Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105855 keer)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #1060 Gepost op: 10-04-2002, 15:04:30 »
Laten we verder gaan bij 'Bar "de Molshoop" (deel 9)'  :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1061 Gepost op: 10-04-2002, 15:24:38 »
Maar wat leuk Doris, ga je ook ooit bedrijfseconomie doen? 't is wel 'n leuke studie, maar je moet er wel veel voor doen.  :)

Alleen ben ik niet zo blij met die stages, maar ja dat hoort er nu eenmaal bij en dan ben ik al beter gewend aan 't echte bedrijfsleven als ik klaar ben met m'n studie.

Ik geloof idd dat de twee series tegelijk gaan vallen. Ik heb daar al vaker m'n vrees voor uitgesproken. Beiden series worden geloof ik opgenomen in 't najaar van dit jaar. 't vervelende eraan vind ik dat alles zo door elkaar gaat lopen. Je gaat dan alles door elkaar halen en das niet zo handig. Bovendien weet ik niet of ik wel de tijd heb om 2 series zo intensief te volgen als dat ik nu doe.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #1062 Gepost op: 10-04-2002, 15:29:38 »
ja, nou ja, et duurt nog wel een tijdje voordat ik ga studeren. en ik ben bang dat de twee series tegelijk gaan lopen, al zou het best wel kunnen dat de belgische redactie of wie daar ook over gaan nederland verbiedt de serie dan uit te zenden dus et zal wel na elkaar komen, anders gaat het idd behoorlijk door elkaar lopen. bovendien heb ik liever twee aparte in verschillende periodes, dan twee in één periode, want dan is et zo snel klaar en das niet leuk...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #1063 Gepost op: 10-04-2002, 15:34:18 »

bovendien heb ik liever twee aparte in verschillende periodes, dan twee in één periode, want dan is et zo snel klaar en das niet leuk...

Ik heb 't ook liever na elkaar, maar ik geloof niet dat men rekening gaat houden met elkaar en al helemaal niet met wat wij graag willen. Dus ik vrees 't ergste......

Misschien dat we de AVRO zo ver krijgen om te wachten met 't uitzenden van WIDM 4 totdat Belgie klaar is.  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #1064 Gepost op: 10-04-2002, 15:38:37 »
graag gedaan hoor ken.
en han, ik denk dat woestijnvis de avro gewoon dwingt om te wachten met uitzenden, zij hebben immers de auteursrechten (lijkt mij, ik weet et nie zeker, maar iig zijn zíj de bedenkers)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #1065 Gepost op: 10-04-2002, 15:40:10 »
Zijn daar niet van tevoren afspraken over gemaakt ?

MvG , Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #1066 Gepost op: 10-04-2002, 15:42:14 »

Zijn daar niet van tevoren afspraken over gemaakt ?

Geen idee, ik nam eigenlijk aan van niet. Er zullen denk ik niet zo veel mensen zijn die zowel de Nederlandse als de Vlaamse series volgen. Oke, wij hier zij zo gek, maar ik denk dat al 't 'normale' tv volk in Nederland 't houdt bij alleen de Nederlandse series.  :)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #1067 Gepost op: 10-04-2002, 15:45:38 »
Jij vondt niet dat belgische mol 2 beter was dan nederlandse mol 2 ???

MvG ,Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #1068 Gepost op: 10-04-2002, 15:47:01 »
ik heb eigelijk nog nooit een vlaamse serie gekeken... maar welke vonden jullie beter? nl2 of be2? ik vond nl2 heel erg leuk, maar deze vind ik toch echt een stuk leuker!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #1069 Gepost op: 10-04-2002, 15:49:38 »

Jij vondt niet dat belgische mol 2 beter was dan nederlandse mol 2 ???

Belgie 2 zeker! Ik vond 't vreselijk irritant dat bij Nederland 1 bleek dat er kwa hints bijna niks in zat en dat ook Nico helemaal niet zo veel molacties op z'n naam had staan.

Maar tot nu toe vind ik deze serie (dus Ned. 3) nog de beste van alle series die ik gezien heb! (dat zijn dus alle Nederlandse en Belgische!)  :)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #1070 Gepost op: 10-04-2002, 15:50:15 »
Bel 2 was geniaal ! sommigen noemen het ''de molbijbel''

MvG ,Kennz

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #1071 Gepost op: 10-04-2002, 15:55:58 »
de molbijbel vind ik wel een beetje overdreven, maar het zal wel leuk geweest zijn. ik vond het vorig jaar ook wel een enorme anti-climax dat nico haast niets had gesaboteerd. een van z'n grootse molacties was het tegentrappelen bij dat vlot... maar goed, hij hoefde ook niet zo heel veel te saboteren, want ondanks het feit dat ik het een leuke groep vond bakten ze der nix van. en het was jammer dat het in zo'n koud land was, want in portugal ziet het er veel leuker uit met dat weer...
wil der iemand nog wat eten?

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #1072 Gepost op: 10-04-2002, 15:57:14 »
In belgië stond Hugo ( mol ) zelfs vlak voor de finale nog op de laatste plaats bij verdenkingen ( kijkers )

Marianne was zo ontzettend verdacht...

MvG ,Kennz

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #1073 Gepost op: 10-04-2002, 15:59:02 »
ja, dat hugo daar de mol was weet ik wel, maar dat ie zo niet verdacht werd wis ik niet... had de winnaar daar wel op hugo gestemd?

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #1074 Gepost op: 10-04-2002, 16:03:31 »
Yep , iedereen ( kandi's en kijkers ) dacht gewoon aan Marianne , alle afgevallen kandi's bleken op marianne als mol gestemd te hebben. Marianne wist als enige zeker dat ze het zelf dus niet was , stemde op hugo , en won daardoor de pot...

MvG ,Kennz

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #1075 Gepost op: 10-04-2002, 16:06:52 »
He! Niet iedereen verdacht Marianne! Ik had Hugo al heel snel als verdachte nr. 1! En 't was ook nog goed ook!  :)

't was ook tevens de enigste keer tot nu toe dat ik de goede mol had.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #1076 Gepost op: 10-04-2002, 16:09:08 »
Ik staarde me blind op het leuke koppie van Marianne  :'(

MvG , Kennz

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #1077 Gepost op: 10-04-2002, 16:16:05 »
zaten der nog een beetje leuke mannen in? die hugo is wel een beetje errug oud (das toch die met de grijze haren (sorry hugo maar dan weet ik teminste wie je bent))... nog een soort george achtige mannen?

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #1078 Gepost op: 10-04-2002, 16:25:12 »
Domi I guess ,hoorde veel vrouwen over hem die periode, kijk voor meer info hier : http://users.skynet.be/jeugdhuiskrak/k9.htm

MvG , Kennz

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #1079 Gepost op: 10-04-2002, 16:29:45 »
Die Dominiek was zeker niet onaardig! En ik heb ook vaak hard om 'm gelachen!  ;)