Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107415 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10560 Gepost op: 14-06-2003, 19:07:56 »
Ze heeft een her, ik verwijs u voor verdere informatie naar het CMC-forum.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10561 Gepost op: 14-06-2003, 19:55:31 »
pffffffffff annemieke is langs geweest we zijn meteen weer 2 pagina's verder....
trouwens die cijfers zijn belachelijk(hoog)!  >:(  ;)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #10562 Gepost op: 14-06-2003, 22:16:41 »
Hrm in totaal ist verslag van gister en van het opruimen en zo :P wat compacter geworden dan ik dacht :P (haha gelukkig voor jullie)
Opruimen? Daar kun jij toch helemaal geen verslag van geven? Dat heb je mij allemaal laten doen! ;) ;D :P
Mijn verslag:

ik ben gisteren aan het begin van de avond weggegaan in Breda. Toen ik, ruim op tijd, in Gouda aankwam en, zoals altijd, meteen in het lachende lieve gezicht van Annemieke. Toen was het wachten op fieneke die 30/25 minuten vertraging had omdat er een meneer op rails stond.  Toen moest Annemieke er maar snel vandoor omdat ze anders te laat op dr eigen feestje kwam. Dus zij ging op de fiets weg, en Fieneke en ik mochten het zelf uitzoeken. Gelukkig waren er twee jongens "echte heren" en zijn ze ons halverwege op komen halen zodat we niet zouden verdwalen (ik, verdwalen ???). Eenmaal aangekomen was het errug gezellug. Er is met van alles over en weer gegooid, van alles kwijtgeraakt ( een hele fles PASSOA, hoe krijg je het voor elkaar) en veel gepraat over vis... en slagroom.

Citaat
Zwemmen twee vissen in het water, zegt de een tegen de ander blub, zegt die ander: slagroom!
::) :P
De cake en chips en zoutjes zijn niet op, maar de soesjes wel. Hoe later het werd, hoe gezelliger het werd... (en dat was NIET omdat bepaalde mensen naar huis gingen) De volgende morgen was ik rond 7.15 wakker en heb toen de boel maar opgeruimd en ben toen naar huis gegaan( rond 12.00, toen waren ze al wel wakker hoor ;))

That's it. Het was gweldig en magetof!

Take a glorious bite out of the whole world

Lowprofile

• Gast
« Reactie #10563 Gepost op: 14-06-2003, 22:37:37 »
hallo. We zijn weer terug.
Twee en een halve week in Zuid-Frankrijk in een afgelegen huisje tussen de bossen, de velden en de .. koeien. Het was heerlijk en veel te kort. Geen computer. De gsm uit en doen wat je wil.
wij zijn wandelaars en we hebben dus iedere dag tussen 10 en 15 km in de heuvels en de bossen gestapt.
Maar één hert en één slang gezien. Dat was wat minnetjes. Misschien moesten we om 6 uur 's-ochtends door de bossen stappen, maar dat is - euhhh - wat aan de vroege kant voor ons ...
En dan kom je terug en dan lees je met een verstrooid oog even het leukste forum van de Benelux bij. Kom je je eigen naam tegen bij de prijs voor het 'slimste' forumlid (Verdi, ik weet niet waar kruipen).
Zijn jullie dan al vergeten hoe ik met veel argumenten en overtuiging een hele boom opgezet heb in het VRT-forum over Stijn als mol ???
Het heeft mij twee dagen gekost om door de eerste opdracht van Mysteriax te komen. Van alles heb ik getypt. Niks werkte !
Maar Daan, A&K en ander 'jong' volk die waren na 10 minuten al in het tweede hoofdstuk.
Dus ... wat heet intelligent ?
Genoeg ge'zeverd' over de award. Back to life !
Ik ga dit forum maar eens bijlezen. Er lijken wel 100-den topics bijgekomen.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10564 Gepost op: 14-06-2003, 22:50:55 »
Hooj allemaal!

Pff, nou 't was weer een super dag vandaag :-\

Moest er vroeg uit omdat ik dus om 10 uur bij 't winkelcentrum moest staan, was natuurlijk te laat maarja. Moesten eerst estafette doen (ja 't gaat over atletiek...) en dan ging best wel bagger... Alle wissels gingen erg slecht en onze tijd was ook slecht denk ik, verder niet gediskwali(en dan weet ik toch echt niet meer hoe je het verder schrijft :-X) dus dat valt iig weer mee anders hadden we moeten overlopen. De slechte tijd komt ook omdat een persoontje op atletiek altijd iets heeft (blessures oid) en dan komt ze dus niet op wedstrijden :-\ Je hebt dus helemaal niks aan haar en ze is juist zo goed dus das best irri... Maarja, toen kogel gestoot en ik had een PR, namelijk 7.79m! :) Das wel aardig, iig met een 3 kilo, want had al maanden geen kogel meer gedaan. Toen speer gedaan en dat ging nie super goed, had 20,46m ... Is eigenlijk wel goed, maar 't ging niet lekker dus ben nie zo tevreden... Maar was nogal chago daardoor niet alleen daardoor maar gewoon... en toen ging mn trainster ijsje voor me kopen en dan moest ik wel beloven dat ik verder die dag wel vrolijk moest zijn! :) Vonk wel lief van dr...

Was om half zeven pas thuis, en toen gingen we uit eten... Was wel lekker. Nu ff aan 't msnen, is niet echt leuk :-X

Morgen moek heel veel aan school doen en piano spelen, blugh >:(

Maar ja, ik stop maar met mn niet leuke verhaal...

Annemieke: Fijn dat 't feest zo gezellig was! Tenminste ik neem aan dat 't gezellig was... Hoop dat het ook zo gezellig is/was op je reunie... ;) En het was gister niet echt mijn broers examenfeest zoals dat het geval bij jou was, was meer een 'feest' waar bekenden kwamen, gewoon volwassenen enzo ;) Later kwamen zijn vrienden pas en toen zijn ze allemaal nog naar 't centrum gegaan... Zal hem felicitaties overbrengen.

Daan: Mooj dat je je zo vermaakt hebt op Annemieke's feest! Ben je nu bij iemand anders thuis voor de comp of doet internet het eindelijk weer??

Lowprofile: Welkom terug! :) Fijn dat het zo leuk was!

ik weet niet of ik morgen wel tijd heb om hier te komen,,, doeidoei :-*

« Laatst bewerkt op: 14-06-2003, 22:53:19 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #10565 Gepost op: 14-06-2003, 22:54:29 »
@miesh: Ik zit nu nog steeds bij Elmar thuis... grrrrrrrrrrr

Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10566 Gepost op: 14-06-2003, 22:55:34 »
Ow... jammer! Wanneer gaat die comp van jou het eindelijk es een keertje weer doen? ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10567 Gepost op: 14-06-2003, 22:59:10 »
Vandaag jarig: Ché!

Ik ben gewoon verbrand! Op Festival Mundial hier geweest, beetje naar Krezip kijken, rondlopen en eten :) .  Heb een didgeridoo (of hoe je het ook schrijft, weet iemand dat?) gekocht, kan er alleen nog niet op spelen (weet iemand dat dan misschien?). Verder ook kei veel leuke Djembe's gezien maar niet gekocht, waren best wel duur.
Kortom: leuke dag gehad!

Groetjes, Anne

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10568 Gepost op: 14-06-2003, 23:27:32 »
Het heeft mij twee dagen gekost om door de eerste opdracht van Mysteriax te komen. Van alles heb ik getypt. Niks werkte !
Maar Daan, A&K en ander 'jong' volk die waren na 10 minuten al in het tweede hoofdstuk.
Dus ... wat heet intelligent ?

das geen intelligentie hoor, bij Mysteriax moet je niet slim zijn ! Kijk maar naar Stijn himself, slimme kerel (ha ja, want unief) maar kon in geen 100 jaar een raadsel oplossen!

anyway, tis al laat maar ik wacht op hendrik om on line te verschijnen...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10569 Gepost op: 15-06-2003, 08:58:27 »
Citaat
jaaazeker woon ik ook in Gouda! Leuk, nog een forummer hier! Ik woon heel dicht bij de Tobbe, die ken je neem ik aan wel.

Hoeveel komen er hier dan uit gouda en wat een vraag of ik de tobbe ken natuurlijk ken ik die waar zit je op school gewoon ff een vraagje

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10570 Gepost op: 15-06-2003, 11:56:58 »
ze is afgestudeerd  ;D

goeiemorgen iedereen !

alles oké? ik heb al wat bio geblokt en vanmiddag doe ik verder én geschiedenis. Gaat me wel lukken, ben niet zo zenuwachtig voor morgen. Ik kom nu ff vlug bijlezen. Prettige dag nog iedereen !

:-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10571 Gepost op: 15-06-2003, 12:01:16 »
dan stellen we de vraag anders waar zat je op school

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10572 Gepost op: 15-06-2003, 14:32:22 »
Ik begin me echt te vervelen.

Wilde naar Mundial, maar niemand kan mee. Allemaal leren/vaderdag en dat soort zooi. En m'n moeder is met d'r vriend daar naartoe en ik had niet echt zin en behoefte eraan om mee te gaan.
Iemand die iets weet om te doen, laat het weten!!!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #10573 Gepost op: 15-06-2003, 15:14:52 »
Iets origineels bedenken als beloning voor de beste foto's, misschien, Annuh?

Hierbij maak ik de bezoekers van deze bar erop attent dat er een foto-wedstrijd wordt georganiseerd, waar iedere molfanaat aan mee kan doen. Details daarover in het speciaal voor die wedstrijd geopende topic, hier in de huiskamer. Het heet: Foto-wedstrijd, doe allemaal mee!!!!!

Ik vraag nog even aan compuart of hij dit topic "sticky" kan maken, zodat het gemakkelijk te vinden is.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #10574 Gepost op: 15-06-2003, 15:29:15 »

Heb een didgeridoo (of hoe je het ook schrijft, weet iemand dat?) gekocht, kan er alleen nog niet op spelen (weet iemand dat dan misschien?).

Aangezien jij niet gek bent, maar een.......

ga je even naar Sydney, stapt daar in een bus naar de bush, spreekt de eerste de beste aborigine bewoner aan, en vraagt het hem/haar. Simpeler kan toch niet?

« Laatst bewerkt op: 15-06-2003, 15:32:15 door bodejosm43 »

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10575 Gepost op: 15-06-2003, 15:46:06 »
Hey Annuh naar mundial geweest?! Ik ook gister...hele dag rondgelopen.
Ben samen met mijn tante nog geinterviewd door iemand van 't brabants dagblad...komt misschien in Tilburg plus (heet dat zo?) en misschien in BD...met foto. Ahja oke dan zal zien...

Ik heb op de markt en heeel leuk paars hempje iets dinges gekocht..kan niet uitleggen hoe dat zit. En een soort van heupriem...en een ring. Zo eentje met een steentje die van kleur veranderd.
Verder wilde ik ook graag 'n djembé..maar iid zo duur!

Krezip was wel leuk! Zij heeft zo'n leuke mimiek en presentatie..leuk om te zien. Stond redelijk vooraan.
Blof hebben we ffkes gehoord..maar we waren zo moe dat we maar gingen.

Vanaf vandaag ga ik beginnen met leren voor m'n tentamens. Ik heb een gewone en een herkansing van vorig blok. ik moet ze wel halen...iig nog eentje om volgend jaar op stage te mogen. Maar dat gaat wel lukken denk ik zo.

Jeeeeeeeetje Annemieke wat een hoge cijfers zeg. Daar kan je blij mee zijn ja!
Hoe gaat het met een kamer zoeken in Nijmegen? Als je nog niks hebt zal ik op school eens kijken naar advertenties enzo op prikborden.

Doegg fijne dag! :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10576 Gepost op: 15-06-2003, 15:49:35 »
Aangezien jij niet gek bent, maar een.......

ga je even naar Sydney, stapt daar in een bus naar de bush, spreekt de eerste de beste aborigine bewoner aan, en vraagt het hem/haar. Simpeler kan toch niet?

Net alsof ik als vliegtuig in een bus pas ;)

Ennuh Fenn ik zal je dan vast wel in het BD zien of in Tilburg Plus (gedeelte van het BD). Echt jammer dat die Djembe's zo duur zijn. Maar m'n moeder is nu weer en ze zou kijken of ze iets leuks zag  (ben donderdag jarig dus hoop hoop ;) ). Maar dat is toch veelste duur.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #10577 Gepost op: 15-06-2003, 16:00:23 »
Nee, natuurlijk Annuh, je kunt iedere airstrip pakken daar. Je vliegt gewoon rechtstreeks naar the Outback, dat is eigenlijk nog beter. Niet dat IK daar ooit geweest ben, heb het ook alleen maar van de Flying Doctors (voor de ouderen onder de bezoekers: graaf ruim 10 jaar terug in jullie geheugen).

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10578 Gepost op: 15-06-2003, 16:53:17 »
Wie horen er bij de ouderen hier? Ik ken de F.D. ook hoor, en ik ben 18 (nog 4 dagen dan ;) )

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #10579 Gepost op: 15-06-2003, 16:53:35 »
effe off topic, maarruh... als het forum van 2003 helemaal naar onderen geplaatst is...
Hoe kunnen de kandies onze vragen dan nog beantwoorden? Zo vinden Elise en Bob de Mol ons natuurlijk nooit meer .... Of kunnen we dat topic verplaatsen naar de huiskamer?

"Only thing to do is jump over the moon"