Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107097 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10800 Gepost op: 25-06-2003, 23:30:12 »
Hooj!!

Pff, wat is dr veel gepost op één zo'n dag...

Ik kwam er vandaag dus achter dat mn broer vandaag z'n diploma-uitreiking had, dusseh, nja, wist ik lekker op tijd iig... ;) En het was best leuk ensjo, eerst natuurlijk zo'n lange speech en toen werd en wat muziek gemaakt en 'n leraar ging vaag cabaretachtig-iets doen, nja was wel grppg. En een vertrekende leraar ging stukje op piano spelen + zingen, en de leerlingen gingen nog wat zeggen en daarna was dan eindelijk de diploma-uitreiking zelf. Hehe, en er was één diploma kwijt! ;D Eerst dacht iedereen dat dat een grapje was, maar 't was nog waar ook... Uiteindelijk is de diploma wel gevonden, op de cijferlijst moest de jongen nog ff wachten, nja was wel lol iig! [t zal je maar gebeuren...] En mn broer ging wiskunde ook nog herkansen omdat ie een 5 had en nu had ie op z'n centraal schrifelijk een 7! En dus stond ie samen met z'n schoolonderzoek gedoe een 6 (net,,, een 6,4) dus hij was weer tevreden...! Verder nog ff wat nageklest ensjo, niej echt boeiend.

Charlotte: Gefeli dat je toch bent overgegaan! Goed van je, ook al had je 't toch niet echt verwacht... ;)

Annemieke en Abeltje: Veel plezier morgen op jullie diploma-uitreiking!

en Annemieke, jah natuurlijk ben ik altijd laat... Dat hoort gewoon bij onze familie... Hehe, mja, en idd iedereen zegt dat we vroeg boeken op moeten halen,,, en dat is ook wel sow,,, maar vind het niet heel erg ofsjo want anders moet je alle boeken in één keer kaften en nu heb ik er de hele vakantie voor. (elke dag een half boek kaften oid)

Abeltje: Gefeliciteerd met jullie muziekprijs! Echt toff dat je die gewonnen hebt! En verder alvast veel plezier op vakantie!

Pff, over 3 dagen zit ik gewoon in Ierland... Echt een gaar idee gewoon, moet morgen nog ff de laatste spullen kopen in de stad (jaja, alweer naar de stad) ben vandaag ook wel naar de stad geweest maar dat was alleen om biebboeken te halen.

Tot morgen allemaal!

« Laatst bewerkt op: 25-06-2003, 23:34:24 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10801 Gepost op: 26-06-2003, 10:32:30 »
Hallo allemaal

hier een verslag van mijn dagje ziekenhuis. Het is nu 10.26u, kijken wanneer ik klaar ben.
Om 9 uur moest ik me gister melden in het ziekenhuis. Kreeg een spuit tegen trombose en moest weer naar de wachtkamer. Om 11.15u ( :o ) werd ik gehaald om me om te kleden en klaar te maken voor de OK. Ik moest zo'n schort zonder achterkant aan. Toen werd ik naar boven gebracht. Daar kreeg ik een infuus en uitleg over de operatie. In de OK kreeg ik via m'n infuus een verdovend middeltje en ik was weg...

Ik werd een uurtje later wakker met pijn in m'n rechterpols. Owja, ik lag in het ziekenhuis. De dokter kwam even vertellen wat hij had gedaan: het slijmvlies was geirriteerd en dat heeftie weggehaald. Ook is het kraakbeen te zacht. Wat hij daarmee heeft gedaan/gaat doen hoor ik volgende week donderdag.

Zit nu met een mitella om m'n rechterhand, het is nu 10.34u.

maapie

• Gast
« Reactie #10802 Gepost op: 26-06-2003, 10:36:26 »
wauw annuh wat een verhaal! ben blij dat alles goed is gegaan. was het niet super irritant dat je zo lang moest wachten in die wachtkamer?

Ook is het kraakbeen te zacht. Wat hij daarmee heeft gedaan/gaat doen hoor ik volgende week donderdag.

soep koken  ;D

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10803 Gepost op: 26-06-2003, 10:40:34 »
wauw annuh wat een verhaal! ben blij dat alles goed is gegaan. was het niet super irritant dat je zo lang moest wachten in die wachtkamer?

Viel wel mee, we hadden een spelletje meegenomen (voorgevoel??) en er lagen kei veel Donald Ducks!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10804 Gepost op: 26-06-2003, 11:15:19 »
Goeiemorgen!

Zo, ik ben dr ook alweer een uurtje uit ofsjo...
Even gedoucht en ik ga miss nog ff met 'n vriendin naar de stad, want zij is zondag jarig en dan zit ik dus al in Ierland dus is 't wel zo leuk om nog ff wat te doen voor vrijdag. Verder moet ik vandaag nogal wat nuttige dingen doen, alvast kleren pakken ensjo voor morgen en strijken voor mn moeder... ::) En vanaaf dus ook nog ff naar de stad, en dan daarna kan ik eindelijk nog ff msnen/forummen denk ik. :)

Wat ik trouwens nog ff wou vertellen gister was dat er van de 55 vwo examenkandidaten dat er 53 geslaagd waren! En dat was dus een percentage van 96%! Hehe, vonk wel goed van onze school... ;-)

Annuh: Fijn dat de operatie goed is gegaan!!

Iedereen een fijne dag en ik denk tot straks! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10805 Gepost op: 26-06-2003, 11:35:48 »
Yeahhh ik heb vakantie...
Heerlijk gevoel had ik net; ik had her-tentamen. Maar ik had bij de toetsinzage van dat tentamen waar ik een 4.4 voor had, alle vragen plus antw. overgenomen. Dat leert fijn, dan weet je precies wat ze ongeveer vragen. Met de kans, dat we hetzelfde tentamen als her zouden krijgen.

Dat was het geval!! In plaats van 2 uur was ik in 25 minuten klaar. Wist alle antwoorden, ik gok m'n cijfer zo rond de 9  8)
Dan heb ik meteen een andere toets gecompenseerd...en heb ik geen her meer.

Echt weer iets voor onze school, om hetzelfde tentamen te geven  ::)
ZO...en nu wil ik wat leuks gaan doen, nog ff bedenken wat.

Groetjes!

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10806 Gepost op: 26-06-2003, 13:11:41 »
Hoihoi, ff kort, zo weg naar diploma-uitreiking... haha Ovide, goeie tip! ;)

Net taart gegeten bij een klasgenoot, hij had de hele klas uitgenodigd maar er waren natuurlijk alleen mensen gekomen die ook nog wel een btje met hem omgaan zeg maar... naja het was iig wel erg gezellig! Wel maar kort natuurlijk, want iedereen wilde nog naar huis om om te kleden en zo (ik had dat van tevoren al gedaan maar hak niet moeten doen :( want hij had nauwelijks schaduw in de tuin dus het was er bloed en bloedheet en nu ben ik al bezweet voor het begonnen is... nog maar weer wat anders aandoen dan ::)). Ik heb er nu toch wel zin in, het gaat wel megalang duren natuurlijk maar het is ook wel weer een bijzondere en leuke happening denk ik zo.

Ik hoorde trouwens van die klasgenoten dat er maar 1 iemand uiteindelijk gezakt was, van de 86! Dusse Anne-Marie... ;) wij hebben nog een hoger percentage! ;D Er hadden zes mensen her maar als die info klopt zijn de meeste daarvan dus alsnog geslaagd :D. Wij zijn een goed jaar 8).

Fenn wat cool dat je hetzelfde tentamen kreeg, nu heb je zeker wel een onwijs hoog cijfer!
Annuh sterkte nog met je pols!
Abel ook veel plezier zometeen maar dit zul je wel niet meer lezen...
Anne-Marie succes met je vakantie voorbereiden!
Ovide, het is alweer bijna weekend!
Ohja Anne-Marie, het valt nog mee dat je altijd te laat bent, want zondag was je er toch prima op tijd! :D ;D

Ik ga me nog ff omkleden enzow... doeidoeiiii hihi ben toch wel btje zenuwachtig

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #10807 Gepost op: 26-06-2003, 13:47:20 »
valt het jullie ook op dat je nergens meer
auto
of bald
kan tiepen zonder dat het plotseling een link naar een of andere site wordt?  >:(
Bald is op zich wel cool, dan krijg je reclame voor een of andere haargroei middel  ;D

edit: nu is het natuurlijk niet zo, misschien worden die woorden pas een link als ze er een paar dagen staan  :-\

« Laatst bewerkt op: 26-06-2003, 13:48:22 door Floortje »

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10808 Gepost op: 26-06-2003, 13:58:07 »
 ???

Hier begrijp ik dus eventjes helemaal niets van maar dat zal dan wel weer aan mij liggen denk ik...

Vandaag (voor zover de dag lang is...) even heel weinig boeiends gedaan, vooral veel geleerd en boos geworden op mijn baas!

Ze plannen mij tegenwoordig gewoon eventjes elke vrijdag in terwijl ik dan eigenlijk wel iets beters te doen heb. Ik had ooit nog eens aangegeven dat ik "in overleg" wel af en toe op vrijdag wilde werken. Nu even rustig  8) uitgelegd wat ik daar van vond(t???) en dat konden ze dan wel begrijpen maar of ik toch wel wilde komen de eerstkomende 3 vrijdagen. Niet dus!

Zoals ik al zij niet echt veel leuks gedaan vandaag en dat ben ik ook niet van plan eigenlijk...

Annemieke: Veel plezier vandaag!
Annuh: Beterschap met je pols!
Fenn: Alvast gefeliciteerd met je goede cijfer dan!
Abeltje: Gefeliciteerd!

En als ik iemand vergeten ben, dan moet je maar roepen of zo...

Life's a riddle, keep answering the questions...

maapie

• Gast
« Reactie #10809 Gepost op: 26-06-2003, 16:38:00 »
wwwwwwwheeeeeehoo! Intikker, mij ben je vergeten! dit is m'n 800ste post precies! ga naar het kasteel van daan om m'n feest te vieren!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10810 Gepost op: 26-06-2003, 17:42:43 »
Hooj mensjusz!

Zo, ben alweer poosje terug uit de stad en ik heb orange nagellak gekocht en van die doorzichtige lipgloss. :) Verder natuurlijk nog ff ijsje gekocht, en 't was wel gezelli ensjo. Ga zo lasagnette eten. :) Nja, niet echt boeiende info voor jullie dus.

Annemieke, hoop dat je diploma uitreiking leuk was en dat ze jouw diploma niej kwijt waren... Werden dr ook nog boeken voor 'n vak uitgereikt aan de leerling met 't hoogste cijfer daarvoor ofsjo? Bij ons werd dat dus gedaan bij natuurkunde en latijn, dus jij had vast wel zo'n boek gekregen als je bij ons op school zat... ;-P

Fenn, toff zeg dat je hetzelfde tentamen kreeg! Hehe, lekker makkelijk! Bij ons kreeg iemand ook een keer een repetitie over het vorige hoofdstuk die we dus al gehad hadden... Had ie ook een 9 ofsjo... ::)

Maapie, gefeli dan met je 800ste post! ;) (al zijn 't nu alweer heel wat meer maar oke,,, nja 9 meer dan...)

DoeiDoei! :-*

« Laatst bewerkt op: 26-06-2003, 17:44:05 door @miesh »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10811 Gepost op: 26-06-2003, 19:51:12 »
Heyhey het was echt heel erg leuk en ik heb idd een boek van Latijn gekregen, en ik had een heel erg leuke en lieve en vooral trotse toespraak van mijn favoriete lerares (Latijn ;)) dusse echt super maar ik vertel dr later wel wat uitgebreider over... Zometeen komt nog een tante hier das ook leuk. Nu ga ik even in mijn jaarboek lezen want die hebben we ook gekregen vandaag.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10812 Gepost op: 26-06-2003, 20:53:58 »
Ik ben te moe om wat leuks te typen..

No Milk today???

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #10813 Gepost op: 26-06-2003, 22:41:19 »
Daar ben ik weer...

Pff, wat was 't warm vandaag... Lekker zo in de stad... not. Heb wel een zonnebril gekocht... 8)

Annemieke, gefeli met je boek! :P En fijn verder dat 't zo leuk was! [wel een erg korte post hor...]

Ik ga nog ff verder msnen... kom morgen nog wel ff langs en dan 3 weken niet gewoon... :o ieeh, miss kan ik nog internetcafé vinden ofsjo. :)

Doejj :-*

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10814 Gepost op: 27-06-2003, 11:53:13 »
De eerste vandaag?

En dat pas om 11:49!

Vanmorgen echt keivroeg opgestaan. 7:30, want ik dacht dat ik vandaag speciaal les zou krijgen voor de herkansingen, gaat die les niet door. Wel netjes opgebeld dus ik hoefde niet helemaal naar school en zo. Vanmorgen dus al anderhalf uur gestudeerd. Nu even aan het niksen en zometeen boodschappen doen en zo. Volgende week ga ik eindelijk maar eens zomerschoenen halen. Ik weet alleen nog niet welke en wat voor merk en zo maar ik denk dat het dit wordt:

Dan moet ik ook nog even nieuwe kleren halen. In ieder geval een witte lange broek en dan haal ik ergens nog wel een paar van die felle shirtjes en zo. Ik moet ook nog "gewone" sportschoenen hebben omdat ik anders niet echt leuke schoenen voor onder een korte broek heb dus... Vandaar dat ik ook pas volgende week ga want dan heb ik mijn salaris weer.  ;).

Ik wilde iemand feliciteren maar ik ben alweer vergeten wie. Bodejosm43 heb ik al via de PM gedaan zoals hij dat vroeg.

Verder niet echt veel beleefd vandaag. Gister viel de stroom uit dus kon ik niet meedoen aan de quiz. En ik had de eerste 2 vragen nog wel zo goed gemaakt! Nuja, het is Maapie gegunt! Ik zit ook nog in de CMCII competitie en dus kan ik weer rustig een weekje verder forummen. Ik weet niet of ik zaterdag en zondag nog online kom in verband met mijn herkansing a.s. maandag. Ik moet echt nog keiveel leren, voordeel is wel dat ik de stof allemaal al een keer gehad heb dus het moet wel te doen zijn eigenlijk.

Nu weet ik echt niets meer te vertellen, dus houdt ik er ook maar mee op om "forumverloedering" te voorkomen.

Groeten, Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10815 Gepost op: 27-06-2003, 12:01:27 »
Ik kom effe snel langs om de jarigen van vandaag te feliciteren:

Knikker, Elmar en Bodejosm43 gefeliciteerd!!!

Verder heb ik al jullie berichtjes gelezen, maar weet ik tot m'n spijt niet meer precies waar ik allemaal op wilde reageren.  :-[

Daarom wil ik iig iedereen die dit weekend al op vakantie vertrekt (waarom hebben wij toch nog geen vakantie?  :( ), heel veel plezier wensen.  :)  

Verder wens ik iedereen die 'n fijn weekend tegemoet gaat heel veel plezier.

Ik zelf ben nog druk aan 't leren en zal dat ook nog 'n week moeten volhouden. Morgen moet ik de hele dag werken en kan ik dus niks doen. Dat betekend dat ik vandaag en zondag nog heel snel vanalles moet doen voor m'n tentamens op maandag en dinsdag. 't tentamen dat ik donderdag heb laat ik maar effe links liggen en besteed ik dinsdagmiddag en woensdag wel weer tijd aan. (ik heb er vorige week ook al voor geleerd, dus dat komt hopenlijk in orde)

Ik zal dus misschien weer 'n paar daagjes niet reageren in de bar, maar jullie weten dan bij deze dat 't aan m'n drukke leerschema ligt en niet aan 't feit dat ik 't hier niet meer gezellig vind.  ;)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10816 Gepost op: 27-06-2003, 13:34:24 »
Zijn wij dat helemaal vergeten!!! :O !

JARIGEN: GEFELICITEERD!!

Ben net ff boodschappen gaan doen in de AH waar ik werk, 6 keer m'n polsverhaal afgedraaid. Met 1 hand een wagentje sturen is moeilijk, maar had wel lol!

ik hoop dat de AH nog rechtopstaat ;)

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #10817 Gepost op: 27-06-2003, 14:14:27 »
Elmar, Bodejosm43 en Knikker van harte gefeliciteerd

Ik ben vandaag lekker vrij en heb vanavond een seizoensafsluiting van mijn toneelclub. Dat wordt erg leuk. Mijn ouders komen ook kijken, dus dat is best spannend.

Ik doe verder niet veel morgen en overmorgen. Ik zit denk ik veel op widm.com :D en ben op het forum van het detectivespel.

Volgende week zaterdag vertrek ik om 6:00 naar West-Frankrijk. We rijden in een keer er naartoe en dan lekker genieten van de zon en lekker zwemmen in de zee. Ik heb er echt zin in!!! Ik ga 2 weken. Daarna weet ik nog niet wat ik ga doen. Lekker relaxen en ik zie wel wat ik ga doen. :P

Toch bedankt!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10818 Gepost op: 27-06-2003, 14:32:40 »
gefeliciteerd mannen!!!

Knikker (29), Elmar (18), bodejosm43 (45)  

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10819 Gepost op: 27-06-2003, 14:38:19 »
verdorie, ik wou vanmorgen rond een uur of 10 als eerste Elmar feliciteren maar de site ging niet open ofwel heeeeeeeeel traag dus nu ben ik de eerste niet meer  >:(

anyway: Elmar gefeliciteerd, net zoals bodejosm en Knikker   :-* :-* :-*

ik ben vanmorgen om mijn rapport geweest en ... helemaal geslaagd  ;D geen herexamens of vakantiewerken!!

banaan begint met een b, soms met een s