heeeeey ik dacht laat ik hier mijn hoofd weer ff zien (bij wijze van spreken dan..)
Bij deze feliciteer ik alle geslaagden en jarigen die de afgelopen week geslaagd zijn/jarig zijn geweest! (like DUUHHHHH)
Ik heb echt een stuk of 10 pagina's door moeten lezen en sorry maar ik heb het niet echt in me opgenomen... vergeef me
Hebben er al veel mensen vakantie? Ik nu een weekje en het bevalt prima. Dinsdag naar Duinrell geweest, niks overgeslagen (nouja, bijna niks) en ik was nog steeds kleddernat toen ik thuiskwam (door de Aquashute, je wilt niet weten hoe beschamend het is om in een trein te zitten als heel je achterwerk nat is, je ZIET die mensen gewoon kijken, "die heeft in dr broek geplast"
) maar toch een hele leuke dag gehad.
Verder deze week een beetje aan de schoolkrant geknutseld en die is nu als het goed is ook af
Vandaag ben ik even naar de stad (den haag) geweest en heb een nieuwe broek gekocht. Zo'n wijde skatebroek en hij zat helemaal perfect
Alleen moest ie nog wat korter gemaakt want hij sleepte echt erg over de grond
maar hij is zeker wel leuk ! Verder nog nieuwe kussens gekocht voor in mn nieuwe kamer (krijg zown lounge hoek met allemaal kussens enzo, heel leuk) en nieuwe sokken
Owjaaaa en ik ga vrijdag 12 maart (dan pas :'( ) naar Musicals in Concert jeeej! daar wilde ik echt super graag heen! Ik ga er met 2 vriendinnen heen. k had kaarten besteld via internet en daar kon je dus kiezen welke rang je wilde zitten, nou zit k dus 1e rang, 2e rij van voor! echt beter! heb er echt heel veel zin in
Mn portemonnee is nu wel ineens een stuk lichter (43 euro
) maar ik heb het er voor over!
Annuh, mooi dat je operatie goed is gegaan, ik hoop dat je er niet teveel last van hebt?
Han heel veel succes met leren!
A&K van harte! knap zeg zonder herexamens enzo!
En iedereen die op vakantie gaat: HEEL VEEL PLEZIER, ik wou dat ik mee kon :'(
ik wil ooooook op vakantie!!!!xxxxiess