie wel... jullie nog leuke plannen voor vandaag?!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10426 Gepost op: 9-06-2003, 13:13:20 »
Hallo hallo!

Annemieke, leuk dat je zo'n leuk weekend hebt gehad. Ik ga ervan uit dat Daan en Anne-Marie dat ook vonden  :P.

Zaterdag had mn vriend een voetbaltournooi, met aansluitend een BBQ. Ik was er ook bij, maar het was zo warm dat ik te veel gedronken had n :-\ en gisteren dus de hele dag een kater heb gehad. Ik heb maar een beetje in bed en op de bank gelegen, maar kon het niet echt opbrengen om achter de computer te gaan zitten. Het was overigens wel een ontzettend leuke avond.

Nu ben ik bezig met de voorbereidingen voor onze vakantie. We vertrekken nu definitief in de nacht van vrijdag op zaterdag en zijn de zaterdag daarop weer terug. Het is een nogal verlaten gebied, dus de kans dat ik tegen een computer met internet aanloop schat ik vrij klein. Ik heb wel veel zin om te gaan. Nog drie dagen werken... 8)

Verder heb ik weinig te melden en ga eens even bijlezen en Pinkpop kijken. De wind staat de verkeerde kant op, dus ik kan niets ervan horen, das wel jammer.

Fijne dag nog!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10427 Gepost op: 9-06-2003, 13:53:42 »
ovide: als het leuk was, dan maakt z'n kater de volgende dag toch ook niet zo veel uit ;)

k ben nu ff me huiswerk maken want k heb van donderdag tot woensdag proefwerk week en k sta best wel slecht dus als k de prwk week niet goed maak ga k zeker niet over...en k wil echt niet blijven zitten dus k ga maar ff hard leren!! als k over ga geef k hier een mega groot feest mét moorkoppen!! ;D

Offline Abeltje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • DOH!
« Reactie #10428 Gepost op: 9-06-2003, 17:18:20 »
Hallo mensen,

I'm back  ;D God wat is er veel f***** veel gepost. Alleen bij de bar al 20 pagina's!!  :o

Spanje was echt geweldig!!! Eerst heeel lang met de bus (inderdaad dus meer dan 19 uur in de bus, en dan ook nog pauzes en zo, en een uur in Eindhoven wachten tot de andere bussen er zijn). Maar de busreis was het waard, want in Spanje was het echt heel lekker weer! We waren met zn tienen, en hebben heel veel gedaan. Wij zijn, zoals ik al had gemeld de niet-populaire groep, en wij zijn dus ook nog naar een museum geweest enzo. Als je ooit in Figueres kan komen, moet je dat zeker doen, want het Dali-museum is echt geweldig!!!
Elke dag toch wel naar het strand, tot het te heet werd, en we verbrandden en zo... Nu heb ik een lekker bruin kleurtje, net als deze mollen smileys  :D :D Ik vind ze veel beter dan die gele dingen!

's avonds zaten we vaak bij het hotel, aan het zwembad, onder de maan. We hebben heel veel gepokert om drop en zo, met heerlijke sangria (god wat is dat een lekker spul!!).

Het huis van Dali was ook heel heel mooi. Je zal maar zo'n huis hebben in zo'n baai aan de zee, met prachtige rotsen...

Ik was al in Barcelona geweest, dus toen de rest van de groep naar Barcelona gingen, ging ik met twee anderen richting Perpignant in Frankrijk. We kwamen echter niet verder dan de grens, omdat ze in Frankrijk staakten. Dat was jammer, ook omdat het in de Pyreneen regende... Maar we gingen daardoor maar meteen weer terug richting kust en zo...

We hadden ook nog (als echte Nederlanders  ;)) fietsen gehuurd, en waren daar de hoogste berg op gefietst/gelopen. Wat een uitzicht! dat was ook leuk

uuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhh, verder hebben we daar ook heel lekker gegeten, want dat lukt daar wel, en verder kan ik zo waarschijnlijk nog wel even doorgaan.

Ik ga zo maar even wat van de andere post rond de bar lezen, Annemieke ik zag dat je het erg leuk hebt gehad, mooi!

Die smilys zijn echt geweldig!!! Mollig hoor!!  :D :D :D :D

Tot snel, ik post straks nog wel wat, even bij lezen enzo, groeten,

Abeltje

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10429 Gepost op: 9-06-2003, 17:20:41 »
En een nieuwe CMC en een nieuwe Bar in dat forum ;D ;D ;D ;D kom je ook gezellig? Eten en drinken is gratis

« Laatst bewerkt op: 9-06-2003, 17:21:41 door Little_creep »

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10430 Gepost op: 9-06-2003, 17:39:11 »
Hoewel het hier ook gezellig blijft. Ik had gisteraaf feestje, was echt super. Eindelijk was het droog, dus hielden we een watergevecht. En ik was bij een vriendin blijven pitten (waren om 4 uur ofzo bij haar), toen scheen de zon vandaag! Dus weer een watergevecht ;D .

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10431 Gepost op: 9-06-2003, 18:09:28 »
yeey nog maar 28 daagjes en dan bennik op kamp!!
(sorry k kan maar niet ophoude over mijn kampie...maar k heb er zoow veel zin in en er zijn nu toch geen discussies hier 8))

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10432 Gepost op: 9-06-2003, 19:07:24 »
waar ga je heen op kamp dan?

k ben trouwens vanmiddag voor de tweede keer naar de matrix geweest met n vriend ipv strand want t was te koud... njah iig erg gezellig :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10433 Gepost op: 9-06-2003, 20:05:04 »
Abeltje: wat fijn dat 't zo gezellig was in Spanje!  :)

Ik ben op 't moment echt erg down, want ik kan niet mee naar Robbie Williams met Milk. Ik heb geen vervoer kunnen regelen. Het is namelijk niet zeker of ik de laatste trein wel haal en bovendien vind ik 't niet echt prettig om midden in de nacht 3 uur in de trein te zitten in m'n uppie. Daarom hoopte ik dat ik met m'n nichtjes, die ook naar 't concert gaan mee naar huis zou kunnen rijden (ze worden door hun ouders gebracht en gehaald), maar helaas gaat de vriend van m'n nichtje ook mee en zit die auto al vol.  :(

Dit betekent dus dat ik alsnog niet mee kan naar 't concert. Ik baal er echt enorm van.  :'(

Ik ben al de hele dag bezig met 'n rapport wat aan 't einde van deze week moet worden ingeleverd, maar ik kan me totaal niet concentreren omdat ik er steeds aan denk hoe jammer ik 't vind dat ik niet naar Robbie toe kan. Had ik eindelijk toch nog 'n kans, moet ik die laten schieten.  :-[

Maar goed, ik heb verder niks zinnigs te melden, dus ik zal jullie niet langer lastig vallen met m'n depri-gezeur.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10434 Gepost op: 9-06-2003, 20:15:22 »
welkom trug abel!! geweldig he dat dalimuseum?? zeker 1 van mijn favorieten hoor!!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10435 Gepost op: 9-06-2003, 21:11:07 »
Heyyyyyyy

Owww 't weekend was zo gaaf en geweldig gezellig!
Dacht dat ik nie zo moe was...valt tegen. Ben steeds super laat naar bed geweest (zo in de ochtend  ::)). En we hebben zoveel gedaan (niks nuttigs hoor).

Misschien dat jullie nog wel s een foto krijgen waar ik nogal ordi op sta...want ik was bij de bonte avond één van de Grijze Wolven (leg ik verder maar nie uit  :P).

Toen het gister ff kei hard ging regenen...gingen mijn vader en nog iemand buiten op het gras en in de modder liggen. Hierna volgde heel wat andere mensen..o.a. ik. Was lekker man! Met kleren en al helemaal onder en daarna met z'n allen onder de douche..

(klinkt gek, maar dat is het ook).
Genoeg geklets nu, ben dr weer vandoor
Happy avond en ik zal nog s wat bijlezen..

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #10436 Gepost op: 9-06-2003, 21:28:31 »
Hoi allen!
Ik heb het effe allemaal niet gelezen, dus mss is het al gezegd geweest, maar voor wie geïnteresseerd is: Angela Groothuizen is NU op Costa op Ned 2!  ;D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10437 Gepost op: 9-06-2003, 21:32:23 »
Het was verder wel leuk bij cabaretvriend V. en vooral bepaalde chemie tussen zekere mensen waren erg grappig en spannend om te volgen ::).
Hmm, ik snap niet wat je bedoeld hor... 8)

Verder ben ik hier heeeeel ff, want ik moet eik engels leren voor morgen. Zijn net poosje terug uit Hazerswoude, familievoetbaltoernooi was leuk, zijn 2e geworden van onze pool, er waren nml. 2 pools. Daarom kregen we een kleine beker! :) Verder was het super gezellig bij Annemieke en Co!

Heb nog niet hier bijgelezen, alleen ik zag dat Abeltje er weer was: Welkom terug!!

Doeghhh :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10438 Gepost op: 9-06-2003, 21:37:19 »
Citaat
waar ga je heen op kamp dan?

naar edinburgh (yeey haha) maar k ga er maar niet over beginne...nouja k doe et gewoon: zie hier de info voor mij kampie: http://www.vinea.nl/

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10439 Gepost op: 9-06-2003, 21:52:25 »
ziet dr kick uit charlotte :D