Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107469 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10460 Gepost op: 11-06-2003, 17:27:53 »
Hallootjes,

Pfff, alweer bij 7 uitzendbureaus langsgeweest (7 andere! het stikt van die dingen hier), waarvan ze bij 6 mn gegevens wel wilde hebben en zouden terugbellen als ze iets hadden... ::) Eentje had echter ook daadwerkelijk wat, een callcenter in Schoonhoven (wel redelijk ver weg maar ja er gaat een bus), daarvan had ik vanmiddag ook een advertentie in een Gouds krantje gezien en meteen gebeld, maar toen was de contactpersoon er niet dus nu gaat het via het uitzendbureau. Naja dat maakt toch niet uit of krijg ik dan echt duidelijk minder betaald?? :-\

Iig moet het nu toch wel heel raar lopen wil ik geen werk vinden >:( nu ik ingeschreven sta bij 13 verschillende uitzendbureaus! wel ongeluksgetal natuurlijk, dat werkt dan vast weer averechts :p

Ville zei in de bar van CMC II dat ze jarig is. En ik vind het leuk om post te krijgen vandaar :) .
ah ok. In dat geval:
Ville van harte gefeliciteerd!!!

Ik ken die Jelle ja, is een goeie vriend van me!! ;D ;D ;D
Geef in dat geval ook mijn hartelijke felicitaties aan hem door!! Leest ie ook nog wel eens iets hier??

O trouwens, als jullie heel heel heel graag willen mogen jullie morgen ook wel langs komen hoor :D Vanaf 8 uur bij mij thuis in A'dam. Bel maar aan  :D
Moet je er wel een adres bij geven he... :P Maar ik kan morgenavond toch niet, jammer zeg. Mijn feestje is vrijdag, moet idd ook nog ff iedereen definitief mailen hoe laat het is enzo. Heb dr echt zin in :D,

Annemieke bel ze he ;) Krijg jij ook morgen je uitslag? Ben je al zenuwachtig? ik niet...
jups idd morgen, en nee, ik ben ook niet zenuwachtig, kweet het toch wel. En de cijfers zeggen ze toch nog niet aan de telefoon of wel?? Dacht van niet, dus die hoor ik dan toch pas vrijdag...

Hrmmm het is woensdag vandaag (schijnt ::)) maar toch natuurlijk ook weer geen echte woensdag... :( Wordt nu afkicken he... Glukki zie/spreek/bel ik de jongens nog genoeg! ;) :D

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10461 Gepost op: 11-06-2003, 18:01:35 »
annemieke: k hoop dat het uitzendburo al gebeld heeft?!?!

k had vandaag best wel een klote dag...k ben gister tijdens wiskunde bekogeld met een eco boek :-X en daar heb k dus heel fijn een hersenschudding aan over gehouden :( en me prwk-week begint ook nog eens morge dus k heb nu egt de concentratie van een garnaal (again: :() maar goed....k hoop nog steeds op een goed cijfer voor wiskunde ( :))

xoxox

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10462 Gepost op: 11-06-2003, 19:40:52 »
Hallo!

Linda, Ville en jelle gefeliciteerd! :-* Wat een jarigen op een dag opeens.

Nog een dagje werken en dan heb ik lekker een weekje vakantie. Heerlijk. Het nadeel is dat ik de hele week al niet echt zin heb om te werken. dat schiet niet zo op- natuurlijk, zeker omdat ik nog het een en ander moet afronden voordat ik vertrek. Misschien morgen nog maar eens hard ertegenaan.

O ja, vandaag trouwens een redelijk enerverend dagje gehad. Ik had een client die langskwam en dat is nogal een agressieve gast. Mijn collega mee de spreekkamer in. Het ging wel redelijk, maar het blijft dan toch wel de hele tijd spannend; wat gaat ie doen, hoe gaat ie reageren? Daarna had ik het eigenlijk wel gehad, maar toen was het pas 12.00 uur ofzo  :-X.

Annemieke, Abeltje en Chriz (toch?): Ik zal morgen voor jullie duimen. Abeltje en Annemieke maak ik me niet zo'n zorgen over. Vooral Chriz veel sterkte!

Wel leuk trouwens dat er nog steeds redelijk veel gepost wordt hier. Vorig jaar liep het wat sneller leeg volgens mij. Allemaal blijven langskomen he! ;)

Vrijdag gaan we trouwens op de valreep voor de vaknatie nog even bij ee huis kijken. Het lijkt ons echt wel wat, dus we zijn heel benieuwd. Lekker ruim, in een rustige buurt en toch dichtbij het centrum. Wat wil een mens nog meer (althans dit mens dan...).

Ga nu nog even proberen wat bij te lezen.

O ja Annemieke: hoe is het met je oma, nog nieuws?

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10463 Gepost op: 11-06-2003, 19:48:32 »
Ik had vandaag nogal een drukke dag. 9.00 uur werken en van half 11 tot kwart over 11 was ik even thuis en toen weer tot 5 uur weg. Het gaat er dus even om dat ik het grootste deel van de dag was, op zich niet zo erg, totdat ik bij iemand thuis was en op TMF allemaal berichtjes zag: 'Ik ben geslaagd' 'Alle Geslaagden gefeliciteerd.' dus ik schrok me de tyfus. De uitslag was dus vrijdag. Snel een vriend van school bellen, nam niet op, tweede ook niet. Derde uiteindelijk wel. Er was gelukkig nog niets gebeurd. Ik schrok echt, ik dacht echt dat ik me in de datum had vergist. Het zou echt iets voor mij zijn. Luistertoetsen vergeten enzo, ai dat zijn pijnlijke herinneringen.

Maar dat was nog niet het ergste, want nu ben ik het helemaal hotelbotel. De uitslag is toch vrijdag en niet donderdag???  

(by the way: Ik ben wel gezakt hoor, dus over mij hoeven jullie al niet meer zorgen te maken)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10464 Gepost op: 11-06-2003, 19:57:28 »
Halloooo!

ik blijf niet lang want ik wil nog voetbal zien en dan nog wat studeren maar iedereen beterschap, veel succes met de rapporten en proficiat  ;)
ik begin morgen met een versio latijn en dan examen duits. Dat zie ik wel zitten hoor !

:-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10465 Gepost op: 11-06-2003, 20:02:22 »
Ook jij succes A&K. Nog twee weekjes doorzetten en dan kun je lekker vakantie vieren.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #10466 Gepost op: 11-06-2003, 22:04:16 »
JULLIE vergeten Jelle vV allemaal hoor!! :) ;) ;D

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10467 Gepost op: 11-06-2003, 22:12:13 »
BOE!

;D

always look on the bright side of life

Offline Jelle-vV

• Forumlid
« Reactie #10468 Gepost op: 11-06-2003, 22:15:55 »
JULLIE vergeten Jelle vV allemaal hoor!! :) ;) ;D

Misschien wel omdat ik nooit hier post... Maar bedankt hoor Arco ;D
Ik zit nu lekker met een biertje in de hand te forummen, dus ik geniet wel van mijn verjaardag ;)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10469 Gepost op: 11-06-2003, 22:27:27 »
Heejheej!

Pff, daar ben ik weer ff... :)

Het was vandaag een relaxte dag, het enige wat ik op school gedaan heb is me ongelooflijk ergeren aan een superirritante klasgenoot >:( Das echt zo'n stuud die uit principe de kant van de leraren kiest... Buhh, ook zovan: "Zal ik u tas even dragen mevrouw?" Of hoofdpijn van te krijgen dus, als antwoord van de dag :P Maarja, morgen heb ik rep frans alleen ik heb uitgerekend dak als ik een 1 haal erop dat ik dan nog een 6,9 op mn eindrapport sta dus heb ik helemaal niet geleerd... Best wel erg he? Weet geeneens waar het hoofdstuk uberhaupt over gaat, maar ach... ;)

En morgen krijgen we ook een presentatie te zien in de vorm van een cabaretvoorstelling die 2 lesuren duurt... Whaha, ben wel erg benieuwd... Denk dat het niet echt goed gaat worden, maarja, ik zie wel ;D Verder is het morgen dus gewoon de laatste lesdag voor mij! Wiehaa!! Dan vrijdag culturele dag, en dan dus boek ophalen/wegbrengen, sportdag enz enz... :) En dan over 3 weekjusz op vakantie! Whiep!! (= speciaal voor Annemieke en Daan)

Alle jarigen: Gefeliciteerd!! :-*

Sorry dak verder niet op jullie reageer.... :-[

Ik ga nog ff verder msnen, tot morgen!! :-*

« Laatst bewerkt op: 11-06-2003, 22:28:37 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #10470 Gepost op: 11-06-2003, 23:20:14 »
Het lijkt hier inderdaad wel een dagboek, maar over een of twee jaar is dat natuurlijk heel erg leuk om terug te lezen! Al die rare dingen die we hier schreven in onze prille jeugd (dat klinkt echt fout  ;D)

De uitslag verschilt volgens mij per school... Bij mij is het op donderdag, en de uitrijking pas volgende week, maar op andere scholen is dat denk ik anders. Dus schrik niet Chriz, en hou de moet er in qua slagen! Het is je wel gelukt! Ik zal vrijdag iig voor jou duimen!

Wat raar trouwens dat iedereen ineens alle jarigen begint te feliciteren, want er zijn elke dag wel 5 mensen jarig hier! Wie zou daar toch mee begonnen zijn vandaag? ;) Jos jij weet waarover ik praat, om 2 voor twaalf tegen Linda...

Maar iig voor morgen alvast nogmaals: iedereen van Harte gefeliciteerd!

Annemieke ik zal ook voor je cijfers duimen, en alvast heel veel plezier vrijdag! Bij mij word het iig een drukte van belang! (moet nog zo'n 50 broodjes kopen, mn moeder bleek wat meer mensen uitgenodigd te hebben dan ze mij had verteld...)

Goed tot morgen allemaal, ik zal iig (stopwoordje in deze post) lekker slapen!

Tot morgen iig!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10471 Gepost op: 11-06-2003, 23:48:28 »
Op de valreep nog effe:

Gefeliciteerd voor alle jarigen!!!

Ik heb eerder vandaag nog geen tijd gehad om langs te komen, dus vandaar deze ietwat late felicitaties.  :-\

Chriz, Abeltje, Annemieke en anderen die examen hebben gedaan: ik zal ook voor jullie duimen morgen- en vrijdagmiddag! Ik hoop dat we morgen- en vrijdagavond 'n flink geslaagdfeest kunnen houden hier in de bar!  :D

Iedereen die verder nog iets leuks te doen heeft: alvast veel plezier! Iedereen die nog iets belangrijks/spannends te doen heeft: succes!  (ik heb effe geen tijd om iedereen afzonderlijk te noemen, m'n excuses hiervoor)

Ik zelf heb 't weer 'ns erg druk. Vandaag erg lang voor school bezig geweest en dat zal morgen niet veel anders zijn. Ik zit namelijk van 8.30 uur tot 16.30 uur op school. Bovendien heb ik ook nog Duits mondeling waar ik ontzettend tegenop zie. We moeten 'n discussie voeren over de Duitse conjunctuur, maar daar heb ik eigenlijk niet zo veel over te melden. Dus wat er te discussieren valt dat weet ik nog zo net niet...

Maar goed, ik duik maar 'ns m'n bedje in, want ik moet er dus ook weer vroeg uit. Truste!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10472 Gepost op: 12-06-2003, 08:47:01 »
Mensen, bij deze wil ik iedereen vandaag heel veel succes wensen bij het ontvangen van "het" telefoontje. Als het vandaag niet was dan alvast succes voor morgen en als het gister was: "ben je geslaagd?".

Voor diegene die geslaagd zijn:
Gefeliciteerd

en voor diegene die gezakt zijn:
Veel succes bij de herkansingen!!

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Fieneke

• Forumlid
« Reactie #10473 Gepost op: 12-06-2003, 08:57:18 »
hallo mensen,
ik ben van mijn krakkemikkig macje af, dus ik ga vanaf nu meer posten hier, dat gaat nu veel gemakkelijker. ikben opt moment nog steeds een beetje ziek  :( ik ben dus dat verre nichtje van annemieke, maar dat weten jullie zeker nog wel.
groetjes fieneke :)

Bij echte liefde is de kleinste afstand te groot en de grootste afstand overbrugbaar

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #10474 Gepost op: 12-06-2003, 09:57:09 »
hallo mensen,
ik ben van mijn krakkemikkig macje af, dus ik ga vanaf nu meer posten hier, dat gaat nu veel gemakkelijker. ikben opt moment nog steeds een beetje ziek  :( ik ben dus dat verre nichtje van annemieke, maar dat weten jullie zeker nog wel.

Als je maar niet zo'n ADHD type bent zoals Annemieke, want 2 van dat soort mensen op 1!!!! forum is echt TEVEEL!! ;) ;D :)

Welkom op de club, zonder MAC gaat alles veel beter hoor, geloof mij maar!! ;)

Heeft iedereen in jullie familie een MAC ofzo??  ??? ??? ??? ??? ???

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #10475 Gepost op: 12-06-2003, 10:43:54 »
Heey mensjes!

Ik heb gisteren even dat jarigen gedoe gemist, dus alsnog: GEFELICITEERD!!! Voor diegenen die al gehoord hebben dat ze geslaagd zijn: ook gefeliciteerd! en voor diegenen die gezakt zijn: balen, volgend jaar beter! Voor diegene die het vandaag of morgen te horen krijgen: succes met wachten.

Oke heb ik nu iedereen gehad? Straks even kijken of er hier nog iemand jarig is, mijn vriend is ook vandaag jarig, is 27 geworden: GEfElIcItEeRd Barry!

hahaa
een fijne dag allemaal vandaag! :-*

always look on the bright side of life

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #10476 Gepost op: 12-06-2003, 11:00:09 »
Hey wat leuk.. bedankt zeg..

Ik post hier bijna nooit maar lees nu net alle felicitaties.. erg grappig en dank je wel!

ik zou zeggen "drink er een op vandaag! (of 2, of 3...."

Groeten Linda

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10477 Gepost op: 12-06-2003, 14:18:32 »
Hoiiii mensen,

Gisteravond wilde ik nog even een verslagje schrijven van mijn dag, maar toen was de computer bezet en nu ben ik het weer vergeten... dusse eerst maar ff op iedereen reageren.

O ja Annemieke: hoe is het met je oma, nog nieuws?
Lief dat je ernaar vraagt Ovide. Nee, echt nieuws is dr niet, het gaat nog steeds ongeveer hetzelfde, ze reageert erg weinig, tsja soms een dagje iets meer en soms een dagje iets minder... De artsen wilden eigenlijk maar de voeding stoppen, oftewel de stekker eruit trekken, maar omdat ze toch nog af en toe een beetje reageert willen de meeste familieleden dat niet... iig erg moeilijke beslissing natuurlijk. Maar goed een verandering is niet echt heel erg te verwachten, noch een goede noch een slechte... want het gaat nu geloof ik al meer dan twee weken of zo ongeveer hetzelfde... (Fien als ik iets verkeerd zeg moet je t maar verbeteren he... tis dus ook de oma van Fien ff voor de duidelijkheid...)

En dan over 3 weekjusz op vakantie! Whiep!! (= speciaal voor Annemieke en Daan)
Wakkk! ;)
(Ahhh, das wel extra zielig voor Sterretje he, wordt er speciaal voor hem iets gepost, kan ie het nog steeds niet lezen... ::) maja de bar is natuurlijk in geen maanden bij te lezen voor m... gister schijnt er wel een mannetje vh adsl langsgeweest te zijn maar ik heb nog nergens een juichkreet van m gelezen dus t zal wel weer niets geworden zijn...)

Wel slecht van je hoor Anne-Marie, dat je helemaal niet geleerd hebt voor Frans!! Je zou dus makkelijk hoger kunnen halen maar dat vertik je gewoon?! Als je het toch gewoon een paar keer doorleest heb je allicht hoger dan een 1 ::) en dan heb je toch weer wat meer reserve... onee, tis natuurlijk het laatste van het jaar en je cijfer telt niet door dus dat maakt dan niet uit... naja, zelf weten hoor maar alsnog slecht van je ;).

Ik ga nog ff verder msnen
pm pm pm pm pm pm!!! ;)

Julia, van harte gefeliciteerd met Barry en feliciteer hem maar van mij!

Jelle, wat leuk dat je op je verjaardag dan toch even iets post hier!! Je hebt dus alle felicitaties wel gelezen?? Iig mooi dat je van je verjaardag hebt genoten!

Abeltje, het is geen nieuw fenomeen hoor dat we mensen feliciteren met hun verjaardag. Dat gebeurde altijd al... alleen heeft het weinig nut om mensen te feliciteren die never online komen/posten, want waarschijnlijk lezen ze het zelf dan toch niet, dus zulke onbekende mensjes worden meestal overgeslagen, tenzij ze toevallig bevriend zijn met wel frequente posters ;).

hallo mensen,
jeeeeeeeeeeeeeeeeej Fieeeeeen!!! Je bent er weer!! Joechei!! :D Dan ben ik opeens wel errug blij met je nieuwe comp hoor ;). Maar wat jammer dat je nog steeds ziek bent :(, je moet wel echt komen hoor morgen!!!!!!!!
Kijk eens, dit moet toch helpen ;)

En onthoud wat er in mijn smsje stond!!!

Als je maar niet zo'n ADHD type bent zoals Annemieke, want 2 van dat soort mensen op 1!!!! forum is echt TEVEEL!! ;) ;D :)

Welkom op de club, zonder MAC gaat alles veel beter hoor, geloof mij maar!! ;)

Heeft iedereen in jullie familie een MAC ofzo??  ??? ??? ??? ??? ???
loooool hier moest ik echt zo om lachen ;D
Maar wees gerust, Fien is niet zo'n hypere spraakwaterval als ik hoor ;).

Hrm, nee, niet iedereen in de familie heeft een mac... maar wel meerdere mensen ja... er zijn wel een paar echte Mac-aanhangers ;D.

Btw Fien, ga je nog je avatar instellen? Moet nu toch lukken dan met je nieuwe comp...

Oja trouwens, iedereen, vergeet Daisy niet he!! Voornamelijk voor haar en Chriz zal ik duimen!

Ovide, ik hoop voor je dat het huis morgen bevalt!
Debbie, hopelijk zijn Duits en Latijn goed gegaan!! Vast wel, je hebt er zo hard op geleerd, ik vertrouw erop dat het je gelukt is!

Goed, dan heb ik weer ongeveer iedereen gehad denk ik zo... Ze beginnen hier thuis nu een beetje op me te zeuren dat ik moet gaan opruimen en boodschappen doen en zo voor morgen...

Fijne dag iedereen!

liefs, Annemieke

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10478 Gepost op: 12-06-2003, 16:26:40 »
hallow allemaal!!!!

k ben echt himmel hyper!! k heb net de 1ste 2 prwk-en gehad van me prwk week en k heb me aardrijskunde zowieso goed gemaakt want hij zou meteen kijken of k geen gare dingen had opgeschreven door me hersenschudding, maar k heb der nix meer over gehoord dus k heb et niet himmel verpest!! en wiskunde had k zo hard geleerd dat k denk dat k wel een 8 heb fsow ( k weet et....klinkt nogal hoogmoedig) maar k heb er zoo hard voor geleerd en k heb et egt nodig om over te gaan :-X ooh k kan nu al niet meer w88 tot we de cijfers terug krijgen!! verder heb k vandaag niet echt iets gedaan...beetje voor economie en natuur geleerd...k moet voor allebij een 6 halen en dat valt vast wel te doen ::)
nja verder heb k niet echt iets te melden :(

xoxox Charlotte

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10479 Gepost op: 12-06-2003, 16:42:49 »
Ik heb wel iets te melden!! 8)
Ik ben nu dan echt helemaal officieel geslaagd! :D

ok niet dat dat nou echt nieuws was maar goed... ;D

Partyyyyyy!!