Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107101 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10820 Gepost op: 27-06-2003, 14:50:38 »
Hooj!

Hier ben ik dan nog ff voor de laatste keer in drie weken... ::)

Ben druk aan 't pakken geweest, en 't begint zowaar een beetje op te schieten. Nog ff naar de stad om de allerlaatste dingen te kopen, en dan rond een uur of 6 rijden we naar Hoek van Holland om daar met de nachtboot naar Harwich te varen. Dan met de auto naar de Wales en daar weer met de boot naar Ierland, vlakbij Dublin. En dan zijn we daarzo in de avond... ;)

Elmar, Bodejosm43 en Knikker: Van harte gefeliciteerd!! :-* Maak dr een fijne dag van!

Han, nog veel succes met leren en alle andere mensen die nog moeten leren ook natuurlijk!

Abeltje, veel plezier op vakantie!

Alive and Kicking, wat goed van je dat je geslaagd bent zonder hers ensjo... Gefeli!

Annemieke, jij ook alvast veel plezier in Frankrijk! Wanneer kom je weer terug? (dan kan ik 't antwoord over 3 weken lezen als ik me door de Bar worstel... ;) )

Avron, ook veel plezier in Frankrijk! En verder iedereen die nog op vakantie gaat,,, hehe, óók veel plezier! ;D

Ik ben weg,,, ik zal jullie missen en tot over 3 weken!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Avron

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #10821 Gepost op: 27-06-2003, 15:17:10 »
@miesh, veel plezier in Ierland en tot over 3 weken
A&K gefeliciteerd dat je geslaagd bent en dat zonder herexamens

Ik wens verder iedereen een fijne vakantie

Toch bedankt!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10822 Gepost op: 27-06-2003, 16:04:56 »
Aak, Jos, Elmar en (blauwe) Knikker, allemaal heel veel gefeliciteerd. Topprestatie, Aak!

Annuh: AH sucks, C1000 rules  :P

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10823 Gepost op: 27-06-2003, 16:07:03 »
Annuh: AH sucks, C1000 rules  :P

Ow nee he krijgen we weer die C1000<------>Ah strijd

• Forumlid
« Reactie #10824 Gepost op: 27-06-2003, 16:10:13 »
Is die er ooit geweest dan? (Geen fratsen, dat scheelt!  ;) )

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10825 Gepost op: 27-06-2003, 16:11:57 »
Ik geloof dat ie er is geweest was ik net lid maar die is er wel geweest tussen wie weet ik niet

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10826 Gepost op: 27-06-2003, 16:25:58 »
Aak, Jos, Elmar en (blauwe) Knikker, allemaal heel veel gefeliciteerd. Topprestatie, Aak!

Annuh: AH rules, C1000 sucks  :P

Edit: even een kleine verandering gemaakt. Natuurlijk is de Albert Heijn beter dan C1000. Daar bestaat natuurlijk geen twijfel over.

Life's a riddle, keep answering the questions...

• Forumlid
« Reactie #10827 Gepost op: 27-06-2003, 16:31:14 »
Ik heb de laatste gemerkt dat ik op oudere vrouwen val, vorige week zaterdag ben ik er zelfs met mijn verrekijker op uitgetrokken om bij het bejaardentehuis te gaan 'spotten'. Help, wat kan ik hier tegen doen, help me dokter Phil!

edit: Een wijze les, don't fuck met quotes!  ;)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10828 Gepost op: 27-06-2003, 17:04:42 »
@miesh: veeeel plezier op reis !!

bedankt voor de felicitaties  ;) mochten jullie willen, dan zet ik mijn punten wel eens in de bar, maar als jullie dat maar saai vinden, heb ik daar geen probleem mee hoor  ;)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #10829 Gepost op: 27-06-2003, 19:17:30 »
Zijn wij dat helemaal vergeten!!! :O !

JARIGEN: GEFELICITEERD!!

Tot tranen toe geroerd: toch nog eraan gedacht, Annuh, Han13, Intikker, Little_Creep, Cora Bora, @Miesh, Alive & Kicking, Rougekapje, Cadfael en Phil, en iedereen die ik hier vergeten ben: bedankt, bedankt, en nog eens bedankt, geweldig leuk dit.....gefeliciteerd worden vanuit dit topic, via PM of een internetkaart: maakt allemaal niet uit, gewoon leuk!

En ook aan iedereen die in de afgelopen tijd geslaagd is en die ik even gemist heb (zo vaak kom ik niet voorbij in deze bar): ook gefelicidingest!

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #10830 Gepost op: 27-06-2003, 19:30:24 »
Jos, en de anderen ook: Van harte!! Nog Vele Jaren!!

gisteren diploma uitreiking, we werden in groepjes voor de hele zaal naar voren geroepen, en alle mentoren behandelde iedereen persoonlijk met een leuke speech. Mijn mentor had voor iedereen een kort gedichtje gemaakt, die ze aan de zaal voordroeg. Ze waren allemaal heeeeel erg leuk! De andere mentoren waren maar saai  ;).

vandaag helemaal niets gedaan... koffers gepakt... meer niet.

Want Morgen ga ik op vakantie! Eerst ga ik met mn ouders in een huisje net buiten Parijs zitten, en gaan we elke dag Parijs in. ben er nog nooit geweest, dus ik heb er zin in. Daarna ga in naar een muziek-ensamble-cursus-achtig-kamp-of-zo (is moeilijk om het goede woord te bedenken ;)) Waar ik ook heel veel zin in heb. Ik ga daar Der Tot und das madchen spelen van Schubert (als dat iemand hier iets zegt...) en het octet van Mendelsohn (alsof iemand DAT iets zegt...). Na dat kamp gaan we waarschijnlijk nog even in Frankrijk rondhangen, en daarna kom ik weer naar huis...

Dus posten zal ik wel even niet... Maar als ik terug ben kunnen jullie wel wat verwachten  ;) ;D

@miesch ook heel veel plezier, en natuurlijk alle andere vakantiegangers ook!

hartelijke groeten, en tot over plus/minus 3 weken in de bar,  :-*, hartelijke groeten,

Abeltje

Offline miryanne

• Forumlid
« Reactie #10831 Gepost op: 27-06-2003, 19:46:47 »
Naar aanleiding van al die felicitaties, willek iedereen proficiat wensen maar ook veel moed voor hen die herexames hebben of zo iet!!
(wat voor mij gelukkig het geval niet is ;))
xxxx

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #10832 Gepost op: 27-06-2003, 19:54:26 »
heeeeey ik dacht laat ik hier mijn hoofd weer ff zien (bij wijze van spreken dan..)
Bij deze feliciteer ik alle geslaagden en jarigen die de afgelopen week geslaagd zijn/jarig zijn geweest! (like DUUHHHHH)
Ik heb echt een stuk of 10 pagina's door moeten lezen en sorry maar ik heb het niet echt in me opgenomen... vergeef me  ::)

Hebben er al veel mensen vakantie? Ik nu een weekje en het bevalt prima. Dinsdag naar Duinrell geweest, niks overgeslagen (nouja, bijna niks) en ik was nog steeds kleddernat toen ik thuiskwam (door de Aquashute, je wilt niet weten hoe beschamend het is om in een trein te zitten als heel je achterwerk nat is, je ZIET die mensen gewoon kijken, "die heeft in dr broek geplast"  :-[ ) maar toch een hele leuke dag gehad.
Verder deze week een beetje aan de schoolkrant geknutseld en die is nu als het goed is ook af  :)

Vandaag ben ik even naar de stad (den haag) geweest en heb een nieuwe broek gekocht. Zo'n wijde skatebroek en hij zat helemaal perfect  ;D Alleen moest ie nog wat korter gemaakt want hij sleepte echt erg over de grond  ::) maar hij is zeker wel leuk ! Verder nog nieuwe kussens gekocht voor in mn nieuwe kamer (krijg zown lounge hoek met allemaal kussens enzo, heel leuk) en nieuwe sokken  :-X

Owjaaaa en ik ga vrijdag 12 maart (dan pas  :'( ) naar Musicals in Concert jeeej! daar wilde ik echt super graag heen! Ik ga er met 2 vriendinnen heen. k had kaarten besteld via internet en daar kon je dus kiezen welke rang je wilde zitten, nou zit k dus 1e rang, 2e rij van voor! echt beter! heb er echt heel veel zin in  :D Mn portemonnee is nu wel ineens een stuk lichter (43 euro  :o ) maar ik heb het er voor over!

Annuh, mooi dat je operatie goed is gegaan, ik hoop dat je er niet teveel last van hebt?
Han heel veel succes met leren!
A&K van harte! knap zeg zonder herexamens enzo!
En iedereen die op vakantie gaat: HEEL VEEL PLEZIER, ik wou dat ik mee kon  :'( ik wil ooooook op vakantie!!!!

xxxxiess

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10833 Gepost op: 27-06-2003, 20:01:15 »
Ben net naar de diploma uitreiking op me oude school geweest. JEEJ wat een kakschool zeg! Dat ik het daar 6 jaar heb uitgehouden zeg... o my god. Het was echt zooooooooo erg.
Rector: "ik fluit zo op m'n vingers, is wel ordinair, maar dan hoort iedereen het."
HOEZO ORDINAIR?? Stelletje kakkers...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10834 Gepost op: 27-06-2003, 21:02:57 »
Hallo hallo!

Ik heb het druk gehad, dus gisteren een dagje overgeslagen!

Jos, Knikker en Elmar van harte gefeliciteerd! Dat jullie nog maar vele jaren mogen genieten!

Anne-Marie en Abeltje prettige vakantie.
Abeltje, der Tod und das madchen ken ik wel. Ik heb het toneelstuk gezien (10 jaar geleden) en vond dat erg indrukwekkend. Ik geloof dat het vorige jaar nog eens door de theaters getourd heeft.

Leuk trouwens dat de diploma uitreikingen zo leuk waren. Dat is toch iets wat je bij blijft. Althans dat heb ik wel.

Ik hou het kort. Morgen heb ik wat meer tijd om bij te lezen.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #10835 Gepost op: 27-06-2003, 23:19:19 »
Is der Tot und das Madchen ook een toneelstuk? o! Ik ken het alleen als muziekstuk (en ik wil die 200 post halen vanavond!!!)

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #10836 Gepost op: 27-06-2003, 23:24:01 »
Joehoe 200! het is me gelukt, een mooi rond getal, als ik op vakantie ga, tot over ongeveer 3 weken allemaal!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10837 Gepost op: 28-06-2003, 15:41:31 »
En het is weer (veel te) stil op het forum. Heeft iedereen soms iets beters te doen ;) ? Daarstraks waren er 2 vaste gasten online... nou, gezellig ;) .
Niet dat ik vanaaf online ben, ga namelijk bbq-en. Ik lees morgen wel weer wat voor boeiends er is bijgekomen ;) .

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10838 Gepost op: 28-06-2003, 15:51:09 »
Ben het met je eens Annuh veel te stil hier.

Ik heb vandaag niks bijzonders gedaam. Een beetje uitgerust want na een week alleen maar feesten wordt je ook errug moe. Jammer dat mijn vriendin aan de andere kant van Nederland zit, hadden we misschien nog wat leuks kunnen doen zoals naar De Tobbe gaan of zo.(Annemieke weet wel waar dat is)
Toch even opgeschrikt door een nieuwsbericht; Een gasexplosie in Mijn geboortestad, Den Haag,(jaja die mooie stad achter de duinen) precies op een drukke markt. Ik ben nu het nieuws aan het volgen of er nog iets bekend is

Mzzls

LC

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10839 Gepost op: 28-06-2003, 16:14:37 »
Hint: er is geen mol meer, daarom stilte.

ok, de herhaling kennen wel wel, er is niks te speuren eh

No Milk today???