Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107273 keer)

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10700 Gepost op: 21-06-2003, 19:21:03 »
Zo meteen een kei leuke verjaardag in Oisterwijk. Treintje heen en dan vanavond laatste trein terug naar Tilburg. Vandaag ook m'n kleine broertje jarig. Echt keigezellig meej opa en oma en zo en familie en mijn broertjes zijn vrienden. Eigenlijk verder niet zo veel te vertellen...

Gr. Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10701 Gepost op: 21-06-2003, 19:23:06 »
Zo meteen een kei leuke verjaardag in Oisterwijk. Treintje heen en dan vanavond laatste trein terug naar Tilburg. Vandaag ook m'n kleine broertje jarig. Echt keigezellig meej opa en oma en zo en familie en mijn broertjes zijn vrienden. Eigenlijk verder niet zo veel te vertellen...

Gr. Sjors

en verder kom ik niet uit Tilburg ofzo...

;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10702 Gepost op: 21-06-2003, 20:57:13 »
Goeieavond allemaal,

lang niet meer hier in de bar geweest. Dat komt omdat ik 't druk had met leren voornamelijk. En vandaag de hele dag met werken. Ik heb dan ook niet veel nieuws te melden. Gewoon omdat ik niks meegemaakt heb, omdat ik 't grootste gedeelte van mijn tijd heb doorgebracht met m'n neus in de boeken.

Annemieke: fijn dat de begrafenis zo mooi was. Veel plezier morgen bij @miesh!

@miesh, veel plezier bij 't bezoek van Annemieke en die mysterieuze cabaretvriend van haar, die blijkbaar jouw vriend is.  :-\  (jullie begrijpen wel dat ik, en met mij denk ik nog velen anderen, graag 't fijne willen weten over 't ontstaan van deze relatie.  ;) )

Sjors: veel plezier op die verjaardag!

Alle medeleerders: veel succes nog met leren voor tetamens, proefwerken en dergelijke!

Iedereen wens ik verder 'n fijne zaterdagavond.  :)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10703 Gepost op: 21-06-2003, 21:09:04 »
@miesh, veel plezier bij 't bezoek van Annemieke en die mysterieuze cabaretvriend van haar, die blijkbaar jouw vriend is.  :-\  (jullie begrijpen wel dat ik, en met mij denk ik nog velen anderen, graag 't fijne willen weten over 't ontstaan van deze relatie.  ;) )
Hehe, dankje! :) Jah, hij is idd mn vriend, maar nog niej zo lang hoor... Maar ik ken hem dus door Annemieke, omdat ze een keer online was en toen was ze dus bij die V (whaha, als we morgen gaan forummen mag ie dit niej lezen :-X) en toen hak hem dus toegevoegd op msn. En sindsdien nogal wat gechat, en ik had hem dus gezien op die cabaretvoorstelling en nu komt ie morgen hier... Dus ja... ;)

Ik ga zo ff nieuw computerspel spelen! :)

Intikker: Veel plezier op die verjaardag!
Han: Nog heel veel succes met leren en nog wel regelmatig langs komen hé! ;)

Verder,., tot morgen!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10704 Gepost op: 22-06-2003, 12:28:51 »
jaaaaaaaa morgen mijn 2 laatste examens ! Naar het schijnt is chemie mondeling heel moeilijk maar frans makkelijk dus ik heb er halve goeie hoop in  ;)

Han: nog veel succes met het leren (en de anderen ook)

@miesh en Annemieke: veel plezier !

ik ga ff vlug bijlezen, dan eten en dan voortblokken (hopelijk voor de laatste keer)

:-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10705 Gepost op: 22-06-2003, 12:30:32 »
Hallo!

Ik ben weer thuis. Ja, gisteren al, maar toen had ik het zo druk dat ik er niet aan toe ben gekomen een uitgebreid verslag te posten. Nu ga ik er maar eens voor zitten...

We waren dus naar noord Italie. Vlak bij de Zwitserse grens. En het was echt super mooi. We zaten in een heel mooi appartement, zeg maar bijna in het meer van Lugano. 's Morgens lekker ontbijten terwijl we naar het meer keken. Bij het appartement hoorde ook een zwembad. Dat is van alle appartementen samen, maar er waren maar drie appartementen bezet, dus het was gewoon bijna een prive zwembad. Jullie hebben misschien gelezen dat er een hittegolf was in noord Italie en dat klopt ook wel een beetje. Het was erg warm, zo'n 33 graden elke dag, maar met dat zwembad in de buurt was het aardig uit te houden. We hebben een ochtend regen gehad en toen zijn we 's middags naar Lugano geweest. Dat ligt daar vlakbij in Zwitserland. Hele mooie, hele dure stad. Mooie winkels, maar niet echt iets wat ik kan betalen. Het leek wel een beetje op Monaco (niet dat ik daar ooit geweest ben...). Tegen de bergen aangebouwde sjieke stad.
Verder gewoon een beetje geluierd en lekker gegeten (pizza, spaghetti's, grote ijsjes).
De laatste dag zijn we nog met twee mensen die er ook waren mee geweest op hun boot (speedboot). Zijn we het hele meer rondgevaren en ergens lekker gaan lunchen. Echt super gewoon!
Toen vrijdagavond weer vertrokken helaas en gistermorgen om 4.00 uur weer thuis.

Gisteravond hadden we het kampioensfeest van mijn vriend zijn voetbalelftal. Dat was ook erg heftig, maar leuk. Ze hadden onder andere een karaoke gehuurd. Echt lachen.

Jullie begrijpen wel dat ik nu zo'n beetje vermoeider ben dan voor de vakantie, en ik moet morgen alweer werken. Maar ja, we hebben ons heel erg geamuseerd en dat is me toch ook wel veel waard moet ik zeggen.

Ik heb de bar nu bijgelezen. Annemieke gecondoleerd met je oma. Erg vervelend voor jullie, maar voor haar is het waarschijnlijk het beste. En op een begrafenis mag je best lol hebben. Ik vind het namelijk ook een moment dat je zelf weer door kunt gaan met leven (klinkt een beetje dramatisch) en daar hoort humor natuurlijk gewoon bij.

Verder Anne nog gefeliciteerd! Volgens mij gaat het wel weer goed met je gezondheid, of niet?

Chriz, succes met het afwachten van je definitieve cijfer. Ik duim voor je!

Ik ga nu proberen nog een beetje bij te lezen en me verdiepen in het detectivespel.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #10706 Gepost op: 22-06-2003, 12:33:46 »
hé Ovide !! fijn je terug te zien, we hebben je gemist hoor !
Zit jij in het Tijgerteam voor het detectivespel ??  ;)
Idd grote ijsjes in Italië, ik eet meestal maar 1 bol maar daar kon je niet anders dan er twee nemen dus tegen dat ik dat helemaal opkreeg ...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10707 Gepost op: 22-06-2003, 12:36:27 »
Ja ik zit in het Tijgerteam!

Ik had steeds 2 bollen en dan heb je echt wel een hele maaltijd op hoor. Moet je ook nog snel zijn, want met die hitte smelt het zo snel...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #10708 Gepost op: 22-06-2003, 13:12:14 »
ja hè  ;D als je hier 2 bollen eet, ja dan kan je wel ff voort maar als je daar 2 bollen eet, dan zit je toch vol voor een tijdje  ;D

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10709 Gepost op: 22-06-2003, 14:48:37 »
Hehe ik ben terug uit Leiden ff een weekendje logeren heerlijk weer dus dat trof ben blij dat er niet zoveel is gepost(voor de huiskamer in 2 dagen niet) want dat scheelt mij weer tijd

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10710 Gepost op: 22-06-2003, 16:12:00 »
Hooj!

Nja, Victor (jaja, zo heet ie dus...) en Annemieke zijn dus hier! En... hebben ff film gekeken, zowaar Annemieke er toe kunnen zetten om 'n Star Trek film te kijken. ;) En, nja, tis wel gezelli ensjo... :) Nu mag eh... nja, één van hun ff... ;-P

hoi hoi cabaret vriend V (aka Victor)nou ja ik ken hier niemand dus ik weet niet echt iets boeiends te zeggen. Nou ja ik ken een paar mensen. Voor de rest was star trek leuk en ik laat Annemieke maar tikken want die is veel beter in slap ouwehoeren dan ik. :P

Haiiiii hier ben ik dus ook, vanuit het verre Emmen... de treinen reden zowaar helemaal goed en op tijd, nee, zelfs te vroeg...! En jawel ik heb dus zojuist een ST-film overleefd, wel btje eng natuurlijk ;) maar het viel mee. Hmm, ik geloof dat ze liever hebben dat ik niet meer zo heel erg lang doortyp dus dat doe ik thuis nog wel eens... Maarre Ovide: cool dat je terug bent!!!! Ik heb echt meerdere keren gedacht van wat is Ovide toch lang niet langsgeweest... oja, op vakantie...

En nu vind ik dat we ff de webcam aan moeten zetten... :P

Whaha, sure Annemieke... Iig natuurlijk ook van mij, Ovide welkom terug en we hebben je gemist hoor!! Fijn dat het daar zo leuk wasz. Verder moeten ze over een uurtje alweer weg, nja, wel jammer. Ga straks nog wel ff bijlezen ensjo.[ Volgens mij zijn ze niej sow in de stemming om nog meer te typen,., dus nja, tot vanavond denk ik maar weer hé! :) Doeiiii :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10711 Gepost op: 22-06-2003, 18:15:47 »
@ Ovide: Het gaat veel beter met m'n gezondheid, dank je!

ben vandaag in het Land van Ooit geweest. Was echt geweldig! Kinderen voor Kinderen was er ook, en we konden (als VARA-lid) meedoen met een sms-speurtocht en een optreden van Kinderen voor Kinderen zien. Natuurlijk werd ik naar voren gevraagd om in de microfoon een paar vragen te beantwoorden, maar ik kreeg wel applaus ;D .
Verder veel lol gehad, was niet met kleine kinderen, maar met een goede vriendin. Dus hebben we al die "Ooiters" (mensen die daar werken) de hele tijd lopen kloten, was echt kei lol. Het OpSlot was ook humor... en het riddergevecht. KIES NOOIT DE GROENE RIDDER!! Die verliest namelijk! Kies de blauwe! Die wint. Of de rode, want die is stoer (en gemeen ;D ).

Dat was dus mijn dag tot nu toe. Straks ff pizza in de oven en eten :D

Groetjes, Anne

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10712 Gepost op: 22-06-2003, 22:06:49 »
Hooj!

Daar ben ik weer! In mn eentje inmiddels... al wel een poosje maar ach... ;-)

Was wel erg gezellig dus vandaag, heb verder niej zoveel boeiends gedaan. Heb voor het eerst sinds maandag weer een beetje piano gespeeld. ;D Heb morgen ook voor de laatste keer les, alleen dat is alleen maar nieuwe stukken uitzoeken voor de vakantie. Verder ga ik met een vriendin en mn broer morgen ff naar de kassen, om nog werk te vragen... Nja, we waren er al keer eerder geweest maar sindsdien niks meer gehoord,,, dus we weten nog steeds niej of we er zouden kunnen werken. Maar dat zien we dan wel weer, als 't niej lukt ga ik wel bij mn moeder werken... ;-)

Annuh: Fijn dat je je zo geamuseerd hebt daar in 't Land van Ooit!

Ga nog ff verder chatten, doeiii!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10713 Gepost op: 22-06-2003, 22:23:53 »
Mensen,

Bij deze kom ik even mededelen dat ik na vanavond even een weekje "vrijaf" ga nemen van het forum zodat ik me even kan concentreren op mijn casustoetsen van morgen en dinsdag en mijn herkansing van volgende week maandag die ik moet halen. Lijkt me toch wel best belangrijk. Ik zal af en toe nog wel even langskomen of zo denk ik om even te kijken maar echt veel posten doe ik na vanavond even een weekje niet.

"de rest" die ook nog moet leren, tentamens moet maken of iets in die richting. Heel veel succes en zo en het gaat vast wel lukken hoop ik!

Gr. Sjors

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10714 Gepost op: 23-06-2003, 11:07:11 »
Heej veel succes met leren Sjors!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10715 Gepost op: 23-06-2003, 11:17:18 »
Ben nog even online... Tentamen begint pas om half 2 maar ik dacht om 12 uur dus ik heb nog even de tijd denk ik zo. Wel lastig typen met een hand overigens. Wordt straks ook nog leuk tentamen schrijven met een zeer pijnlijke rechterhand (vooral als je met rechts schrijft). Zaterdag richting stad achter een brommer aangehangen en toen ik de bocht niet haalde dacht ik: "dan maar door het hoge gras". In dat hoge gras stond echter een paaltje dus nu heb ik mijn hand opengehaald. Toen ik zondag wakker werdt deed ook mijn pols echter keizeer. Das niet zo leuk, maar ja. We zullen er mee moeten leren leven.

Ik denk dat ik me nu maar een uurtje of zo ga zitten vervelen. Dan zal de rest wel op school komen en dan kunnen we een potje kaarten of zo.

Gr. Sjors

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10716 Gepost op: 23-06-2003, 11:27:20 »
Veel succes dan met je tentamen. Ook trouwens met het schrijven ;) maja jongens schrijven over het algemeen toch onleesbaar dus scheelt het echt zoveel ;) ;)

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10717 Gepost op: 23-06-2003, 11:29:37 »
Mijn handschrift is nu al onleesbaar. Komt geregeld voor dat ik bij de leraar moet "uitleggen" wat ik heb geschreven... Hoop maar dat het een beetje redelijk lukt, want met links schrijven kan ik helemaal niet.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10718 Gepost op: 23-06-2003, 11:33:42 »
spijkerschrift voor gevorderden?

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10719 Gepost op: 23-06-2003, 14:29:46 »
Sjors: Heel veel succes met leren voor je tentamen/herkansing enz!

Ben vandaag al best actief geweest, ben rond 11 uur naar de kassen gegaan om dus om werk te vragen. En omdat we vroeg op vakantie gaan (aah, vrijdag al!!) hebben we wel wat kans dat we daarna daar mogen werken! De meeste mensen gaan nml tijdens de bouwvak op vakantie, dus dat komt mooj uit! Maar het was nog niet zeker iig, dus ze zou deze week bellen... Mn vriendin kan daar ws niet werken omdat zij dus wel laat op vakantie gaat. Wel jammer voor dr en mij ook natuurlijk, maar ik hoop iig dat mn broer er wel kan werken...

En heb al met hondje gelopen, en ik ga straks nog ff voor mn moeder werken, en dan naar pianoles, t is een week geleden dak mn examen heb gehaald. Kan ik iig wat minder gestressd erheen fietsen!

Verder iedereen nog veel succes met 't leren voor school/werk enz!

Doejjjj :-*