HEEEEEEEEEEEE mensen, ik ben er ook weer eens
Had de laatste dagen niet zoveel tijd om te posten, dus nu kom ik het goed maken... Waar zal ik beginnen?
Zaterdag: had ik een uitvoering met mn orkest, was errug gezzelig, en het ging nog wel goed ook! verder hadden we daarna nageborreld, maar dat is allemaal niet zo interessant.
Zondag: had ik eerst een uitvoering met het tang-ensamble waar ik in zit een uitvoering bij een concours van de muziekschool Amsterdam. In Amsterdam heb je 4 muziekscholen: oost west zuid noord. De voorrondes per muziekschool waren al geweest, en wij waren door naar de finale, in Noord. Wij zaten in de oudste groep van mesnen die mochten spelen. Er waren een aantal soorten prijzen: die per groep (dan was je de beste van jouw leeftijdcategorie) en ook nog een soort overal-prijs. Die prijs had je voor volksmuziek-en-licht-muziek en voor klassieke-muziek. We hadden de hele dag geoefend, en de uitvoering ging goed. Ik moest wel snel weg naar een voorspeel bij mn leraar. Dus concours: to be continued (je kan ook scrollen
)
De uitvoering bij mn leraar ging ook best goed, maar niet zo goed als ik had gehoopd. :-\Maar ja...
Toen ik 's avonds thuis kwam dacht ik, ach nog even bellen hoe het met het concours afgelopen is... Ik bellen, bleken we de overal-prijs-voor-de-volksmuziek-en-licht-muziek gewonnen te hebben!!!!
Wij blij!! een heeele grote beker (groter dan die van de forum-awards
), en in het najaar een uitvoering in Paradiso
jullie zijn allemaal uitgenodigd, maar de datum is nog niet bekend...
maandag: uitvoering met trio was leuk en ging goed...
Dinsdag: schoolfeest suckte (hoe schrijf je dat?)
En verder veel uitgeslapen... Heel veel uitgeslapen... En ik ga zaterdag al op vakantie! Woohoo! Maar ik kom nog wel even buurten.
Oh ja: voor de mensen die het nog niet wisten, en die niks van het bovenstaande begrepen: ik speel cello
Verder heb ik eigenlijks niets te melden: oh ja: morgen diploma-uitrijken, net als Annemieke, zal wel leuk worden, kijk er wel naar uit. En daarna een borrel (jaja, klinkt sjiek) met mensen uit mn klas, en nog een feestje met mensen uit mn klas. Full report volgt nog
Hartelijke groeten,
Abeltje