Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107336 keer)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10620 Gepost op: 17-06-2003, 02:10:56 »
Ik loop 10 pagina's achter...  :-\

Annemieke, gecondoleerd.

De rest van al jullie verhalen heb ik helaas niet kunnen lezen. :(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10621 Gepost op: 17-06-2003, 10:21:54 »
Annemieke: gecondoleerd met 't overlijden van je oma. Ik wens jou en je familie veel sterkte toe.

@miesh: proficiat!

Ik was er vandaag weer vroeg uit, omdat ik weer bezig ben met leren. Gisteren heb ik helaas al gelijk minder gedaan, dan ik gepland had. 't doorlezen van m'n samenvattingen voor 'n bepaald vak, neemt toch meer tijd in beslag als wat ik gedacht had.  :-\

Maar daarom ben ik vandaag weer met frisse moed begonnen met verder lezen. Ik had voor vandaag niet zo veel gepland staan, dus ik hoop dat ik alles waar ik gisteren niet meer aan toe gekomen ben, vandaag kan doen.

Ik ben er dan ook weer snel vandoor, anders blijf ik achter m'n planning aanlopen. Fijne dag iedereen!

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10622 Gepost op: 17-06-2003, 12:09:31 »
annemieke: gecondoleerd!!! heel veel sterkte ermee!!

@miesh: gefeliciteerd met je goede cijfers!!

k heb ook net een paar cijfer teruggekregen van mijn prwk week:
natuur: 7.6
wiskunde: 6.8
economie: 7.9
nja ik ben er dus best wel blij mee want nu is de kans dat k over ga weer veeel groter ;D

xoxox Charlotte

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10623 Gepost op: 17-06-2003, 12:50:30 »
Goedemorgen!

Bedankt voor de felicitaties!

Ben weer beetje uitgeslapen vandaag, tot half 11. :)
Daarna heb ik gelijk mn hele kamer overhoop gehaald en dus opgeruimd, veel schoolspullen van de 2e weggedaan, een halve meter lange stapel met allemaal rotzooi ofzo ;D Nu heb ik dus echt 't gevoel dat ik leerjaar 2 ook weer heb afgesloten... ;) Heb nog niet gegeten, hehe, beetje laat. Ik ga vandaag nog ff naar de stad, cadeautjusz kopen voor die 2 vriendinnen waar k morgen dus feest van heb en mss nog wat dingen voor mezelf kopen.

Charlotte: Ook gefeli met jouw goede cijfers! Sta je dr slecht voor dan op school, of valt 't wel mee? ;)

Han: Veel succes met het bijhouden van je planning! ;)
Verder iedereen die ook moet leren, Doris, Debbie en Intikker en zo, ook nog veel succes!

Tot straks! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10624 Gepost op: 17-06-2003, 14:01:23 »
nou ik stond 8 tekorten  :-X
maar nu nog 'maar' 4....dus ik ben nu een bespreekgeval, maar meestal ga je wel over met 4 tekorten en k heb er nog nog 2 buiten mijn profiel dus dan is het nog een minder probleem

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10625 Gepost op: 17-06-2003, 15:44:30 »
we hebben een jarige onder ons en het is niemand minder dan................DEE!!!!!

van harte!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10626 Gepost op: 17-06-2003, 15:50:04 »

Gefeliciteerd!!

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10627 Gepost op: 17-06-2003, 16:05:26 »
He intikker ik heb bij de quiz het hele lijstje met vragen gemaakt ze staan klaar voor je

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10628 Gepost op: 17-06-2003, 17:00:06 »
LC... Gij bent unne goeie!!

Nou nog even kijken of ik de vragen weet  ::)...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10629 Gepost op: 17-06-2003, 17:05:31 »
was een kleine moeite kzal het de volgende keren wel weer doen

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10630 Gepost op: 17-06-2003, 17:20:02 »
Dee gefeliciteerd!!

Thnx iedereen voor de condoleances.

Han, hopelijk heb je je vandaag wel aan je planning weten te houden!

Anne-Marie, veel plezier op de (bijna?) laatste atletiektraining van het seizoen!

Ik heb vandaag dus voor het eerst gewerkt, goed he! Het werk was wel redelijk saai, maar ook supermakkelijk en de mensen waren erg aardig, dus och, voor die paar daagjes vind ik het wel leuk. Ik moet allemaal hangmappen van naamkaartjes voorzien, echt heel simpel, en ook snel te doen, ben nu al ong op de helft, dus ws krijg ik het morgen wel af, en daarna zullen ze erg moeten gaan zoeken naar klusjes voor me, want ze hadden niet erg veel te doen. Maar dat maakt niet zoveel uit, want toen ik thuiskwam (ze stuurde me al om 4 uur weg) belde een ander uitzendbureau, dat ik dinsdag bij een ander bedrijf op gesprek kan komen!! Dus dat zou natuurlijk wel heel mooi zijn, als ik daar meteen verder zou kunnen werken! Khou jullie op de hoogte.

Charlotte, mooi dat je je cijfers wat op hebt weten te halen! Hopelijk ga je toch nog over.

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10631 Gepost op: 17-06-2003, 17:26:10 »
annemieke: leuk dat je gewerkt hebt!! wel jammer dat het zo makkelijk is, maar er komt vast wel weer iets nieuws!!!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10632 Gepost op: 17-06-2003, 18:05:34 »
Compuart!! Je bent helemaal geweldig!!

Sorry... maar dat moest er echt even uit...

Zou het misschien ook nog zo kunnen zijn dat je al die quizzen en testen etc. in 1 topic zet??

Wordt het er wel een stuk overzichterlijker op toch?

maapie

• Gast
« Reactie #10633 Gepost op: 17-06-2003, 18:55:29 »
Ik ben zwaar jalours. M'n moeder (52 jaar) gaat met d'r vriend (51 jaar) naar Eminem morgen. In een vip-box. En wat moet ik doen? THUIS BLIJVEN.  >:( :'(

ach joh, eminem is toch niks aan? hij loopt maar wat te praten op een melodietje en dat kan je netzogoed zelf nadoen, je hoeft er niet eens een goede stem voor te hebben. (sorry voor de eminemfans)

trouwens, een jongen uit m'n klas is er ook heen vanavond.

Offline Marmer14

• Forumlid
« Reactie #10634 Gepost op: 17-06-2003, 19:32:06 »
ach joh, eminem is toch niks aan? hij loopt maar wat te praten op een melodietje en dat kan je netzogoed zelf nadoen, je hoeft er niet eens een goede stem voor te hebben. (sorry voor de eminemfans)

daar ben ik het helemaal mee eens, ik snap niet wat iedereen er zo leuk aan vindt...

En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10635 Gepost op: 17-06-2003, 19:45:40 »
Ah, eindelijk medestanders  ;D  Natuurlijk zuigt Eminem enorm. Hij is vroeger enorm gepest en was een enorme nerd. Daarom zeikt hij nu iedereen af, omdat hij zichzelf dan goed voelt (onzeker dus) en daarbij maakt hij altijd hele slechte grappen, maar iedereen slijmt enorm bij hem (zijn homey rappers), maar dat doen ze alleen omdat hij succes heeft en zij dat ook willen en hopen een kansje te krijgen door bij Eminem rond te hangen. Daarbij vindt Eminem zichzelf heel zielig, omdat hij o-zo'n-moeijlijke-jeugd heeft gehad en natuurlijk moet iedereen dat weten. Als ik ergens 'wicky-wicky' hoor krijg ik de kriebels over mijn rug.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10636 Gepost op: 17-06-2003, 20:52:28 »
Maar toch iedereen die zo gek is om naar Eminem te gaan veel plezier.

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #10637 Gepost op: 17-06-2003, 21:38:36 »
Annemieke, gecondoleert, en veel sterkte met je werken.

Had ik trouwens eergisteren nog gezegd dat ik gisteren langs zou komen? :-[ Niet dus... :-[

Maar nu ben ik er! :D En had ik ook ooit gezegd dat je na je eindexamen in een soort saai gad zou komen waar je je de hele tijd maar zou vervelen? Das dus ook niet waar, ik heb het nu ineens heel druk... Maar ja, is toch ook wel prettig. Moest vandaag eerst partijen plakken en die aan de andere kant van de stad in de bus doen, en moest daarna met een ensamble oefenen, en daarna had ik als klap op de vuurpijl ook nog eens celloles. Dus ik ben een beetje moe...

Morgen heb ik weer een feestje (een van de velen  ;D), dit keer is het een tuin-dans-verkleed-slaap feestje, waar je of in pak of verkleed moet komen. Het liefst verkleed dus. En het thema is sprookjes. Ik ga als druide   ;D ;D :D :D, mn neef had nog een pak ergens op zolder liggen. Dus dat wordt leuk! Ik hoop dat de andere jongens uit mn klas niet zo saai zijn dat ze allemaal in pak gaan komen, maar ik vrees het ergste... Ik merk het morgen wel.

Verder heb ik niet zo veel te melden, dus ik ga nog maar even wat reageren:

Ik vind ook dat Eminem zuigt Chriz, en ik ben het helemaal met je verhaal eens. Een zielepiet. Maar Annuh, natuurlijk toch jammer.

Dee gefeliciteerd! En alle andere eventuele jarigen ook!

Mooie cijfers Charlotte!

En verder kan ik het niet lezen, dus ik ga  nog even rondkijken! Tot snel mensen,

groeten, Abel

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10638 Gepost op: 17-06-2003, 21:55:18 »

trouwens, een jongen uit m'n klas is er ook heen vanavond.

Dat wil niet zeggen dat ik daar nu niet zou willen zitten in een VIP box ;)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10639 Gepost op: 17-06-2003, 22:00:17 »
Citaat
Anne-Marie, veel plezier op de (bijna?) laatste atletiektraining van het seizoen!
Dankje! 't was leuk en gezellig, en idd de op één na laatste training van 't seizoen... :(

Verder ga ik zo de opgenomen ER van vrijdag kijken. :) En ik ben 't ook met alle mensen eens die vinden dat Eminem zuigt, twee klasgenoten van mij zijn dr ook heen. tjaa, dat snap je toch niet? ;)

Annemieke: Veel succes verder met werken enzo!
Dee: Gefeliciteerd!! (als we Cora Bora toch niet hadden... :-[ )
Abeltje: Alvast veel plezier morgen op je feest!

Kom morgen nog wel ff langs, maar om 2 uur begint 't feest al, dus iig alvast fijne dag morgen! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...