Haihai,
Leuk toch Doris, zoveel feesten! Ik heb dat deze tijd natuurlijk ook, allemaal klasgenoten houden de een na de ander hun examenfeestje
.
Oja ik heb trouwens ook nog iets anders heel leuks dat ik daarnet ff vergeten was te vertellen: ws krijg ik voor mijn examen een nieuwe mobiel van mijn ouders!!
Zou echt super zijn natuurlijk, want ja ik mis de oude echt wel... :'(
Maar goed nu ben ik ammaal reclamekrantjes aant doorspitten op zoek naar een geschikt exemplaar... Ik denk dat ik deze keer maar een (goedkoop) abonnementje neem, omdat ik straks ook op kamers zit en zo natuurlijk, dus dan zal ik wel wat meer bellen en dan is dat natuurlijk voordeliger dan prepaid... Alleen moet je bij de telefoons in die krantjes bijna altijd een abonnement van 2 jaar nemen, en dat is toch wel een beetje veel. Nou ja ik kom er wel uit.
Anne-Marie, gefeli met je goeie cijfers!
Hoe doe je dat nou, terwijl je toch telkens ook 1-komma-nog-wat's haalt enzo!
Over gemiddelde gesproken, laat ik eens mijn gemiddelde uitrekenen, want daar vragen wel eens mensen naar... aha, een 8,6 als ik de cijfers met 1 cijfer achter de komma gebruik, en als ik de afgeronde cijfers gebruik wordt het een... haha, ook een 8,6. Nouuu, das toch wel ff een mooi gemiddelde he?
niet dat jullie dat nog niet wisten... ik blijf maar opscheppen zeg, pff...Jammer dat er 5 mensen niet met jou overgaan A-M, zijn het ook mensen met wie jij best veel omgaat of nie?
En nu zijn we volgend jaar nog maar met z'n 19en... En maar 5 jongensz
dit bewijst dat meisjes gewoon slimmer zijn
Nog even verder bijlezen (ik heb bijna... jawel... de hele eerste blz van de hk gelezen!
nounou wat een prestatie he...) en reclamefoldertjes doorspitten...