Hoi mensjes!
Alles goed met iedereen? Hier idd zoals Abel het noemde 'het grote nietsdoen', aan de ene kant wel vervelend omdat ik weet dat ik echt moet werken maar gewoon geen werk heb
maar ja aan de andere kant erg lekker natuurlijk, fijn al die fotootjes bewerken, wat priveberichtjes en mailtjes (oja! mailtjes! niet vergeten...) versturen... en natuurlijk heel heel veel
bellen...
Gisteren was echt een telefoneerdagje, was wel btje vaag, want ik was dus eigenlijk de hele dag aan het wachten op een telefoontje van het uitzendbureau, maar ondanks dat de telefoon de hele dag voortdurend aan het rinkelen was: geen uitzendbureau...
Echt, ik telkens naar de foon rennen, was het of iemand voor mn moeder of zo, of -ook vrij vaak wel- iemand voor mij maar dan gwoon iemand anders... Dus heb ik uiteindelijk maar zelf gebeld
, maar ze wisten
nog steeds niets, nou en voor de rest hebben we allemaal gister de telefoon erg intensief gebruikt
(en daarbovenop ben ik ook nog meerdere keren mobiel gebeld én gesmst
, wat ook vrij uitzonderlijk is zo allemaal op 1 dag) dusse naja dat was op zich ook wel weer een leuke tijdsbesteding, want van al die telefoontjes heb ik ook nog heel lang met 2 goede vrienden gebeld
, dus das altijd errug leuk, ook al was de aanleiding waarom een van hen belde niet echt leuk.
Thnx trouwens dat jullie allemaal zo meeleven met uhh werkeloosheid!
Anders kun je misschien alsnog bij 't boekenfonds gaan werken. Dat heb ik zelf ook altijd gedaan op de middelbare school, maar bij ons betaalde 't vrij goed. 't was wel altijd maar werk voor 2 weekjes, duurt 't bij jullie echt de hele vakantie?
nee, helaas is het bij ons ook maar ong 2 weken of zo, daarom wil ik dus ook liever dat werk bij een klantenservice oid van een soort bank waar dat ene uitzendbureau (dat mij gister dus zou bellen...) het over had, want dat zou wel voor de hele vakantie zijn. Maar ja aangezien ik het nog steeds niet weet, denk ik dat ik toch maar toezeg bij het boekenfonds dat ik er zal zijn de 20e...
Effe nog 'n vraagje voor degenen die examen hebben gedaan: wanneer krijgen jullie de uitslag? Allemaal donderdag al of sommigen ook pas vrijdag?
Ik iig donderdag...
Oww... sorrysorry! Had je smsje dus nog niet gelezen...
dat dacht ik wel, daarom zei ik het ook
maakt niet uit hoor.
Je krijgt binnenkort (mss vanaaf nog, ligt dr aan of mn ouders me er zo vanaf trappen ofnie) antwoord via PM. edit: oww, je bent nu toch ook al weer off...
jaaaa ik las het nu net pas
maar je hebt al antwoord hoor!
Balen van je 1,5 btw... kun je het wel weer ophalen denk je?? Khoop voor je dat Engels een stuk beter is!
Arco, ken jij die Jelle dan??
Linda, van harte gefeliciteerd!!!Debbie, volgens mij sla je je er aardig goed doorheen!! Nog 14 dagen aha, dan kun je dus wel gaan aftellen
! Donderdag de eerste he?? Welk vak begin je mee?
Annuh, waar zie je dan dat Ville jarig is?
En wat verwachtte je dan bij de post, dat je je er druk om maakt dat de postbode laat is...??
Sjors, mooi dat Pinkpop leuk was!! Mennn drukke dag heb je dan gister gehad, je moet nu wel suuupermoe zijn. Hoop dat je nog niet bent ingestort
, morgen kun je iig lekker uitrusten.
Nou nu heb ik toch wel op bijna iedereen gereageerd denk ik... ga ik maar weer verder met mijn foto's he
.