abeltje, ook heel erg gefeliciteerd!!!
ovide, ik denk niet dat je t nog leest maar n heel fijne vakantie!
annemiek, veel plezier vanaaf op je examenfeest
A&K, k hoop dat je voor wiskunde toch n goed cijfer hebt. als iedereen voor fysica een slecht cijfer had wordt ie misschien nog wel opgehoogt ofzo? iig nog veel succes met leren!
k had vandaag mn laatste lesdag
volgende week nog wel pwweek met 5 examens, maar ja daarna ben ik ECHT klaar dit jaar qua leerwerk enzo. daarna nog wel vaak naar school voor pwbesprekingen, boeken inleveren etc. maar goed das ook wel weer gezellig
vanmiddag heb ik onze vakantie helemaal zitten plannen (salzburg, wenen, istrie, italie en dan de dolomieten) maar wenen is dan wel n grote omweg dus we weten het nog niet. we wilden eigenlijk naar de oostenrijkse bergen maar die vind ik eigenlijk niet zo heel erg mooi. het liefst wil ik eigenlijk de zwitserse alpen, echt zo mooi vind ik dat, van die alpenweiden met oude hutjes en geiten enzo
maar goed, we zien nog wel. verder heb ik vandaag op school wel rlx dagje gehad. we hebben bij maatschappijleer american history x afgekeken, echt n goede film (voor degenen die m niet gezien hebben: het gaat over een soort neo-nazi die na de moord op twee negers in de gevangenis komt en daar compleet veranderd)! alleen wel n heeeeel groot minpunt: een gast uit mn klas ging n hakenkruis in zn arm kerven met n passer. dus wij zo vragen: eej gek waarom doe je dat?! nou doen sommige gasten dat wel vaker dus we zochten dr niet teveel achter, zegt ie dat ie t wel eens is met hun ideeen. njah, wij schrokken ons dus echt helemaal kapot zeg!!! echt zo erg! maar goed, die jongen is nogal vaak erg aandachtsgeil dus misschien meent ie t niet echt, maar ik vind t wel heel erg. ik kan me echt niet voorstellen dat mensen het ook maar enigszins eens kunnen zijn met de nazi's...
njah, nu ist dus lekker weekend
k ga morgen beginnen met leren denk ik. ik heb maar 2 vakken waar ik echt voor moet leren, geschiedenis en kcv, latijn (ook n examen) ken k al en frans en duits kan je niet leren. n groot deel van de andere vakken laat ik denk k schieten want ik heb het echt zo gehad met school nu. t jaar duurt net ff een maand te lang... maar goed, nog ff de laatste loodjes dus en dan ben k weer ff klaar
allemaal n fijn weekend!