Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107460 keer)

Offline Abeltje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • DOH!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10440 Gepost op: 9-06-2003, 23:27:39 »
welkom trug abel!! geweldig he dat dalimuseum?? zeker 1 van mijn favorieten hoor!!

Ja he, hoe het is ingericht, en al die bizarre schilderijen... Allemaal wel heel erg mooi, maar zommigen waren ook wel erg bizar, en van anderen kreeg je bijna kotsnijgingen, omdat ze best ranzig waren, en anderen waren angstaanjagend. Maar al met al was het prachtig.

Het was wel aardig, want we waren er met zn zessen, en drie vonden en helemaal niets en een verschrikkelijk stom museum, en drie anderen vonden het heeelemaal geweldig en prachtig enzo. Echt in tweeen opgedeeld.

Han, jammer zeg, dat je niet mee kan. Maar niet deprie worden hoor, want: "Allways look on the bright side of life"

@miesh veel succes morgen met engels

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10441 Gepost op: 10-06-2003, 11:37:11 »
Haihaihaihai,

Goeiemorgen! :)
Abeltje, khebbet al in de 'bij-bar' :P gezegd, maar hier natuurlijk ook nog ff: welkom terug!!! Leuk dat je meteen weer op het forum terug bent gekomen! :D

Ovide, nog maar heel even tot je vakantie ;). Lekker is dat he als je iets hebt om zo naar uit te kijken en als dat dan al zo binnenkort is. Succes met je tas inpakken enzo :P.
Wel jammer dat je ws geen internetcafe tegen zult komen :(. Ik ben er ook wel een btje bang voor hoe ik die 10 dagen zonder internet straks in Frankrijk ga overleven... maar wie weet wie weet dat ik er wel eentje tegen ga komen (een internetcafe dus) hoop hoop

Han, wat superjammer zeg. :-\ Ik kan me voorstellen dat je gigantisch baalt. Echt geen andere mogelijkheid?? Wat meer proppen in dat autootje? Of iets eerder weggaan en dan wel je laatste trein halen? Of een wat onbekender persoon aanklampen...? Ergens in de buurt blijven slapen? Naja iig zoals Abel zei, niet al te depri worden, maar voor het volgende concert (of iets anders leuks) gewoon zorgen dat het ver van tevoren vaststaat dat je erheen kunt!! Doen he! Duurt dan mss nog wel heel erg lang, maar dan weet je dat iig zeker!

voor wie geďnteresseerd is: Angela Groothuizen is NU op Costa op Ned 2!  ;D
:o joh!! had dat eerder gezegd! Maarja twee minuten nadat je dat schreef begon op RTL4 ook dat programma over 'Je echte leeftijd' en daar was Angela een van de gasten, dus dat hebbik gekeken. Angela was 6,5 jaar jonger dan haar kalenderleeftijd, goed he!! Kwas hemaal trots op dr ;D, maar ze zat wel onwijs te zeuren dat ze toch 'echt echt echt te dik' was... :o ??? begrijp niet hoe ze daarbij komt hoor... Angela te dik?!??

Hmm, ik snap niet wat je bedoeld hor... 8)
wil niet zeggen dat je mijn smsje niet hoeft je beantwoorden! >:( :P

Gefeliciteerd met jullie beker! Maarre valt me wel een btje van jullie tegen hoor, 2e... tss... :P
Succes met Engels, ohnee, heb je nu natuurlijk al gehad (als je dit leest dan toch), hoe ging het??

Abel, jij hoorde toch bij de positieve groep mensjes he?? In dat museum? ;)

Fenna, wat leuk dat je weekend zo leuk was! Lijkt mij idd ook supergezelli zo'n weekendje weg met familie, je hoort dat van veel mensen dat ze dat elk jaar met Pinksteren doen of zo. Ik had Arco nog aan de telefoon en hij had ook allemaal leuke verhalen, ze hadden o.a. een soort widm-spel gedaan! Echt zo leuk klonk het allemaal.

Als het goed is, word ik vandaag gebeld door een van de uitzendbureaus, en hopelijk met goed nieuws... duimen jullie voor me...? Kben wel al gebeld door het boekenfonds van school, maarja, als dat uitzendbureau nou werk voor me heeft, ga ik dat niet doen, maar dat weet ik nog niet dus kon ik nog niet zeggen. :-\ Kwil echt veel liever dat werk van het uitzendbureau, want dat is voor de hele vakantie én het betaalt beter... hoop hoop hoop

Ik ga maar eens verder met foto's van zaterdag bewerken, het zijn er echt gigantisch veel! ;D

Fijne dag iedereen!

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #10442 Gepost op: 10-06-2003, 12:00:14 »
Haihaihaihai,

Abel, jij hoorde toch bij de positieve groep mensjes he?? In dat museum? ;)

ja zeker! Ik vond het heel bijzonder, en mooi en prachtig. Ik was ook in zijn huis aan zee geweest deze vakantie. Dat is ook wel zo'n mooi huis! Hij wou met zn grote liefde samenzijn, maar van z'n vader mogt dat niet, dus kocht hij maar een visserskrotje in Port-Lligat, dan kom hij daar met haar samenzijn. En toen Dali bekend werd, en zijn schilderijen begonnen te verkopen, kocht hij nog een visserskrotje daarnaast, en daarna nogeen, en nogeen, en uiteindelijk had hij 7 visserskrotjes, die hij ging verbouwen, en met elkaar ging verbinden, en uiteindelijk had hij een gigantisch huis met zwembad en tuin, en dat huis is nu opengesteld als dali-huis.

Zo ik lijk wel een gids!

Gisteren ook weer een drukke dag... Mn moeder had vorig jaar een boek geschreven over ene Bernard van Leer, en toen werd ze opeens opgebeld door een andere Van Leer uit Australie, die haar boek zo mooi vond, en toen bleek mijn Oma die meneer uit Australie weer te kennen van vroeger, en toen kende mijn oma weer iemand anders die die meneer uit Australie ook heel goed kende, alles viel samen
en gisteren was die meneer van Leer uit Australie hier in Nederland, en kwam hij bij ons langs, en mijn oma was er dus, en die andere meneer die Van Leer uit Australie ook kende was er ook, en er kwamen een heleboel verhalen over tafel, en uiteindelijk was het heel gezellig. Een soort oude mensen reunie... (mn oma word 92, en die meneer uit Australie is in de tachtig.)

Snappen jullie het nog?

En na die reunie was ik nog met mn moeder meegereden naar Den haag om mn oma thuis af te leveren.

Zo zeg, dus dat was mijn dag. Vandaag ga ik zo om 1 uur cello oefenen met piano en viool (pianotrio van Debussie, voor degene die het interesseert).

En verder wacht ik op de uitslag van mn examens donderdag... Het grote nietsdoen is begonnen...  ;)

Adios, Buenos tardes,

Abeltje

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10443 Gepost op: 10-06-2003, 12:21:27 »
De postbode is laat :( . Heb net even gedoucht, vanmiddag even winkelen in de stad en vanavond weer alleen thuis, of naar het Brabants Symfonie Orkest in de schouwburg... gratis kaartjes omdat er maar een paar waren verkocht, de rest is gratis weggegeven. Maja, voor mij hoeft het niet, dus als iemand wil ;) .

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10444 Gepost op: 10-06-2003, 14:11:35 »
Net wakker. Pinkpop was echt helemaal geweldig. Alleen stond ik al om 23.17 op het station, meteen na vuurwerk naar de bussen gerend, en toen bleek dat de trein naar Tilburg om 23.15 vertrokken was. Moesten we helemaal tot 0.45 wachten om om half 3 in Tilburg aan te komen. Daarna nog bijna een half uur naar huis gerent omdat er natuurlijk geen bussen reden en er ook al geen taxi was. Meer over Pinkpop vertel ik wel in het concertentopic.

Probleem is alleen wel dat ik nu keimoe ben, nog tot 4 uur op school aan verslagen moet werken, dan van 5 tot 8 moet werken en daarna rijles heb. Daarna nog een verjaardag. Morgen moet ik om 8 uur op school zijn omdat ik anders te laat ben op de toets en dat is ook de dag dat m'n zusje jarig is. Donderdag eindelijk vrij!!

Verder heb ik eigenlijk niet zo heel veel boeiends te vertellen.

Gr. Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10445 Gepost op: 10-06-2003, 14:21:13 »
Sjors: wat fijn dat 't zo leuk was bij Pinkpop!  :)

Ik heb het effe allemaal niet gelezen, dus mss is het al gezegd geweest, maar voor wie geďnteresseerd is: Angela Groothuizen is NU op Costa op Ned 2!  ;D

Ik heb 't toevallig gezien, omdat ik gisteren niet hoefde te trainen (vanwege Pinksteren) en 't was erg leuk! Erg grappig dat ze de moeder van Isabella uit GTST (ik weet haar echte naam effe niet) speelde.  :) Trouwens veel bekende gastrollen deze aflevering, Sabine Koning (=Anita uit GTST) speelde ook nog mee.

Han, wat superjammer zeg. :-\ Ik kan me voorstellen dat je gigantisch baalt. Echt geen andere mogelijkheid?? Wat meer proppen in dat autootje? Of iets eerder weggaan en dan wel je laatste trein halen? Of een wat onbekender persoon aanklampen...? Ergens in de buurt blijven slapen? Naja iig zoals Abel zei, niet al te depri worden, maar voor het volgende concert (of iets anders leuks) gewoon zorgen dat het ver van tevoren vaststaat dat je erheen kunt!! Doen he! Duurt dan mss nog wel heel erg lang, maar dan weet je dat iig zeker!

Bedankt voor je opbeurende woorden. Ik moet me er toch bij neer leggen denk ik, want ik kan echt niet met die auto mee. (m'n oom en tante gaan niet met 4 man achterin dat hele stuk van Amsterdam naar Venlo rijden) En eerder weggaan vind ik doodzonde, omdat je toch wel 'n behoorlijk bedrag betaald voor 't concert. Bovendien zit ik gewoon liever niet 3 uur alleen in de trein als 't al zo laat was. Jammergenoeg ken ik ook niemand daar in de buurt om bij te slapen. En dat had trouwens ook niet gegaan, omdat ik de volgende dag weer moet werken. (Ik krijg geen vrij op die zaterdag, omdat veel van mijn collega's dan al vrij hebben i.v.m. vakanties)

Citaat
Als het goed is, word ik vandaag gebeld door een van de uitzendbureaus, en hopelijk met goed nieuws... duimen jullie voor me...? Kben wel al gebeld door het boekenfonds van school, maarja, als dat uitzendbureau nou werk voor me heeft, ga ik dat niet doen, maar dat weet ik nog niet dus kon ik nog niet zeggen. :-\ Kwil echt veel liever dat werk van het uitzendbureau, want dat is voor de hele vakantie én het betaalt beter... hoop hoop hoop

Ik hoop voor je dat je inmiddels al gebeld bent en 'n leuk baantje krijgt aangeboden. Anders kun je misschien alsnog bij 't boekenfonds gaan werken. Dat heb ik zelf ook altijd gedaan op de middelbare school, maar bij ons betaalde 't vrij goed. 't was wel altijd maar werk voor 2 weekjes, duurt 't bij jullie echt de hele vakantie?

Ik heb verder vandaag niet veel bijzonders meegemaakt. Ik ben naar school geweest en heb 'n tijd aan 'n project gewerkt. Verder had ik 'n afspraak met 'n docente die mijn literatuurstudie voor m'n scriptie moet beoordelen. We zouden vandaag die literatuurstudie gaan bekijken en ze zou me dan wel of niet toestemming geven om door te gaan met m'n onderzoek. Heb ik eerst 'n uur op haar gewacht, bleek toen dat ze nog geen tijd had gehad om mijn literatuurstudie door te nemen. Nu moet ik dus donderdag weer terug komen.  :(

Maar goed. 't is hier heel vreemd weer. 't is kei warm, maar toch helemaal bewolkt. Nou ja, dat hindert op zich niet want ik heb nog genoeg te doen voor school achter de computer en die kan ik nu eenmaal moeilijk in de tuin zetten omdat ik in de zon wil zitten.  ;)

Effe nog 'n vraagje voor degenen die examen hebben gedaan: wanneer krijgen jullie de uitslag? Allemaal donderdag al of sommigen ook pas vrijdag? Ik hoop iig dat jullie allemaal goed nieuws krijgen!  :)

« Laatst bewerkt op: 10-06-2003, 14:21:51 door Han13 »

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10446 Gepost op: 10-06-2003, 19:46:47 »
Hallo iedereen !!

ik heb alles gelezen maar het spijt me, ik ga niet reageren, ik ga blokken (kmoet nog eten en der komt nog een nieuwe Friends op en ik wil Hendrik nog horen. So many things, so little time).

:-* A&K (nog 14 dagen en ik heb gedaan met alles)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10447 Gepost op: 10-06-2003, 19:48:53 »
Gelukkig moet ik nog maar 9 dagen en zelfs dan lukt het die bitch van Frans het nog om nog 4 Rept en so's op te geven :'( :(

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10448 Gepost op: 10-06-2003, 19:56:06 »
Het kaartje voor Robbie Williams is weer available..!

De feiten:

18 juli 18.30 Amsterdam Arena
Staanplaatsen
je betaalt gewoon voor het kaartje, ik hoef geen winst te maken.. ongeveer €41 nogwat

Voorwaarden:

Ja, je zal dan met mij opgescheept zitten..
Ik heb eerlijk gezegd ook het liefst iemand van rond mijn leeftijd, maar goed als ik echt omhoog ga zitten, kijk ik daar ook wel doorheen.
Verder wil ik zo vooraan mogelijk komen te staan!

Interesse?

PB me ff :)

Ook als je iemand kent of zo..

ok, ik weet het, het is hetzelfde berichtje als in concerten, maar het begint nogal kortdag te worden.. :S
« Laatst bewerkt op: 10-06-2003, 20:11:38 door Milk »
No Milk today???

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10449 Gepost op: 10-06-2003, 20:35:18 »
oohw han echt balen voor je!!!kan je ook niet met de trein tot ergens tussen amsterdam en venlo in en daar dan een hotel en dan s morgens iets eerder weg * dit klinkt vast heel moeilijk* ...dit is echt ubershit!!!

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10450 Gepost op: 10-06-2003, 23:28:15 »
wil niet zeggen dat je mijn smsje niet hoeft je beantwoorden! >:( :P

Gefeliciteerd met jullie beker! Maarre valt me wel een btje van jullie tegen hoor, 2e... tss... :P
Succes met Engels, ohnee, heb je nu natuurlijk al gehad (als je dit leest dan toch), hoe ging het??
Oww... sorrysorry! Had je smsje dus nog niet gelezen... :-[ Je krijgt binnenkort (mss vanaaf nog, ligt dr aan of mn ouders me er zo vanaf trappen ofnie) antwoord via PM. edit: oww, je bent nu toch ook al weer off...

Nah, valt 't je tegen! Dat valt mij nou tegen hor... :P En engels ging wel goed, wel iets moeilijker dan gedacht maar heb vast wel een goed cijfer! :)

Verder kreeg ik vandaag rep bio terug en ik had een 1,5... Oepss, had ik dus niet verwacht, wel een 4 ofzo maar zo laag! :-X Hij was wel erg slecht gemaakt, dusja, schrale troost. Ben net trug van 't klassenfeest, was erg gezellig! Niet echt iets bijzonders gedaan: gewoon gekletst, gedart, getafelvoetbalt enz enz... En ik had vandaag ook nog voorspeelavond voor piano, 't ging niet megagoed, wat kleine stomme foutjusz enzo, maar 't publiek vond het geloof ik wel goed gaan dus... :)

Han: Wat jammer zeg dat je niet naar Robbie kan! Kan me voorstellen, omdat je je ook dr al op verheugd had enzo....

Fenn: Fijn dat 't weekend zo leuk was! :)

Annemieke: Ik hoop dat 't uizendbureau goed nieuws voor je had!! *hoop hoop* ;)

Ik ga nu nog ff bijlezen e.d., doeiiii :-*

« Laatst bewerkt op: 10-06-2003, 23:29:09 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Online Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #10451 Gepost op: 11-06-2003, 00:11:48 »
Jelle vV is jarig, PARTYYYYYYYYYYYYYY!!  8) 8) 8) 8) 8)

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10452 Gepost op: 11-06-2003, 10:20:28 »
en weet je wie er nog meer jarig is..... LINDA DE MOL!!
GEFELICITEERD ALLEMAAL!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10453 Gepost op: 11-06-2003, 10:29:23 »
EN VILLE!!!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10454 Gepost op: 11-06-2003, 10:43:52 »
Milk: ik wil wel mee naar Robbie!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10455 Gepost op: 11-06-2003, 13:29:12 »
Hoi mensjes!

Alles goed met iedereen? Hier idd zoals Abel het noemde 'het grote nietsdoen', aan de ene kant wel vervelend omdat ik weet dat ik echt moet werken maar gewoon geen werk heb ::) maar ja aan de andere kant erg lekker natuurlijk, fijn al die fotootjes bewerken, wat priveberichtjes en mailtjes (oja! mailtjes! niet vergeten...) versturen... en natuurlijk heel heel veel bellen...
Gisteren was echt een telefoneerdagje, was wel btje vaag, want ik was dus eigenlijk de hele dag aan het wachten op een telefoontje van het uitzendbureau, maar ondanks dat de telefoon de hele dag voortdurend aan het rinkelen was: geen uitzendbureau... Echt, ik telkens naar de foon rennen, was het of iemand voor mn moeder of zo, of -ook vrij vaak wel- iemand voor mij maar dan gwoon iemand anders... Dus heb ik uiteindelijk maar zelf gebeld , maar ze wisten nog steeds niets, nou en voor de rest hebben we allemaal gister de telefoon erg intensief gebruikt ;D (en daarbovenop ben ik ook nog meerdere keren mobiel gebeld én gesmst , wat ook vrij uitzonderlijk is zo allemaal op 1 dag) dusse naja dat was op zich ook wel weer een leuke tijdsbesteding, want van al die telefoontjes heb ik ook nog heel lang met 2 goede vrienden gebeld , dus das altijd errug leuk, ook al was de aanleiding waarom een van hen belde niet echt leuk.

Thnx trouwens dat jullie allemaal zo meeleven met uhh werkeloosheid! ;D

Anders kun je misschien alsnog bij 't boekenfonds gaan werken. Dat heb ik zelf ook altijd gedaan op de middelbare school, maar bij ons betaalde 't vrij goed. 't was wel altijd maar werk voor 2 weekjes, duurt 't bij jullie echt de hele vakantie?
nee, helaas is het bij ons ook maar ong 2 weken of zo, daarom wil ik dus ook liever dat werk bij een klantenservice oid van een soort bank waar dat ene uitzendbureau (dat mij gister dus zou bellen...) het over had, want dat zou wel voor de hele vakantie zijn. Maar ja aangezien ik het nog steeds niet weet, denk ik dat ik toch maar toezeg bij het boekenfonds dat ik er zal zijn de 20e...

Effe nog 'n vraagje voor degenen die examen hebben gedaan: wanneer krijgen jullie de uitslag? Allemaal donderdag al of sommigen ook pas vrijdag?
Ik iig donderdag...

Oww... sorrysorry! Had je smsje dus nog niet gelezen... :-[
dat dacht ik wel, daarom zei ik het ook ;) maakt niet uit hoor.

Je krijgt binnenkort (mss vanaaf nog, ligt dr aan of mn ouders me er zo vanaf trappen ofnie) antwoord via PM. edit: oww, je bent nu toch ook al weer off...
jaaaa ik las het nu net pas :D maar je hebt al antwoord hoor! ;)

Balen van je 1,5 btw... kun je het wel weer ophalen denk je?? Khoop voor je dat Engels een stuk beter is! ;)

Arco, ken jij die Jelle dan?? ???
Linda, van harte gefeliciteerd!!!
Debbie, volgens mij sla je je er aardig goed doorheen!! Nog 14 dagen aha, dan kun je dus wel gaan aftellen ;)! Donderdag de eerste he?? Welk vak begin je mee?
Annuh, waar zie je dan dat Ville jarig is? ??? En wat verwachtte je dan bij de post, dat je je er druk om maakt dat de postbode laat is...??
Sjors, mooi dat Pinkpop leuk was!! Mennn drukke dag heb je dan gister gehad, je moet nu wel suuupermoe zijn. Hoop dat je nog niet bent ingestort ;), morgen kun je iig lekker uitrusten.

Nou nu heb ik toch wel op bijna iedereen gereageerd denk ik... ga ik maar weer verder met mijn foto's he ;D.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10456 Gepost op: 11-06-2003, 14:03:41 »
Ville zei in de bar van CMC II dat ze jarig is. En ik vind het leuk om post te krijgen vandaar :) .

Online Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #10457 Gepost op: 11-06-2003, 14:18:51 »
Ik ken die Jelle ja, is een goeie vriend van me!! ;D ;D ;D

Hij is ook een pretparkfreak, hij is ook meegeweest naar Engeland, en gaat ook mee naar Italie/Spanje!!

Hij is 20 lentes jong geworden!! Go go Jelle!!!  8)

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #10458 Gepost op: 11-06-2003, 15:56:10 »
Het grote nietsdoen mag dan wel begonnen zijn, ik heb het echter wel verschrikkelijk druk.

Vanochtend eerst celloles, en daarna allemaal mensen bellen voor het feetje wat ik morgen ga geven als ik de uitslag heb gehoort (en als ik zak gaat het feestje gewoon door  ;D) Ik moet zo naar solfege, en daarna ga ik weer met dat trio oefenen. O trouwens, als jullie heel heel heel graag willen mogen jullie morgen ook wel langs komen hoor :D Vanaf 8 uur bij mij thuis in A'dam. Bel maar aan  :D

Verder ben ik alleen een beetje aan het opruimen, en heb ik geen id wat ik verder nog moet/kan doen. Lezen dan maar in dit of dat. En forummerun natuurlijk  :D.

En dat was mijn dag tot ongeveer 4 uur. vanavond misschien nog een update ;)

En nogmaals iedereeen die vandaag jarig is (en het zijn er heeeeel veel) Hartelijk gefeliciteerd!

Annemieke bel ze he ;) Krijg jij ook morgen je uitslag? Ben je al zenuwachtig? ik niet...

Adios,

Abeltje

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10459 Gepost op: 11-06-2003, 17:25:28 »
Goedemiddag mensen!

Zo makkelijk als jullie je levensverhalen hier spillen, zo eh..niet zo makkelijk gaat dat bij mij. Echt, tis bijna dagboek.nl hier ;)

Maar goed, ik heb overal neergezet, aan iedereen geschreeuw (eh...meegedeeld) en gemaild dat ik een kaartje over heb. Zo ver heb ik hier ook wat reacties, maar ik kan niets beloven!!!
Maar ben wel blij dat er gereageerd wordt, ik zag me al voor de Arena staan om de plaatselijke zwerver te vragen mee te gaan in ruil voor eh.. zijn hobo of zo.

Nogmaals: als je interesse hebt, PM even, zet wat leuks neer (eventueel over jezelf) en weet je zeker dat je thuis kan komen en zo, want ik wil dan niet wederom op zoek eh ;)

Verder heb ik vandaag gewerkt.. alleen was ik met koppijn opgestaan :S Toen was ik in de bus nog in zo'n achterstevoren stoeltje (jaja, je snapt me wel) gaan zitten, wat een on-ge-loof-lijk slim idee van me was.. en dan op het werk heerlijk naar een computerscherm staren..  :o

Ok dat laatste doe ik nu ook maar de headache is nu gezakt.. verdacht ja ;)

Maar goed..vraag van de dag:

Waar heb jij vandaag hoofdpijn van gekregen?

« Laatst bewerkt op: 11-06-2003, 17:26:09 door Milk »
No Milk today???