Hoi,
Vandaag niet echt veel boeiends gedaan. Leren, leren, leren, leren en nog één keer leren. Morgen hertentamen en die moet/ ga ik gewoon halen (hoop ik...). Echt, de afgelopen week heeft alleen in het teken gestaan van Recht, Kwaliteit, Logistiek, Engels en Bedrijfseconomie.
Ik baal alleen wel dat het al om 9 uur begint want dan moet ik al de trein hebben van half 8 (om zeker op tijd te zijn...) Dat betekend dat ik de bus van 7 uur moet hebben en dus al om half 7 op moet staan. Gelukkig ben ik vroeg opstaan gewend. Zometeen ga ik alles nog 1 laatste keer doorlezen, net zoals ik met dit forum heb gedaan. Het bloed hier allemaal wel een beetje dood moet ik zeggen, maar gelukkig blijven de gezellige mensen nog over!
Na morgen heb ik dus (on)officieel vakantie, aangezien ik volgende week maandag mijn cijfers terugkrijg en eventueel nog moet herkansen dus. Ik krijg mijn cijfers van vorige week terug. Ik hoop het niet want als ik maandag de cijfers terugkrijg, beginnen de herkansingen donderdag en vrijdag al en als dat zo is dan is voor mij maandag eigenlijk te laat om te beginnen met leren. Ik ben niet zo'n snelle.
Verder nog steeds geen stageplaats. Moet er een hebben eigenlijk voor 1 september. Dat gaat sowieso niet meer lukken dus moet ik op zoek naar een stageplek voor 1 november. 1 september tot 1 november ben ik dus vrij. Klinkt leuk, maar 2 maanden niks doen is echt niets voor mij. Dat wordt dus werk zoeken want ik heb ook geen zin om 2 maanden bij de Albert Heijn te gaan werken. Als ik nu helemaal geen stage vindt, dan stop ik tijdelijk met school, ga ik een jaar werken tot de volgende zomervakantie en dan ga ik daarna in de zomervakantie tot eind van het jaar of misschien zelfs een heel jaar naar Amerika of Australie. Maar ja, laten we maar hopen dat ik dat ga doen na mijn studie. Want dat ik het doe, dat weet ik wel zeker. Eigenlijk geen zin meer om verder te typen, maar ook niet om al te beginnen verder te gaan met leren. TV kijken is ook al niets (In holland staat een tuin of zo zijn ze aan het kijken geloof ik...) De krant is nu eigendom van ons pap en ons mam hangt aan de telefoon dus blijf ik nog maar even computeren.
In ieder geval tot morgen!
Sjors