Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107432 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10520 Gepost op: 13-06-2003, 14:25:40 »
Lekker gedaan hoor, abeltje!! GEFELICITEERD!!

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #10521 Gepost op: 13-06-2003, 14:42:37 »
gefeliciteerd aan de geslaagden! :)

sterkte aan zij die nog moeten studeren (met zo'n weer lijkt me dat een hele opgave)

prettige vakantie gewenst ovide 8)

groetjes!!

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10522 Gepost op: 13-06-2003, 14:47:13 »
Hooi allemaal!!

Nou mijn broer is ook geslaagd hoor! :D Hij hoorde via de telefoon al dat ie wel een 5 voor wiskunde had maar verder wel goede cijfers! Dus dat wordt ook feest vandaag... ;)

Abeltje gefeliciteerd!! En Chriz ook gefeli met je her... ;) Ik hoop dat je het gaat halen! Vast wel... :)

Citaat
Haha Anne-Marie, denk dat ik wel weet waar die bui van je vandaan komt... Hoop dat je culturele dag leuk en iig heel gezellig is!!
haha, ja denk je dat? ;P Mn culturele dag was wel gezellig, eerst zo'n fietstocht door Emmen, mn vriendin en ik waren nogal melig dus veel geleerd hebben we er niet van maar 't was wel lol! ;D Daarna ging zo'n man verhalen vertellen over Afrika (Anansis oid de spin en blabla) was wel grappig, niet mega boeiend ofzo... En tot slot gingen we jambee-en (of hoe je dat ook schrijft) dus mn vingers zijn beetje rood... Hehe, en mn broer had trouwens voor zn slaging (haha, dat klinkt vaag nouja julllie weten wel wak bedoel) een gitaar gekregen dus daar ben ik ook beetje op aan 't pingelen... :)

Ojaa, ik kreeg trouwens ook nog frans rep van gister terug en ik had een 1,5! Oepzs, maar ach, ik had er wel op gerekend en tis ook mn eigen schuld maar tja, sta nog wel op mn 3e rapport een 6,0 en op mn eindrapport een 7! :) En nu heb ik echt helemáál geen les meer! Whiep!

Mn oma komt straks en nog wat andere vrienden van mn broer, morgen heb ik dus atletiekwedstrijd das de gebiedsfinale en als we 1e of 2e worden geloof ik gaan we door naar de landelijke finale. Maar dat lukt niet denk ik, maar 't wordt vast wel leuk! :)

Ovide: Een hele prettige vakantie!! :-*
Annemieke: Heel veel plezier he vanavond op je examenfeest en Fieneke en Daan natuurlijk ook... ;)

Mss dak straks nog kom en anders tot morgen!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10523 Gepost op: 13-06-2003, 16:56:52 »
IK HEB NIEUWE SCHOENEN!!!

Eindelijk joh! Ik heb wel de hele stad gehad (en dat zijn nogal wat winkels) maar uiteindelijk leuke schoenen en niet eens zo heel duur. Ben er wel blij mee.

owja detail: ze zijn geel ;D

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10524 Gepost op: 13-06-2003, 17:11:24 »
Hallo iedereen !!

Annemieke en Abeltje: proficiat  :-*
Chriz: ook al proficiat, ben er zeker van dat je slaagt  ;)

Ovide: veeel plezier (mocht je dit nog lezen)

Gisteren heb ik Duits en Latijn gehad. De tekst vertalen ging vlot, kheb goed gescoord denk ik en Duits was zo simpel als wat. Dan heb ik gisterenavond nog gestudeerd tot 23u omdat ik wiskunde had vandaag (wat ik moet ophalen) en fysica (vorige keer net de helft en ik snap er geen zak van). Vanmorgen superzenuwachtig erheen gegaan maar wiskunde ging vlot. Alléja, twas nie zo van: shiiiiit, ik snap da nie maar eerder zo van: ja zoiets en ja dit zou moeten kloppen. Kga eerlijk zijn: als ik de rest (en Hendrik) zo hoor, denk ik zo van:  :-\ mss ga ik toch niet zo goed gescoord hebben, maar hopelijk is de leerkracht mild. Donderdag heb ik nog een tweede examen wiskunde. Het is echt belangrijk dat ik zo goed mogelijk scoor want anders heb ik eind augustus een herexamen. Oké, op zich geen ramp, maar tgaat zoiezo veel zijn om te blokken. Fysica was een ramp. Ik ben gewoon geen wetenschapper. Maar ik had één troost toen ik indiende. Algemeen weerklonk het: f*ck, ik eb die oefening nie afgewerkt of crap, ik ben er niet door, dus ik ga niet alleen zijn met een minder resultaat. Morgenochtend ga ik weer naar studie. Maandag bio en geschiedenis. Dat zie ik nog zitten, is behoorlijk rustig.

:-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10525 Gepost op: 13-06-2003, 17:12:08 »
[reclame]

Vanavond 20.00. Uitreiking van de forum-verkiezingen!!!!!!!!!!!!!

Live on forum...

Presentatie: Annuh en Intikkertje

Vele genomineerden en vele prijzen!!

Komt dat zien!

Vanavond 20.00. Uitreiking van de forum-verkiezingen!!!!!!!!!!!!!

[reclame]

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10526 Gepost op: 13-06-2003, 17:32:04 »
Aan alle mensen die gefeliciteerd kunnen worden: congrats ;)

Verder denk ik dat ik van mijn kaartje een prijsvraag moet maken.. :|

Maar goed, ik denk dat ik nu wel genoeg reacties heb, dus ja..

Verder..heb ik niet echt iets boeiends te melden, as usual ;)

No Milk today???

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10527 Gepost op: 13-06-2003, 17:48:45 »
abeltje, ook heel erg gefeliciteerd!!!

ovide, ik denk niet dat je t nog leest maar n heel fijne vakantie!

annemiek, veel plezier vanaaf op je examenfeest

A&K, k hoop dat je voor wiskunde toch n goed cijfer hebt. als iedereen voor fysica een slecht cijfer had wordt ie misschien nog wel opgehoogt ofzo? iig nog veel succes met leren!

k had vandaag mn laatste lesdag :) volgende week nog wel pwweek met 5 examens, maar ja daarna ben ik ECHT klaar dit jaar qua leerwerk enzo. daarna nog wel vaak naar school voor pwbesprekingen, boeken inleveren etc. maar goed das ook wel weer gezellig :)

vanmiddag heb ik onze vakantie helemaal zitten plannen (salzburg, wenen, istrie, italie en dan de dolomieten) maar wenen is dan wel n grote omweg dus we weten het nog niet. we wilden eigenlijk naar de oostenrijkse bergen maar die vind ik eigenlijk niet zo heel erg mooi. het liefst wil ik eigenlijk de zwitserse alpen, echt zo mooi vind ik dat, van die alpenweiden met oude hutjes en geiten enzo :) maar goed, we zien nog wel. verder heb ik vandaag op school wel rlx dagje gehad. we hebben bij maatschappijleer american history x afgekeken, echt n goede film (voor degenen die m niet gezien hebben: het gaat over een soort neo-nazi die na de moord op twee negers in de gevangenis komt en daar compleet veranderd)! alleen wel n heeeeel groot minpunt: een gast uit mn klas ging n hakenkruis in zn arm kerven met n passer. dus wij zo vragen: eej gek waarom doe je dat?! nou doen sommige gasten dat wel vaker dus we zochten dr niet teveel achter, zegt ie dat ie t wel eens is met hun ideeen. njah, wij schrokken ons dus echt helemaal kapot zeg!!! echt zo erg! maar goed, die jongen is nogal vaak erg aandachtsgeil dus misschien meent ie t niet echt, maar ik vind t wel heel erg. ik kan me echt niet voorstellen dat mensen het ook maar enigszins eens kunnen zijn met de nazi's...

njah, nu ist dus lekker weekend :) k ga morgen beginnen met leren denk ik. ik heb maar 2 vakken waar ik echt voor moet leren, geschiedenis en kcv, latijn (ook n examen) ken k al en frans en duits kan je niet leren. n groot deel van de andere vakken laat ik denk k schieten want ik heb het echt zo gehad met school nu. t jaar duurt net ff een maand te lang... maar goed, nog ff de laatste loodjes dus en dan ben k weer ff klaar :)

allemaal n fijn weekend!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10528 Gepost op: 13-06-2003, 17:53:51 »
Citaat
we hebben bij maatschappijleer american history x afgekeken, echt n goede film (voor degenen die m niet gezien hebben: het gaat over een soort neo-nazi die na de moord op twee negers in de gevangenis komt en daar compleet veranderd)! alleen wel n heeeeel groot minpunt: een gast uit mn klas ging n hakenkruis in zn arm kerven met n passer. dus wij zo vragen: eej gek waarom doe je dat?! nou doen sommige gasten dat wel vaker dus we zochten dr niet teveel achter, zegt ie dat ie t wel eens is met hun ideeen. njah, wij schrokken ons dus echt helemaal kapot zeg!!! echt zo erg! maar goed, die jongen is nogal vaak erg aandachtsgeil dus misschien meent ie t niet echt, maar ik vind t wel heel erg. ik kan me echt niet voorstellen dat mensen het ook maar enigszins eens kunnen zijn met de nazi's...
die film hebben wij dit jaar ook bij maatschappij leer gekeken!!!

leuke vakantie lijkt et me door!!

k ben idd ook erg bezig met de laatste loodjes....maar die zijn wel et zwaarst  :(

vandaag nog ff bij de winkels geweest, en 2 topjes gekocht..( ze waren in de uitverkoop  ;D) dus ik kón ze gewoon niet laten liggen!!

xoxox

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10529 Gepost op: 13-06-2003, 18:36:42 »
Chriz: wat fijn dat je toch nog je diploma kunt halen! Alvast heel veel succes met je hertentamen!!!

Abeltje: gefeliciteerd  :-*

Annemieke: veel plezier op je feestje dan vanavond!  :)

@miesh: gefeliciteerd met je broer! En succes met je atletiekwedstrijd morgen!

A&K en Doris: veel succes met leren!

Succes met zoeken naar een korte broek, jou kennende kom je met een stuk of vier broeken thuis :P.

Nou ja, niet vier broeken, maar wel drie. Ik heb namelijk 2 korte broeken gekocht ('n zwarte en 'n zandkleurige) en 'n hele mooie witte broek met over de hele lengte aan de zijkanten 'n oranje streep. En daar moest ik natuurlijk gelijk twee oranje truitjes bij kopen, want anders had ik niks om erbij te dragen. Verder heb ik ook nog 2 vestjes in de opruiming gekocht ('n knalgeel en 'n knaloranje). Echt veel dus weer en ik was eigenlijk helemaal niet van plan veel geld uit te geven.  :-\ Maar goed, ik ben wel echt superblij met m'n aankopen ! :D En bovendien had ik al 'n tijdje niks meer gekocht, dus mocht ik van mezelf wel weer 'n keertje met wat kleren naar huis toe komen.  ;)  

Vanmiddag heb ik 'n leerschema voor m'n tentamens gemaakt. Ook ben ik begonnen met 't doorlezen van samenvattingen van 'n vak. Ik moet echt de komende 3 weken ontzettend veel leren om m'n tentamens allemaal te halen, want anders moet ik in de zomervakantie hertentamens maken.  :(

Ik ga snel effe bijlezen, want dat heb ik al 'n paar dagen maar nauwelijks gedaan. Iedereen vast 'n hele fijne avond!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10530 Gepost op: 13-06-2003, 19:29:49 »
Daar ben ik weer ff...

Heb niks gedaan eigenlijk sinds dat ik uit school kwam! ff mn oma van 't station gehaald en verder wat buiten gezeten... En zitten chatten, nouja, heel boeiend dus... ;)

Annemieke, ga je morgen nu naar die klassenreunie? Zo ja, veel plezier daar en doe Hind maar de groeten als ze komt. :P
Doris, Debbie en Han: Allemaal veel succes met studeren! Over (klein) poosje, is 't voorbij. ;)

Dank je Han voor felicitatie en succes! ;) Atletiek zal wel lukken alleen 't irritante is dat het in Heereveen is dus benk de hele dag weg... :-X 's Avonds uit eten omdat mn ouders morgen 20 jaar getrouwd zijn, heb ik nu al zin in

Verder moet ik dit weekend nog ff flink studeren voor piano en mijn project afmaken voor maandag... zucht.

doeidoei! :-*

« Laatst bewerkt op: 13-06-2003, 19:30:25 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10531 Gepost op: 13-06-2003, 19:37:07 »
plaats voor advertentie

De zaal voor de Forum-Awards-Uitreikingen is nu geopend.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10532 Gepost op: 13-06-2003, 19:41:51 »
Eigenlijk niks bijzonders gedaan vandaag heb alleen met mijn vriendin film gekeken hartstikke leuk(ook al hadden we niet echt oog voor de film maar dat bespaar ik jullie) totdat ik er achter kwam dat ik gitaar moest spelen en (Annemieke woont geloof ik ook in Gouda) ben toen in 15 minuten door heel Gouda gefietst en ben net op tijd bij gitaar gekomen toen

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10533 Gepost op: 13-06-2003, 20:52:04 »
moeilijkheid van de dag:

Met wazige lenzen internetten, man sommige lettertjes lijken best wel op alkeer..

Bedankt voor uw aandacht, dit was de moeilijkheid van de dag

of iets dergelijks

No Milk today???

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10534 Gepost op: 13-06-2003, 21:48:19 »
*Bassie en Adriaan rennen de Bar binnen

DE AFTERPARTY IS GEOPEND!!!  ;D 8)

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10535 Gepost op: 13-06-2003, 21:53:53 »
*loopt arm in arm met Annuh de bar in*

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10536 Gepost op: 13-06-2003, 21:53:54 »
*loopt arm in arm met Intikker de bar in

Offline Orientalred

• Forumlid
  • OR is back in town...
« Reactie #10537 Gepost op: 13-06-2003, 21:56:57 »
*loopt arm in arm met Intikker de bar in

Love is in the air  ???

You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10538 Gepost op: 13-06-2003, 21:57:31 »
prachtig gedaan hoor die award-uitreiking !
ik ben megablij met mijn nominaties

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10539 Gepost op: 13-06-2003, 21:58:56 »
Ik ben blij dat jij blij bent ;) ;D