Hoihoi,
Pfff ik vind ook nooit de tijd om ff rustig een heel lang verslag van de afgelopen dagen te typen. Dus jullie hebben geluk, het zal een samenvatting worden
.
Btw Debbie:
Annemieke: we hebben je wèl gemist hoor, niet gezien hoe rustig het hier was? ik vroeg me al af waar je bleef echt waar !
lieve reactie van je
ja ik heb jullie posts gelezen van 'goh wat is het toch rustig' en 'het bloedt nu toch echt dood nu er geen widm meer is' maar ja dat ik er de laatste dagen niet was heeft daar dus echt helemaal helemaal niets mee te maken, khad het gewoon druk met feestjes en familiebezoekjes enzo... Maar ja mss dat het er indirect natuurlijk toch wel een beetje mee te maken heeft dat het minder druk is, want dan is het niet zo heel erg noodzakelijk om elke dag te posten wil je niet meteen 3 blz verder komen te staan ofzo...
Naja iig, waar zal ik eens beginnen, vrijdag ofzo... Onee, had ik al uitgebreider over de diploma-uitreiking van donderdag verteld?? Naja dat was gewoon erg leuk, met al die persoonlijke toespraakjes. Victor was ook nog gekomen (aka cabaretvriend V
). Ik heb dus een boek gekregen voor Latijn omdat ik t hoogste had, maar voor Grieks kreeg iemand anders het, omdat er 3 negens waren en ik al een boek voor Latijn had... Voor scheikunde zou ik een klokje krijgen, omdat ik hoger dan een 9,5 had gehaald voor het CE, maar dat was nog niet aangekomen dus hoorde ik na afloop van de scheikundeleraar dat het nog opgestuurd zou worden. Dat vond ik wel jammer want het ging me meer om het toespraakje erbij dan om dat klokje. Nou ja zaterdag bleek dat het geen klokje was gworden maar een cd-rom over het periodiek systeem, ochja...
Donderdagavond kwam er nog een tante van me taart eten, was wel gzelli.
Vrijdag eerst uitgeslapen, daarna naar de diploma-uitreiking van een vriend van me (en nog 3 klasgenoten) die er donderdag niet bij hadden kunnen zijn vanwege decentrale selectie van geneeskunde in Rotterdam. Dat was ook erg leuk en feestelijk, wel een stuk kleinschaliger natuurlijk maar toch leuk. Daarna cadeautje voor een andere vriend kopen die 's avonds zijn feestje had (niet alleen voor het diploma, hij was ook nog eens jarig geweest donderdag). 's Avonds echter eerst een bbq van een andere vriendin uit mn klas en dat was ook erg gezellig. Gelukkig kon ik meefeesten met weer een andere klasgenoot, die ook naar dat andere feestje ging 's avonds (volgen jullie het nog?) dus ook het heen- en terugfietsen was erg gezellig.
Vrijdag had ik zowel 's middags naar die diploma-uitreiking op school als 's avonds naar beide feestjes mijn jaarboek meegenomen, (dat hebben we donderdag gekregen) want ik had het goede idee van een klasgenoot gezien om leraren en klasgenoten er een persoonlijk afscheidje in te laten schrijven. Zaterdagavond weer een examenfeest incl bbq, dit keer van 3 klasgenoten tegelijkertijd, dus de hele klas was uitgenodigd plus een hoop andere vrienden, familieleden en leraren, ook weer onwijs gezellig, en mijn jaarboek is nu dus helemaal volgeschreven. Vaak btje cliche teksten van 'ik zal je missen en veel succes met je studie' of iets in die trant, maar ook een paar echt hele leuke en hele persoonlijke tekstjes. Dus daar ben ik echt heel blij mee. Maar ja zaterdag was wel ook meteen het laatste examenfeest... dus ws zie ik heel veel mensen nu zo goed als nooit meer :'(. Zucht.
Zondag ben ik dus naar Fieneke getreind om haar jonge hondjes te bekijken en dat was natuurlijk ook weer heel erg leuk en gezellig. En HP is leukleukleuk (en verslavend
). Vandaag weer teruggekeerd naar Gouda en nog wat afspraken gemaakt met die vriend en vriendin met wie ik op vakantie ga. Zo, en toen was ik op maandagavond aangekomen (was dat samengevat of nie?
) met alweer een schoolfeest, maar dis het eindfeest, dus mss is dit dan ahw echt de laatste kans om een paar klasgenoten nog te zien... naja donderdag is er ook nog een soort van concert op school dusja. Maar iig vast wel weer leuk zo'n feestje, en morgenavond weer weg want dan is er een soort vergadering van alle jp-groepen van Gouda, naja, iets in die richting (maar dat zal wel wat minder laat worden dan de afgelopen 3 avonden...), en woensdag hoop ik mijn beide 'cabaretvrienden' nog te zien voordat ik op vakantie ga vrijdag...
Goed, ik ben weer een btje bij qua dagboek, word nu vd comp gegooid enzo, dus reacties volgen een volgende keer... Debbie iig veel succes en plezier met werken morgen!