Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107156 keer)

Offline idefix

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10760 Gepost op: 25-06-2003, 12:01:24 »
tja er zitten portretten tussen, bij onze arabische vrienden.

Kennissen van ons waren op vakantie in Turkije en zij hebben een dochtertje van 6 met spierwit haar, maar ze wordt wel mooi bruin. Best apart dus, vooral daar.
Komt er zo'n turkse meneer en die drentelt maar zo'n beetje heen en weer, maar toen kwam het hoge woord eruit, hij wilde het dochtertje kopen voor 2 kamelen!!! ;D
Toen de ouders vriendelijk bedankten voor het aanbod bood hij nog het duurste merk auto...

Je vraagt je toch af wat zo'n meneer dan met zo'n meisje van plan is.. ???

Chriz gefeliciteerd!

we're back :(

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10761 Gepost op: 25-06-2003, 12:26:40 »
chriz, ook heel erg gefeliciteerd!  :-* :-* :-*

annuh, hoe ging je operatie?

die arabieren zijn idd heel erg vaag... een meisje dat ik ken was met dr ouders op vakantie in marokko, toen werden er 32 kamelen voor dr geboden om met dr te trouwen ::) ligt het gewoon aan ons westerlingen dat dat vaag is of hoort dat zo daarzo?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10762 Gepost op: 25-06-2003, 12:57:45 »
Chriz: super van harte ontzettend megagefeliciteeeeeerd!!!! :D :D
Zo goed van je!! Toch gehaald, jaja, we zeiden toch dat je het kon!! Geniet van je ongetwijfeld grote party!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10763 Gepost op: 25-06-2003, 12:58:07 »
Chriz, gefeliciteerd!! :-*
Echt mooj dat je toch nog geslaagd bent, terwijl je 't zelf eerst niet verwacht had!  :D

Ik ben al poosje terug van boeken ophalen, pfff, vet zware tas mee naar huis sjouwen... Nja, ik heb nu echt officeel vakantie!! Yeeh! Verder ga ik straks nog ff werken voor mn moeder ofsjo, ik moet toch wat geld verdienen... ::) Ben beetje moe want ik ging gister zow beetje lang op de computeren zitten en toen kwam ik er om 12 uur achter dat ik om half 10 al op school moest zijn! :o hehe, niet zolang geslapen dus,,, eerst ook nog verslapen maar was wel b-tje op tijd uiteindelijk...

Annuh: Ik hoop dat je operatie goed is gegaan!

Nog een fijne dag iedereen! :-*

« Laatst bewerkt op: 25-06-2003, 12:58:25 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10764 Gepost op: 25-06-2003, 13:17:07 »
Tss Anne-Marie, altijd maar weer te laat he? ;) Wat heb je je boeken trouwens al vroeg joh, wij moesten die altijd pas aan het eind vd vakantie halen.

Ik ben vandaag ook maar weer eens fijn om ong half twaalf opgestaan :) en heb weer een lekker lui dagje denk ik... Daarnet liepen er een stuk of vier muisjes over de patio! :D Echt zoooo schattig! En ze bleken helemaal niet bang, je kon er onwijs dichtbij komen, en als ze gewoon in de plantenbakken zaten te eten kon je ze zelfs aaien!! :D Echt zoooo schattig. Maar mijn broer vond ze minder schattig dus wilde van ze af (ik dus meteen: tsja, zullen we een kat moeten nemen! ;)) maar goed we hebben dus geprobeerd en een paar te vangen met ons schepnetje waar we altijd kikkers en padden mee vangen om ze vervolgens in de sloot te gooien... we hebben 1 muisje weten te vangen, de rest was toch echt te snel en/of te veel verstopt tussen de planten. Nou ja die heb ik dus maar weggebracht naar een grasveldje hier in de buurt maar ja dat zal echt veel helpen natuurlijk ::). Ach, ik vind het toch helemaal niet erg, we hebben toch geen last van ze, en ze zijn superschattig!! ;D

Verder ben ik daarnet gebeld door een kennis die ook zijn her gehaald had (net aan, hij had geen tiende lager mogen halen...) dus das ook wel erg leuk.

Waaaah ik bedenk me nu opeens dat morgen al de diploma-uitreiking is en dat ik nog steeds niets heb om op te trekken...! :o :-\ Owww...

Net mn vader aan de foon gehad, die wil de muisjes eik ook weg hebben :(. Hmm tsja op zich ist wel waar natuurlijk dat ze aan de planten knagen enzo... maarja... ze zijn zo schattig ::)...

Owjah Debbie... :P
kzit nog in pyama
en dat wil 'Germaanse' gaan doen he :P

Hey Floor, zo erg ist toch niet om een bril te hebben?? ::)

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10765 Gepost op: 25-06-2003, 13:32:11 »
Ten eerste.. Chriz en Daisy: Gefeliciteerd...

Ik ben te laat voor Annuh dus dan maar zo: Is het goed gegaan??

Ik schaam me echt hartstikke, ik ben net een uurtje wakker en dat terwijl ik gister en maandag nog tentamens heb gemaakt. Maar ja, het is bijna vakantie dus dan mag dat denk ik dan maar. Echt, vanaf donderdag heb ik er niet eerder ingelegen dan 3 uur...  :-[. Donderdag examenfeest, vrijdag naar de stad geweest, zaterdag verjaardag + naar de stad, zondag examenfeest en maandag en gister naar de Kermis in Berkel-Enschot geweest. Vandaar dus dat ik vandaag maar een keer uitgeslapen heb.

Maandag pas weer  een tentamen dus één dagje niks doen mag dan toch wel??  ::).

Vanavond nog werken en binnenkort nog een keer voetballen. Eigenlijk baal ik er wel van dat ik  weer een examenfeest heb. Heb eigenlijk wel een beetje behoefte aan rust...

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10766 Gepost op: 25-06-2003, 13:35:36 »
Maar we zijn blij dat je er weer bent intikker

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10767 Gepost op: 25-06-2003, 14:08:38 »
Tuurlijk mag je nu wel een keertje uitslapen Sjors, na al die vermoeiende dagen! En och al die feestjes das toch juist hartstikke leuk?!

Idd Annuh, laat zo ff horen hoe je operatie is verlopen he... of kun je nu niet meer typen?! :-\ Nou ja, dan dicteer je het maar ff aan een familielid of zo :P.

Deze was ik nog vergeten voor Sjors en Han:

Btw Debbie, hoe wast op het strand? Idd nog een btje bruin geworden of jammerlijk verbrand? ::)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10768 Gepost op: 25-06-2003, 15:53:07 »
hahahahaha die chiz, toch nog geslaagd...

GEWELDIG!!!!!!

« Laatst bewerkt op: 25-06-2003, 15:54:11 door Cora Bora »

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #10769 Gepost op: 25-06-2003, 16:23:59 »
Yeah, Chriz ook geslaagd, gefeliciteerd  :-*

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10770 Gepost op: 25-06-2003, 16:59:53 »
beetje moe want ik ging gister zow beetje lang op de computeren zitten en toen kwam ik er om 12 uur achter dat ik om half 10 al op school moest zijn! :o hehe, niet zolang geslapen dus

stel dat je er een halfuur over dat om je klaar te maken en een halfuur om naar school te gaan, dan kon je slapen van 12 tot 8:30 dus das toch lang ?? of ligt je school verder?

en dat wil 'Germaanse' gaan doen he :P

hihi, enkele maanden terug waren Knudde en ik mijn zus ervan aan het overtuigen dat het pyama is en zij hield vol dat het pyjama is. En wij maar zeggen dat dat nie kan, dat die spelling er al te idioot uitziet, tot we het opzochten  ::) en zelfs in het engels is het niet zo gespeld. Ik heb mezelf getroost met één gedachte: als je het op Google opzoekt, dan krijg je een hele hoop sites die het ook zo spellen  ;D we're not alone in this world  ;D

Btw Debbie, hoe wast op het strand? Idd nog een btje bruin geworden of jammerlijk verbrand? ::)

bruiiiin ! niet overdreven, maar toch wel weer een beetje bruin bij  ;) en kheb me reuzegeamuseerd !

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10771 Gepost op: 25-06-2003, 17:17:27 »
Chriz en Daisy, ook gefeliciteerd namens Daan!!

En ik moest nog iemand feliciteren met iets maar dat ben ik weer ff vergeten... :-[ ::) Debbie met het einde van haar examens ofzow... of was het Anne-Marie met... uhm... ??? :-[

Het ziet er trouwens niet naar uit dat hij erg binnenkort weer op het forum te vinden zal zijn. Gisteren kreeg hij van de helpdesk te horen dat het aan een programmaatje op zijn comp ligt dat internet niet werkt, en niet aan de kabel... Maar alle hulpinstanties spreken elkaar natuurlijk weer tegen enzo en onderhand heeft hij al een maand of drie geen internet. Inmiddels is ie zowaar afgekickt van t forum zei ie... :'( En hij vond het natuurlijk maar niets dat ie VIP was geworden ::).

Oja ong 18 juli gaat Daan op vakantie tot 9 aug, dus als ie voor die tijd geen internet heeft zien we hem iig tot daarna niet terug... Nou ja mss dat ie daarvoor nog eens hier komt of zo, dan wel natuurlijk...

Goed, dat was dan weer even een ultrakorte samenvatting van een telefoongesprekje... ondertussen zijn de muisjes in onze tuin nog steeds volop te zien, in al hun schattigheid :D. Daarnet viel er eentje van een tak naar beneden van ca. 2 m hoogte! Vonk wel zielig voor dat minuscule muisje, maar hij rende wel meteen weer verder dus veel last zal ie er mss niet van gehad hebben...

Mooi dat het zo leuk was op het strand Deb. Khad ook niet anders verwacht ;).

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10772 Gepost op: 25-06-2003, 17:37:47 »
wiiiiiiiiioeh!!
ik ben over!!!!!!
nja ik ben dus super mega blij omdat k zelf d8 dat k ging blijven zitten.... ;D ;D ;D ;D
ennnnn nu geef ik fanaaf een feestje in de bar!!!
jullie mogen allemaal komen en ik tracteer!!!!

xoxox charlotte

ps. en nu ga k de bar ff bijlezen  ::)

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10773 Gepost op: 25-06-2003, 17:40:58 »
Gefeli Charlotte!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10774 Gepost op: 25-06-2003, 17:45:46 »
Voor mij was het geen verrasing ik ben ook over nu Gymnasium doen

maapie

• Gast
« Reactie #10775 Gepost op: 25-06-2003, 17:47:04 »
Voor mij was het geen verrasing ik ben ook over nu Gymnasium doen

als je op gymnasium zit, dan heb je toch ooit wel eens een keertje van leestekens gehoord????

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10776 Gepost op: 25-06-2003, 17:54:53 »
je bent de tweede die dat opmerkt maar Leestekens zeg je? nee, eigenlijk nooit van gehoord. Of zijn dat die leuk puntjes die jullie altijd aan het einde van een post zetten?

maapie

• Gast
« Reactie #10777 Gepost op: 25-06-2003, 18:00:47 »
Of zijn dat die leuk puntjes die jullie altijd aan het einde van een post zetten?
jaaaaaa goedzo :(

[size=0]gebruik ze eens in een post? alstjeblieeeeeeeeeft  :-*[/size]

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10778 Gepost op: 25-06-2003, 18:02:17 »
Ik zal kijken of ik ze kan vinden. :P

edit: interpunctie vergeten

« Laatst bewerkt op: 25-06-2003, 18:02:54 door Little_creep »

maapie