Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107331 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10640 Gepost op: 17-06-2003, 22:39:39 »
heb net ff vlug door 4 blz gescrolld en het enige nuttige dat ik kan zeggen is: gecondoleerd Annemieke  :-\ :-*

Gisteren tot 23u geblokt en vandaag daarvan de vruchten geplukt (gisteren ging heel vlot, vandaag gewoon vlot) maar morgen heb ik engels met esthetica en dat is echt superveel. Kga nu nog ff esthetica herhalen en dan duik ik mijn bed in.

groetjes, A&K  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10641 Gepost op: 17-06-2003, 22:46:46 »
Ik kom ook snel nog effe langs voordat 't alweer de hoogste tijd is om in bed te kruipen. Ik ben de laatste dagen echt maar weinig online, maar dat komt natuurlijk omdat ik 't zo druk heb met leren en sporten. We zijn bij dansen namelijk druk aan 't oefenen voor ons optreden in de discotheek. 't wordt echt geweldig. We mogen namelijk op 'n avond 2 keer optreden en dansen dan iedere keer ongeveer 10 minuten allerlei dansjes van verschillende stijlen achter elkaar. Ik heb er echt al helemaal zin in. Vooral omdat van iedereen allemaal vrienden, familieleden, collega's en klasgenoten komen kijken naar ons optreden. :)

En met leren schiet 't ook al aardig op. Ik heb vandaag iig alles gedaan wat ik gepland had en heb ook nog datgene kunnen doen waar ik gisteren niet aan toegekomen was. Morgen zal ik iets minder doen, omdat ik 'n vriendin beloofd heb morgenmiddag te helpen met haar stageverslag. (ze heeft haar stage niet gehaald en moet nu nog haar nieuwe verslag inleveren om alsnog 'n voldoende te krijgen)

Nou ik ben er weer vandoor, want ik moet morgen weer vroeg op. Truste!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10642 Gepost op: 18-06-2003, 11:10:58 »
Goedemorgen!

Ben alweer anderhalf uur wakker oid... :)

Ben nog beetje moe, heb nml niet super veel geslapen, 'slechts' 9 uur ofzo. Moet straks nog ff spullen pakken voor 't feest en we gaan waarschijnlijk ook zwemmen alleen daar heb k niet zo'n zin in... Want dan gaan we vast buiten zwemmen en das zooo koud... brr. Maar ach, verder heb k dr wel zin in, wordt vast wel gezellig! :)

Han: Veel succes met 't oefenen voor jullie optreden in de disco! Wanneer is die avond precies?

Ik weet niet of k vandaag nog langs kom, iig fijne dag iedereen! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10643 Gepost op: 18-06-2003, 12:51:48 »
Misschien ben ik al wat te laat maar ik wil Chriz en Daisy veel succes wensen met hun her! Die is vandaag toch? 't gaat jullie wel lukken! :)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10644 Gepost op: 18-06-2003, 14:34:05 »
Jee het is rustig in de bar.

Annemieke nog gecondoleerd met het overlijden van je oma. Echt sneu, maar goed dat het zo snel ging. Voor jullie misschien niet fijn, maar voor haar vast wel beter. Sterkte!  :-*

Ik zou gister avond met mijn klas op school onze groepsdans doen, voor familie en vrienden. Jammer genoeg was ik weer eens ziek (of naja zo'n maffe allergie aanval...zo noem ik het maar...wat ik om de zoveel tijd heb). Echt zooo jammer, was ook de laatste keer dat we met de klas samen waren, voordat iedereen op stage gaat volgend jaar. Maarja kon d'r niks aan doen.

Nu ben ik druk bezig om m'n reader samen te vatten voor het tentamen. Dan kan ik beter leren. Wel veel werk! Maarja ondertussen leer ik er wel al van.

Zijn er inderdaad mensen die een her hebben vandaag?! Succes ermee iig!

Ik ga weer verder met typen en lezen...
liefs!

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10645 Gepost op: 18-06-2003, 15:01:13 »
* Sjors krapt zich eens achter zijn hoofd *

Ik moet echt eens een keer naar de soaps gaan kijken op de Nederlandse televisie want ik voel me eigenlijk best wel dom nu... Een paar maanden geleden was het Winston Post  ??? die bij ons in de dicotheek biertjes aan het tappen was en handtekeningen aan het uitdelen was. Kom ik daar aan de bar: "Doe maar -wat ik toen besteld had weet ik niet meer-. Zegt hij: "Wil je ook een handtekening?" Ik zeg: "nee, ik wil -wat ik toen besteld had weet ik niet meer-!. Die gast zat daarna een kwartier uit te leggen dat hij B... uit GTST was en dat hij hier vandaag speciaal voor ons was...  :-\. Ik ken 'm nog steeds niet echt.. Het is zo'n lange blonde...

Maar wat ik dus eigenlijk wilde zeggen is dat ik er vandaag weer een tegengekomen ben. Hij kwam bij mij iets halen aan de servicebalie (sigarettenbalie of hoe je het wil noemen) bij de Albert Heijn. Ik weet niet wie het is, maar ik zij dus: "Je hebt wel veel fans" want er liepen allemaal van die kleine irritante meisjes omheen... "Ja duhh... dat is  ??? uit Onderweg naar Morgen..." kreeg ik toen te horen van zo'n 11-jarig meisje...

Dus nu moet ik van al mijn collega's soaps gaan volgen omdat ik anders de volgende keer niet kan zeggen dat er bekende nederlanders in de winkel zijn zodat ze stiekem allemaal kunnen komen gluren en zo....

En ik was al trots dat ik er twee herkend had (Guus Meeuwis en Corrie Konings, die trouwens kwam zeuren omdat ergens geen 50% vanaf ging (dat was toen nog) en toen kreeg ze iets van 64 cent terug. Hoezo ster?)

Maar ja, dat wilde ik dus even zeggen,

Ook nog aan alle mensen met herkansingen, tentamens, examens, toetsen, proefwerken etc. etc.

Heel veel succes...

Gr. Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10646 Gepost op: 18-06-2003, 17:29:54 »
Net gehoord van mijn moeder MAXIMA IS ZWANGER al 3 maanden

« Laatst bewerkt op: 18-06-2003, 17:30:20 door Little_creep »

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10647 Gepost op: 18-06-2003, 17:33:45 »
M'n moeder: kom we gaan naar de stad, kan je cadeautjes uitkiezen voor je verjaardag. Dus ik weet nu precies (ongeveer dan) wat ik morgen krijg, ze schijnt ook nog een paar dingen te hebben die ik nog niet weet. Maar dat zien we morgen wel. Vandaag ook inkopen gedaan voor het feestje morgenaaf. Iedereen mag komen ;) .
Heb ik op zich best zin in, maar niet zoals vroeger. Ik had toen altijd dat ik superzenuwachtig was en niet kon slapen enzo. Maar dat zal ik straks (hoop ik) niet hebben.

Handree, Anne

Offline Marmer14

• Forumlid
« Reactie #10648 Gepost op: 18-06-2003, 17:41:14 »
Annemieke, nog gecondoleerd!

En Maxima: proficiat!!! (maar ze zal het toch wel niet lezen ;D)

En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10649 Gepost op: 18-06-2003, 19:38:19 »
Hoihoi

Chriz en Daisy, hoe ging het???
Anne-Marie, was het feest leuk? Nog gaan zwemmen?
Abel, veel plezier vanavond op je volgende feestje! ;) Ik heb dr vant weekend ook weer twee... :D Je laat wel ff horen of iedereen verkleed was he?

Debbie, mooi dat de afgelopen dagen je toetsen zo goed gingen! Hoe gingen Engels en esthetica?? Trouwens, je kunt beter genoeg slapen dan tot heel laat doorleren, dat weet je toch he...? :-\ Maar ja mss heb jij niet zoveel slaap nodig of zo...

Haha Sjors, als je die beroemdheden niet kent, trek je ze juist aan natuurlijk ;). Maja wat maakt het uit, als jij die soaps niet kent boeit het toch ook niet welke acteurs je allemaal tegenkomt... Mss juist goed als je ook eens niet herkend worden, komen ze een beetje met beide benen op de grond ;).

Han, wat cool dat je optreden in de disco er nu echt aankomt! Wanneer is het precies?? Iig veel succes met oefenen. En oja, ik wilde je nog 2 dingen vragen:
1. wanneer krijg je je digicamera nou eindelijk eens aan de praat? ;)
2. heb je er inmiddels al voor gezorgd dat je het volgende (bijv.) concert van (bijv.) Robbie Williams niet hoeft te missen?! Of iets anders leuks dus... maar ik wilde je dr ff aan herinneren dat je deze keer ervoor moet zorgen dat het heel lang van tevoren vaststaat, zodat je zeker weet dat je kunt gaan! Er gaat zo vaak iets leuks niet door voor je, dat moet je voorkomen!

Fenn, wat ontzettend balen zeg dat je weer ziek was toen je juist die groepsdans met je hele klas zou hebben...! :( Ben je nu wel weer wat beter?? Iig ook jij veel succes met leren!

Ik heb vandaag dus weer gewerkt, werd bijna de hele dag allen gelaten haha. Gelukkig had ik mn discman meegenomen anders was het wel heel saai geweest. Maja op een gegeven moment kon ik niets meer doen

-----paar uur later, moest vd comp af maar was nog niet klaar met deze post, dus heb hem ff bewaard, daarna eten en nu benk dr pas weer...-----

Nou ja op een gegeven moment kon ik niets meer doen en toen was mn baas er ook niet dus zei het meisje aan de balie ook maar dat ik maar naar huis moest gaan. Morgenochtend hebben ze nu nog ong een half uurtje werk voor me ::) maja, kzie wel.

LC: echt waar?!?!??? Ohhh dat vind ik wel heel leuk zeg, wordt weer zo'n lieve happening allemaal :).

Ondertussen is het zelfs hier (ver van Heerlen) een heel geregel voor de begrafenis van vrijdag... zucht, naja.

Hm, ik heb nog een paar mails te beantwoorden... maar iemand anders heeft ook nog een mail van míj te beantwoorden dus daar zit ik eik ook een beetje op te wachten... (nogal ongeduldig) Naja, msn staat toch aan dus iets typen hier of in een mail schiet dan niet erg op...

iig fijne avond iedereen! *schrikt opeens: slik, het is woensdag... :o :'(

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10650 Gepost op: 18-06-2003, 19:41:01 »
LC: echt waar?!?!??? Ohhh dat vind ik wel heel leuk zeg, wordt weer zo'n lieve happening allemaal :).

Ja tis echt waar kijk maar op www.nosnieuws.nl daar staat alles

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10651 Gepost op: 18-06-2003, 19:43:54 »
Het ging mwa mwa. Mijn strenge beoordeling geeft 24 punten en ik moet ongeveer 27 punten hebben. De kans is ongeveer dus 30% dat ik geslaagd ben.

Daisy??

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10652 Gepost op: 18-06-2003, 21:04:22 »
Ik hoop dat je 't toch gehaald hebt Chriz! En dat hoop ik ook voor Daisy!  :)

Han, wat cool dat je optreden in de disco er nu echt aankomt! Wanneer is het precies?? Iig veel succes met oefenen.

We zouden eigenlijk al 12 juli gaan optreden, maar nu blijkt dat er dan 3 van mijn groep niet kunnen die zaterdagavond. Daarom wordt 't waarschijnlijk uitgesteld tot net na de vakantie (in de zomervakantie is er toch nooit 'n zaterdag te vinden dat we er alle 11 zijn, vanwege vakanties). Maar omdat we dus niet trainen in de vakantie (ik zal echt moeten afkicken, omdat ik nu gewend ben zoveel te trainen iedere week  ;) ), moeten we zorgen dat we nu al alles instuderen.

Citaat
En oja, ik wilde je nog 2 dingen vragen:
1. wanneer krijg je je digicamera nou eindelijk eens aan de praat? ;)

Hij doet 't al, maar ik moet nog steeds 'n leuk fotootje van mezelf schieten en uitzoeken hoe ik die vervolgens in 'n acceptabel formaat krijg opgeslagen. Maar omdat ik 't erg druk heb met leren voor m'n tentamens, houden jullie die foto nog effe tegoed. Maar ik beloof plechtig dat hij er wel aan zal komen na m'n tentamens.  :)

Citaat
2. heb je er inmiddels al voor gezorgd dat je het volgende (bijv.) concert van (bijv.) Robbie Williams niet hoeft te missen?! Of iets anders leuks dus... maar ik wilde je dr ff aan herinneren dat je deze keer ervoor moet zorgen dat het heel lang van tevoren vaststaat, zodat je zeker weet dat je kunt gaan! Er gaat zo vaak iets leuks niet door voor je, dat moet je voorkomen!

'n volgend concert van Robbie zal denk ik pas over 'n jaar of 2 zijn, dus 't is nog 'n beetje te vroeg om me daar al op te gaan verheugen. Andere leuke dingen heb ik voorlopig nog niet te doen, al ga ik misschien alsnog op vakantie met 2 vriendinnen. (wel maar naar Zeeland ipv 'n ver zonnig oord, maar dat kan natuurlijk evengoed leuk worden)

Maar ik vind 't erg lief van je dat je er aan denkt dat vaak leuke dingen aan m'n neus voorbij gaan. 't is gek genoeg vaak gewoon zo dat 'n leuke gebeurtenis bij mij samenvalt met iets waar ik niet onderuit kan (danswedstrijd, familie-aangelegenheid, iets van school), waardoor ik 't moet missen. En heb ik eindelijk niks anders te doen, dan is er wel weer 'n andere boosdoener (geen vervoer, kaartjes uitverkocht, geen vriend/vriendin die mee wil/kan enz. enz.) die ervoor zorgt dat 't feest weer niet doorgaat.  :'(

Maar goed, genoeg zielig gedoe. Ik ga er niet meer over inzitten en moet gewoon hopen dat ik in de toekomst meer geluk zal hebben en veel meer leuke dingen kan doen en evenementen kan bezoeken.  :)

Ik heb vandaag trouwens niet zo heel veel geleerd, omdat ik die vriendin geholpen heb met haar stageverslag. Gelukkig zag 't er best goed uit en heb ik er wel vertrouwen in dat ze dit keer wel 'n voldoende zal halen. 't is haar iig van harte gegund, want ze heeft er heel hard voor gewerkt.

Ik voel me alleen 'n beetje beroerd, omdat ik heel erg verkouden ben. Ik denk dan ook dat ik maar 'ns vroeg naar bed ga, zodat ik morgenvroeg weer fris en fruitig verder kan met leren.

Iedereen nog 'n hele fijne avond en vast veel plezier/succes/sterkte met alles wat jullie de komende dagen te wachten staat!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10653 Gepost op: 18-06-2003, 23:11:37 »
Yes!

Eindelijk een Bekende Nederlander die ik wel ga herkennen. Zaterdag komt Bob de Bouwer naar het Wagnerplein (ons winkelcentrum). Het belooft veel want: "vergeet je fototoestel niet!". Ik heb er nu al zin in...

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10654 Gepost op: 19-06-2003, 08:41:04 »
Annuh Gefelioflapstaart

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10655 Gepost op: 19-06-2003, 09:12:41 »
Annuh van harte gefeliciteerd met je 19de verjaardag!!!

« Laatst bewerkt op: 19-06-2003, 10:03:42 door Han13 »

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #10656 Gepost op: 19-06-2003, 09:57:18 »
Psssssssssssssssssssssssssst geheimpje, wisten jullie al dat Annuh jarig is??  ??? ;)

Van harte gefeliciteerd Annuh, maak er een knallende dag van!!  8) 8) 8)

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #10657 Gepost op: 19-06-2003, 10:02:43 »
[size=8]GEFELICITEERD[/size]
*doet een blij dansje  Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Annuuuh...*  ;D ;D ;D

« Laatst bewerkt op: 19-06-2003, 10:03:57 door Floortje »

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #10658 Gepost op: 19-06-2003, 10:08:56 »

Van harte gefeliciteerd Annuh!!!
Wanneer begint het feestje?

Toch bedankt!

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #10659 Gepost op: 19-06-2003, 10:51:30 »
annuh zullen we samen een feestje geven?
dit is namelijk mijn 500e post!!!  ;D ;D ;D