Hooj allemaal!
Pff, nou 't was weer een super dag vandaag :-\
Moest er vroeg uit omdat ik dus om 10 uur bij 't winkelcentrum moest staan, was natuurlijk te laat maarja. Moesten eerst estafette doen (ja 't gaat over atletiek...) en dan ging best wel bagger... Alle wissels gingen erg slecht en onze tijd was ook slecht denk ik, verder niet gediskwali(en dan weet ik toch echt niet meer hoe je het verder schrijft
) dus dat valt iig weer mee anders hadden we moeten overlopen. De slechte tijd komt ook omdat een persoontje op atletiek altijd iets heeft (blessures oid) en dan komt ze dus niet op wedstrijden :-\ Je hebt dus helemaal niks aan haar en ze is juist zo goed dus das best irri... Maarja, toen kogel gestoot en ik had een PR, namelijk 7.79m!
Das wel aardig, iig met een 3 kilo, want had al maanden geen kogel meer gedaan. Toen speer gedaan en dat ging nie super goed, had 20,46m ... Is eigenlijk wel goed, maar 't ging niet lekker dus ben nie zo tevreden... Maar was nogal chago daardoor niet alleen daardoor maar gewoon... en toen ging mn trainster ijsje voor me kopen en dan moest ik wel beloven dat ik verder die dag wel vrolijk moest zijn!
Vonk wel lief van dr...
Was om half zeven pas thuis, en toen gingen we uit eten... Was wel lekker. Nu ff aan 't msnen, is niet echt leuk
Morgen moek heel veel aan school doen en piano spelen, blugh
Maar ja, ik stop maar met mn niet leuke verhaal...
Annemieke: Fijn dat 't feest zo gezellig was! Tenminste ik neem aan dat 't gezellig was... Hoop dat het ook zo gezellig is/was op je reunie...
En het was gister niet echt mijn broers examenfeest zoals dat het geval bij jou was, was meer een 'feest' waar bekenden kwamen, gewoon volwassenen enzo
Later kwamen zijn vrienden pas en toen zijn ze allemaal nog naar 't centrum gegaan... Zal hem felicitaties overbrengen.
Daan: Mooj dat je je zo vermaakt hebt op Annemieke's feest! Ben je nu bij iemand anders thuis voor de comp of doet internet het eindelijk weer??
Lowprofile: Welkom terug!
Fijn dat het zo leuk was!
ik weet niet of ik morgen wel tijd heb om hier te komen,,, doeidoei