Zo, daar ben ik dus weer. Annuh, die kans lijkt me nogal groot in Duckstad hoor, want het komt daar nogal vaak voor dat figuurtjes niet bepaald een originele achternaam hebben
en in een antwoord op een brief in de brievenbus heeft Donald ook ooit gezegd dat 'Duck' als achternaam net zoiets was als 'Jansen' bij ons, en dat hij dus geen familie was van Katrien.
(toen ging dr natuurlijk meteen weer een lezertje reageren met: hey wat toevallig, ik heet idd Jansen...!
haha das n btje dom maargoe ook wel weer grappi dus)
Oja en ze zien er alleen maar hetzelfde uit omdat ze dezelfde diersoort zijn hoor!
Anne-Marie, ik was gister toch niet zo heel laat online hoor... tot een uur of kwart over negen denk ik. En ik heb je inmiddels al op de hoogte gesteld waarom het zo leuk was
.
Niet te zenuwachtig zijn he btw! Het gaat je lukken! Hoe laat is dat examen eigenlijk??
Ow, dat doet mij eraan denken dat ik om 4 uur bij het uitzendbureau moet zijn
want dan krijg ik de info over dat bedrijf waar ik (ws... hoop hoop) morgen ga werken.
Han, haha, nou, de hoogste cijfers van het hele land ook weer niet hoor!
Maar iig thnx voor je felicitatie
. Jij nogmaals maar weer veel succes met leren, en veel plezier vanavond met sporten natuurlijk.
Anne-Marie (nogmaals maar weer...), is de reden voor je Whiep-gevoel de reden die ik denk dat het is...?? Ik moet niet vergeten vandaag nog ff die vriendin te bellen (neem aan dat je dat gehoord hebt he), dan hoor je het wel weer...
Maar goed, ik zou nog ff vertellen hoe en waar mn mobiel gejat was. Dat was dus op die reunie van mn basisschool. We hadden met een groepje vriendinnen onze tas onbewaakt in een lokaal laten liggen waar iedereen zo binnen kon lopen, heel dom natuurlijk, maar we hadden nog tegen elkaar gezegd 'kunnen we ze wel hier laten? ja, voor eventjes kan dat toch wel...?' naja en als de anderen dat dan ook doen, denk je dus dat dat wel kan. Je verwacht toch sowieso niet dat er iets gejat gaat worden... Maar ja uurtje later waren uit 3 vd 4 tassen de mobiele telefoons weg, bij de vierde zat ie ietsje meer verstopt dus zij had geluk gehad... Portemonnees waren niet aangeraakt. Dusja. Errug balen. Maja niets aan te doen. We zagen ook nog iem net naar buiten lopen, die vlak daarna wegfietste, dus die verdenken we, maar ja, heb je ook niet zoveel aan natuurlijk. We hebben gisteren aangifte gedaan en tsja nu is het sparen tot ik een nieuwe kan kopen of zo...
Maar verder was de reunie wel supertof!! Hind was er ook, jaaaa toch nog, kheb zowaar drie zoenen gehad van de enige echte Hind :p. Niet dat ik dat nou zo heel erg speciaal vind want ze was volgens mij wel mn naam vergeten:
Ooh, wat leuk iedereen weer te zien! Heeey [naam] *smaksmaksmak*! Heeey [naam] *smaksmaksmak*! Heeey *smaksmaksmak*!
dat laatste was dus bij mij zeg maar
. Ze was ook wel weer snel weg maar och wel leuk dat ze ff dr gezicht heeft laten zien. En ook nog ff wat handtekeningen uitgedeeld aan bruggertjes enzo
. Zo, nu heb ik Maapie wel weer genoeg jaloers gemaakt
.
Hier overigens de nieuwe klassenfoto die zaterdag gemaakt is, das wel leuk. Madame Idols staat alleen een btje achteraan, sorry Maapie
.
Maar van wie ik t veel bijzonderder vond dat ie er was, of naja veel leuker, was van een jongen die in groep 4 van school ging omdat ie ging verhuizen. We hadden hem dus ammaal 10 jaar niet gezien (niemand herkende hem ook, ahhh hahaha) maar zijn naam kon ik me nog heel goed herinneren, want ik vond het toentertijd, op mn 7e jawel, echt heel heel erg dat ie wegging
. Maar echt vaag dat ie dan opeens 10 jaar ouder voor je staat :s lol, naja, was erg gezellig en ook msn-adressen uitgewisseld. Verder voornl een andere jongen gesproken met wie het ook erg gezellig was en met wie ik ook msn-adressen heb uitgewisseld dus het was in totaal ammaal erg gezellig. Ben ondanks alles (ik miste zaterdagavond ook nog een ander examenfeestje) dus toch erg blij dat ik gegaan ben.
Oja Sjors, ik hoop dat je nu toch inmiddels wel weer weg bent en hard aan het leren!! Ik moet dus ook zo weg naar t uitzendbureau... nou khebbet mooi gehaald:). Iedereen nog een fijne dag! Anne-Marie, je laat wel ff weten hoe je examen ging he?!