Tss Anne-Marie, altijd maar weer te laat he?
Wat heb je je boeken trouwens al vroeg joh, wij moesten die altijd pas aan het eind vd vakantie halen.
Ik ben vandaag ook maar weer eens fijn om ong half twaalf opgestaan
en heb weer een lekker lui dagje denk ik... Daarnet liepen er een stuk of vier muisjes over de patio!
Echt zoooo schattig! En ze bleken helemaal niet bang, je kon er onwijs dichtbij komen, en als ze gewoon in de plantenbakken zaten te eten kon je ze zelfs aaien!!
Echt zoooo schattig. Maar mijn broer vond ze minder schattig dus wilde van ze af (ik dus meteen: tsja, zullen we een kat moeten nemen!
) maar goed we hebben dus geprobeerd en een paar te vangen met ons schepnetje waar we altijd kikkers en padden mee vangen om ze vervolgens in de sloot te gooien... we hebben 1 muisje weten te vangen, de rest was toch echt te snel en/of te veel verstopt tussen de planten. Nou ja die heb ik dus maar weggebracht naar een grasveldje hier in de buurt maar ja dat zal echt veel helpen natuurlijk
. Ach, ik vind het toch helemaal niet erg, we hebben toch geen last van ze, en ze zijn superschattig!!
Verder ben ik daarnet gebeld door een kennis die ook zijn her gehaald had (net aan, hij had geen tiende lager mogen halen...) dus das ook wel erg leuk.
Waaaah ik bedenk me nu opeens dat morgen al de diploma-uitreiking is en dat ik nog steeds niets heb om op te trekken...!
:-\ Owww...
Net mn vader aan de foon gehad, die wil de muisjes eik ook weg hebben
. Hmm tsja op zich ist wel waar natuurlijk dat ze aan de planten knagen enzo... maarja... ze zijn zo schattig
...
Owjah Debbie...
kzit nog in pyama
en dat wil 'Germaanse' gaan doen he
Hey Floor, zo erg ist toch niet om een bril te hebben??