Hoi mensjes!
Nu ga ik me toch haast schuldig voelen zeg, zo lang niet in de bar gepost... Maar ja gisteravond was het veeeeel te gezellig op msn
.
Thnx voor al jullie felicitaties mbt mijn cijfers
. Jaja, ben dr ook trots op hoor
.
Diasy, ik weet niet of je hier nog bijleest, maar balen dat je een her hebt en net als Chriz natuurlijk heeeeeeeeeel erg enorm veel succes (woensdag?)!!!
Sterretje, errug leuk je verslag van vrijdagavond (en zaterdagochtend)
. Maarre het is niet waar dat ik jou
al het opruimwerk heb laten doen hoor
. Vis met slagroom, ja mennn, wat een meligheid
. Ik heb inmiddels ook alweer 2 supermelige (en onwijs lange) mails gekregen van die supermelige vis-met-slagroom-vriend
.
Lowprofile, welcome back!! Echt cool dat je terug bent, ik vroeg me al af wanneer je nou eindelijk weer eens zou verschijnen.
Anne-Marie, gefeli met je PR! Had je nou vandaag je examen, ja he?? Ik duim iig voor je en heel heel heel veel succes!!
LC: op welke school zit jij dan? (gewoon ff een vraagje :p)
Fenna, heel veel succes met leren! Wat lief van je dat je voor mij wilt kijken of er kamers aangeboden worden! Ik heb idd nog niks dusse als je wat ziet...
Anne-Marie (nog een keertje), ja, vervelend is dat he, al die zware boeken sjouwen... heb ik altijd zooo'n hekel aan gehad... Maar ja nu ben je dr wel vanaf dan he?!
Sjors, jij ook heel erg veel succes dan met leren! En niet te vaak hier komen dan he?
Annuh, ik heb de DD nu nog steeds niet uit! haha wel leuk dat jullie hem ook lezen, ik vind m altijd nog wel grappi maar mn ouders willen hem opzeggen
.
Moet nu eten, ga zo verder...