Hallo!
Ik ben weer thuis. Ja, gisteren al, maar toen had ik het zo druk dat ik er niet aan toe ben gekomen een uitgebreid verslag te posten. Nu ga ik er maar eens voor zitten...
We waren dus naar noord Italie. Vlak bij de Zwitserse grens. En het was echt super mooi. We zaten in een heel mooi appartement, zeg maar bijna in het meer van Lugano. 's Morgens lekker ontbijten terwijl we naar het meer keken. Bij het appartement hoorde ook een zwembad. Dat is van alle appartementen samen, maar er waren maar drie appartementen bezet, dus het was gewoon bijna een prive zwembad. Jullie hebben misschien gelezen dat er een hittegolf was in noord Italie en dat klopt ook wel een beetje. Het was erg warm, zo'n 33 graden elke dag, maar met dat zwembad in de buurt was het aardig uit te houden. We hebben een ochtend regen gehad en toen zijn we 's middags naar Lugano geweest. Dat ligt daar vlakbij in Zwitserland. Hele mooie, hele dure stad. Mooie winkels, maar niet echt iets wat ik kan betalen. Het leek wel een beetje op Monaco (niet dat ik daar ooit geweest ben...). Tegen de bergen aangebouwde sjieke stad.
Verder gewoon een beetje geluierd en lekker gegeten (pizza, spaghetti's, grote ijsjes).
De laatste dag zijn we nog met twee mensen die er ook waren mee geweest op hun boot (speedboot). Zijn we het hele meer rondgevaren en ergens lekker gaan lunchen. Echt super gewoon!
Toen vrijdagavond weer vertrokken helaas en gistermorgen om 4.00 uur weer thuis.
Gisteravond hadden we het kampioensfeest van mijn vriend zijn voetbalelftal. Dat was ook erg heftig, maar leuk. Ze hadden onder andere een karaoke gehuurd. Echt lachen.
Jullie begrijpen wel dat ik nu zo'n beetje vermoeider ben dan voor de vakantie, en ik moet morgen alweer werken. Maar ja, we hebben ons heel erg geamuseerd en dat is me toch ook wel veel waard moet ik zeggen.
Ik heb de bar nu bijgelezen. Annemieke gecondoleerd met je oma. Erg vervelend voor jullie, maar voor haar is het waarschijnlijk het beste. En op een begrafenis mag je best lol hebben. Ik vind het namelijk ook een moment dat je zelf weer door kunt gaan met leven (klinkt een beetje dramatisch) en daar hoort humor natuurlijk gewoon bij.
Verder Anne nog gefeliciteerd! Volgens mij gaat het wel weer goed met je gezondheid, of niet?
Chriz, succes met het afwachten van je definitieve cijfer. Ik duim voor je!
Ik ga nu proberen nog een beetje bij te lezen en me verdiepen in het detectivespel.
Groetjes Ovide