Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107177 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10740 Gepost op: 24-06-2003, 15:31:02 »
Sorry dat ik ff stoor maar...

Ik ben geslaagd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 7.3 voor m'n her Wiskunde!!!!!  :D[/size]

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #10741 Gepost op: 24-06-2003, 15:35:50 »
GEFELICITEERD!!!!!
we're back :(

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10742 Gepost op: 24-06-2003, 16:05:45 »
gefeliciteerd daisy! je hebt t verdient!  :-* :-* :-*

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10743 Gepost op: 24-06-2003, 16:16:29 »
Daisy, echt goed!!! Heeft dat kamp in Leiden toch geholpen ;D . Ben echt blij voor je ;D .

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10744 Gepost op: 24-06-2003, 16:27:51 »
Duim voor me!

Morgenochtend om 9 uur word ik geopereerd aan m'n pols. En natuurlijk zegt de dokter wel dat er bijna (!) niets mis kan gaan, maar toch kan ik wel wat geduim gebruiken :D .

Groetjes, Anne

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10745 Gepost op: 24-06-2003, 17:02:19 »
[size=8]Daisy gefeliciteerd!!!! :D[/size]

Goed gedaan!!

Anne, sterkte met je operatie!

Poehpoeh, het is me gelukt heel veel bij te lezen (ook CMC enzo) :D [color=fffff1]maar nu begint mn broer natuurlijk te zeuren dat ik al veel te lang achter de comp zit...::)[/color]

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #10746 Gepost op: 24-06-2003, 17:56:17 »
Poehpoeh, het is me gelukt heel veel bij te lezen (ook CMC enzo) :D

Kijk daar zijn we blij om ;D

Daisy Gefeliciteerd nu kan je helemaal richten op de CMC :P

En Annuh Veel Sterkte je kan nog wel typen he want anders gaan we je leuke topics missen

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10747 Gepost op: 24-06-2003, 20:25:09 »
Daisy: Gefeliciteerd !!

Annuh : veel succes met je operatie !

Ik heb lekker gevoetbald vanmiddag en gewonnen (tzal wel nie aan mij gelegen hebben maar kom  ::)) en mijn schouders zijn er gewoon zelfs van gebruind/klein beetje verbrand  :)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10748 Gepost op: 24-06-2003, 20:32:03 »
Wow! Niet zo heel veel gepost hier, maar toch wel veel gebeurd.
Allereerst: Daisy van harte gefeliciteerd. Supergoed meid! Je moet nu toch wel opgelucht zijn... :-*

Anne: veel sterkte morgen. Natuurlijk gat er niets mis, maar ik kan me wel voorstellen dat je (een beetje) zenuwachtig bent. Probeer maar goed te slapen vannacht en dan is het morgen zo voorbij.

Verder allemaal bedankt voor jullie medeleven met mn rug. Het gaat nu wel weer. Het sluimert nog een beetje. Ik hoop dat morgen alles weer weg is.

Verder best veel gedaan vandaag op mn werk. Vooral wat orde geschapen in de chaos die na mn weekje vrij was ontstaan. Nu heb ik weer wat overzicht. Er liggen helaas wel nog wat vervelende klussen die dringend geklaard moeten worden en ik heb me maar vorgenomen om er elke dag wat aan te doen. Ik hoop dat dat lukt, want ikheb morgen meteen weer twee afspraken en dan zal het wel weer 12.30 uur zijn voordat ik daarmee klaar ben. Halve dag weer om. Anyway, ik zal jullie niet langer vervelen met mijn saaie werkverhalen...

Ik ga nog even wat bijlezen en dan naar Bronski en Bernstein kijken op Ned2. Leuke serie. O, trouwens, ik hoorde vandaag op de radio dat vanaf morgen Dunya en Desi weer komt, nieuwe afleveringen dan. Vind ik altijd zo'n leuke serie. Ben wel niet echt de doelgroep volgens mij, maar ach, wat maakt het uit.

Fijne avond,
groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #10749 Gepost op: 24-06-2003, 20:34:29 »
blij te horen dat het al wat beter gaat, Ovide !!

zeg Annemieke, weet je soms wanneer Daan en Elmar weer wat vaker langskomen??

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10750 Gepost op: 24-06-2003, 20:41:48 »
Daisy, gefeliciteerd!!
Echt goed van je dat je met je her toch nog geslaagd bent! :D En nog met zo'n goed cijfer ook...!

Anne-Marie, gefeli met je goeie cijfers! :-* Hoe doe je dat nou, terwijl je toch telkens ook 1-komma-nog-wat's haalt enzo! ??? ;)

Jammer dat er 5 mensen niet met jou overgaan A-M, zijn het ook mensen met wie jij best veel omgaat of nie? dit bewijst dat meisjes gewoon slimmer zijn 8)
hehe, dankje, en hoe ik dat doe? Hehe, gewoon 't eerste rapport heel goed maken en veel uitrekenen hoe laag je mag halen om toch nog een zeven oid op je eindrapport te staan... ;) En idd erg jammer dat ze niej overgaan, en ik ga er niet superveel mee om ofsjo, maar wel een beetje. Dus 't blijft shit... En idd, meisjusz zijn gewoon veel slimmer!!

Verder heb ik net geatletiekt, wel gezelli ensjo! WE moesten zoveel mogelijk punten halen met wat irritante conditiedingen en ik was laatste!! *jeujj*

Pff, tis beetje druk op msn, dus ben al lang met dit verhaal bezig, maar 't wil nog niej echt lukken...

Annuh: Veel sterkte morgen met je operatie! Ik hoop dat alles goed gaat!

Annemieke: Fijn dat je ws een mobiel van je ouders krijgt! Anders wordt 't helemaal zo afzien he, zonder mobiel... straks al anderhalve week oid zonder forum. ;)

Ovide: Mooj dat 't alweer wat beter gaat!

Tot morgen allemaal! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10751 Gepost op: 24-06-2003, 22:27:37 »
Ik heb vandaag heel actief nog een keertje gewerkt als kaasmeisje. Heb veel gelachen met klanten, kreeg ook een aantal keer te horen: jij bent wel een vrolijke meid! En dan lachen ze mee en dan lach ik weer (waarschijnlijk had je erbij moeten zijn ;) ).
Heb veel schoongemaakt, je kon weer de oven inkijken ;D . En alle schimmel in de keukenkastjes is weg. Ben ik wel zwaar trots op.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10752 Gepost op: 24-06-2003, 22:46:57 »
Daisy gefeliciteerd!!!  :-*

Anne: veel sterkte morgen!

Ovide: wat fijn dat 't weer wat beter met je rug gaat. Ik weet van 'n vriendin (die ook vaak last heeft van haar rug) dat 't echt heel vervelend is als je steeds pijn hebt. Ik hoop dan ook dat 't morgen weer helemaal weggetrokken is bij je.

Ik ben al 'n tijdje niet meer langs geweest in de bar, dus ik kan helaas niet op iedereen reageren. Ik hoop dat jullie mij dit niet kwalijk nemen.

Ik ben nog steeds druk aan 't leren voor m'n tentamens. Ik heb al heel veel geleerd, maar heb nog lang niet 't idee dat ik 't allemaal ken. Ik zal dus nog hard m'n best moeten doen de komende dagen.  :-\

Verder heb ik vanavond en gisterenavond hard getraind. 't schiet al aardig op met de voorbereiding voor ons optreden in de discotheek. Verder heeft onze Limburgse kampioenstitel nu ook eindelijk de rest van de omgeving bereikt en hebben we al in 't regionaal dagblad gestaan en stonden we met foto en al in 4 andere regionale krantjes. Bovendien is er op de stadsradio-omroep ook effe aandacht aan besteed. (helaas waren wij zelf niet op de hoogte en heeft iedereen 't gemist!) We krijgen nu ook steeds meer aanbiedingen voor optredens. Eindelijk begint hier de omgeving dus ook te ontdekken hoe goed we eigenlijk zijn.  ;)

Maar goed. Verder heb ik niet veel nieuws te vertellen. Ik ga effe verder bijlezen, voordat ik m'n bed weer induik. (morgen weer vroeg op om te leren)

Iedereen die nog moet leren/studeren: veel succes!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10753 Gepost op: 25-06-2003, 09:33:16 »
Daisy heel veel gefeli, ik heb mijn her ook gehaald, kben dus ook geslaagd. Dat betekent dat er vandaag geen MoleBrother komt, maar morgen of overmorgen 2 afleveringen, kee?

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10754 Gepost op: 25-06-2003, 09:37:35 »
YES HET IS VAKANTIE

sorry dat ik ff stoorde maar het is eindelijk vakantie Gister hartstikke leuk slotfeest gehad dus mijn schooljaar is goed afgesloten ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10755 Gepost op: 25-06-2003, 09:39:27 »
Proficiat Chriz!!!  :-*

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #10756 Gepost op: 25-06-2003, 10:24:57 »
gefeliciteeeerd chriz
en daisy ook  ;D
en alle anderen die ik nog vergeten ben:

GEFELICIFLAPSTAART!

anne: je hebt je operatie er waarschijnlijk nu zon beetje opzitten toch? ik hoop dat het meeviel, maar jij lijkt me best een flinke meid  :P dus het komt wel goed he?

ik heb niks bijzonders gedaan de laatste dagen
een bril uitgezocht
vanaf volgende week is het Floortje Reloaded ----> mét bril!
erg he  :-[

« Laatst bewerkt op: 25-06-2003, 10:26:07 door Floortje »

• Forumlid
« Reactie #10757 Gepost op: 25-06-2003, 10:28:15 »
Proficiat Chriz  :-*

en het weer blijft mooi  ;D kzit nog in pyama maar straks ga ik me omkleden (kben alleen thuis  ;D) en dan kies ik zelf wat ik eet  ;) :) en dan heb ik afgesproken om vanmiddag met Hendrik naar het strand te gaan. Een kleurtje mag er altijd bij  ;)

:-* A&K

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10758 Gepost op: 25-06-2003, 10:32:38 »
[reclame]Kom morgen allemaal naar de molonline chat voor de spannende finale van De quiz, 8 uur in de Molonline chat de spannende finale tussen intikker(die met geluk in de finale kwam), Maapie(diegene die wordt getipt als winnaar) en Orientalred(de Underdog) Je kan in het topic Quiz:het echte spel gokken op wie de winnaar word na de quiz wordt de winnaar bekend gemaakt doe het snel wat snelheid telt ook mee[/reclame]

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #10759 Gepost op: 25-06-2003, 10:32:52 »
Ik heb vandaag heel actief nog een keertje gewerkt als kaasmeisje. Heb veel gelachen met klanten, kreeg ook een aantal keer te horen: jij bent wel een vrolijke meid! En dan lachen ze mee en dan lach ik weer (waarschijnlijk had je erbij moeten zijn ;) ).
Heb veel schoongemaakt, je kon weer de oven inkijken ;D . En alle schimmel in de keukenkastjes is weg. Ben ik wel zwaar trots op.

hahahahaa  ;D
goo annuh
gooo annuh
gooooooooooooooooooooooooooo annuh

ik heb dat soort dingen ook altijd
had laatst een heel lang gesprek met een klant over tuinbonen  :-\  ;D
en een keer liet een vrouw een slagroomtaart op de grond vallen in de AH
en t zag er zo klunzig uit dat die vrouw en ik een kwartier lang de slappe lach hadden
en er was ook een keer een vent (met een jurk) die naar Miranda en mij toekwam en met een raar accent zei: Ik ben 28 en ik zoek een mooie vrouw om mee te trouwen. En dat dan 3 keer  ;D En toen liep hij weg en kwam hij daarna weer terug en begon in zn eigen taal te praten:  heuewnk jhgerif weiwecf wuieiowsneu sjabdscasao dhf oeihef   enz....  ;D     en daarna begon hij weer nederlands te praten en vroeg ons allebei ten huwelijk   8)