Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107458 keer)

Offline Charlotte989

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10480 Gepost op: 12-06-2003, 16:45:18 »
gefeliciteerd!!

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10481 Gepost op: 12-06-2003, 16:48:54 »
annemieke, gefeliciteerd met je examen!!!

chriz, daisy en abeltje, k hoop dat jullie t ook gehaald hebben *hoop hoop*!

charlotte, echt beter dat t zo goed ging :D

de jarigen van gisteren en vandaag nog van harte gefeliteerd! k ben n beetje laat, sorry  :-[

fieneke, welkom in de bar!

k ga nu naar n verjaardag, iedereen die nog gebeld moet worden als dat nog kan, succes! verder iedereen een fijne avond.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10482 Gepost op: 12-06-2003, 16:51:20 »
Gefeliciteerd Annemieke!!! :-*  :-*

Ik had idd niet anders verwacht maar erg leuk hoor om dat iig officieel te horen!! :D

Ik blijf het raar vinden dat sommige mensen het morgen pas te horen krijgen, mn broer dus ook :-\

Chriz, Abeltje en Daisy, horen jullie het ook allemaal vandaag? Ik hoop dat 't jullie net zo vergaat als Annemieke (ook al zegt Chriz dat ie al niet geslaagd is... ;P echt ook niet met herkansingen oid? )

« Laatst bewerkt op: 12-06-2003, 16:51:44 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #10483 Gepost op: 12-06-2003, 16:52:22 »
gefeliciteerd ik moet nog 6 jaar of zoiets

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10484 Gepost op: 12-06-2003, 17:32:04 »
Het zal voorbij vliegen hoor LC! ;)

Iedereen superbedankt voor alle felicitaties! :D :-* Ondanks dat ik het natuurlijk wel al wist, ben ik toch wel vrolijk geworden van het telefoontje! ;D Ennnn ik ben superblij dat twee vriendinnen van me voor wie het niet zo zeker was, ook geslaagd zijn!! Ik duim nog voor de mensjes hier en nog een paar anderen!

Btw Anne-Marie, volgens een vriendin van me werden wij vandaag al gebeld omdat de school het niets vond om mensen op vrijdag de 13e daarover te bellen... zou wel een vage reden zijn ::) maar ja mss ist ook nog wel iets anders. De meeste mensen horen het idd geloof ik pas morgen.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10485 Gepost op: 12-06-2003, 17:48:51 »
Btw Anne-Marie, volgens een vriendin van me werden wij vandaag al gebeld omdat de school het niets vond om mensen op vrijdag de 13e daarover te bellen... zou wel een vage reden zijn ::) maar ja mss ist ook nog wel iets anders. De meeste mensen horen het idd geloof ik pas morgen.
Hahaha, tjaa, vrijdag de dertiende das wel weer typisch hé! ;D Maarja, ik dacht juist dat de meeste mensen t vandaag al hoorden, nouja... :)

Wiehoe!! Dit was dus onze laatste lesdag!! :D 't was wel weer erg relaxt... Eerst 40 minuten te laat gekomen omdat we niet wisten waar we les hadden! (ik dan met een andre jongen want wij waren allebei al te laat en toen was er een lokaalwijziging die niet op de monitor stond :-\ ) Was wel grappig! Verder hadden we cabaretvoorstelling van paar klasgenoten, was best grappig! Hak niet verwacht... Ik dacht meer dan 't beetje flop zou worden maar niet dus...

Ik ga ff bijlezen, doeiii :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10486 Gepost op: 12-06-2003, 17:56:15 »
Tadaaa... ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10487 Gepost op: 12-06-2003, 17:57:31 »

Gefeliciteerd Annemieke!!!

Heb je je punten al op kunnen halen? Alles zoals je gewenst had?  :)

Twee nichtjes van me belden ook vanmiddag op om te vertellen dat ze geslaagd waren. Ik ben net gelijk effe 'n cadeautje voor ze gaan kopen, want we gaan er zo dadelijk op bezoek natuurlijk.

Edit: geweldige foto Annemieke!!!  :D

Overal hangen hier weer vlaggen uit met boekentassen eraan, dus volgens mij zijn er weer behoorlijk veel geslaagd.  :)

Ik heb verder niks bijzonders te melden. Ik heb erg lang op school gezeten en 't begon echt te vervelen op 'n gegeven moment. Toen zijn we maar effe 'n ijs gaan eten in 't ziekenhuis (dat ligt tegenover onze school). Vanmiddag hadden we dan nog Duits mondeling en dat ging gelukkig wel goed. We hebben iig 'n voldoende gehaald zei de lerares en daar ben ik al heel tevreden mee.

Ik ga snel effe de tafeldekken, want ik geloof dat we zo kunnen eten. Iedereen vast 'n hele fijne avond en de geslaagden vast 'n fijn feestje!  :D

« Laatst bewerkt op: 12-06-2003, 17:58:30 door Han13 »

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10488 Gepost op: 12-06-2003, 18:52:45 »
ff origineel:

GEFELICITAART!!!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #10489 Gepost op: 12-06-2003, 19:20:05 »
en nóg een keer gefeli!

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10490 Gepost op: 12-06-2003, 19:24:19 »
Ik wil even kwijt dat ik de dokter in het ziekenhuis een enorme (*$%(#&%( vind!
Ff uitleg:
M'n pols is kapot en ik moet geopereerd worden. Ik kreeg op 5 april te horen: 30 mei. Ik denk: verrek, das lang wachten, maar vooruit. Toen werd ik ziek. Ziekenhuis bellen, operatie uitgesteld, kan niet als je geelzucht hebt. 18 juni nieuwe datum. Belt vandaag de dokter. "komt een spoedoperatie tussendoor, operatie moet verzet worden" staat op de voicemail. "terugbellen op nr: 013-blablabla." Dus ik bel terug, issie er niet meer.

En daarom vind ik de dokter een (*@$%)($#*% dokter.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10491 Gepost op: 12-06-2003, 20:06:53 »
Vind ik ook, Annuh. Hij had gewoon die gast die een spoedoperatie nodig had moeten laten creperen en dood laten gaan. Jouw pols gaat voor alles.

Nee, dat is gemeen. Dat is wel lullig voor je. Maar ja, een spoedoperatie heeft toch wel voorrang, hoe vervelend ook.  :-\

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10492 Gepost op: 12-06-2003, 20:45:09 »
Jah... ok kijk spoedoperatie gaat voor. Maar mijn operatie is niet de enige die dag, zijn vast wel mensen die minder lang wachten ;) .

Ik vond het gewoon ff heel k*t en dus wilde ik het even hier kwijt, vandaar.
En tuurlijk gaat mijn pols boven alles ;) .

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10493 Gepost op: 12-06-2003, 21:08:25 »
Hallo!

Annemieke gefeliciteerd, niet echt een verrassing nee, maar toch altijd leuk om te horen. Haha, grappige foto trouwens  :D.

Ben benieuwd wat de andere luitjes ervan gemaakt hebben. Hier hingen ook al her en der vlaggen uit, dus het nieuws is bekend.

Anne, wat vervelend dat je operatie is uitgesteld. Ik weet hoe het is om op zoiets te wachten. En dan ook nog op je voicemail inspreken. geen manier om een secht nieuws gesprek te voeren. By the way: wat heb je precies aan je pols?

Vandaag de laatste inkopen gedaam voor de vakantie. Nou ja, morgen nog wat drinken en broodjes voor onderweg, das het allelaatste. Mn vriend moest op de valreep nog kleren en schoenen en een zwembroek hebben. Tot mijn (en zijn) verbazing is hij ook nog geslaagd ook. Normaal is dat echt een crime  ::). Morgen de laatste dingetjes strijken (ben nu aan het wassen), inpakken en wegwezen. Kom morgen wel nog even langs hoor. We vertrekken pas tegen een uur of elf 's avonds.

Groetjes Ovide

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10494 Gepost op: 12-06-2003, 21:13:56 »
Het kraakbeen is kapot, en ze gaan nu kijken of ze er nog iets aan kunnen doen... ik ben benieuwd. Morgen maar eens bellen en dan maar eens kijken wanneer ik mag komen... hoewel ik weiger om over een maand terug te komen, want ik wacht al 4 maanden!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10495 Gepost op: 12-06-2003, 21:15:02 »
Toch geen reuma hoop ik?

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10496 Gepost op: 12-06-2003, 21:54:44 »
?? Reuma in m'n pols? geen idee, heeft de dokter het in ieder geval niet over gehad... ik hoop het niet!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10497 Gepost op: 12-06-2003, 22:06:50 »
HoiHoi!!

Anne: Wat irritant zeg dat je operatie is uitgesteld! :-\ Ik hoop dat ze dr iets aan kunnen doen!

Ben ff aan 't msnen en heb best zin in morgen! :D Niet echt heel veel in dat culturele dag gedoe, maar wordt vast wel gezellig en daar gaat 't om he... ;) (menn, ik weet echt niet meer wat ik nou aan wie allemaal vertel... irri) Ben in beetje vaag-praat bui (in een Milk-bui oid :P)

Hm nouja, iedereen een fijne dag morgen!! :-*

Offline Fieneke

• Forumlid
« Reactie #10498 Gepost op: 12-06-2003, 23:07:25 »
proficiat annemieke!!
en ook een hele leuke foto trouwens.

k ben beter aant worden dus ik kom zeker!

k vrees dat ik idd niet zo vreselijk 'ADHA-achtig' ga posten. t zit niet in de familie.
of misschien wel. maar dan heb ik t niet  ;D
t gaat nu vrij snel dit allemaal, dus ik ga toch meer zeggen dan eerst (niks ::))

k heb morgen sportdag op school... maar k blijf fijn... eh... 'ziek'  :-X

over die avatar. dat meot ik nog doen, maar dan moet ik eerst de bestanden die op de oude comp staan, over zien te stralen op deze  ;) en daar ben ik vreees ik niet z;n held in. ik kan ook wel de scanner aansluiten, maar dat heb iok nog niet gedaan en ga ik ook niet doen want ik heb t nu al zo vreselijk chaotisch met al die snoertjes hier, k ben hier ech tniet goed in. k vind al knap dat ik de stekker goedom int stopcontact gestoken heb.

k ga nog wat spelletjes drin proppen.

groetjes, Fieneke

adieje

Bij echte liefde is de kleinste afstand te groot en de grootste afstand overbrugbaar

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10499 Gepost op: 12-06-2003, 23:33:04 »
Annemieke gefeliciteerd he!!!
Al wist je het eigenlijk al...het is toch een enorm relaxed gevoel om je diploma op zak te hebben vind je niet! Ik kan het me nog helemaal herinneren (lang geleden ook 2 jaar  ;))
Leuke foto trouwens...je staat er lekker happy op, zo hoort het !

Ik ben net bij vriendin geweest in de straat..haar broer is ook geslaagd dus daar was ik ff langs.
Vandaag ook de groepsdans met de klas opgevoerd op school...ging kei goed. Hierna uit eten geweest in Nijmegen...echt gezellie.

verder heb ik m'n laatste echte les gehad...dan komen de tentamens..vakantie...jaar-stage! Oléé

Slaap lekkers  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks