Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107267 keer)

Offline Floortje

• Forumlid
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10680 Gepost op: 19-06-2003, 22:50:12 »
ik ben zo moe  :-\ elke avond tot 23u blokken geeft zo wel z'n nawerking na een paar dagen... Engels en esthetica gingen gisteren naar behoren en wiskunde ging vandaag prima, beter dan de anderen als ik het zo hoorde dus daar heb ik wat hoop uit geput. Nu maar hopen dat mijn leerkracht in een goede bui is en me geen herex geeft... Morgen heb ik Latijn en aardrijkskunde mondeling. Latijn ken ik wel denk ik maar aardrijkskunde  :-\ hij is echt streng (helft vd zesdes gebuisd voor mondeling) dusja...maar het is maar een 1 uursvak, maakt nie zoooveel uit (hoop ik) en dan heb ik maandag enkel nog chemie en frans dus dit weekend kan ik alvast bijlezen :)
 :-* A&K

ow doe je ook gymnasium ;D
ik blijf zitten dit jaar :(

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10681 Gepost op: 19-06-2003, 23:03:22 »
Beste mensen, wat een opening...

Ik heb maar besloten dat ik mijn bed ga opzoeken, morgen eerst maar eens even een hoog punt gaan halen denk ik. Verder zit ik nog opgezadelt met een leuk ideetje van mijn zusje, nou moet ik een heel team gaan organiseren voor de zeskamp bij ons in de straat. Moet ik ook weer vrij gaan vragen en zo...
Maar ja, 't zal wel weer leuk worden en zo dus dat maakt allemaal niet zoveel meer uit. Annuh, heb je een leuke verjaardag (gehad)? Je leest dit toch morgen pas dus.

Morgen begint ook het KRO Detectivespel (bestaat een apart topic voor) en ook de 3 aflevering van de CMC2 competitie staat voor de deur.

Ik ga nu echt slapen,

Tot morgen,

Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10682 Gepost op: 20-06-2003, 09:35:06 »
Hoi mensen,

Even heel kort want ik moet over een half uur de trein halen. Vandaag dus de begrafenis...

Hoop dat ik morgenochtend redelijk op tijd thuis ben dat ik een wat langere post kan typen met reacties enzow.

Doegdoeg,
liefs Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10683 Gepost op: 20-06-2003, 11:04:31 »
Goedemorgen!

Het is gewoon alweer vrijdag... ::) Gaat ook snel zeg, t is al bijna zondag! :D Dat komt Annemieke namelijk eindelijk eens naar Emmen en Daan komt mss ook en V (k mag geen namen noemen van Annemieke :-P maar das die cabaretvriend van dren mn vriend ook nog... ;-) ) komt zowiezo. Nja, heb dr iig wel erg zin in! Maar eerst nog sportdag, iedereen zegt dat ie om half 2 begint alleen een andre vriendin zegt weer dat zij om half 11 moet beginnen, dus nja, ik hoop maar dat ik wel 's middags moet want ik kan niet checken wanneer het nou precies is en als je niet op de sportdag bent moet je maandag terug komen omdat je dan gespijbeld hebt. Mja, ik vertrouw maar op de anderen...

Annemieke: Ook al lees je dit pas na de begrafenis, sterkte!!

Kom vanmiddag of 's avonds wel weer langs, doeiii :-*

« Laatst bewerkt op: 20-06-2003, 11:06:20 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10684 Gepost op: 20-06-2003, 13:15:03 »
Allemaal nogmaals bedankt ;D

Het was gister kei gezellig, laat gemaakt maar wel kei leuk. Kei veel leuke cadeautjes gekregen, ben er superblij mee.

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10685 Gepost op: 20-06-2003, 13:41:02 »
Hoi hoi...

Net thuis van mijn tentamen. Was echt zwaar slecht in elkaar gezet. Daar gaan wat klachten over komen. Zo hadden we bijvoorbeeld een vraag over fiscaal recht waarin we dingen moesten berekenen. Hadden ze een vraag uit 1994 gebruikt, maar dan veranderen ze de helft in 2003 en de andere helft staat nog steeds in 1994...

Ook Management was slecht, je moest een logo van Mintzberg uitleggen (divisiestructuur) en dan zetten ze het logo er niet bij. Spelfouten in de Engels e vertaalzinnen etc. etc.

Toch denk ik wel dat ik het redelijk gemaakt heb. Zometeen eerst maar eens boodschappen doen en zo...

Gr. Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10686 Gepost op: 20-06-2003, 16:21:56 »
He Annemieke hoe is het gegaan bij de begrafenis?

Ik heb hele dag zitten leren en samenvattingen lopen(zitten) schrijven...heb geen zin meer.
Voel me sowieso nog nie echt 100%...nog verkoude, moe blabla en bla

Dus ik post maar wat
 :-\ :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10687 Gepost op: 20-06-2003, 16:26:50 »
Hooj!

Nou, de sportdag was weer fantastisch! ::)
We waren beje laat dus moesten gelijk beginnen, 't was best koud! Nja, kort samengevat,,, de eerste 4 wedstrijden hadden we verloren. En de laatste wedstrijd moesten we tegen een team die ook alles had verloren en die wouden laatste worden dus wouden van ons verliezen, maar wij wouden dat ook... Whaha, nja, was best wel toff spel, veel mensjusz zo niet echt hun best doen, gymlerares begon zich een beetje te ergeren aan ons... Toen hadden we maar ff deal met elkaar afgesloten dat het gelijkspel moest worden, en dat werd het ook nog. ;D Hehe, verder wel gezellig ensjo...

Fenn, ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt! ;)

Ga straks pannekoeken bakken en tv kijken ofsjo... doeii :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10688 Gepost op: 20-06-2003, 17:27:07 »
Ik weet nie veel van spelling maar volgens mij is het niet wouden maar wilden maar ik zal mijn mond houden :-X

Maar tis eindelijk Vakantie heb net mijn boeken ontkaft ik wens iedereen een leuke vakantie

« Laatst bewerkt op: 20-06-2003, 17:52:28 door Little_creep »

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10689 Gepost op: 20-06-2003, 18:04:42 »
Morgen heb ik een volleybaltoernooi in Eindhoven, ik hoop dat het lekker weer wordt, mooi bruin worden ;D  8) . En dan zondag naar het Land van Ooit, heb net een certificaat voor het OpSlot gewonnen op de site ( http://www.hetopslot.nl ) waarmee ik daar naar binnen mag in de attractie.  ;D

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10690 Gepost op: 20-06-2003, 18:56:48 »
hoi iedereen !

vandaag was een ramp qua examens... eerst moest ik latijn mondeling afleggen. Vertalen ging vlot maar de inhoudsvragen...daar ging ik compleet de mist in...en het ergerlijke eraan is dat ik de vragen van de andere wèl kon oplossen...en toen ging ik naar aardrijkskunde en ik hoorde zo de punten van de mensen voor me (gebuisd, net de helft, ...) dus de schrik zat er al goed in. Mijn weersvoorspelling trok nergens op, de theorie van Milankovich wist ik niet meer en als oplossing voor een bevolkingsexplosie heb ik geantwoord dat ze de mannen moeten castreren... anyway  ;D ik hoop dat ze een beetje mild zijn. Van alle examenreeksen was dit mijn slechtste ooit  :-\ maandag heb ik nog frans en chemie en dan vrijdag om mijn rapport dus dat zien we dan wel weer.

Annemieke: hoe was de begrafenis?  :-\

:-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10691 Gepost op: 20-06-2003, 20:20:33 »
Hoi mensen, ben al een tijd niet geweest.. en zo veel reacties  :o Die ploeg ik een andere keer wel door..

En verder ja.. niets veel boeiends gedaan, maar ja.. ik feliciteer iig iedereen die daar behoefte aan heeft..en ehzm..

geen idee, ben gewoon moe, op en ben blij dat er toch even niks op de planning staat..

No Milk today???

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10692 Gepost op: 20-06-2003, 20:22:32 »
Ik wil even iedereen in de buurt van Tilburg en Eindhoven waarschuwen... ik ga morgen autorijden. Ik vertrek om 8.45u uit Tilburg en rijd naar Eindhoven, en rond 19.00u rijd ik weer terug. Het is raadzaam om binnen te blijven of je niet in deze buurt te vertonen!

Lowprofile

• Gast
« Reactie #10693 Gepost op: 20-06-2003, 23:55:59 »
en als oplossing voor een bevolkingsexplosie heb ik geantwoord dat ze de mannen moeten castreren...
Héla, héla, niet aan onze 'integriteit' raken, hé.

Rare vragen bij aardrijkskunde. Wij moesten de rivieren en de hoofdsteden kennen.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10694 Gepost op: 21-06-2003, 00:15:23 »

jullie mogen ook bij elkaar op een eiland hoor, ik geloof dat rotummerplaat nog leeg is..  :-\ ;)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10695 Gepost op: 21-06-2003, 12:53:07 »

Rare vragen bij aardrijkskunde. Wij moesten de rivieren en de hoofdsteden kennen.

ja sorry maar ik vond het wel een goede oplossing :) alleen blijkt dat steriliseren een beter antwoord was  ::)

ben aan 't kijken naar Henin - Clijsters in Rosmalen en daarnet zei de commentator is van low profile  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10696 Gepost op: 21-06-2003, 16:42:13 »
Hoihoi,

Nou daar ben ik weer... mennn wat was de NS weer fijn bezig gisteren en vandaag. Zowel heen als terug bijna 3 en een half uur over gedaan, ipv 2 en een half. Vandaag ook nog stuk met de bus dusja vandaar. Naja voor gister kan ik ws wel btje geld terugkrijgen.
Maargoed. De begrafenis vond ik wel mooi, allemaal heel erg verdrietig natuurlijk maar we hebben het toch op een mooie manier gedaan vind ik. En ja heel veel familieleden dus weer eens gezien die je vrijwel nooit ziet ::), zo gaat dat he. Ik ben nog blijven slapen en eigenlijk was het toen ook gewoon heel erg gezellig, raar is dat, maja. Fieneke krijgt over twee weken een jong hondje (!!!) en die kon ze ons wel even laten zien... dusse dat vond ik meer dan reden genoeg om pas vandaag naar huis te gaan ;). Gisteravond dus gaan kijken bij die puppies, mennnnnn, onbeschrijfelijk echt waar ;). Een nest van 12 (!!!) herderspuppies van 5 weken oud... awwwwwww... ben helemaal weggesmolten. Super. Als ze dat hondje straks heeft kan ze me nog heel vaak over de vloer verwachten ;).
En vandaag heb ik nog een eekhoorntje gezien :D toen we voor de verandering naar het station zijn gelopen. Kon tot Utrecht met een paar andere familieleden meereizen dus dat was wel mooi.
Ik ben nu echt supermoe, gisteravond tot 2 uur gepraat dusja. Maar vanavond weer een examen+verjaardagsfeestje, dus dat zal ook wel weer laat worden :s, en dan morgen weer supersupervroeg op om maar weer de hele dag in de trein te gaan zitten omdat cabaretvriend V zo nodig naar Anne-Marie toe wil...! :P Hahaha neehoor A-M, ik vind het ook wel leuk hoor ;). Maar ik heb een pm van Daan gekregen dat hij toch niet meegaat :(.

Debbie, balen dat deze examens zo slecht gingen!! Ik hoop voor je dat het nog wel meevalt en iig weer heel veel succes met de volgende!
Sjors, jij ook nog steeds veel succes!
En Fenna, jij natuurlijk ook, ff doorzetten met leren enzo he! En natuurlijk heel veel beterschap!
Annuh, hoe was je volleybaltoernooi?

Nouehh... hier laat ik t ff bij, ik moet zo dus al weer weg naar dat feest, dusse ws wordt het pas maandag dat ik weer kan posten :s, dat KRO-spel ben ik ook echt heeeelemaal niet bij... het is nu dus begonnen he? Kan iemand me er een zeer korte samenvatting van geven zodat ik een heel klein beetje weet hoe ver het nu is en wat precies van ons verwacht wordt zeg maar??

Iedereen fijna avond en leuke zondag alvast!!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10697 Gepost op: 21-06-2003, 18:30:18 »
...en dan morgen weer supersupervroeg op om maar weer de hele dag in de trein te gaan zitten omdat cabaretvriend V zo nodig naar Anne-Marie toe wil...! :P Hahaha neehoor A-M, ik vind het ook wel leuk hoor ;). Maar ik heb een pm van Daan gekregen dat hij toch niet meegaat :(.
Nouja zeg... :o Je vind het 'ook wel leuk',., enthousiast hoor voor jouw doen... ;-P Nja, ik snap 't ook wel hoor, vind 't al heel superaardig dat je mee wilt gaan... ;) Jammer dat Daan niej meegaat...! Had het ook niej meer verwacht, omdat ie niet had gebeld maarja, je weet maar nooit he.

Ben vanochtend er beetje vroeg uit gegaan, want we gingen vroeg naar de stad. Eerst zo'n halfjaarlijkse controle bij 'n brillenwinkel omdat mn lenzen op zijn, en mn ogen waren wel wat achteruit gegaan... Mn rechteroog van -2.5 naar -3.25,,, nja, best wel wat dusj, voor 'n halfjaar. Maar ach, toen verder gewinkeld op zoek naar kleren! En, jaja, ik ben zowaar goed geslaagd! :D Ik heb namelijk 2 t-shirts gekocht, 1 polo-achtig iets, nog een shirtje zonder mouwen en tot slot nog een korte broek! :) Wel lekker veel geld uit gegeven, nja, had ook nog minirokjuh gepasd, whaha, die was best koel alleen hij was behoorlijk duur en ik weeniej of ik er wel in durf rond te lopen... ;)Niet gekocht dus. Verder nog ff boodschappen gedaan, en tv gekeken.

Debbie: Wat vervelend dat je examens zo tegenvielen! Ik hoop dat het maandag een stuk beter gaat, alvast veel succes! ;)
Ook alle andere mensjusz die tentamens enz hebben: heel veel succes!

Een fijne avond iedereen, doeiii :-*

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10698 Gepost op: 21-06-2003, 19:14:21 »
Tja... wat kan ik zeggen na vandaag. Ik heb een volleybaltoernooi gehad. Ik ga het niet over het resultaat hebben, laat ik maar zeggen dat het erg gezellig was ;D .

Ben net thuis, echt moe enzo... ben namelijk van top tot teen verbrand (niet m'n tenen want die zaten in m'n schoenen maar je snaptum). En alles doet pijn. Op gras duiken is toch niet zo heel fijn, dus m'n elleboog en knie liggen mooi open en hebben gezellig gebloed vandaag. Verder heb ik het nu ook heel koud, maar dat komt door het verbranden.

Morgen ga ik naar het Land van Ooit, en het wordt dan 29 graden!! Dus dat wordt een petje op, en een hempje en een korte broek, want anders is het veelste warm! Zal volgens mij best lol worden, twee melige meiden in het Land van Ooit. De Ooit-groet kennen we al! En we hebben onze certificaten van het OpSlot (http://www.hetopslot.nl) gehaald. Die moet je namelijk eerst halen, en dan pas mag je het OpSlot in om te proberen om het te verslaan. Ik ben benieuwd of het gaat lukken, maar ik heb er alle vertrouwen in  :-\ ;) .

Wat kan ik nog meer vertellen? Eigenlijk niet zo heel veel, behalve dat ik nu de rest van het forum door ga lezen want er is weer lekker veel gepost.

Groetjes, Anne

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10699 Gepost op: 21-06-2003, 19:16:45 »
Zooo ben ik ff..
Ik had vanochtend opgepast,
toen ging ik leren - samenvatten
Ga ik straks weer oppassen

Zeer boeiende dag dus..
Heb wel pizza op net...dat was al weer 4 weken geleden ofzo. En ik heb toch zeker wel eens in de twee weken 1! pizza nodig...dus dat zit weer goed  ;)

Annemieke fijn dat de begrafenis zo mooi was. Dat je dan weer familie ziet is toch wel een pluspuntje...hoeft niet allemaal zielig en 'negatief' te zijn natuurlijk.
Bijna twee jaar geleden toen mijn opa was overleden...vond ik echt verschrikkelijk erg...maar toen heb ik de ergste slappe lach ooit gehad met m'n zusje en twee tantes...mag best toch.

Fijn weekend nog!  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks