Hooj!!
Pff, wat is dr veel gepost op één zo'n dag...
Ik kwam er vandaag dus achter dat mn broer vandaag z'n diploma-uitreiking had, dusseh, nja, wist ik lekker op tijd iig...
En het was best leuk ensjo, eerst natuurlijk zo'n lange speech en toen werd en wat muziek gemaakt en 'n leraar ging vaag cabaretachtig-iets doen, nja was wel grppg. En een vertrekende leraar ging stukje op piano spelen + zingen, en de leerlingen gingen nog wat zeggen en daarna was dan eindelijk de diploma-uitreiking zelf. Hehe, en er was één diploma kwijt!
Eerst dacht iedereen dat dat een grapje was, maar 't was nog waar ook... Uiteindelijk is de diploma wel gevonden, op de cijferlijst moest de jongen nog ff wachten, nja was wel lol iig! [t zal je maar gebeuren...] En mn broer ging wiskunde ook nog herkansen omdat ie een 5 had en nu had ie op z'n centraal schrifelijk een 7! En dus stond ie samen met z'n schoolonderzoek gedoe een 6 (net,,, een 6,4) dus hij was weer tevreden...! Verder nog ff wat nageklest ensjo, niej echt boeiend.
Charlotte: Gefeli dat je toch bent overgegaan! Goed van je, ook al had je 't toch niet echt verwacht...
Annemieke en Abeltje: Veel plezier morgen op jullie diploma-uitreiking!
en Annemieke, jah natuurlijk ben ik altijd laat... Dat hoort gewoon bij onze familie... Hehe, mja, en idd iedereen zegt dat we vroeg boeken op moeten halen,,, en dat is ook wel sow,,, maar vind het niet heel erg ofsjo want anders moet je alle boeken in één keer kaften en nu heb ik er de hele vakantie voor. (elke dag een half boek kaften oid)
Abeltje: Gefeliciteerd met jullie muziekprijs! Echt toff dat je die gewonnen hebt! En verder alvast veel plezier op vakantie!
Pff, over 3 dagen zit ik gewoon in Ierland... Echt een gaar idee gewoon, moet morgen nog ff de laatste spullen kopen in de stad (jaja, alweer naar de stad) ben vandaag ook wel naar de stad geweest maar dat was alleen om biebboeken te halen.
Tot morgen allemaal!