Hoiii mensen,
Thnx thnx thnx voor alle felicitaties
, echt om heel vrolijk van te worden!
Ik werd zojuist ook gebeld door een vriendin van mijn moeder om me te feliciteren! Echt leuk want ik ken haar helemaal niet zo goed, maar das dus wel erg lief van dr. Net de vlag weer buiten gehangen, mennn, wat is dat irri, haha maar hij hangt weer hoor.
Gisteravond ben ik met Arco meegeweest naar een theatersportvoorstelling in Rotterdam, en het was echt onwijs grappig!
Kweet niet of jullie weten wat theatersport is... maar tis iig echt heel grappig: er zijn twee teams (gister eentje van 3 en eentje van 4 mensen) die een wedstrijd improviseren houden. Ze vragen telkens suggesties van het publiek wat ze moeten spelen of in welke emotie oid. Je krijgt van tevoren (plastic) rozen die je naar de spelers mag gooien als je iets heel goed vindt, en twee kaartjes met een verschillende kleur waarmee je op 1 van de teams kunt stemmen, telkens nadat ze beide 1 scene gespeeld hebben. Verder is er een jury die punten heeft voor techniek, inhoud en amusement, en als je als publiek vindt dat ze te weinig punten geven, mag je de jury bekogelen met natte sponzen!
Echt heel lol, en sowieso, al die scenes kunnen natuurlijk ook onwijs grappig worden. Een van de zeven spelers was echt verreweg de beste, iedereen heeft heeelemaal dubbel gelegen om m.
Blijft natuurlijk wel nog leuker om te doen dan om naar te kijken
maar ik heb me erg goed vermaakt!
En ik heb nog ander nieuws... zojuist heeft een van de uitzendbureaus gebeld!! (was wel grappig, zij belde op mn mobiel en ik was nog met haar aan het praten toen die vriendin van mn moeder belde haha en er was niemand anders thuis om op te nemen
) In principe kon ik volgende week beginnen!!
...alleen vond dat bedrijf het eigenlijk maar niets dat ik dan na 2 en een halve week op vakantie zou gaan, dus wilde het me liever pas na mn vakantie
. Naja ik heb gezegd dat ik het liefste zo snel mogelijk heb, en dat zou die dame vh uitzendbureau dan doorgeven, en och dan hoor ik het wel. Iig heb ik nu dan toch eens iets concreets van ze gehoord!
Oja Han, ik heb gisteravond dus nog geen feest gevierd, maar dat ga ik vanavond uitgebreid doen hoor! Succes met zoeken naar een korte broek, jou kennende kom je met een stuk of vier broeken thuis
.
Ovide, idd voor je al weg bent alvast een heeeeel erg leuke gezellige zonnige fijne supervakantie!!
Geniet ervan he, en ik verwacht wel een uitgebreid verslag van je als je terug bent! Jammer dat je ws geen internetcafe kan vinden...
k ben beter aant worden dus ik kom zeker!
jeeeeeeeej gelukkig maar!!!!
Dan ben ik helemáál heppie
. En echt cool dat je alweer gepost hebt, zou echt superleuk zijn als jij ook een vaste 'stamgast' zou worden
! Weet je al hoe laat je op het station bent...? Bellen/smsen we nog wel over he.
Anne, balen dat je nog langer moet wachten. Maar ja, die dokter kan er zelf ook niets aan doen natuurlijk :-\. Khoop voor je dat je nu niet nog weer heel lang hoeft te wachten! En sterkte verder met je pols... heb je er ook last van eik??
Haha Anne-Marie, denk dat ik wel weet waar die bui van je vandaan komt...
Hoop dat je culturele dag leuk en iig heel gezellig is!! Meld je straks ook even of je broer geslaagd is?
Ik moet nog een heeeele hoop voorbereidingen treffen voor vanavond (waah stress), heel veel opruimen enzo, blegh. Dus ik ga maar snel aan de slag... vijf over 12 op school zijn voor mn cijfertjes...!
Wat vinden jullie, moet ik nu wel of niet iets herkansen? :-\ Ws wordt het dan bio of Frans... tsja het gaat dan om het verschil tussen een 8 of een 9
maar ja ik kan het natuurlijk altijd proberen... alleen bio is ook nog eens zo veel leerwerk, dus denk niet dat ik daar zin in heb... haha nu ga ik bijna hopen dat ik voor Frans laag genoeg heb
, zodat ik dat kan herkansen, want dat kost bijna geen voorbereiding. Naja jullie horen het wel weer.
Doeidoei! Fijne dag iedereen,
liefs, Annemieke