Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107430 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10500 Gepost op: 12-06-2003, 23:46:58 »
;Dannemieke gefeliciteerd!!!! ;D
leuk je tas buiten! hebben wij ook gedaan toen ik geslaagd was ehm....9 jaar geleden  ::)

slaapse allemaal kussss julia

« Laatst bewerkt op: 12-06-2003, 23:50:04 door juultjuh »
always look on the bright side of life

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10501 Gepost op: 13-06-2003, 08:47:06 »
annemieke en alle anderen die geslaagd zijn: GEFELICITEERD!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10502 Gepost op: 13-06-2003, 09:11:26 »
Zo goeiemorgen!

Goed feest gevierd gisteren Annemieke?  :)

Ik ben gisteren naar een van m'n nichtjes op bezoek geweest de hele avond. 't bleef hier gelukkig droog, zodat al 't bezoek de hele avond buiten kon zitten/staan. 't was erg gezellig moet ik zeggen, vooral omdat er veel nichtjes, tantes en ooms van me waren waarmee ik gezellig kon bijkletsen.

Ik ga zo dadelijk samen met m'n moeder m'n broer en z'n vriendin op de trein naar Schiphol zetten. Ze vertrekken vandaag op vakantie naar Portugal. Ik hoop dat alles goed gaat, want 't blijft natuurlijk wel vrijdag de 13de.  :o ;)

Daarna ga ik effe naar de stad wat spulletjes kopen (ik hoop o.a. te slagen voor 'n korte broek), dus ik ben voorlopig weer effe weg.

Daarom voor ovide: vast 'n hele fijne vakantie! (ik ben bang dat ik anders misschien te laat weer online ben vanmiddag...)  :)

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10503 Gepost op: 13-06-2003, 09:17:25 »
jup: iedereen die op vakantie gaat: veeeeel plezier en geniet ervan!!!

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10504 Gepost op: 13-06-2003, 09:40:45 »
Hoiii mensen,

Thnx thnx thnx voor alle felicitaties :), echt om heel vrolijk van te worden! :D Ik werd zojuist ook gebeld door een vriendin van mijn moeder om me te feliciteren! Echt leuk want ik ken haar helemaal niet zo goed, maar das dus wel erg lief van dr. Net de vlag weer buiten gehangen, mennn, wat is dat irri, haha maar hij hangt weer hoor.

Gisteravond ben ik met Arco meegeweest naar een theatersportvoorstelling in Rotterdam, en het was echt onwijs grappig! :D Kweet niet of jullie weten wat theatersport is... maar tis iig echt heel grappig: er zijn twee teams (gister eentje van 3 en eentje van 4 mensen) die een wedstrijd improviseren houden. Ze vragen telkens suggesties van het publiek wat ze moeten spelen of in welke emotie oid. Je krijgt van tevoren (plastic) rozen die je naar de spelers mag gooien als je iets heel goed vindt, en twee kaartjes met een verschillende kleur waarmee je op 1 van de teams kunt stemmen, telkens nadat ze beide 1 scene gespeeld hebben. Verder is er een jury die punten heeft voor techniek, inhoud en amusement, en als je als publiek vindt dat ze te weinig punten geven, mag je de jury bekogelen met natte sponzen! ;D Echt heel lol, en sowieso, al die scenes kunnen natuurlijk ook onwijs grappig worden. Een van de zeven spelers was echt verreweg de beste, iedereen heeft heeelemaal dubbel gelegen om m.
Blijft natuurlijk wel nog leuker om te doen dan om naar te kijken ;) maar ik heb me erg goed vermaakt!

En ik heb nog ander nieuws... zojuist heeft een van de uitzendbureaus gebeld!! (was wel grappig, zij belde op mn mobiel en ik was nog met haar aan het praten toen die vriendin van mn moeder belde haha en er was niemand anders thuis om op te nemen ;D) In principe kon ik volgende week beginnen!! :D ...alleen vond dat bedrijf het eigenlijk maar niets dat ik dan na 2 en een halve week op vakantie zou gaan, dus wilde het me liever pas na mn vakantie :(. Naja ik heb gezegd dat ik het liefste zo snel mogelijk heb, en dat zou die dame vh uitzendbureau dan doorgeven, en och dan hoor ik het wel. Iig heb ik nu dan toch eens iets concreets van ze gehoord!

Oja Han, ik heb gisteravond dus nog geen feest gevierd, maar dat ga ik vanavond uitgebreid doen hoor! Succes met zoeken naar een korte broek, jou kennende kom je met een stuk of vier broeken thuis :P.

Ovide, idd voor je al weg bent alvast een heeeeel erg leuke gezellige zonnige fijne supervakantie!! ;) Geniet ervan he, en ik verwacht wel een uitgebreid verslag van je als je terug bent! Jammer dat je ws geen internetcafe kan vinden... ::)

k ben beter aant worden dus ik kom zeker!
jeeeeeeeej gelukkig maar!!!! :D Dan ben ik helemáál heppie ;). En echt cool dat je alweer gepost hebt, zou echt superleuk zijn als jij ook een vaste 'stamgast' zou worden ;)! Weet je al hoe laat je op het station bent...? Bellen/smsen we nog wel over he.

Anne, balen dat je nog langer moet wachten. Maar ja, die dokter kan er zelf ook niets aan doen natuurlijk :-\. Khoop voor je dat je nu niet nog weer heel lang hoeft te wachten! En sterkte verder met je pols... heb je er ook last van eik??

Haha Anne-Marie, denk dat ik wel weet waar die bui van je vandaan komt... ;) :P Hoop dat je culturele dag leuk en iig heel gezellig is!! Meld je straks ook even of je broer geslaagd is?

Ik moet nog een heeeele hoop voorbereidingen treffen voor vanavond (waah stress), heel veel opruimen enzo, blegh. Dus ik ga maar snel aan de slag... vijf over 12 op school zijn voor mn cijfertjes...!
Wat vinden jullie, moet ik nu wel of niet iets herkansen? :-\ Ws wordt het dan bio of Frans... tsja het gaat dan om het verschil tussen een 8 of een 9 :-X ::) :-[ maar ja ik kan het natuurlijk altijd proberen... alleen bio is ook nog eens zo veel leerwerk, dus denk niet dat ik daar zin in heb... haha nu ga ik bijna hopen dat ik voor Frans laag genoeg heb ;D, zodat ik dat kan herkansen, want dat kost bijna geen voorbereiding. Naja jullie horen het wel weer.

Doeidoei! Fijne dag iedereen,
liefs, Annemieke

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10505 Gepost op: 13-06-2003, 11:13:54 »
Nee heb er niet zo heel veel last van.

Datum nieuwe operatie: 25 juni. Dus het valt mee. En het is 's ochtends das ook wel fijn want ik mag niets eten vantevoren

Offline Fieneke

• Forumlid
« Reactie #10506 Gepost op: 13-06-2003, 12:07:04 »
Weet je al hoe laat je op het station bent...? Bellen/smsen we nog wel over he.

als het goed is, en dat heel ALS als goed is met de treinen allemaaal zou ik om 6 voor zeven daar aankomen. is dat goed??

dat heb ik net ff heel fijn uigevogeld er daarbij ook nog eens de printer geinstalleerd wat voor mij al een hele prestatie is. 8)

mijn neef is hier, die wil mijn geweldig compje gaan onderzoeken. dus ik ben pleite

groetjes fieneke

adieje

Bij echte liefde is de kleinste afstand te groot en de grootste afstand overbrugbaar

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10507 Gepost op: 13-06-2003, 12:51:19 »
Annemieke, ik zou wel iets herkansen als je dat wil. Bio lijkt me dan inderdaad niet zo'n goed idee, maar dan zou ik Frans doen. Nies meer ervoor doen ofzo. Gewoon relaxt er naar toe gaan en dan zie je wel. Leren doe je toch niet meer.

Anne, gelukkig dat het dan maar tien dagen is uitgesteld. Dat valt nog mee dan.

Iemand trouwens Rosa nog gezien gesproken de laatste tijd? Heb al een tijdje niets meervan haar gelezen.

Alle boodschappen zijn binnen. Zo meteen nog even naar de kapper en de spullen inpakken en dan ben ik er klaar voor. O ja en nog naar het huis kijken natuurlijk  ::), ben zo benieuwd.

Als ik tijd heb laat ik nog wel horen hoe het geweest is, anders ben ik hier weer volgende week zaterdag of zondag (ligt eran hoe laat we terug zijn).

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10508 Gepost op: 13-06-2003, 13:17:42 »
Nou, ik heb een herexamen  :D Dat is dus beter dan verwacht. Het klinkt misschien raar, maar ik ben hier heel blij mee. Het is meer dan ik had verwacht.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10509 Gepost op: 13-06-2003, 13:25:35 »
Dan ben ik blij voor je dat je een her hebt! In welk vak?

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10510 Gepost op: 13-06-2003, 13:29:23 »
als je zelf blij bent met je her dan is het toch goed!?? dan ben k ook blij voor je!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10511 Gepost op: 13-06-2003, 13:48:06 »
Nou, ik heb een herexamen  :D Dat is dus beter dan verwacht. Het klinkt misschien raar, maar ik ben hier heel blij mee. Het is meer dan ik had verwacht.

betekent dat dat je toch nog kan slagen dit jaar??? dat zou geweldig zijn chriz!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10512 Gepost op: 13-06-2003, 13:50:30 »
betekent dat dat je toch nog kan slagen dit jaar??? dat zou geweldig zijn chriz!

Ja, ik kan dus nog slagen. Woensdag is de herkansing (economie) en ik moet een 5.1 halen, dus dat is zeker mogelijk.

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10513 Gepost op: 13-06-2003, 13:55:24 »
je redt et vast wel!!!!

( ik heb prwken waar k een 8 voor moet halen om op een 5 te komen :-X ) maar goed, ik hoop dat de leraren me over praten :-[

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10514 Gepost op: 13-06-2003, 14:05:54 »
beter chriz :D! gefeliciteerd he! en alvast heel veel succes natuurlijk

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10515 Gepost op: 13-06-2003, 14:06:26 »
Ja, ik kan dus nog slagen. Woensdag is de herkansing (economie) en ik moet een 5.1 halen, dus dat is zeker mogelijk.

chrizzie gaat slagen!!!!  :)

Offline Abeltje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • DOH!
« Reactie #10516 Gepost op: 13-06-2003, 14:09:01 »
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE mensen,

nou, ik ben ook geslaagd hoor!!!!  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Annemieke van harte gefeliciteerd, en Chriz jij ook!!! En die 5.1 lukt je wil, ik zal iig mijn vingers voor je kapot duimen!

Ik had gisteren al mn feestje, had mn moeder toen ik in Spanje zat allemaal mensen uitgenodigd! Van die hele oude oppassen waarbij je de deur open doet en je eerst roept van HEEEEEEEE, wat leuk, en gefeliciteerd enzo, maar daarna toch nog wel even moet vragen hoe diegene ook alweer heet...
Het was heel druk, en ik had al de hele ochtend in de keuken gestaan om pastasallades te maken (vadaar dat ik niets had gepost... :-[)Maar toen idereen er uiteindelijk was was het heeeel erg gezellig en leuk  :D :D :D

En vanaf 8 uur kwamen er ook nog een heleboel kinderen uit mn klas, en we hebben heel lekker in de nacht in de tuin gezeten, glaasje wijn etc. Het was wel grappig, we waren echt allemaal nogal in de wolken dat we eindelijk echt waren geslaagd! Ook heel gezellig!

Nou Annemieke, jij mag nu  ;D Heel veel plezier vanavond!

Annuh jammer van je operatie! Veel sterkte met dat wachten de hele tijd...

Iedereen hartelijke groeten,

Abel

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10517 Gepost op: 13-06-2003, 14:15:14 »
gefeli abeltje!

Offline Cora Bora

• Forumlid