Hoihoi
Chriz en Daisy, hoe ging het???
Anne-Marie, was het feest leuk? Nog gaan zwemmen?
Abel, veel plezier vanavond op je volgende feestje!
Ik heb dr vant weekend ook weer twee...
Je laat wel ff horen of iedereen verkleed was he?
Debbie, mooi dat de afgelopen dagen je toetsen zo goed gingen! Hoe gingen Engels en esthetica?? Trouwens, je kunt beter genoeg slapen dan tot heel laat doorleren, dat weet je toch he...? :-\ Maar ja mss heb jij niet zoveel slaap nodig of zo...
Haha Sjors, als je die beroemdheden niet kent, trek je ze juist aan natuurlijk
. Maja wat maakt het uit, als jij die soaps niet kent boeit het toch ook niet welke acteurs je allemaal tegenkomt... Mss juist goed als je ook eens niet herkend worden, komen ze een beetje met beide benen op de grond
.
Han, wat cool dat je optreden in de disco er nu echt aankomt! Wanneer is het precies?? Iig veel succes met oefenen. En oja, ik wilde je nog 2 dingen vragen:
1. wanneer krijg je je digicamera nou eindelijk eens aan de praat?
2. heb je er inmiddels al voor gezorgd dat je het volgende (bijv.) concert van (bijv.) Robbie Williams niet hoeft te missen?! Of iets anders leuks dus... maar ik wilde je dr ff aan herinneren dat je deze keer ervoor moet zorgen dat het heel lang van tevoren vaststaat, zodat je zeker weet dat je kunt gaan! Er gaat zo vaak iets leuks niet door voor je, dat moet je voorkomen!
Fenn, wat ontzettend balen zeg dat je weer ziek was toen je juist die groepsdans met je hele klas zou hebben...!
Ben je nu wel weer wat beter?? Iig ook jij veel succes met leren!
Ik heb vandaag dus weer gewerkt, werd bijna de hele dag allen gelaten haha. Gelukkig had ik mn discman meegenomen anders was het wel heel saai geweest. Maja op een gegeven moment kon ik niets meer doen
-----paar uur later, moest vd comp af maar was nog niet klaar met deze post, dus heb hem ff bewaard, daarna eten en nu benk dr pas weer...-----
Nou ja op een gegeven moment kon ik niets meer doen en toen was mn baas er ook niet dus zei het meisje aan de balie ook maar dat ik maar naar huis moest gaan. Morgenochtend hebben ze nu nog ong een half uurtje werk voor me
maja, kzie wel.
LC: echt waar?!?!??? Ohhh dat vind ik wel heel leuk zeg, wordt weer zo'n lieve happening allemaal
.
Ondertussen is het zelfs hier (ver van Heerlen) een heel geregel voor de begrafenis van vrijdag... zucht, naja.
Hm, ik heb nog een paar mails te beantwoorden... maar iemand anders heeft ook nog een mail van míj te beantwoorden dus daar zit ik eik ook een beetje op te wachten... (nogal ongeduldig) Naja, msn staat toch aan dus iets typen hier of in een mail schiet dan niet erg op...
iig fijne avond iedereen!
*schrikt opeens: slik, het is woensdag... :'(