Annemieke, gecondoleert, en veel sterkte met je werken.
Had ik trouwens eergisteren nog gezegd dat ik gisteren langs zou komen?
Niet dus...
Maar nu ben ik er!
En had ik ook ooit gezegd dat je na je eindexamen in een soort saai gad zou komen waar je je de hele tijd maar zou vervelen? Das dus ook niet waar, ik heb het nu ineens heel druk... Maar ja, is toch ook wel prettig. Moest vandaag eerst partijen plakken en die aan de andere kant van de stad in de bus doen, en moest daarna met een ensamble oefenen, en daarna had ik als klap op de vuurpijl ook nog eens celloles. Dus ik ben een beetje moe...
Morgen heb ik weer een feestje (een van de velen
), dit keer is het een tuin-dans-verkleed-slaap feestje, waar je of in pak of verkleed moet komen. Het liefst verkleed dus. En het thema is sprookjes. Ik ga als druide
, mn neef had nog een pak ergens op zolder liggen. Dus dat wordt leuk! Ik hoop dat de andere jongens uit mn klas niet zo saai zijn dat ze allemaal in pak gaan komen, maar ik vrees het ergste... Ik merk het morgen wel.
Verder heb ik niet zo veel te melden, dus ik ga nog maar even wat reageren:
Ik vind ook dat Eminem zuigt Chriz, en ik ben het helemaal met je verhaal eens. Een zielepiet. Maar Annuh, natuurlijk toch jammer.
Dee gefeliciteerd! En alle andere eventuele jarigen ook!
Mooie cijfers Charlotte!
En verder kan ik het niet lezen, dus ik ga nog even rondkijken! Tot snel mensen,
groeten, Abel