Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107048 keer)

Offline Lindå

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10860 Gepost op: 29-06-2003, 22:38:03 »
Heeeej aloha...

log ik eindelijk een keer in vanuit Norge zit er niemand op <voodoo...
waar zijn jullie??
anyway t is helemaal te gek hier, en als er nog iemand denkt dat t in t noorden koud is dan heb je t mis!
gisteren 30 graden en 24 uur per dag zon...
new york the city tha never sleeps.. Duh.. noorwegen, the country that never sleeps!!!!

maar goed de groeten aan een ieder die dit leest en tot ziens maar weer...
asju!
linda

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10861 Gepost op: 29-06-2003, 22:40:49 »
Linda : tof voor je dat het daar leuk is !!

LC: Krezip is idd goed ! Gisteren vond ik ze op Werchter ook al super !

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #10862 Gepost op: 30-06-2003, 00:20:15 »
jep... krezip is idd super!!!

hier was t dit weekend Hilversum Alive
niet echt spetterend hoor...
de hoogtepunten waren DJ Remco, Do en Zosja van idols  :-\
maar toch wel een leuk weekend gehad

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10863 Gepost op: 30-06-2003, 11:21:39 »
Goeiemorgen allemaal,

ik ben vanmorgen vol moed opgestaan om zo dadelijk m'n eerste tentamen te gaan maken, maar ik ben inmiddels weer erg onzeker over 't feit of ik 't wel goed genoeg geleerd heb. Ik weet dat ik veel gedaan heb, maar 't is gewoon erg moeilijke stof. Daar zal die onzekerheid dan ook vandaan komen.

Nou ja, ik ga 't zo dadelijk gewoon proberen en dan zien we wel hoe 't gaat. Ik ben nog 'n paar sommetjes aan 't herhalen (voor de 4de keer al geloof ik  ::) ) en dan eet ik nog effe 'n broodje voordat ik moet gaan.

Ik zal waarschijnlijk niet meer langs komen voor morgenmiddag. Als ik vanmiddag thuiskom van m'n tentamen heb ik namelijk nog maar effe tijd om wat door te nemen voor 't tentamen morgenvroeg, omdat ik van 18.30 uur tot 22.30 uur weer aan 't sporten ben. Van de ene kant wel fijn omdat ik dan verplicht niks meer kan leren, maar 't maakt me ook wel weer onzeker of 't niet beter is nog effe wat te studeren in plaats van te sporten. Maar ik heb mezelf voorgenomen dat ik gewoon moet gaan sporten, omdat anders m'n hoofd overloopt door 't teveel leren.  ;)

Iedereen alvast 'n hele fijne dag (al zit 't weer niet zo mee) en tot morgen!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10864 Gepost op: 30-06-2003, 11:28:31 »
Heee ja ik ben ook bij parkpop geweest. Met vriendinnen en 'n vriend. Maar heb Suus Tomas en Zaar ook gezien!
Echt leuk, vooral dat ik hun ook nog eens zag zo ff! Was gezellie he zaar suus tomas?!

Little creep misschien heb ik je wel gezien...zou 't niet weten  ::)
Haha hoor net op msn dat er klasgenootjes ook waren...allemaal gemist, was ook zo druk. Wel gezellig. :D

Morgen ga ik met 2 vriendinnen iets doen...we weten nog nie wat. Gewoon dagje weg, met de trein want OV is nog geldig. Dat wordt leuk dus neem ik aan...we kunnen doen wat we willen !

Doegg  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10865 Gepost op: 30-06-2003, 11:53:30 »
Han13: Heel veel succes met je tentamen!!

Ik ga vanavond naar de film (ja alweer ;) ). Naar Bowling for Columbine. Ik heb die film al wel gezien, maar dat maakt niet uit. Het gaat mij meer om de gezelligheid eigenlijk.
Verder heb ik eigenlijk niet zo heel veel te melden. Owja, gister was Tilburg Trombola of zoiets... met allerlei optredens van bijv. Jazzmuzikanten, maar ook Afrikaanse groepen, zoals El Niño. Was heel gezellig, nog ff op een terrasje gezeten.
Toen met de bus naar huis. Is best humor dat er mensen voor me opstonden omdat het te druk was en ik met m'n hand in een mitella loop. Maar wel aardig.

Normaal sta ik altijd op hoor!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10866 Gepost op: 30-06-2003, 12:41:46 »

Voor de mensen die niet willen weten waar Knorretjes grote film over gaat: LEES NIET VERDER!

Ho, nou ik was hier dus afgehaakt, ik wil niks op voorhand weten. Ik weet ook niet of Knorretje een meisje of jongetje is. Voor de rest weet ik er best wel veel vanaf. Winnie is een dikke nicht die me altijd een beetje doet denken aan Gordon. Ieoor heeft een eeuwigdurende depressie. Janneman Robinson is een hele slechte bedachte naam en 'Konijn' is niet eens een naam. 'Kanga' en 'Roe' was wel weer heel orgineel en het allerstoerste is natuurlijk (slijmmode) Tijgertje! (slijmmode)

Intikker en Han: Veel succes

Ik heb volgens mij met Parkpop niks geweest. Ik vind die zangeres van dyslextische perzik (krezip) zo arrogant, maar dat neemt niet weg dat ze een paar leuke nummers hebben, alleen jammer dat ze zich gedragen alsof ze Bon Jovi zelf zijn. Het zelfde heb ik met die arrogante kereltjes van Direct, vooral Spike kan ik niet uitstaan. De andere grote act was Brainpower en hij zegt het zelf al: want de beat is zo dope en dat zegt wel genoeg. Maar wel cool voor je dat jij het leuk vond LC! (en ik hoop voor Zaartje dat ze het ook leuk vond)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10867 Gepost op: 30-06-2003, 12:48:23 »
Ik ga trouwens dinsdag naar Bruce Allmighty. 't is wel een kick (in memoriam: Doris, where the hell is she?) filmzomer. Tomb Raider II, the Hulk, Charlie Angels II en er waren nog wel een paar leuke films, waar ik zo snel niet op kan komen.

Offline Avron

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #10868 Gepost op: 30-06-2003, 13:34:03 »
Ik wil ook naar Bruce Allmighty maar ik krijg verschillende reacties. Sommigen zeggen dat hij erg leuk is en anderen zeggen dat hij minder leuk is dan ze verwachtten. Kun je er iets over vertellen als je geweest bent Chriz??

Toch bedankt!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10869 Gepost op: 30-06-2003, 14:24:48 »
Ik kan ook wel vertellen hoe die film was hoor ;) . Of heb je dat al gelezen?

Ik moest net trouwens naar de Arbo-arts, is het de hele week lekker weer geweest, moet ik op de fiets, stroomt het natuurlijk weer >:( . En dan die receptioniste: Goh, regent het zo hard? Nee, ik heb net even een emmer water over me heen gegooit nou goed... Maar in ieder geval mag ik 14 juli weer aan het werk hoogstwaarschijnlijk.

maapie

• Gast
« Reactie #10870 Gepost op: 30-06-2003, 14:50:48 »
Nee, ik heb net even een emmer water over me heen gegooit nou goed...

;D

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #10871 Gepost op: 30-06-2003, 16:11:26 »
haaaaj! Zooo dan wat was het gister weer leuk. Goed weer (nét iets te warm als je een lange broek aan had) en goeie acts.

Heee ja ik ben ook bij parkpop geweest. Met vriendinnen en 'n vriend. Maar heb Suus Tomas en Zaar ook gezien!
Echt leuk, vooral dat ik hun ook nog eens zag zo ff! Was gezellie he zaar suus tomas?!

Was echt gezellie ja! en bijna dezelfde riem he ;-)
Brainpower vond ik wel goed, maar minder goed dan verwacht. Ik vond namelijk dat ie niet zoveel rapte, er werd meer gescratched dan werkelijk rappen. Ik wil niet zeggen dat ie slecht was, maar ik heb betere performances van hem gezien.
Krezip daarentegen was inderdaad súper en ik ben nu meteen die CD's weer grijs aan het draaien.
Kathleen Edwards (ofzo) vond ik ook enorm relaxte muziek hoor! En Luka bloom was ook idd wel lache, daar heb ik alleen maar iets van gehoord, verder niet gezien ofzo...
Geslaagde dag dus!
Han veel succes!!!

En iedereen een fijne regen8ige dag...

xxxx

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10872 Gepost op: 30-06-2003, 16:31:22 »
Little creep misschien heb ik je wel gezien...zou 't niet weten  ::)

Kans is klein dat je iemand daar ziet die je kent. Er staat ergens een foto van mij in het foto-topic maar het duurt ff voordat je die gevonden hebt

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #10873 Gepost op: 30-06-2003, 18:52:38 »
Ik ga trouwens dinsdag naar Bruce Allmighty. 't is wel een kick (in memoriam: Doris, where the hell is she?) filmzomer. Tomb Raider II, the Hulk, Charlie Angels II en er waren nog wel een paar leuke films, waar ik zo snel niet op kan komen.

here she is :) ik lees alles in de bar nog wel hoor post alleen haast niet meer...

maar goed, han, onwijs veel succes met je tentamens!
leuk dat parkpop zo leuk was zaar
annuh, veel plezier in de bios

ik ben vandaag naar rdam geweest met mn vriend en dat was wel leuk. ik heb eindelijk weer es een mobiel gekocht, heb dr geen gehad sinds ik mn vorige twee jaar geleden ofzo kapot had gemaakt. verder heb ik niet zoveel gedaan eigenlijk maar t was wel rlx :) t is wel erg jammer dat t zo hard regent, dan kan je haast nix meer doen buiten en dat vind ik nou altijd zo leuk... morgen ga ik in mn eentje naar mn opa en daar n beetje gezellig zijn, k ben eik nog nooit alleen naar m toegeweest (hij woont aan de andere kant van nederland) dus dat werd tijd :) nu ff de rest van t forum bijlezen, iedreen nog n fijne avond!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10874 Gepost op: 30-06-2003, 19:12:58 »
Han: heeeeeel veel succes met je examens ! en je bent nu al zolang aan het leren dat het je zeker wèl zal lukken !!

Morgen begin ik écht met werken. Vandaag werden er nog wat afspraken gemaakt en voorbereidingen getroffen enzo. Het thema is tropisch eiland  ;D we nemen er de moessonregens maar bij  ;)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10875 Gepost op: 30-06-2003, 19:43:11 »
Hoihoi,

Pfff ik vind ook nooit de tijd om ff rustig een heel lang verslag van de afgelopen dagen te typen. Dus jullie hebben geluk, het zal een samenvatting worden ;).

Btw Debbie:
Annemieke: we hebben je wèl gemist hoor, niet gezien hoe rustig het hier was? ik vroeg me al af waar je bleef echt waar !
lieve reactie van je ;) ja ik heb jullie posts gelezen van 'goh wat is het toch rustig' en 'het bloedt nu toch echt dood nu er geen widm meer is' maar ja dat ik er de laatste dagen niet was heeft daar dus echt helemaal helemaal niets mee te maken, khad het gewoon druk met feestjes en familiebezoekjes enzo... Maar ja mss dat het er indirect natuurlijk toch wel een beetje mee te maken heeft dat het minder druk is, want dan is het niet zo heel erg noodzakelijk om elke dag te posten wil je niet meteen 3 blz verder komen te staan ofzo...

Naja iig, waar zal ik eens beginnen, vrijdag ofzo... Onee, had ik al uitgebreider over de diploma-uitreiking van donderdag verteld?? Naja dat was gewoon erg leuk, met al die persoonlijke toespraakjes. Victor was ook nog gekomen (aka cabaretvriend V ;)). Ik heb dus een boek gekregen voor Latijn omdat ik t hoogste had, maar voor Grieks kreeg iemand anders het, omdat er 3 negens waren en ik al een boek voor Latijn had... Voor scheikunde zou ik een klokje krijgen, omdat ik hoger dan een 9,5 had gehaald voor het CE, maar dat was nog niet aangekomen dus hoorde ik na afloop van de scheikundeleraar dat het nog opgestuurd zou worden. Dat vond ik wel jammer want het ging me meer om het toespraakje erbij dan om dat klokje. Nou ja zaterdag bleek dat het geen klokje was gworden maar een cd-rom over het periodiek systeem, ochja...
Donderdagavond kwam er nog een tante van me taart eten, was wel gzelli.

Vrijdag eerst uitgeslapen, daarna naar de diploma-uitreiking van een vriend van me (en nog 3 klasgenoten) die er donderdag niet bij hadden kunnen zijn vanwege decentrale selectie van geneeskunde in Rotterdam. Dat was ook erg leuk en feestelijk, wel een stuk kleinschaliger natuurlijk maar toch leuk. Daarna cadeautje voor een andere vriend kopen die 's avonds zijn feestje had (niet alleen voor het diploma, hij was ook nog eens jarig geweest donderdag). 's Avonds echter eerst een bbq van een andere vriendin uit mn klas en dat was ook erg gezellig. Gelukkig kon ik meefeesten met weer een andere klasgenoot, die ook naar dat andere feestje ging 's avonds (volgen jullie het nog?) dus ook het heen- en terugfietsen was erg gezellig.

Vrijdag had ik zowel 's middags naar die diploma-uitreiking op school als 's avonds naar beide feestjes mijn jaarboek meegenomen, (dat hebben we donderdag gekregen) want ik had het goede idee van een klasgenoot gezien om leraren en klasgenoten er een persoonlijk afscheidje in te laten schrijven. Zaterdagavond weer een examenfeest incl bbq, dit keer van 3 klasgenoten tegelijkertijd, dus de hele klas was uitgenodigd plus een hoop andere vrienden, familieleden en leraren, ook weer onwijs gezellig, en mijn jaarboek is nu dus helemaal volgeschreven. Vaak btje cliche teksten van 'ik zal je missen en veel succes met je studie' of iets in die trant, maar ook een paar echt hele leuke en hele persoonlijke tekstjes. Dus daar ben ik echt heel blij mee. Maar ja zaterdag was wel ook meteen het laatste examenfeest... dus ws zie ik heel veel mensen nu zo goed als nooit meer :'(. Zucht.

Zondag ben ik dus naar Fieneke getreind om haar jonge hondjes te bekijken en dat was natuurlijk ook weer heel erg leuk en gezellig. En HP is leukleukleuk (en verslavend ;)). Vandaag weer teruggekeerd naar Gouda en nog wat afspraken gemaakt met die vriend en vriendin met wie ik op vakantie ga. Zo, en toen was ik op maandagavond aangekomen (was dat samengevat of nie? :P) met alweer een schoolfeest, maar dis het eindfeest, dus mss is dit dan ahw echt de laatste kans om een paar klasgenoten nog te zien... naja donderdag is er ook nog een soort van concert op school dusja. Maar iig vast wel weer leuk zo'n feestje, en morgenavond weer weg want dan is er een soort vergadering van alle jp-groepen van Gouda, naja, iets in die richting (maar dat zal wel wat minder laat worden dan de afgelopen 3 avonden...), en woensdag hoop ik mijn beide 'cabaretvrienden' nog te zien voordat ik op vakantie ga vrijdag...

Goed, ik ben weer een btje bij qua dagboek, word nu vd comp gegooid enzo, dus reacties volgen een volgende keer... Debbie iig veel succes en plezier met werken morgen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #10876 Gepost op: 30-06-2003, 20:06:50 »
Ha Annemieke, leuk om te lezen wat je de afgelopen dagen zo allemaal hebt beleefd. Het is wel een teleurstelling om te moeten lezen dat dit de samenvatting van je belevenissen is.

Je weet als geen ander, dat het woord samenvatting betekent dat het een verkorte weergave van je belevenissen is. Als DIT een samenvatting is, dan maak je me toch nieuwsgierig naar de volledige versie.

Wat ik zoal gedaan heb de laatste dagen? Oplettende forummers hebben geweten dat ik jarig was, afgelopen vrijdag, en velen hebben mij dus ook gefeliciteerd, zoals op enkele pagina's hiervoor te lezen is, waarvoor dus voor de zoveelste keer hartelijk dank.

Vrijdag,  mijn eigenlijke verjaardag, heb ik niets gevierd. Dat heb ik dus goedgemaakt in het weekend. Niet dat ik zo heel erg veel mensen op bezoek had, maar het was wel gezellig. Leuke dingen gekregen, het grappigste kado was een CD-rek dat rechtstreeks leek te stammen uit een geheimzinnig deel van Afrika. Het leek dus wel een medicijnman, die angstvallig de (nog niet aanwezige) CD's wilde beschermen. Heel origineel dus, en weer eens iets anders dan de brijna traditionele boeken- of CD-bon.

Zondag een bbq bij mijn zus en zwager. Mijn neef en zijn vriendin waren allebei geslaagd, en na het feestje voor hun inmiddels ex-klasgenoten, was de familie zondag aan de beurt. Nadat ik op teletekst net had gelezen hoe het mis kan gaan bij het barbequeen, was ik eigenlijk niet zo heel erg enthousiast. Maar gezien mijn positieve ervaring enkele maanden terug in Bunnik, dacht ik: als er iemand bij de barbeque blijft die weet wat hij doet, komt het allemaal dik in orde.

En zo was het.

Even nog een toevoeging: aan iedereen die de leeftijd heeft om nu bezig te zijn met tentamens, proefwerkweken of wat voor moeilijks dan ook: veel succes met jullie tentakels en andere moeilijke opdrachten, deze week. En laat je door het weer niet negatief beïnvloeden: dit soort dingen voer je doorgaans niet uit in de open lucht. Er zit tenminste een dak boven je hoofd. Moet je eerst nog wel ter plaatse zien te komen.

« Laatst bewerkt op: 30-06-2003, 20:16:36 door bodejosm43 »

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #10877 Gepost op: 1-07-2003, 11:07:09 »
Ik heb het Arco eens gevraagd want ik dacht dus dat ik hem gister op tv heb gezien. Ik had het dus goed gezien. Vanavond is hij weer in het publiek bij Cash & Carlo dus goed opletten voor iedereen die Arco wil zien ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10878 Gepost op: 1-07-2003, 11:14:37 »
En hoe kunnen we hem dan herkennen? Ik heb gister ook wel gekeken (zag de show voor de 3e keer ofzo, veelste overdreven maja), maar ik wist niet dat ik iemand kon zoeken ;) . Ik zal vanaaf dan eens goed gaan kijken!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10879 Gepost op: 1-07-2003, 11:27:05 »
Ik ging net de post halen, wat zit erbij: m'n schoolrooster voor volgend jaar, voor m'n nieuwe opleiding. Ik heb er kei veel zin in, na een jaar niets doen mag dat ook wel. Moet een paar vragenlijsten invullen en dan weer opsturen, en dan kan ik over precies 2 maanden beginnen! Echt kei veel zin! ;D

ik weet dat dit niet boeiend is, maar ik wilde het gewoon ff kwijt! ;D