Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107365 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10600 Gepost op: 16-06-2003, 13:45:05 »
Ik realiseerde me net ineens iets...

Minnie Mouse heet Mouse, en Mickey heet ook Mouse. Maar ze zijn niet getrouwd, toch? Als ze allebei dezelfde achternaam hebben, is de kans heel groot dat ze familie van elkaar zijn, aangezien ze er ook nog hetzelfde uitzien. Dus ze mogen helemaal niet vriendje en vriendinnentje zijn.

Hetzelfde is het geval bij Katrien Duck en Donald Duck. Kwik, Kwek en Kwak heten ook Duck en die zijn familie van Donald. Dus waarschijnlijk is Katrien ook familie van Donald. Dus Katrien mag helemaal niet het vriendinnetje zijn van Donald, maar wel weer van Guus Geluk, omdat die een andere achternaam heeft.

Snappie?

Dat zou lekker zijn, mijn achternaam is 'van Dijk' weet je hoeveel mensen er zijn met die achternaam?? Die mogen dus allemaal 'mijn vriendinnetje' zijn omdat ze dezelfde achternaam hebben??  ???

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10601 Gepost op: 16-06-2003, 13:50:51 »
Maar hoe groot is die kans in Duckstad nou helemaal?

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10602 Gepost op: 16-06-2003, 14:02:31 »
Hellup,

Ik zit hier gewoon met het meest mooie weer van de afgelopen weken binnen achter de computer samenvattingen te typen. Het gaat echt helemaal nergens over. Ben op bladzijde 20 (van de 300) van het 2e boek. Dat betekend dat ik vandaag al ongeveer 350 bladzijdes heb samengevat. Nog 6 boeken te gaan en dan nog leren. Vrijdag tentamen.

Eigenlijk hoop ik dat het keihard gaat regenen of zo, maar dat is weer zo zielig voor jullie. Nou moet ik de hele tijd zeggen:

"Nee ik ga niet...

... mee zwemmen
... mee naar de stad
... mee op een terrasje zitten
... even langskomen
... naar het strand morgen
... mee naar Amsterdam
... mee naar Scheveningen
etc. etc.

want ik moet leren..."

>:( >:( >:(

Dit doet me ergens aan herinneren (mijn examens twee jaar geleden) toen was het ook super mooi weer...

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10603 Gepost op: 16-06-2003, 14:04:26 »
Ga jij eens snel van deze site af, jij moet leren!!

Nee hoor Sjors jij bent lief dus jij mag blijven

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10604 Gepost op: 16-06-2003, 14:05:15 »
5 minuutjes maar...

Please??  :-* :-*

Edit: ze zeggen wel eens... eerst de kleine lettertjes lezen  ::)

« Laatst bewerkt op: 16-06-2003, 14:05:47 door intikker »

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10605 Gepost op: 16-06-2003, 14:05:53 »
 :-[
Vooruit dan, omdat jij het bent! Maar als je iemand anders was, zou het niet mogen! :-*

EDIT: ja dat zou je kunnen doen ja ;)

« Laatst bewerkt op: 16-06-2003, 14:06:14 door Annuh »

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10606 Gepost op: 16-06-2003, 14:07:27 »
Nu ben ik even 5 minuten

FF ontspannen...

Edit: is 45 minuten ook goed???

Nu ben ik echt weg

« Laatst bewerkt op: 16-06-2003, 14:44:33 door intikker »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10607 Gepost op: 16-06-2003, 14:48:19 »
Zo, daar ben ik dus weer. Annuh, die kans lijkt me nogal groot in Duckstad hoor, want het komt daar nogal vaak voor dat figuurtjes niet bepaald een originele achternaam hebben ;D en in een antwoord op een brief in de brievenbus heeft Donald ook ooit gezegd dat 'Duck' als achternaam net zoiets was als 'Jansen' bij ons, en dat hij dus geen familie was van Katrien. ;) (toen ging dr natuurlijk meteen weer een lezertje reageren met: hey wat toevallig, ik heet idd Jansen...! ::) haha das n btje dom maargoe ook wel weer grappi dus)
Oja en ze zien er alleen maar hetzelfde uit omdat ze dezelfde diersoort zijn hoor! :P

Anne-Marie, ik was gister toch niet zo heel laat online hoor... tot een uur of kwart over negen denk ik. En ik heb je inmiddels al op de hoogte gesteld waarom het zo leuk was ;).
Niet te zenuwachtig zijn he btw! Het gaat je lukken! Hoe laat is dat examen eigenlijk??

Ow, dat doet mij eraan denken dat ik om 4 uur bij het uitzendbureau moet zijn :o want dan krijg ik de info over dat bedrijf waar ik (ws... hoop hoop) morgen ga werken.

Han, haha, nou, de hoogste cijfers van het hele land ook weer niet hoor! ;D Maar iig thnx voor je felicitatie :). Jij nogmaals maar weer veel succes met leren, en veel plezier vanavond met sporten natuurlijk.

Anne-Marie (nogmaals maar weer...), is de reden voor je Whiep-gevoel de reden die ik denk dat het is...?? Ik moet niet vergeten vandaag nog ff die vriendin te bellen (neem aan dat je dat gehoord hebt he), dan hoor je het wel weer...

Maar goed, ik zou nog ff vertellen hoe en waar mn mobiel gejat was. Dat was dus op die reunie van mn basisschool. We hadden met een groepje vriendinnen onze tas onbewaakt in een lokaal laten liggen waar iedereen zo binnen kon lopen, heel dom natuurlijk, maar we hadden nog tegen elkaar gezegd 'kunnen we ze wel hier laten? ja, voor eventjes kan dat toch wel...?' naja en als de anderen dat dan ook doen, denk je dus dat dat wel kan. Je verwacht toch sowieso niet dat er iets gejat gaat worden... Maar ja uurtje later waren uit 3 vd 4 tassen de mobiele telefoons weg, bij de vierde zat ie ietsje meer verstopt dus zij had geluk gehad... Portemonnees waren niet aangeraakt. Dusja. Errug balen. Maja niets aan te doen. We zagen ook nog iem net naar buiten lopen, die vlak daarna wegfietste, dus die verdenken we, maar ja, heb je ook niet zoveel aan natuurlijk. We hebben gisteren aangifte gedaan en tsja nu is het sparen tot ik een nieuwe kan kopen of zo...

Maar verder was de reunie wel supertof!! Hind was er ook, jaaaa toch nog, kheb zowaar drie zoenen gehad van de enige echte Hind :p. Niet dat ik dat nou zo heel erg speciaal vind want ze was volgens mij wel mn naam vergeten:
Citaat
Ooh, wat leuk iedereen weer te zien! Heeey [naam] *smaksmaksmak*! Heeey [naam] *smaksmaksmak*! Heeey *smaksmaksmak*!
::) dat laatste was dus bij mij zeg maar ;). Ze was ook wel weer snel weg maar och wel leuk dat ze ff dr gezicht heeft laten zien. En ook nog ff wat handtekeningen uitgedeeld aan bruggertjes enzo :P. Zo, nu heb ik Maapie wel weer genoeg jaloers gemaakt :P. Hier overigens de nieuwe klassenfoto die zaterdag gemaakt is, das wel leuk. Madame Idols staat alleen een btje achteraan, sorry Maapie ;).

Maar van wie ik t veel bijzonderder vond dat ie er was, of naja veel leuker, was van een jongen die in groep 4 van school ging omdat ie ging verhuizen. We hadden hem dus ammaal 10 jaar niet gezien (niemand herkende hem ook, ahhh hahaha) maar zijn naam kon ik me nog heel goed herinneren, want ik vond het toentertijd, op mn 7e jawel, echt heel heel erg dat ie wegging ;). Maar echt vaag dat ie dan opeens 10 jaar ouder voor je staat :s lol, naja, was erg gezellig en ook msn-adressen uitgewisseld. Verder voornl een andere jongen gesproken met wie het ook erg gezellig was en met wie ik ook msn-adressen heb uitgewisseld dus het was in totaal ammaal erg gezellig. Ben ondanks alles (ik miste zaterdagavond ook nog een ander examenfeestje) dus toch erg blij dat ik gegaan ben.

Oja Sjors, ik hoop dat je nu toch inmiddels wel weer weg bent en hard aan het leren!! Ik moet dus ook zo weg naar t uitzendbureau... nou khebbet mooi gehaald:). Iedereen nog een fijne dag! Anne-Marie, je laat wel ff weten hoe je examen ging he?!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10608 Gepost op: 16-06-2003, 15:04:10 »
Hier ben ik dan wéér...

Haha, jullie zullen wel gek van mij worden, maar ben dus beetje gestressd (zo schrijf je dat Annemiek :-P ) om 't examen, met nadruk op een beetje, en daarom kom ik maar hiero omdat ik anders toch niks te doen heb. Maar ik moet theorie nog ff goed leren want die ken ik nog nie zoo goed!

Anne-Marie, ik was gister toch niet zo heel laat online hoor... tot een uur of kwart over negen denk ik. En ik heb je inmiddels al op de hoogte gesteld waarom het zo leuk was ;). Niet te zenuwachtig zijn he btw! Het gaat je lukken! Hoe laat is dat examen eigenlijk??
Ow.. tot kwart over negen. Hmm, een kwartiertje later kwam ik dus on-line... Hehe, maar waarom je 't zo leuk vond, heeft te maken met de reunie? En het examen is om half vijf,,, *stress stress* *whaaah* Ik ben niet zenuwachtig hoor! ;)
Anne-Marie (nogmaals maar weer...), is de reden voor je Whiep-gevoel de reden die ik denk dat het is...?? Ik moet niet vergeten vandaag nog ff die vriendin te bellen (neem aan dat je dat gehoord hebt he), dan hoor je het wel weer...
Anne-Marie, je laat wel ff weten hoe je examen ging he?!
Hahaha, ik denk dat je 't wel goed denkt van de reden voor mijn Whiep-gevoel. ;D Hoezo gaar? En ik hoor 't idd wel van die vriendin die je gaat bellen, weet wel wie dat is denk ik ja... Ben benieuwd. En jahoor ik laat wel horen hoe mn examen (whaaah) ging! ;)

Ik denk dat dit nu wel de laatste keer is geweest dat ik ff kwam voor mn examen... Pff, zo gestressd hoef ik er helemaal niet voor te zijn maar ach...

Doeiiii :-*

Edit: ik werd ff geleden gebeld dat ze uitlopen en dat 't examen nu om 10 voor 5 is... ::) Nog ff gaar zijn dan... *zucht*

« Laatst bewerkt op: 16-06-2003, 16:10:17 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10609 Gepost op: 16-06-2003, 17:33:10 »
En toch vertrouw ik die mensen in Duckstad niet helemaal hoor... :-\

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10610 Gepost op: 16-06-2003, 18:33:38 »
Ik ben geslaagd! :D

Wiehoe!! Pff, 't zit er eindelijk op... ;) Was niet heel erg zenuwachtig toen ik er eenmaal was,,, het meeste zenuwachtigheid was op denk ik... 't ging verder ook wel goed, wel heeft mn leraar paar dingen gedaan waardoor ik me beetje bedrogen voel... :-X Nou ja, niet diep dramatisch maar ook niet echt leuk iig... Daardoor kreeg ik beetje gevoel dat ik mn Cum Laude niet helemaal heb verdiend maar daar zijn mn ouders het natuurlijk niet mee eens... ;) Ik ga dr nu ook maar niet aan denken want ik ben dus wel met goede cijfers geslaagd namelijk: 8,5 voor de techniek, ook een 8,5 voor de muzikale voordracht, een 8,0 voor de Prima Vista en ook een 8,0 voor mn theorie-examen maar dat wist ik al... :)

Whaah! Ik hoef nu echt helemaal niks meer te doen, zo'n beetje echt vakantie dus! Ga de hele week niet piano spelen denk ik zeg, pfff... Ben de hele week vrij verder behalve vrijdag want dan hebben we softbaltoernooi. Woensdag op donderdag heb ik een feest van twee vriendinnen dus heb ik ook wel erg zin in! Genoeg dingen om happy te zijn! :)

Annemieke: Ik hoop dat je morgen bij dat bedrijf kan beginnen! :) Voor jou tenminste want dat betekend zeker wel dat je wat minder online bent...

Ga zo lekker spagetti eten! Doeiii :-*

« Laatst bewerkt op: 16-06-2003, 18:34:05 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10611 Gepost op: 16-06-2003, 19:33:59 »
Anne-Marie, van harte gefeliciteerd dat je zo glansrijk geslaagd bent voor je C-examen. Goed gedaan meid.

Ik kom even vertellen dat mijn (en Fienekes) oma vanmiddag overleden is. Heel rustig en langzaamaan. We waren er dus eigenlijk al op aan het wachten. Maar ja. Het blijft erg. Maar toch heb ik er wel een beetje vrede mee, want ze heeft een mooi en lang (84 jaar) leven gehad, is niet heel erg lang ziek geweest maar toch ook niet heel plotseling overleden, en ze heeft geen pijn gehad nu de laatste weken. Dus voor haar kun je eigenlijk geen beter einde wensen, alleen voor ons is het wel erg natuurlijk, dus het is nu een kwestie van elkaar steunen en troosten denk ik...

Verder kan ik idd morgen beginnen met werken, maar ws maar voor 4 dagen (waar natuurlijk ook weer een dag vanaf gaat voor de begrafenis).

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10612 Gepost op: 16-06-2003, 19:40:03 »
[reclame] Iedereen die nog wat wil weten over CMC en zijn kandi's kom chatten in de mol online chat(en gewoon om leuk te chattten)[/reclame]

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10613 Gepost op: 16-06-2003, 20:05:51 »
Ik voel me wel een beetje een verrader door opeens Denise als avatar te nemen, maar don't worry het is alleen even totdat Compuart mijn 'eigen' nieuwe avatar 'bevestigt' heeft.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10614 Gepost op: 16-06-2003, 20:17:37 »
annemieke, wat vervelend dat je oma is overleden :'( heel veel sterkte ermee!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #10615 Gepost op: 16-06-2003, 21:26:53 »
hee annemieke wat rot voor jullie allemaal , heel veel sterkte he ...

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10616 Gepost op: 16-06-2003, 21:41:19 »
Annemieke... heel veel sterkte de komende tijd! :-*

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10617 Gepost op: 16-06-2003, 22:00:23 »
Annemieke, je kan het nooit goed zeggen, en het zal altijd klinken als "het zal wel". Maar ook van mij heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10618 Gepost op: 16-06-2003, 23:10:20 »
Daar ben ik nog ff! :)

Annemieke: Wat naar dat je oma is overleden... Heel veel sterkte ermee!

Vanaaf eerst met hondje gelopen en toen kwam ik thuis en was dr een vriendin voor mij... Die ik nie zow vaak meer spreek, dus vond 't wel leuk dat ze ff langs kwam... :) Ga zo maar ff verstandig zijn en naar bed toe, morgen kan ik gewoon uitslapen! Whaha, echt zo toff ;D

Morgen ook atletiektraining, heb dr wel zin in! Alleen tis wel een van de laaste keren voor de vak... Das minder.

Iedereen alvast een fijne dag morgen en tot morgen!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10619 Gepost op: 16-06-2003, 23:14:39 »
Ik ben zwaar jalours. M'n moeder (52 jaar) gaat met d'r vriend (51 jaar) naar Eminem morgen. In een vip-box. En wat moet ik doen? THUIS BLIJVEN.  >:( :'(