Hoihoi,
Nou daar ben ik weer... mennn wat was de NS weer fijn bezig gisteren en vandaag. Zowel heen als terug bijna 3 en een half uur over gedaan, ipv 2 en een half. Vandaag ook nog stuk met de bus dusja vandaar. Naja voor gister kan ik ws wel btje geld terugkrijgen.
Maargoed. De begrafenis vond ik wel mooi, allemaal heel erg verdrietig natuurlijk maar we hebben het toch op een mooie manier gedaan vind ik. En ja heel veel familieleden dus weer eens gezien die je vrijwel nooit ziet
, zo gaat dat he. Ik ben nog blijven slapen en eigenlijk was het toen ook gewoon heel erg gezellig, raar is dat, maja. Fieneke krijgt over twee weken een jong hondje (!!!) en die kon ze ons wel even laten zien... dusse dat vond ik meer dan reden genoeg om pas vandaag naar huis te gaan
. Gisteravond dus gaan kijken bij die puppies, mennnnnn, onbeschrijfelijk echt waar
. Een nest van
12 (!!!) herderspuppies van 5 weken oud... awwwwwww... ben helemaal weggesmolten. Super. Als ze dat hondje straks heeft kan ze me nog heel vaak over de vloer verwachten
.
En vandaag heb ik nog een eekhoorntje gezien
toen we voor de verandering naar het station zijn gelopen. Kon tot Utrecht met een paar andere familieleden meereizen dus dat was wel mooi.
Ik ben nu echt supermoe, gisteravond tot 2 uur gepraat dusja. Maar vanavond weer een examen+verjaardagsfeestje, dus dat zal ook wel weer laat worden :s, en dan morgen weer supersupervroeg op om maar weer de hele dag in de trein te gaan zitten omdat cabaretvriend V zo nodig naar Anne-Marie toe wil...!
Hahaha neehoor A-M, ik vind het ook wel leuk hoor
. Maar ik heb een pm van Daan gekregen dat hij toch niet meegaat
.
Debbie, balen dat deze examens zo slecht gingen!! Ik hoop voor je dat het nog wel meevalt en iig weer heel veel succes met de volgende!
Sjors, jij ook nog steeds veel succes!
En Fenna, jij natuurlijk ook, ff doorzetten met leren enzo he! En natuurlijk heel veel beterschap!
Annuh, hoe was je volleybaltoernooi?
Nouehh... hier laat ik t ff bij, ik moet zo dus al weer weg naar dat feest, dusse ws wordt het pas maandag dat ik weer kan posten :s, dat KRO-spel ben ik ook echt heeeelemaal niet bij... het is nu dus begonnen he? Kan iemand me er een zeer korte samenvatting van geven zodat ik een heel klein beetje weet hoe ver het nu is en wat precies van ons verwacht wordt zeg maar??
Iedereen fijna avond en leuke zondag alvast!!