Daisy, gefeliciteerd!!Echt goed van je dat je met je her toch nog geslaagd bent!
En nog met zo'n goed cijfer ook...!
Anne-Marie, gefeli met je goeie cijfers! Hoe doe je dat nou, terwijl je toch telkens ook 1-komma-nog-wat's haalt enzo!
Jammer dat er 5 mensen niet met jou overgaan A-M, zijn het ook mensen met wie jij best veel omgaat of nie? dit bewijst dat meisjes gewoon slimmer zijn
hehe, dankje, en hoe ik dat doe? Hehe, gewoon 't eerste rapport heel goed maken en veel uitrekenen
hoe laag je mag halen om toch nog een zeven oid op je eindrapport te staan...
En idd erg jammer dat ze niej overgaan, en ik ga er niet superveel mee om ofsjo, maar wel een beetje. Dus 't blijft shit... En idd, meisjusz zijn gewoon veel slimmer!!
Verder heb ik net geatletiekt, wel gezelli ensjo! WE moesten zoveel mogelijk punten halen met wat irritante conditiedingen en ik was laatste!! *jeujj*
Pff, tis beetje druk op msn, dus ben al lang met dit verhaal bezig, maar 't wil nog niej echt lukken...
Annuh: Veel sterkte morgen met je operatie! Ik hoop dat alles goed gaat!
Annemieke: Fijn dat je ws een mobiel van je ouders krijgt! Anders wordt 't helemaal zo afzien he, zonder mobiel... straks al anderhalve week oid zonder forum.
Ovide: Mooj dat 't alweer wat beter gaat!
Tot morgen allemaal!