Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107066 keer)

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10840 Gepost op: 28-06-2003, 16:24:14 »
Maar de Huiskamer is ook zo stil en dat heeft niks te maken met de mol

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10841 Gepost op: 28-06-2003, 17:47:44 »
Gaaaaaaap....

Mijn dan van vandaag bestond uit werken en ogen open houden. Vanmorgen kwam ik om half 6 terug uit de stad. Dat kwam omdat onze Bob maar had beslopen zich zat te zuipen dus moest ik lopen (3 kwartier) naar huis. We zijn ook nog even naar de shoarmatent geweest dus het werd al snel laat...

Toen maar besloten om niet te gaan slapen uit angst dat ik niet op tijd wakker zou worden (kwart voor 7 aanwezig op het werk). Dus maar even de herhaling van het journaal en het sportjournaal gekeken en daarna maar gaan douchen. Lekker uitgebreid geontbijt en daarna op weg naar de Albert Heijn. Ik moest dus van 7 tot 4 werken en dat is best lang als je spierpijn hebt in je benen en een hele nacht op stap bent geweest en je moet van 7 tot 4 de hele tijd op en neer lopen en zo...

Nu ben ik dus thuis en baal ik ervan dat ik al had afgesproken dat ik vanavond ook naar de stad zou gaan. Heb net nog heel even geslapen en doe dat na het eten ook nog eten. Morgen wil ik nog even leren want maandag heb ik tentamens.

Verder heb ik niet echt veel te vertellen over wat ik in de stad heb meegemaakt (over een voor mij normale stapavond kan ik een heel boek volschrijven...) en over het werk van vandaag twee maar dat zal ik jullie onthouden....

Ik houd nu op, we gaan toch zo eten denk ik...

Gr. Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10842 Gepost op: 28-06-2003, 20:43:23 »
Hallo,

Rustig zeg hier! Wij hebben net lekker ge-bbq-d met zn tweetjes. Lekker rustig. Er is nu niets op de tv, dus heb ik lekker even tijd om hier langs te komen.

Verder weinig spannends gedaan vandaag. Heel lekker lang geslapen vannacht. Toen even een uurtje naar de stad. Daar een nieuwe tas gekocht. Toen bij mn schoonouders op bezoek. Daar waren we al een tijdje niet meer geweest. Toen dus de bbq en nu dan hier. Weinig spectaculair dagje. Zal jullie hier ook niet langer mee vervelen, maar ga eens wat bijlezen.

Fijne avond!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10843 Gepost op: 29-06-2003, 10:37:35 »
Goeiemorgen allemaal!

Ik ben pas de eerste die goeiemorgen zegt... en het is 10.35u! Het is toch iets hier he... gaat steeds verder achteruit...
Gister lekker gebbq-ed met z'n vieren, was keigezellig, en nog lekker ook.
Verder heb ik niet zo heel veel meegemaakt, heb gister het verband van m'n pols af mogen halen, en nu zit ik met zo'n sok eromheen. Er was echt niets te zien, zat een pleister over de plaatsen waar de chirurg naar binnen was gegaan, het zijn twee kleine sneetjes. Er zit wel veel bloed aan de pleister maja.

Fijne dag vandaag aan iedereen die dit leest!

Groetjes, Anne

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #10844 Gepost op: 29-06-2003, 11:25:23 »
Morguuhhhh
ik heb ook gebbq'd gister , was echt lekker  8)
anne heb je veel pijn aan je pols? wel beter dat je verband eraf mag!
Ik ga zo eens richting Denhaag, lekker parkpoppen  ;D heb er zin in , echt goed dat ik zo dichtbij woon !

fijne dag allen xxxx

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10845 Gepost op: 29-06-2003, 11:46:23 »
Hallo,

Er is nu niets op de tv, dus heb ik lekker even tijd om hier langs te komen.

Ovide

couch-potato!  

Ik heb eigenlijk niet zo veel beleefd, maar eigenlijk ook wel. Na, ik heb gewoon geen zin om het jullie te vertellen (het kan jullie toch niet boeien, denk ik)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10846 Gepost op: 29-06-2003, 11:58:52 »
couch-potato!  

Tsk! Laat mij nou maar  :P.

Ik heb ook al niets spannends meegemaakt. Gisteren vroeg naar bed gegaan en nu ben ik waat aan het lezen en een beetje tv aan het kijken. Ook niet erg orgineel dus. Eens kijken wat ik de rest van de dag nog eens zal gaan doen. Weinig waarschijnlijk.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10847 Gepost op: 29-06-2003, 12:21:47 »
Ik ga zo eens richting Denhaag, lekker parkpoppen  ;D heb er zin in , echt goed dat ik zo dichtbij woon !

eeej lachuh nog iemand die naar parkpop gaat(nog meer mensne die er heen gaan?) ;D

« Laatst bewerkt op: 29-06-2003, 12:32:08 door Little_creep »

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10848 Gepost op: 29-06-2003, 13:03:45 »
Morguuhhhh
ik heb ook gebbq'd gister , was echt lekker  8)
anne heb je veel pijn aan je pols? wel beter dat je verband eraf mag!

fijne dag allen xxxx

heb af en toe dat er wat pijn inschiet, kan m'n pols nog niet echt veel bewegen. Ik kan wel weer typen met 10 vingers, maar de enter en de backspace zitten net iets te ver weg. Dan doet m'n pols wel pijn, dus die gebruik ik ook niet ;) .

Ga vanmiddag naar 2 films! MARATHON!! Eerst naar Knorretjes Grote Film, en dan naar Bruce Allmighty. Draaien allebei in de Midi, en we hebben nog 3 filmbonnen van de AH, dus we gaan morgen ook nog naar Bowling for Columbine in de Cinecita. Die heb ik al wel gezien, maar nog niet in de bios.

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #10849 Gepost op: 29-06-2003, 14:37:08 »
Ik ben nu lekker alleen thuis (is altijd leuk) want mijn moeder is aan het werk (ze werkt met verstandelijk gehandicapten) en mijn vader is onze hond Aika aan het ophalen, die heeft een nacht bij mijn oom en tante in Groenlo geslapen om te kijken of dat goed ging want als wij op vakantie gaan dan gaat Aika naar hun toe. Mijn broertje heeft gisteren een feestje gehad bij een vriendje van hem en is daar blijven slapen en gaat daar ook barbequen  >:(.
Ik ga vandaag zoals gewoonlijk niet veel doen. Achter de computer en verder niks. Ik heb vanmorgen CSI gekeken want die had ik opgenomen omdat ik vrijdagavond seizoensafsluiting had maar wat bleek. Het eind stond er niet op  >:( dus ik weet niet wie het gedaan heeft (als iemand CSI gezien heeft zou diegene het eind willen doorgeven aan mij want ik wil weten wie het gedaan heeft)

Annuh veel plezier vanmiddag (ik ga ook nog naar Bruce Allmighty)
LC en Zaartje veel plezier op parkpop

Avron

Toch bedankt!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10850 Gepost op: 29-06-2003, 15:31:17 »
Ik ben pas de eerste die goeiemorgen zegt... en het is 10.35u! Het is toch iets hier he... gaat steeds verder achteruit...

is normaal hoor, was vorig jaar ook zo, tot je met een groep mensen overblijft die regelmatig langskomen.

ik ben terug van Werchter !! Twas echt megahip ! kheb me supergeamuseerd en hele leuke dingen gezien (oa Krezip, die ik heel goe vond). Kheb ook een supertof bandje én t-shirt én kleurtje  ;) ben om 2:30 thuisgekomen dus dat viel wel mee. Ik zou graag mijn achtergrond posten en eventueel wat foto's van mijn bandje en t-shirt maar de upload directory is vol ofzo  :-\

groetjes, A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10851 Gepost op: 29-06-2003, 17:01:02 »
Heyheyheyheyyy...

Nou, jullie hebben mij ook niet gemist zeg :( :P

Ik heb allemaal examenfeestjes gehad en ben nu bij Fieneke, want ze heeft twee jonge hondjes! whiii zo schattig ;D En ondertussen (in de trein) ben ik begonnen in HP 5 die ik van een vriendin heb geleend. Dus allemaal superleuk, alleen ben ik btje down van het feit dat ik bijna al mn klasgenoten nu nooit meer zie terwijl ik sommige op al die feestjes pas heb leren kennen en terwijl dat zo onwijs gezellig was... kzal ze echt gaan missen :'(

Nou ik denk dat ik als ik thuis ben (morgen ws) wel meer vertel, als jullie dat willen iig... Oja Deb, ik wil je cijfers wel horen hoor!! En natuurlijk heel erg gefeliciteerd!! Op de anderen zal ik dan morgen thuis wel reageren, sorry sorry dat volgt dus nog. Ga nu weer genieten van Fiens hondjes ;). En jullie krijgen de groeten van haar!!

Offline Amy

• Forumlid
  • Ara Halici !
« Reactie #10852 Gepost op: 29-06-2003, 17:29:41 »
Hallo allemaal!

Ik kom ook weer eens kijken na meer dan drie weken niet op de site te zijn geweest. Ik heb het zo druk gehad met tentamens enzo dat ik geen tijd had om hier alles bij te houden. Maar nu ben ik er weer, want de vakantie is begonnen! Dat is alles wat ik op dit moment te melden heb geloof ik  ;D

Groetjes!

'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Marmer14

• Forumlid
« Reactie #10853 Gepost op: 29-06-2003, 19:25:13 »
Hallo allemaal!

Maar nu ben ik er weer, want de vakantie is begonnen!

Voor mij is de vakantie nog niet begonnen, ik zit nog volop in de proefwerkweek :'(  :'( :'( en dan moeten de zwaarste proefwerken nog komen...
Morgen wiskunde, en dit proefwerk bepaalt ook nog of ik overga naar 5 VWO of niet, ik ben nl. erg slecht in wiskunde...

En tóch is Toine de mol!!!!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10854 Gepost op: 29-06-2003, 20:23:38 »
Hoi,

Vandaag niet echt veel boeiends gedaan. Leren, leren, leren, leren en nog één keer leren. Morgen hertentamen en die moet/ ga ik gewoon halen (hoop ik...). Echt, de afgelopen week heeft alleen in het teken gestaan van Recht, Kwaliteit, Logistiek, Engels en Bedrijfseconomie.

Ik baal alleen wel dat het al om 9 uur begint want dan moet ik al de trein hebben van half 8 (om zeker op tijd te zijn...) Dat betekend dat ik de bus van 7 uur moet hebben en dus al om half 7 op moet staan. Gelukkig ben ik vroeg opstaan gewend. Zometeen ga ik alles nog 1 laatste keer doorlezen, net zoals ik met dit forum heb gedaan. Het bloed hier allemaal wel een beetje dood moet ik zeggen, maar gelukkig blijven de gezellige  mensen nog over!

Na morgen heb ik dus (on)officieel vakantie, aangezien ik volgende week maandag mijn cijfers terugkrijg en eventueel nog moet herkansen dus. Ik krijg mijn cijfers van vorige week terug. Ik hoop het niet want als ik maandag de cijfers terugkrijg, beginnen de herkansingen donderdag en vrijdag al en als dat zo is dan is voor mij maandag eigenlijk te laat om te beginnen met leren. Ik ben niet zo'n snelle.

Verder nog steeds geen stageplaats. Moet er een hebben eigenlijk voor 1 september. Dat gaat sowieso niet meer lukken dus moet ik op zoek naar een stageplek voor 1 november. 1 september tot 1 november ben ik dus vrij. Klinkt leuk, maar 2 maanden niks doen is echt niets voor mij. Dat wordt dus werk zoeken want ik heb ook geen zin om 2 maanden bij de Albert Heijn te gaan werken. Als ik nu helemaal geen stage vindt, dan stop ik tijdelijk met school, ga ik een jaar werken tot de volgende zomervakantie en dan ga ik daarna in de zomervakantie tot eind van het jaar of misschien zelfs een heel jaar naar Amerika of Australie. Maar ja, laten we maar hopen dat ik dat ga doen na mijn studie. Want dat ik het doe, dat weet ik wel zeker. Eigenlijk geen zin meer om verder te typen, maar ook niet om al te beginnen verder te gaan met leren. TV kijken is ook al niets (In holland staat een tuin of zo zijn ze aan het kijken geloof ik...) De krant is nu eigendom van ons pap en ons mam hangt aan de telefoon dus blijf ik nog maar even computeren.

In ieder geval tot morgen!

Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10855 Gepost op: 29-06-2003, 21:08:42 »
Knorretjes grote film is gaaf!! ;D Zat daar als 19 jarige met m'n moeder tussen al die kleine kindjes van 7 jaar... echt geweldig! En dan bij Bruce Allmighty, ook een leuke film, tussen allemaal mensen van ong. 16 jaar.
Voor de mensen die niet willen weten waar Knorretjes grote film over gaat: LEES NIET VERDER!
Knorretje raakt kwijt en ze gaan hem zoeken. Door allerlei herinneringen terug te halen, denkt Poeh dat ze Knorrie kunnen vinden. Wat uiteindelijk op een hele rare/Poeh-manier lukt.
Bruce Allmighty: Iedereen zegt dat hij super leuk is, maar hij is gewoon leuk. Zoals in de voorfilmpjes: Jim Carry speelt Bruce en die krijgt van God het aanbod om een week God te zijn. In het begin helemaal geweldig natuurlijk, maar na een paar dagen stiekum toch niet meer. Dan kan hij alles terug geven.
Het leukste was het einde... de bloopers ;D

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10856 Gepost op: 29-06-2003, 21:27:47 »
Knorretje raakt kwijt en ze gaan hem zoeken.

oops en ik die altijd dacht dat Knorretje een meisje was  :-\

Annemieke: we hebben je wèl gemist hoor, niet gezien hoe rustig het hier was? ik vroeg me al af waar je bleef echt waar !

mensjes die nog aan het blokken zijn: veeeel succes !!!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10857 Gepost op: 29-06-2003, 21:29:13 »
oops en ik die altijd dacht dat Knorretje een meisje was  :-\

ik weet niet of Knorretje een jongetje of een meisje is, ze hebben het altijd over hem, maar het is gewoon een kleine Knor ;D !

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10858 Gepost op: 29-06-2003, 21:34:55 »
Maar de Huiskamer is ook zo stil en dat heeft niks te maken met de mol
Tuurlijk wel, tis een soort lokkertje.
En het is ook vakantie en soms mooi weer, dat scheelt ook.

No Milk today???

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10859 Gepost op: 29-06-2003, 21:34:57 »
eeej Mensjes

Ben net terug van een relaxt dagje Parkpop.Heerlijk festival is dat toch altijd, helemaal gratis, toch elk jaar een topartiest en vooral... Leuke mensen. Goeie artiesten waren het dit jaar.(vorig jaar met Kane, Di-rect en Within Temtation maar ja)Brainpower was goed en Krezip, tsja wat te zeggen over Krezip, Ik kan een ding zeggen: dit is de 2de keer dat ik ze lief hoor en zie.(een keer bij Bon Jovi, slecht geluid trouwens toen) En ze worden steeds beter, echt gewoon fantastisch waren ze.

Toen we terug liepen nog een stukje van Del la Soul gehoord klinkt best aardig moet ik zeggen.

Tussen Brainpower en Krezip zat nog een act Luka Bloom, nooit van gehoord maar het was heerlijk om tot rust te komen.

Kheb een leuke dag gehad hopelijk jij ook Zaartje.

Voor de rest niet veel bijzonders gedaan morgen mijn boeken inleveren en dan genieten van de Vakantie

MZZLS

LC