Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107405 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10580 Gepost op: 15-06-2003, 16:58:54 »
Heb jij nog hoop dan dat die komen? Volgens mij komen de kandi's steeds minder, en Bob zal misschien helemaal niet meer terug komen.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10581 Gepost op: 15-06-2003, 17:20:33 »
hoi iedereen,

djezes ik ben dat blokken beu. Buh, prachtig weer buiten en ik maar leren wanneer ze dit gedaan hebben en wanneer dat ... kheb nog 2 pagina's te gaan over de Meji-restauratie maar ik ga er nu ff niet meer naar kijken en dat vanavond doen.

Annuh: probeer eens op je didgeridoo te spelen door gewoon je stem te laten trillen.

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10582 Gepost op: 15-06-2003, 17:27:36 »
Hooj!!

Hier benk weer, in een wat betere bui :P

Heb best lang aan mn project gewerkt, tis nu zo goed als af! Alleen nog ff opsturen naar mn medeprojectlid ofzoiets en dan nog verslag in elkaar zetten. Heb ook al mn kaften van mn boeken afgescheurd. ;D Best leuk om te doen, alle boeken waar je 't hele jaar uit moest leren allemaal wegbrengen! Ben je daar ook weer vanaf... ;) Ook nog ff piano gespeeld en de theorie geleerd. Ben wel beetje zenuwachtig (ja nu al) voor 't examen morgen. Ik denk dat ik wel ga slagen alleen met wat voor 'n cijfersz is de vraag... Over cijfers gesroken volgens mij had ik 't gister nog niet gezegd Annmieke, maar wat een mooje cijferlijst zeg! :o Daar kun je echt trots op wezen! ;)

Debbie: Nog veel succes verder met leren! 't gaat je wel lukken!

Ga nog ff leren oid, doeiii :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10583 Gepost op: 15-06-2003, 18:03:19 »
Mijn mobiel is gejat!! :( :'(

Langere post komt vanavond, heb weer eens heel veel te vertellen en ook te reageren natuurlijk, maar nu moet ik eten.

Oja LC: het Coornhert.

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #10584 Gepost op: 15-06-2003, 18:06:27 »
bedankt Annemiek en waar is die mobiel gejat?

Nou vandaag nie veel gedaan (ik dan he) het enige spectaculaire(verbeter me als ik het fout schrijf) was een botsing hier in de straat ook al komt dat ook bijna elke dag bij ons voor 2 dagen geleden is er nog een meisje aangereden ze rijden ook zo hard hier maar ja mzzls

LC

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10585 Gepost op: 15-06-2003, 19:45:55 »
annemieke: vervelend dat je mobiel gejat is!!

LC: wordt de snelheidsregel dan niet aangepast of drempels ofzoiets in je straat??

k heb vandaag de hele dag geleerd voor frans prwk morgen...:( k vind et egt saai

ojaaaah ik was gister ff aant het winkelen in den haag ( leuke nieuwe rok gekocht ;D) en toen liep Jamie van Direct daar...haha dat vonde mn vriendin en ik best wel leuk....en hij is ook leuk ;)

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10586 Gepost op: 15-06-2003, 19:47:59 »
Vraag ik me ook soms wel eens af waarom ze dat niet doen maar ja begint te wennen

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10587 Gepost op: 15-06-2003, 20:03:25 »
* Little_creep is helemaal happy

Ben winnaar geworden van wieisdemolonline.tk met het spel he heeft trouwens nog iemand meer mee gedaan met dat spel?

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10588 Gepost op: 15-06-2003, 22:00:23 »
Annemiek: Wat vervelend dat je mobiel is gejat! Hoe kwam dat?
LC: Gefeliciteerd met 't winnen van 't spel! Ik heb 't nog nooit gespeeld...
Charlotte: Hehe, koel dat je Jamie tegen kwam daaro!

Ik heb mn project af en 't pianospelen gaat ook wel goed, dus ben benieuwd morgen! :) Eerst nog 12 kilo boeken meezeulen naar school, mn arme rug... ;)

Iedereen alvast een fijne dag morgen!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10589 Gepost op: 15-06-2003, 22:20:58 »
Annemieke: Echt balen joh... van je mobiel. Heb je jezelf al opgebeld?

Ik heb vandaag voor het eerst auto gereden sinds ik bijna 2 maanden geleden m'n rijbewijs heb gehaald! Was echt trots op mezelf vandaag. Heb de auto 3 keer laten afslaan (wegrijden in z'n 3 wilde niet lukken :( ). Zaterdag weer auto rijden... naar Eindhoven en dan met iemand naast me die geen rijbewijs heeft.

ps reden dat ik niet eerder heb gereden is omdat we thuis geen auto hebben en ik dus van iemand anders moet lenen.

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10590 Gepost op: 15-06-2003, 22:28:45 »
Goedenavond...

Wat voor iedereen bijna is afgelopen, begint nu voor mij. Ik ga deze hele week blokken om vrijdag, volgende week dinsdag en woensdag en de maandag erop mijn tentamens te halen. In de hoop dat ik alles haal want als ik alles haal is de school verplicht mij op stage te sturen!!

Dus, vanaf morgen kom ik niet vaak meer langs de komende 3 weken (of heel vaak, als ik me niet kan beheersen). Ik zal in ieder geval de CMC-2-competitie bij moeten houden en zo dus...

Iedereen alvast heel veel vakantieplezier en zo...

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10591 Gepost op: 15-06-2003, 22:43:03 »
Intikker: veel succes dan met studeren, niet te veel doen he! dan wordt het saai ;) .
En ik heb de Donald Duck van deze week weer uit :( dat vind ik altijd zo jammer!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10592 Gepost op: 15-06-2003, 22:47:58 »
Heel veel succes Intikker met studeren!

En Annuh, daar zeg je wat ik heb de DD van deze week nog geeneens gelezen! :o
Ik ben best wel happy nu! Het *Whiep* gevoel!

Ik ga nu echt weg, weltrusten! :-*

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10593 Gepost op: 15-06-2003, 22:57:43 »
Spannend WIDM feitje: vandaag was Chandrika op Festival Mundial (volgens m'n moeder dan...)

:o

De DD nog niet gelezen!!! En succes met je Whiep gevoel...

dus

« Laatst bewerkt op: 15-06-2003, 22:59:36 door Annuh »

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #10594 Gepost op: 15-06-2003, 23:32:10 »
Annemieke, wat k*t dat je mobiel is gejat zeg! Je had trouwens wel heeeeeeeele mooie cijfers, proficiat hoor! Mijn uitrijking is ook de 26e  :D

Verder heb ik vandaag niet zoveel gedaan, oh ja, had gisteren nog een feestje, ben ook maar blijven slapen. Het was ook heel gezellig!

Verder weet ik, in tegenstelling tot Annemieke nu niet zo veel te posten, morgen waarschijnlijk meer.

Groeten,
Abeltje

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10595 Gepost op: 16-06-2003, 09:34:51 »
Goeiemorgen!

Ik ben 'n paar daagjes niet meer langs gekomen in de bar, omdat ik erg druk was. Zaterdag heb ik de hele dag gewerkt en gisteren heb ik m'n dag doorgebracht met de studieboeken op schoot.

Omdat ik weer snel weer beginnen met leren, kan ik effe niet op iedereen reageren. Ik wil wel effe Annemieke feliciteren met zulke mooie punten! Echt geweldig dat je alleen maar 8en, 9's en 10nen had. Volgens mij heb je gewoon de beste punten van alle geslaagden in Nederland, want dit is echt wel extreem hoog.  :)  Maar wat balen zeg dat je gsm gejat is.  :(

Intikker, A&K en alle anderen die ook nog moeten leren: heel veel succes!

Ik ga er weer vandoor. Ik zal waarschijnlijk vanmiddag nog effe langs komen, maar anders wordt 't morgen pas (ik moet vanavond weer de hele avond trainen, dus dan kan ik ook niet langskomen).

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10596 Gepost op: 16-06-2003, 11:51:11 »
:o

De DD nog niet gelezen!!! En succes met je Whiep gevoel...
Hehe, erg he? En dankje ;D

Ik heb net mn boeken weggebracht, pff, eerst heel gedoe want we moesten project dus inleveren en 't moest nog in elkaar worden gezet. Dus we hadden afgesproken om naar een vriendin te gaan en 't daar uit te printen, maar daar was ze helemaal niet! :-\ Nouja, later kwam ze en ze was 't beetje vergeten, maar toen wouden we uitprinten was de printerinkt op. Grr, dus moesten we weer naar mijn huis om het hier uit te printen... ::) Heel handig dusj, nouja, we hebben het nu uitgeprind dus das wel weer mooj...

Ga nog ff goed de theorie van piano leren en nog wat spelen,,,, (C-examen dus voor degenen die dat niet wisten ;-) ) eng!! ;)

Han: Succes met leren!

DoeiDoei! :-*

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10597 Gepost op: 16-06-2003, 12:10:17 »
Ik realiseerde me net ineens iets...

Minnie Mouse heet Mouse, en Mickey heet ook Mouse. Maar ze zijn niet getrouwd, toch? Als ze allebei dezelfde achternaam hebben, is de kans heel groot dat ze familie van elkaar zijn, aangezien ze er ook nog hetzelfde uitzien. Dus ze mogen helemaal niet vriendje en vriendinnentje zijn.

Hetzelfde is het geval bij Katrien Duck en Donald Duck. Kwik, Kwek en Kwak heten ook Duck en die zijn familie van Donald. Dus waarschijnlijk is Katrien ook familie van Donald. Dus Katrien mag helemaal niet het vriendinnetje zijn van Donald, maar wel weer van Guus Geluk, omdat die een andere achternaam heeft.

Snappie?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10598 Gepost op: 16-06-2003, 13:20:22 »
Hoi mensjes!

Nu ga ik me toch haast schuldig voelen zeg, zo lang niet in de bar gepost... Maar ja gisteravond was het veeeeel te gezellig op msn ;D.

Thnx voor al jullie felicitaties mbt mijn cijfers :). Jaja, ben dr ook trots op hoor ;).

Diasy, ik weet niet of je hier nog bijleest, maar balen dat je een her hebt en net als Chriz natuurlijk heeeeeeeeeel erg enorm veel succes (woensdag?)!!!
Sterretje, errug leuk je verslag van vrijdagavond (en zaterdagochtend) ;D :D. Maarre het is niet waar dat ik jou al het opruimwerk heb laten doen hoor :P. Vis met slagroom, ja mennn, wat een meligheid ;D. Ik heb inmiddels ook alweer 2 supermelige (en onwijs lange) mails gekregen van die supermelige vis-met-slagroom-vriend ;D.
Lowprofile, welcome back!! Echt cool dat je terug bent, ik vroeg me al af wanneer je nou eindelijk weer eens zou verschijnen.
Anne-Marie, gefeli met je PR! Had je nou vandaag je examen, ja he?? Ik duim iig voor je en heel heel heel veel succes!!
LC: op welke school zit jij dan? (gewoon ff een vraagje :p)
Fenna, heel veel succes met leren! Wat lief van je dat je voor mij wilt kijken of er kamers aangeboden worden! Ik heb idd nog niks dusse als je wat ziet... :-*
Anne-Marie (nog een keertje), ja, vervelend is dat he, al die zware boeken sjouwen... heb ik altijd zooo'n hekel aan gehad... Maar ja nu ben je dr wel vanaf dan he?!
Sjors, jij ook heel erg veel succes dan met leren! En niet te vaak hier komen dan he? ;)
Annuh, ik heb de DD nu nog steeds niet uit! haha wel leuk dat jullie hem ook lezen, ik vind m altijd nog wel grappi maar mn ouders willen hem opzeggen :(.

Moet nu eten, ga zo verder...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10599 Gepost op: 16-06-2003, 13:38:02 »
Maar ja gisteravond was het veeeeel te gezellig op msn ;D.
Nou ja zeg! :o Ik heb je helemaal niet gezien, of ging je pas na 11 uur online ofzo?

Anne-Marie, gefeli met je PR! Had je nou vandaag je examen, ja he?? Ik duim iig voor je en heel heel heel veel succes!!
Dankje, jup idd vandaag mn examen! Brrr!

Anne-Marie (nog een keertje), ja, vervelend is dat he, al die zware boeken sjouwen... heb ik altijd zooo'n hekel aan gehad... Maar ja nu ben je dr wel vanaf dan he?!
Hehe, ja idd erg irritant die zware boekentas... 15 kilo hak gewogen :o Maar nu ben ik een week schoolboekenloos, dus das mooj... ;)

Ga nog ff msnen (als er nou eens iemand online komt) en dan oefenen.... blugh, doeiii :-*