Hier deel 2...Dusssssss...!!!
Daar ben ik toch wel ff blij mee!
Kan ik wel mee thuiskomen dacht ik zo
. Een 7, een 10, vijf 8en en acht 9s!!
Het blijft alleen jammer van Scheikunde en Latijn, dat ik net op 1 tiende geen 9,5 heb...
Hahaha maar dat durf ik niet echt hardop te zeggen
want eigenlijk had ik sowieso niet zo hoog verwacht natuurlijk!! Zeker niet voor Latijn, want die vond ik echt tegenvallen... haha dacht ik, dus. En wiskunde verbaast me natuurlijk ook onwijs!! Whiiii, ikke trots!!
Maargoed Ovide, over dat herkansen dus... Frans is niet meer nodig
want ik heb dus precies de benodigde 8,3 gehaald en verder heb ik zelfs ook een stuk hoger dan de benodigde 8,2 voor natuurkunde, wat de dag na de fandag was, weten jullie nog...
Owww dit is volgens mij heel errug gemeen voor de mensjes die niet naar de fandag konden vanwege examens
maarja ik ben zelf dus wel errug errug blij dat ik geweest ben naar de fandag, want ik heb dr echt heeeeelemaal geen last van gehad dus!
Maarre tsja ik had dus als enige niet de benodigde 8,2 voor bio, om een 9 te staan... alleen ik ga het toch niet herkansen
. Eik wel slecht van me, eik zou ik het moeten doen maar ja dan zou ik echt wel moeten leren hoor, dat ik dan toch die 8,2 haal... maarja, vrijwel niemand (die sowieso geslaagd was) ging iets herkansen en iedereen lachte me zeg maar uit als ík iets zou gaan herkansen
wat ik me ook wel kan voorstellen... wel stom dat ik me daardoor laat beïnvloeden maar ik heb ook echt echt geen zin om nu weer te gaan leren. En daarbij vond ik dus behalve bio echt álle andere cijfers minstens zo goed als ik had verwacht...!
Een 9 voor wisk en Engels had ik niet op gerekend, en natuurkunde wist ik dus ook nie zeker, maar die hebbik allemaal wel, dusse dan moet die 8 voor bio dan ook maar kunnen
. Hahaha ik ben echt gestoord zeg dat ik over zoiets na ga denken...
Ondertussen heb ik al meer dan 1 post vol volgens mij...
Iemand trouwens Rosa nog gezien gesproken de laatste tijd? Heb al een tijdje niets meervan haar gelezen.
jajaaa ik heb een feliciteer-pmmetje van dr gekregen
maar voor de rest heb ik idd ook al lang niets meer van haar gelezen idd...Rosaatjuhhh, post nog eens wat!!
nou, ik ben ook geslaagd hoor!!!!
Abeltje [size=8]gefeliciteeeeeerd!!![/size]
Sorry dat ik zo laat ben, ik had t wel al eerder gelezen en toen wilde ik je al feliciteren maar had ik uiteindelijk geen tijd meer om iets te posten dusja...
Wanneer is jouw diploma-uitreiking? De mijne de 26 e.
En Chriz had ik ook nog niet gefeliciteerd...
Sorry, ook wel eerder aan gedacht hoor maar geen tijd om te posten... Proficiat dat je toch maar mooi je eigen verwachting hebt kunnen overtreffen!!
Ik zal ook heeeeeel erg voor je hopen dat je je her haalt!! Vast wel!! Nog heeeeel even hard ertegen aan en dan ben je er gewoon vanaf! Stel je toch voor! Je kan het! Heeeeel veel succes!!
en hierna volgt deel 3...