Hoiiii mensen,
Gisteravond wilde ik nog even een verslagje schrijven van mijn dag, maar toen was de computer bezet en nu ben ik het weer vergeten... dusse eerst maar ff op iedereen reageren.
O ja Annemieke: hoe is het met je oma, nog nieuws?
Lief dat je ernaar vraagt Ovide. Nee, echt nieuws is dr niet, het gaat nog steeds ongeveer hetzelfde, ze reageert erg weinig, tsja soms een dagje iets meer en soms een dagje iets minder... De artsen wilden eigenlijk maar de voeding stoppen, oftewel de stekker eruit trekken, maar omdat ze toch nog af en toe een beetje reageert willen de meeste familieleden dat niet... iig erg moeilijke beslissing natuurlijk. Maar goed een verandering is niet echt heel erg te verwachten, noch een goede noch een slechte... want het gaat nu geloof ik al meer dan twee weken of zo ongeveer hetzelfde... (Fien als ik iets verkeerd zeg moet je t maar verbeteren he... tis dus ook de oma van Fien ff voor de duidelijkheid...)
En dan over 3 weekjusz op vakantie! Whiep!! (= speciaal voor Annemieke en Daan)
Wakkk!
(Ahhh, das wel extra zielig voor Sterretje he, wordt er
speciaal voor hem iets gepost, kan ie het nog steeds niet lezen...
maja de bar is natuurlijk in geen maanden bij te lezen voor m... gister schijnt er wel een mannetje vh adsl langsgeweest te zijn maar ik heb nog nergens een juichkreet van m gelezen dus t zal wel weer niets geworden zijn...)
Wel slecht van je hoor Anne-Marie, dat je helemaal niet geleerd hebt voor Frans!! Je zou dus makkelijk hoger kunnen halen maar dat vertik je gewoon?! Als je het toch gewoon een paar keer doorleest heb je allicht hoger dan een 1
en dan heb je toch weer wat meer reserve... onee, tis natuurlijk het laatste van het jaar en je cijfer telt niet door dus dat maakt dan niet uit... naja, zelf weten hoor maar alsnog slecht van je
.
Ik ga nog ff verder msnen
pm pm pm pm pm pm!!!
Julia, van harte gefeliciteerd met Barry en feliciteer hem maar van mij!
Jelle, wat leuk dat je op je verjaardag dan toch even iets post hier!! Je hebt dus alle felicitaties wel gelezen?? Iig mooi dat je van je verjaardag hebt genoten!
Abeltje, het is geen nieuw fenomeen hoor dat we mensen feliciteren met hun verjaardag. Dat gebeurde altijd al... alleen heeft het weinig nut om mensen te feliciteren die never online komen/posten, want waarschijnlijk lezen ze het zelf dan toch niet, dus zulke onbekende mensjes worden meestal overgeslagen, tenzij ze toevallig bevriend zijn met wel frequente posters
.
hallo mensen,
ik ben van mijn krakkemikkig macje af, dus ik ga vanaf nu meer posten hier, dat gaat nu veel gemakkelijker. ikben opt moment nog steeds een beetje ziek ik ben dus dat verre nichtje van annemieke, maar dat weten jullie zeker nog wel.
groetjes fieneke
jeeeeeeeeeeeeeeeeej Fieeeeeen!!! Je bent er weer!! Joechei!!
Dan ben ik opeens wel errug blij met je nieuwe comp hoor
. Maar wat jammer dat je nog steeds ziek bent
, je moet wel echt komen hoor morgen!!!!!!!!
Kijk eens, dit moet toch helpen
En onthoud wat er in mijn smsje stond!!!
Als je maar niet zo'n ADHD type bent zoals Annemieke, want 2 van dat soort mensen op 1!!!! forum is echt TEVEEL!!
Welkom op de club, zonder MAC gaat alles veel beter hoor, geloof mij maar!!
Heeft iedereen in jullie familie een MAC ofzo??
loooool
hier moest ik echt zo om lachen
Maar wees gerust, Fien is niet zo'n hypere spraakwaterval als ik hoor
.
Hrm, nee, niet iedereen in de familie heeft een mac... maar wel meerdere mensen ja... er zijn wel een paar echte Mac-aanhangers
.
Btw Fien, ga je nog je avatar instellen? Moet nu toch lukken dan met je nieuwe comp...
Oja trouwens, iedereen, vergeet Daisy niet he!! Voornamelijk voor haar en Chriz zal ik duimen!
Ovide, ik hoop voor je dat het huis morgen bevalt!
Debbie, hopelijk zijn Duits en Latijn goed gegaan!! Vast wel, je hebt er zo hard op geleerd, ik vertrouw erop dat het je gelukt is!
Goed, dan heb ik weer ongeveer iedereen gehad denk ik zo... Ze beginnen hier thuis nu een beetje op me te zeuren dat ik moet gaan opruimen en boodschappen doen en zo voor morgen...
Fijne dag iedereen!
liefs, Annemieke