Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107427 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10540 Gepost op: 13-06-2003, 22:00:22 »
Love is in the air  ???

Ja, echt wel!

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10541 Gepost op: 13-06-2003, 22:00:22 »
Love is in the air  ???

Ja, echt wel!

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10542 Gepost op: 13-06-2003, 22:00:50 »
ongelooflijk, kzit ier helemaal zot te doen: ik ben 5x genomineeeeeerd !

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10543 Gepost op: 13-06-2003, 22:04:37 »
ongelooflijk, kzit ier helemaal zot te doen: ik ben 5x genomineeeeeerd !

kan je nog wel slapen dan? ;)

• Forumlid
« Reactie #10544 Gepost op: 13-06-2003, 22:07:49 »
ik betwijfel het  ;D

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10545 Gepost op: 13-06-2003, 22:08:53 »
Bassie bied aan slaapliedjes te zingen...

• Forumlid
« Reactie #10546 Gepost op: 13-06-2003, 22:10:11 »
ik ken dat en dan halverwege moppen tappen  ;)

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10547 Gepost op: 13-06-2003, 22:14:22 »
Bassie druipt teleurgesteld af... Adriaan misschien... Hij komt er aan om Bassie op te vangen... Hoort van de situatie en biedt aan het zelf te doen.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10548 Gepost op: 13-06-2003, 22:14:45 »
nog een Bassie mop ;)

ik heb vorig jaar meegedaan aan een B&A prijsvraag als "8 jarig meisje" en ik won nog ook! Een heel verrassingspakket ;D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10549 Gepost op: 14-06-2003, 00:21:18 »
Zo, tis alweer laat... *gaapt*

Dr zijn nu nog vrienden van me broer en die gaan straks nog allemaal 't centrum in... pff, moet er niet aan denken. ;) Was verder wel gezellig maar wel koud buiten... brr!

Ik weet niet of ik morgen nog wel op 't forum kan komen maar iig alvast een fijne dag morgen iedereen!! :-*

(morgen morgen? het is al morgen eigenlijk, nouja, fijne dag straks dan of zoiets... :-X )

« Laatst bewerkt op: 14-06-2003, 00:22:12 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10550 Gepost op: 14-06-2003, 10:35:40 »

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10551 Gepost op: 14-06-2003, 10:38:14 »
Alsss errrr en preis was voor de meste tiepvouten hat ic dei dna gewonden?

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10552 Gepost op: 14-06-2003, 13:40:47 »
:o :o :o :o echt??????????

Nee, we zijn gewoon twee Tilbo's die heel goed samen kunnen werken.

Verder wil ik ook iedereen die geslaagd is feliciteren!Iedereen uit m'n klas van vorig jaar die gezakt waren, zijn dit jaar ook geslaagd! Hulde! En aan iedereen die een her heeft: succes! Gaat vast wel lukken.

En Intikker... is het nog laat geworden in de stad?? ;)

« Laatst bewerkt op: 14-06-2003, 13:57:12 door Annuh »

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10553 Gepost op: 14-06-2003, 14:06:21 »
Mijn ogen worden vandaag op de proef gesteld. Kijken hoe lang ik ze open kan houden. Vannacht was ik om half 6 thuis en ik heb van 7 tot 1 gewerkt. Nu ben ik dus net thuis, dan ga ik zo nog even mijn cadeautje voor verjaardag kopen en daarna even slapen. Dan weer eten en dan weer richting stad. Zondag vaderdag dus ons pap een beetje opvrolijken en bij opa langs etc. etc. Volgende week studieweerk (geen school) dus maandag slaap ik wel uit!

Gr. Sjors

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10554 Gepost op: 14-06-2003, 14:09:40 »
Jeej... hoe druk kun je het hebben! Ik ga zo naar Mundial, over een half uurtje ofzo, maar moet me eerst nog ff aankleden. Dan vanaaf nog naar een examenfeest maar niet echt veel zin daarin. Morgen niet echt veel boeiends doen, doe niet aan vaderdag want ik zie m'n vader nooit, dus lekker rustig. En donderdag ben ik jarig!! Aftellen ;)

• Forumlid
« Reactie #10555 Gepost op: 14-06-2003, 15:28:53 »
hallo iedereen !

ik ben vanmorgen naar de studie geweest, nu kom ik ff langs en straks ga ik weer blokken.

:-* A&K

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #10556 Gepost op: 14-06-2003, 16:12:27 »

[size=36] Gefeliciteerd Annemieke!!! [/size]  

Beetje laat, maar ook namens mij (zie kwoot)

« Laatst bewerkt op: 14-06-2003, 16:17:40 door bodejosm43 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10557 Gepost op: 14-06-2003, 17:37:52 »
Hoiiii mensen!

Zooooo hehe daar ben ik weer! :D

Mennnnn wat heb ik een hoop gemist. Bijna 10 blz awardsuitreikingen... heb dr nog geen letter van gelezen... maar dat ga ik zo doen hoor! Eerst maar ff reageren, dan mijn cijfertjes vermelden ;) en dan vertellen over gisteravond...! ;D

Annemieke, ik zou wel iets herkansen als je dat wil. Bio lijkt me dan inderdaad niet zo'n goed idee, maar dan zou ik Frans doen. Nies meer ervoor doen ofzo.
Ow ehm haha, hiervoor moet ik eigenlijk eerst mn cijfers geven natuurlijk ;D. Nou ja dan doe ik dat toch. Denk dat ik maar meteen in Word begin want ik geloof nooit dat ik dit in 1 post ga halen allemaal ;).

Ok, *schraapt keel*, nu ga ik dus echt ff vet opscheppen, en ik ga het ook niet meer ontkennen of zo ;). (Van sommige vakken weet ik t onafgeronde cijfer niet meer maargoed.) Tatatataaaa...
Ik zal het rijtje compleet maken door ook de vakken te vermelden die ik in de 4e hebt afgesloten:
  • Geschiedenis: 7,4 -- > 7
  • Maatschappijleer: 8
  • Algemene Natuurwetenschappen: 9,5 -- > 10
En de vakken die ik in de 5 e heb afgesloten:
  • Klassieke Culturele Vorming: 8,2 -- > 8
  • Duits 1: 9
  • (Lichamelijke opvoeding zwemt er ook nog een btje bij... maar die heeft alleen een lettertje, van 'voldoende'...)
Wel in de 6 e, maar alleen SE:
  • Letterkunde: 8,3 -- > 8
En dan de vakken waar ik eindexamen in heb gedaan...!
  • Nederlands: SE 7,0   CE 8,9 :D  -- > 8
  • Engels: SE 8,4   CE 8,7 :D  -- > 9
  • Wiskunde B1: SE 8,5   CE 9,6 :o :o  -- > 9
  • Natuurkunde 1: SE 8,8   CE 8,7 :D  -- > 9
  • Scheikunde 1: SE 9,2   CE 9,7 :o  -- > 9 net aan, tis een 9,45...
  • Biologie 1,2: SE 8,8   CE 8,0 :( -- > 8
  • Latijn: SE 9,3   CE 9,6 :o  -- > 9 zelfde als scheikunde...
  • Grieks: SE 9,0   CE 8,8  -- > 9
  • Frans 1,2: SE 8,7   CE 8,3  -- > 9
Dit was deel 1... (denk dat het er 3 worden...)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10558 Gepost op: 14-06-2003, 17:39:06 »
Hier deel 2...

Dusssssss...!!! :D
Daar ben ik toch wel ff blij mee! ;D Kan ik wel mee thuiskomen dacht ik zo ;). Een 7, een 10, vijf 8en en acht 9s!! Het blijft alleen jammer van Scheikunde en Latijn, dat ik net op 1 tiende geen 9,5 heb... :-X Hahaha maar dat durf ik niet echt hardop te zeggen ;) want eigenlijk had ik sowieso niet zo hoog verwacht natuurlijk!! Zeker niet voor Latijn, want die vond ik echt tegenvallen... haha dacht ik, dus. En wiskunde verbaast me natuurlijk ook onwijs!! Whiiii, ikke trots!! ;D

Maargoed Ovide, over dat herkansen dus... Frans is niet meer nodig :D want ik heb dus precies de benodigde 8,3 gehaald en verder heb ik zelfs ook een stuk hoger dan de benodigde 8,2 voor natuurkunde, wat de dag na de fandag was, weten jullie nog... ;) Owww dit is volgens mij heel errug gemeen voor de mensjes die niet naar de fandag konden vanwege examens :-X maarja ik ben zelf dus wel errug errug blij dat ik geweest ben naar de fandag, want ik heb dr echt heeeeelemaal geen last van gehad dus! :D
Maarre tsja ik had dus als enige niet de benodigde 8,2 voor bio, om een 9 te staan... alleen ik ga het toch niet herkansen :-[. Eik wel slecht van me, eik zou ik het moeten doen maar ja dan zou ik echt wel moeten leren hoor, dat ik dan toch die 8,2 haal... maarja, vrijwel niemand (die sowieso geslaagd was) ging iets herkansen en iedereen lachte me zeg maar uit als ík iets zou gaan herkansen ::) wat ik me ook wel kan voorstellen... wel stom dat ik me daardoor laat beïnvloeden maar ik heb ook echt echt geen zin om nu weer te gaan leren. En daarbij vond ik dus behalve bio echt álle andere cijfers minstens zo goed als ik had verwacht...! ;) :D Een 9 voor wisk en Engels had ik niet op gerekend, en natuurkunde wist ik dus ook nie zeker, maar die hebbik allemaal wel, dusse dan moet die 8 voor bio dan ook maar kunnen :P. Hahaha ik ben echt gestoord zeg dat ik over zoiets na ga denken...
Ondertussen heb ik al meer dan 1 post vol volgens mij... ::) ;D

Iemand trouwens Rosa nog gezien gesproken de laatste tijd? Heb al een tijdje niets meervan haar gelezen.
jajaaa ik heb een feliciteer-pmmetje van dr gekregen :) maar voor de rest heb ik idd ook al lang niets meer van haar gelezen idd...Rosaatjuhhh, post nog eens wat!! ;)

nou, ik ben ook geslaagd hoor!!!!  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Abeltje [size=8]gefeliciteeeeeerd!!![/size]
Sorry dat ik zo laat ben, ik had t wel al eerder gelezen en toen wilde ik je al feliciteren maar had ik uiteindelijk geen tijd meer om iets te posten dusja...
Wanneer is jouw diploma-uitreiking? De mijne de 26 e.

En Chriz had ik ook nog niet gefeliciteerd... :-[ Sorry, ook wel eerder aan gedacht hoor maar geen tijd om te posten... Proficiat dat je toch maar mooi je eigen verwachting hebt kunnen overtreffen!!
Ik zal ook heeeeeel erg voor je hopen dat je je her haalt!! Vast wel!! Nog heeeeel even hard ertegen aan en dan ben je er gewoon vanaf! Stel je toch voor! Je kan het! Heeeeel veel succes!!

en hierna volgt deel 3...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10559 Gepost op: 14-06-2003, 17:41:04 »
Laatste deel...

Argh, nu is het alweer zo laat (tsja msn tegelijkertijd en bovendien tussendoor weer ff aan de foon gehangen...), ik moet eten gaan maken, want vanavond naar die reünie! Haha ik ga Hind niet de groeten doen van iedereen hier hoor (als ze komt ::)... sure).

toen idereen er uiteindelijk was was het heeeel erg gezellig en leuk  :D :D :D

En vanaf 8 uur kwamen er ook nog een heleboel kinderen uit mn klas, en we hebben heel lekker in de nacht in de tuin gezeten, glaasje wijn etc. Het was wel grappig, we waren echt allemaal nogal in de wolken dat we eindelijk echt waren geslaagd! Ook heel gezellig!

Nou Annemieke, jij mag nu  ;D Heel veel plezier vanavond!
Super dat jouw feestje zo gezelli was Abel! Mijn feest gister was ook suuuuuuuuuupergezellig, echt supertof. Geweldig om zoveel goede vrienden allemaal tegelijk om je heen te hebben. Kan me niets beters voorstellen. Veel meligheid ook, dat hoort er ook bij he, nou en verder was ik natuurlijk heeeelemaal hyper ;). Daar zal ik een fotootje van bijvoegen, van die hyperheid... Helaas zijn alle foto's bijna net zo bewogen... :'( boehoe... vind het echt heel erg. Ik wilde per se een foto van mij samen met mn cabaretvriendjes, en die is maar liefst 3 keer gemaakt, maar alle drie de keren mislukt. Maar ja ik heb tegen ze gezegd dat ik die foto per se nog een keer zal maken, dus dat zal vast wel. Echt zo'n inlijst-exemplaar moet dat worden ;).

Anne-Marie, van harte met je broer!! Feliciteer hem van mij!!
Vaag trouwens dat jij ook op zijn feest erbij was... hahaha dat zou mijn broer absoluut niet willen, bij mijn feestje erbij zijn (ik ook niet echt maar och), maar gelukkig voor hem was ie er dit weekend niet ;).

(Annemieke woont geloof ik ook in Gouda) ben toen in 15 minuten door heel Gouda gefietst
jaaazeker woon ik ook in Gouda! Leuk, nog een forummer hier! Ik woon heel dicht bij de Tobbe, die ken je neem ik aan wel.

Hrm in totaal ist verslag van gister en van het opruimen en zo :P wat compacter geworden dan ik dacht :P (haha gelukkig voor jullie) maar moet nu echt gaan koken... Irri trouwens dat ik de awards niet meer kan lezen...! Wordt morgen...

Iedereen nog een hele fijne avond!

veel liefs,
Annemieke

PS: Daisy, ben jij eigenlijk geslaagd?? ??? ??? :-[

hieronder dus een zeer hypere Kwebbeltje :p
« Laatst bewerkt op: 14-06-2003, 17:42:01 door Annemieke »