Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107215 keer)

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10720 Gepost op: 23-06-2003, 14:34:27 »
Sjors: Ik wens je ook geluk

Wat mij betreft ik had vandaag sportdag vandaag had ik me voor voetballen opgegeven met een paar vrienden. Het ging dus niet lekker elke wedstrijd dik verloren maar ja het was gezellie. Kga vanavond nog naar de bio naar de film, How to lose a guy in 10 days. Morgen om half 10 tafeltennisen voor school en dan echt Vakantie ;D

LC

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10721 Gepost op: 23-06-2003, 15:31:25 »
Ik ben me weer eens ouderwets aan het vervelen. Heb een aantal afleveringen van Friends gekeken en wel ff gelachen, maja dan is dat weer voorbij en dan weet ik nog niet wat ik wil doen. Het waait kei hard, raam is al dichtgeslagen en een aantal deuren waren aan het klapperen. Verder heb ik niet echt veel te melden, maar ik denk ik moet toch iets ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10722 Gepost op: 23-06-2003, 16:25:25 »
Haihai,

Pfff, lang niet hier geweest :-\. Alleen onder Anne-Maries naam dus nog ff ;). Jaja het was erg leuk in Emmen, en daarvoor zaterdagavond ook erg gezelli op dat feestje, nou en zondagavond dus weer een feestje, ook weer erg gezellig, maar toen had ik dus wel drie erg vermoeiende dagen achter elkaar gehad dus vanochtend wilde ik eigenlijk lang uitslapen, maar ik heb toch om 10 uur widm gekeken :) en och toen ben ik daarna maar verder gaan slapen. Kvond het wel erg leuk trouwens om al die kandi's van vorig jaar weer terug te zien!! (had meteen weer dezelfde favoriet ;))

@miesh, veel plezier bij 't bezoek van Annemieke en die mysterieuze cabaretvriend van haar, die blijkbaar jouw vriend is.  :-\  (jullie begrijpen wel dat ik, en met mij denk ik nog velen anderen, graag 't fijne willen weten over 't ontstaan van deze relatie.  ;) )
hahaha, jaaa, ikke ben een goede Cupido geweest 8), leuk he?! Mysterieuze cabaretvriend, lol, nou, inmiddels toch een stuk minder mysterieus of niet soms?! Zelfs zijn naam is bekendgemaakt :o ;D.

Sjors, heeeeeeeeel veel succes met leren en tentamens maken en beterschap voor je hand!
Han, ook nog heel veel succes met studeren!
LC, veel plezier in de bios!
Oviedje, nu heb ik je verslag goed door kunnen lezen ;): super dat je het zo leuk gehad hebt! Maar ons toch ook wel een btje gemist he? :P

Kga maar eens verder bijlezen of anders ff van de comp af, heb alweer een hele tijd gemsnd en mailtjes geschreven...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10723 Gepost op: 23-06-2003, 18:11:10 »
hallo iedereen !

ik heb gedaan met mijn examens, wiii  ;D vandaag nog chemie en frans gehad en dat ging wel. Frans was eik simpel, ben ik echt doorgevlogen maar chemie was iets anders. Gelukkig heb ik een leerkracht die weet dat ik mijn best doe voor chemie maar dat het me gewoon niet lukt  ::) hij zei zo van: je hebt net de helft niet maar met je dagelijks werk ben je er wel  ;) vond ik echt aardig van hem, hij is niet zo'n boeman die zegt van: ha je hebt de helft niet, dus ik laat je ook niet door ! Vrijdag mag ik om mijn resultaten, dus dan weet ik ook meteen of ik herexamens heb of niet. Hope not ...

Vanmiddag ben ik naar Johnny English gaan kijken in de bioscoop. Af en toe voorspelbaar maar meeste keren lag ik echt in een deuk. Voor de mensen die de film gezien hebben: ik moest lachen toen iedereen ging neerzitten in de kerk (bij de kroning) en je nog zo die grote, lange hoeden van die wachters zo overal zag uitsteken  ;D maar ik was nogal de enige die lachte  ;D der zat maar een mens of 10 maar Hendrik keek toch ff raar naar me zo van: waarom lach je??

en ik stond net bij m'n moeder in de winkel en we waren aan het praten met iemand en opeens zegt die mevrouw (zonder enige aanleiding ertoe) dat ik een goede nederlandse uitspraak heb  :D ik deed er nochtans niet om én ik sprak dialect. En ik maar glunderen (ik wil tenslotte Germaanse doen).

anyway, ik ga eens mijn achterstand ophalen en bijlezen.

:-* A&K

edit: iedereen die nog moet blokken, veeel succes !!

« Laatst bewerkt op: 23-06-2003, 18:12:34 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10724 Gepost op: 23-06-2003, 18:27:56 »
Dank jullie allemaal vriendelijk,

zoals jullie lezen kan ik het toch niet laten even langs te komen. Vandaag ging redelijk en over morgen maak ik me niet al te veel zorgen dus ik vindt dat ik dat wel even mag van mezelf. De stof was niet zo heel moeilijk vandaag alleen ik heb er wel de hele tijd over gedaan omdat ik niet zo snel schreef. Helaas mag ik het tentamen niet op de computer maken van school. Daarom zie ik best wel op tegen morgen omdat het dan casus Recht, Fiscaal Recht en samenvattingen Engels schrijven moeten. Echt keiveel schrijfwerk.

Maar ja, het moet maar zullen we maar zeggen... nog een paar weken en dan zijn we ervan af dus het zal wel los lopen hoop ik...

Gr. Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10725 Gepost op: 23-06-2003, 19:05:08 »
Eej Sjors... was het een beetje leesbaar ;) ??

EDIT: en alweer verveel ik me. En niemand reageert hier op het forum dus kan ik ook niet reageren ;) .

« Laatst bewerkt op: 23-06-2003, 19:19:31 door Annuh »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10726 Gepost op: 23-06-2003, 19:20:51 »
Mooi dat het zo goed gaat met je tentamens Sjors! Zorg je er wel voor dat je tijdschema hebt oid zodat je niet te lang opt forum blijft hangen??

Debbie, jeeeeuj, je bent er eindelijk van af!! Partyyy! Mooi dat je zo'n aardige leraar hebt die je een beetje matst. Ik hoop voor je dat je alles in 1 keer gehaald hebt!
Leuk dat die dame zei dat je een goede uitspraak hebt, maar wel vaag hoor, als er helemaal geen aanleiding toe was :s. Is dat normaal in Belgie ofzo om zulke dingen zomaar te zeggen tegen wildvreemden? :P

Ik ga zo maar eens de andere cabaretvriend bellen en daarna heeejul vroeg naar bed (hm, is toch echt de bedoeling iig he) want morgen sollicitatiegesprek!!! whaah... ow, als ik maar aangenomen word. Maar ja donderdag kan ik natuurlijk sowieso niet werken (diploma-uitreiking) en vrijdag is de diploma-uitreiking voor de paar mensjes die donderdag niet aanwezig konden zijn... En daar is ook een vriend van mij bij, dus die zou het leuk vinden als ons groepje zeg maar ook daarbij is. En dat vind ik zelf natuurlijk ook wel leuk, maar ja dan kan ik dus pas maandag beginnen, naja, eigenlijk verwacht ik ook niet dat het eerder is maja...

• Forumlid
« Reactie #10727 Gepost op: 23-06-2003, 19:25:02 »
Leuk dat die dame zei dat je een goede uitspraak hebt, maar wel vaag hoor, als er helemaal geen aanleiding toe was :s. Is dat normaal in Belgie ofzo om zulke dingen zomaar te zeggen tegen wildvreemden? :P

we kennen haar wel hoor  ;D twas dus geen wildvreemde maar het was echt wel onverwacht dat ze dat zei  :P

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10728 Gepost op: 23-06-2003, 19:41:10 »
HELP!! ik heb een ondertitel!! :o :o ???

• Forumlid
« Reactie #10729 Gepost op: 23-06-2003, 19:43:20 »
de meeste mensen zijn blij, geven een feestje, loven Compuart / Malcolm, beginnen een cultus en jij roept help ? en dat alles om mensen eraan te herinneren dat jij de voordien e was?

• Forumlid
« Reactie #10730 Gepost op: 23-06-2003, 19:46:39 »
ha nee, tis omdat je nickname in Mole Brother e is

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10731 Gepost op: 23-06-2003, 19:54:43 »
de meeste mensen zijn blij, geven een feestje, loven Compuart / Malcolm, beginnen een cultus en jij roept help ?
ja, ik ben uniek he 8) :P

Ben dr inmiddels idd zelf ook achtergekomen waarom het is... maar ik ben het er niet helemaal mee eens, want in het verhaal heet ik toch echt gewoon Annemieke... :-\

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10732 Gepost op: 23-06-2003, 21:07:09 »
Hallo!

Nog even mijn dagje. Eerste werkdag na een week vakantie. Eerst door een abnormaal druk spreekuur moeten worstelen. Mn clienten hebben me blijkbaar erg gemist (ahum, als kiespijn). Toen een stapel post open gemaakt en de rest van de dag bezig geweest met het verwerken van die post. Leuk he. Belooft wat als ik straks in september 3 weken vakantie heb, dan is de ramp echt niet meer te overzien vrees ik. Ben er wel weer helemaal in.

Na ja, morgen is weer een dag.

Verder niets spannends, nou ja ik heb erge rugpijn. Dat heb ik eens in de zo veel tijd. Het straalt nu ook uit naat mn benen en dat is wel irritant, want dan slaap ik altijd zo slecht. En ik heb al zo'n slaapgebrek.

Genoeg gezeurd! De laatste mensjes met tentamens c.q. examens veel succes! Nog even volhouden en dan is het voor jullie ook gedaan.

Fijne avond!
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10733 Gepost op: 23-06-2003, 21:24:32 »
Echt een hele leuk film kan hem zeker aanraden

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10734 Gepost op: 23-06-2003, 21:44:52 »
Hooj!!

Daar ben ik ook weer ff...

Heb niej zoveel gedaan vandaag, ben dus naar pianoles gegaan, leuke stukken opgekregen! :-) En verder nog ff tv gekijkt,,, gecomputerd... Nja, gewoon lui gedaan zoals 't hoort in de vakantie! Morgen moek raport ophalen, ben wel benieuwd wat ik overal nou precies opsta! Verder morgen voor de allerlaatste keer atletiektraining (nja, we beginnen begin augustus weer mja... ;-)

Annemieke,,, je zou online komen!! niet dat je nu online op 't forum bent maar ach...

Debbie: Gelukkig dat je examens enz nu voorbij zijn! Ik hoop voor je dat je geen herexamen(s) hebt!

Ovide: Beterschap met je rug, en ik hoop dat je ook wat beter gaat slapen...!

Ik kom morgen wel weer langs, doeiii

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #10735 Gepost op: 24-06-2003, 11:42:39 »
hallo iedereen !!

prachtig weer hier aan de kust en dat mag wel zo blijven ! Mijn eerste echte vakantiedag, wiiiii, oké, nog niet officieel maar toch  ;) vanmiddag ga ik lekker voetballen en voor de rest zie ik dan wel

:-* A&K

« Laatst bewerkt op: 24-06-2003, 11:43:01 door Alive and Kicking »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10736 Gepost op: 24-06-2003, 12:02:23 »
Goeiemiddagmorgen zozo, wat ben ik vroeg op vandaag :p

Vanochtend heb ik mijn sollicitatiegesprek gehad, maar ze willen me niet hebben, omdat ik nog op vakantie ga. :( Ik vind het dan wel erg stom dat het uitzendbureau, dat wist dat ik op vakantie ging en dat dat bedrijf alleen vakantiekrachten wilde die niet weggingen, mij toch daarheen heeft gestuurd...! Ga ze zo ff opbellen... en ook meteen een ander uitzendbureau dat ik idd beschikbaar ben voor een ander baantje, dat ze hadden gevonden maar waar ze me pas voor wilden voorstellen als ze zeker wisten dat ik kon (ook wel logisch natuurlijk).
Maar goed, ik ben dus nu aan het balen van die vakantie, want ik loop nu behalve het bezoeken van Fienekes hondje ook dit baantje mis daardoor :(. Naja ik zal vast wel iets anders vinden maar toch. Mss niet meer voordat ik wegga...

Annemieke,,, je zou online komen!! niet dat je nu online op 't forum bent maar ach...
Ik wás ook online, maar ik moest al de trein hebben van 9 voor 9 dus ik ben wel om kwart over 9 of zo naar bed gegaan, khad ook btje hoofdpijn gister, naja, en ik zat al de hele dag achter de computer... dus jij was gewoon te laat ;).

Ach, nu klopt mijn aanhef alsnog niet, tis toch middag, naja boeiend, ik was dus wél erg vroeg op vanochtend... kmoest zelfs een kaartje kopen voor de trein, want mijn abonnement is pas na 9 uur geldig... Mn broer zei dat ze toch nooit controleerden zo vroeg, maar ja ik vond dat ik toch echt een kaartje moest hebben en zo ver wast ook weer niet. Maar het kostte me in totaal natuurlijk toch een hoop tijd, want op de terugweg moest ik ook nog ns een half uur wachten. Naja dit wordt steeds minder boeiend maar kben gewoon btje aan het balen dus.

Ovide, beterschap voor je rugpijn en succes met de drukte op je werk!
Deb, veel plezier met voetballen!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10737 Gepost op: 24-06-2003, 13:10:32 »
Ik wás ook online, maar ik moest al de trein hebben van 9 voor 9 dus ik ben wel om kwart over 9 of zo naar bed gegaan, khad ook btje hoofdpijn gister, naja, en ik zat al de hele dag achter de computer... dus jij was gewoon te laat ;).
Ow jah... hoe kun je zo vroeg naar bed gaan. Pfff ;-)

Ik heb net mn raport opgehaald en naar twee toespraken mogen luisteren die natuurlijk heel erg boeiend waren... Mijn raport was wel goed verder, zoals ik 't ongeveer verwacht had. Op mn derde raport heb ik gemiddeld een 7,1... Niet echt super goed ofsjo, twee 5,9'ns dus dat haalt het gemiddeld weer wat naar beneden. Verder heb ik op mijn eindraport,, één zes, acht zevens, negen achten en tot slot drie negens. :) Tis jammer van die zes, maarja, je doet dr niks aan... ;) Verder was 't niet super leuk want we kregen te horen dat er 5 (!) mensen niet meer bij ons in 3vwo+ komen. :( Er blijven 3 mensen zitten, en 1tje gaat naar 3vwo en de ander naar 3havo. Vooral van 2 mensen had ik het echt niet verwacht, en hun zelf ook niet geloof ik dus dat was best sneu... En nu zijn we volgend jaar nog maar met z'n 19en... :o En maar 5 jongensz :o vooral dat laatste is wel heel erg natuurlijk ;-)

Dus nja, morgen nog boeken ophalen en dat wassut dan... Ik ga dat haast erg vinden... hehe, nu even dan verder heb ik natuurlijk erg veel zin in vrijdag ensjo!! Maar ben niet in een superblije bui.

Debbie: Geniet van je bijna officiele vakantie en veel plezier met 't voetballen!

Annemieke: Wat jammer dat je niet aangenomen bent! Ik hoop dat je gauw een ander bedrijf vind waar je kan werken...!

Iedereen een fijne dag verder en tot straks denk ik! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10738 Gepost op: 24-06-2003, 14:08:50 »
goedemiddag iedereen!

ovide, sterkte met je rugpijn!

annemieke, wat irri zeg dat je niet bent aangenomen om die reden :S ik kan me voorstellen dat je daar behoorlijk van baalt.

@miesh, n goed rapport hoor! wat heb jij trouwens n hoop vakken  :o

ik ben al n tijdje niet meer hier geweest omdat ik het echt onwijs druk heb gehad dit weekend. ik ben haast niet thuis geweest, heb eigelijk het hele weekend aan een stuk door lopen feesten :D t was echt heel erg gezellig maar ik heb nu wel n groot slaapgebrek opgelopen. ik heb in de bar alleen maar de laatste posts doorgelezen dus sorry als ik mensen vergeten ben succes/sterkte te wensen of te feliciteren... vandaag heb ik mn cijfers terug gekregen en ik was erg tevreden. een groot deel waren examencijfers dus ik ben wel blij dat ik die terug heb want dan weet ik tenminste hoe ik ervoor sta :) ik ga nu ff de rest van t forum lezen. iedereen nog n fijne middag!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10739 Gepost op: 24-06-2003, 14:32:54 »
Haihai,

Leuk toch Doris, zoveel feesten! Ik heb dat deze tijd natuurlijk ook, allemaal klasgenoten houden de een na de ander hun examenfeestje :D.

Oja ik heb trouwens ook nog iets anders heel leuks dat ik daarnet ff vergeten was te vertellen: ws krijg ik voor mijn examen een nieuwe mobiel van mijn ouders!! :D Zou echt super zijn natuurlijk, want ja ik mis de oude echt wel... :'( ;) Maar goed nu ben ik ammaal reclamekrantjes aant doorspitten op zoek naar een geschikt exemplaar... Ik denk dat ik deze keer maar een (goedkoop) abonnementje neem, omdat ik straks ook op kamers zit en zo natuurlijk, dus dan zal ik wel wat meer bellen en dan is dat natuurlijk voordeliger dan prepaid... Alleen moet je bij de telefoons in die krantjes bijna altijd een abonnement van 2 jaar nemen, en dat is toch wel een beetje veel. Nou ja ik kom er wel uit.

Anne-Marie, gefeli met je goeie cijfers! :-* Hoe doe je dat nou, terwijl je toch telkens ook 1-komma-nog-wat's haalt enzo! ??? ;)

Over gemiddelde gesproken, laat ik eens mijn gemiddelde uitrekenen, want daar vragen wel eens mensen naar...  aha, een 8,6 als ik de cijfers met 1 cijfer achter de komma gebruik, en als ik de afgeronde cijfers gebruik wordt het een... haha, ook een 8,6. Nouuu, das toch wel ff een mooi gemiddelde he? 8) niet dat jullie dat nog niet wisten... ik blijf maar opscheppen zeg, pff...:-X

Jammer dat er 5 mensen niet met jou overgaan A-M, zijn het ook mensen met wie jij best veel omgaat of nie?
En nu zijn we volgend jaar nog maar met z'n 19en... :o En maar 5 jongensz :o
dit bewijst dat meisjes gewoon slimmer zijn 8)

Nog even verder bijlezen (ik heb bijna... jawel... de hele eerste blz van de hk gelezen! :P nounou wat een prestatie he...) en reclamefoldertjes doorspitten...