Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107040 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10880 Gepost op: 1-07-2003, 18:24:30 »
Arco heeft, zoals je misschien al wist, zwart enigszins rechtopstaand haar. Redelijk kort.

Tenminste: zo zag hij eruit op 4 mei in Bunnik, en op 25 mei in Amersfoort. Voor de rest denk ik dat je hem wel zal herkennen na deze nauwkeurige beschrijving, die ik heb afgekeken van het programma Opsporing verzocht.

Hier heb je dus echt iets aan he? Ik durf te wedden dat het je wel lukt hem eruit te pikken, tenzij ze allemaal dit kapsel hebben.

Dat soort bezoekjes kun je trouwens winnen als je naar een bepaalde website gaat (eindigend op de Z van Gratiz). Ik zal het volledige adres hier niet noemen, want dat weten de meesten wel.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10881 Gepost op: 1-07-2003, 19:01:29 »
Hehe, eindelijk alles doorgelezen, 'kom vandaag al voor de 4de keer online, maar ik werd elke keer weer ergens voor gestoord (vrienden, familie, klusje, eten), maar nu heb ik alles doorgelezen! Het is wel een hele boel, maar ja, dat kun je verwachten met van die postboosters als Anne!  :P

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10882 Gepost op: 1-07-2003, 20:09:12 »
Hehe, eindelijk alles doorgelezen, 'kom vandaag al voor de 4de keer online, maar ik werd elke keer weer ergens voor gestoord (vrienden, familie, klusje, eten), maar nu heb ik alles doorgelezen! Het is wel een hele boel, maar ja, dat kun je verwachten met van die postboosters als Anne!  :P

Eej! Ik ben geen postbooster! Heb gewoon geen leven ;) .

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10883 Gepost op: 1-07-2003, 21:12:46 »
Hallo,
Ik ben er ook weer even. Met de nadruk op even dan. Heb het ontzettend druk gehad de afgelopen dagen. Bovendien is mn vriend ook nog eens bezig met al zijn tourtoto's in te vullen, dus hij neemt de computer flink in beslag. Mag ook wel eens natuurlijk. Normaal zit ik er het meeste achter.

Ik hoop jullie morgen bij te kunnen praten over mijn week tot nu toe.

Han en alle anderen op wie het van toepassing is: succes met jullie tentamens!!!

Fijne avond,
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #10884 Gepost op: 1-07-2003, 21:20:55 »
Eej! Ik ben geen postbooster! Heb gewoon geen leven ;) .

Hoelang ben je daar al achter?  ;D

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #10885 Gepost op: 2-07-2003, 08:49:18 »
Whahaha, ik dacht ik zal ook maar weer eens kijken hier op 't forum. Zit ik hier alleen (inmiddels gezelschap gekregen van mapel).

Het seizoen is over, zoveel is duidelijk. Dus voor velen: tot volgend jaar!!  ;)

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10886 Gepost op: 2-07-2003, 10:17:44 »
Tsja en het is ook nog eens vakantie he... idd weinig mensjes tegelijkertijd online, maar toch altijd massa's en massa's bij te lezen... ??? ::) :-\

Wat leuk dat je mijn uhmmm redelijk uitgebreide samenvatting leuk vond, Jos! Verslagje van mijn belevenissen sindsdien: maandagavond dus dat schoolfeest, was wel leuk maar niet heel bijzonder leuk, btje gewoontjes (hm, wat dat betreft wordt het mss idd tijd dak van school ga, als de feestjes gewoontjes worden...), maar het was iig wel heel erg handig dat een vriend van me die sinds een paar weken zijn rijbewijs heeft, wel een Bob wilde zijn en mij dus met de auto wilde ophalen en terugbrengen. Echt lekker luxe, om niet te hoeven fietsen met dat weer.

Dinsdag, uhm gisteren dus, eerst ff naar school om 10 kopietjes van mijn diploma te maken en te laten stempelen en om een paar examenbundels te verkopen aan een aankomende zesdeklasser, en om een gigantische rugtas van een vriendin te lenen. Hoe heet zo'n ding, zo'n giga legerachtige tas... die ze ook wel in widm hebben, en dan met allemaal touwtjes en vakjes en sluitingen etc etc eraan... pff haha niet echt iets voor mij en ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat daar AL mijn bagage in gaat passen maar volgens mijn vriendin kan dat wel.

Goed en 's middags was ik natuurlijk erg moe omdat ik na maandagavond (naja, zo laat wast ook weer niet) toch weer redelijk vroeg op was gestaan enzow... Heb wat verder gelezen in HP, maar ik ben erachter dat ik hem never uit ga krijgen voor vrijdag :'( en kwil hem niet meenemen, omdat je dan zo'n ontzettend dik boek mee moet slepen en dat alleen voor de laatste helft. En hijs ook niet van mij dusja dan hou ik hem liever thuis, weet ik zeker dat ie t overleeft. Maar ja ik wilde eik wel een ander boek meenemen maar uhmm dat heb ik nog niet enzo... hoewel, ik zou dat boek van Caesar mee kunnen nemen dat ik bij de diploma-uitreiking heb gekregen...

Gisteravond was er een bijeenkomst voor alle jongeren van 12 t/m 18 van de parochie, over hoe we de kerk meer aansprekender kunnen maken voor jongeren enzo. Er zijn een hoop ideeën gekomen, erg leuk allemaal, en er is ook echt grote kans dat ze uitgevoerd worden enzo, dus dat vink erg goed. Maar bovendien was het gister een supergezellige avond met 2 mensjes van jp, voornl met eentje op de fiets heen en terug ;D. Dus ik was weer redelijk hyper en zeer praatgraag en alles behalve moe toen ik thuiskwam ;).

Vandaag moet ik allerlei dingetjes regelen voor de vakantie, en vanmiddag zie ik mn cabaretvriendjus!! Jeeeeeuj! :D
Fijne woensdag :o slik... iedereen!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10887 Gepost op: 2-07-2003, 11:00:17 »
Oww ik volg het allemaal niet zo goed de laatste dagen; wanneer iedereen op vakantie gaat, waarheen. Tentamens, verjaardagen en alles.

Ik ben steeds dagjes weggeweest. Gister met 2 vriendinnen hadden we afgesproken op station Den Bosch...dan zouden we gewoon iets leuks gaan doen. We zijn eerst naar scheveningen geweest, beetje over 't strand gelopen. Toen weer naar Den Haag naar het Omniversum (leuke film gezien over chimpansees..kei mooi zo'n groot scherm)..en hierna zijn we even op schiphol wezen kijken, ik was er nog nooit geweest.
En toen zijn we gaan eten in Utrecht (jaja..wel in de mac)
Errrg gevarieerde dag dus..wel veel reizen maarja met OV is da lekker gratis.

Straks naar school om te kijken of er al wat punten zijn..ze staan nog niet op het internet, zal je zien dat er op school ook nog niks te halen is...ga ik lekker voor niks  :-\

Als er al mensen op vakantie gaan; veel plezier!!!
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10888 Gepost op: 2-07-2003, 11:58:55 »
Aan alle mensen die op vakantie gaan/zijn nu: STELLETJE ASO'S! ;)

Ik kijk naar buiten... wat zie ik? Juist ja... regen. En niet zo'n beetje hoor, gewoon kei veel regen. Gister ging het nog samen met onweer, vond ik ook niet helemaal tof, maja dat krijg je he. Stom weer.

Wat ik vandaag ga doen? Niets ;) Ja waarschijnlijk hier een beetje rondhangen, misschien even naar het winkelcentrum hier, dat is tenminste overdekt. Eigenlijk zou ik in m'n hangmat willen liggen en bruin willen worden, maar dat zit er ook niet in vandaag. Grrr  >:(

Ennuh... verder heb ik ook niet echt veel te melden. Yay, het is twaalf uur.

Groetjes, Anne

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10889 Gepost op: 2-07-2003, 12:09:21 »
@ Avron: Bruce Allmighty was wel leuk, maar als je de voorstukjes hebt gezien, heb je het meeste grappige ook wel gezien. De nieuwslezer 'Evan' is verreweg het grappigste en overtreft zelfs Jim Carrey, die we nu ook wel eens kennen. Het verhaal is goed bedacht en wel grappig, maar nogal voorspelbaar (eerst leuk, daarna niet, mag niet messen met vrije wil en doet het toch  ::) ). De blunders waar Annuh het over had, zijn ook wel leuk. (In de bios stond iedereen op om weg te lopen, toen begonnen de bloopers en ging iedereen weer zitten  ;D ). Leuk voor eens tussendoor, maar ik wacht nog liever op de nieuwe 'Tomb Raider' en miss Jolie natuurlijk  :P

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #10890 Gepost op: 2-07-2003, 12:46:21 »
Bedankt Chriz. Ik weet nu waar ik aan toe ben. Ik ben altijd al een fan geweest van Jim Carry dus ik denk dat ik wel naar de film ga. Ik zie wel of hij leuk is of niet. ;D

Toch bedankt!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10891 Gepost op: 2-07-2003, 20:28:29 »
Vandaag ZOUDEN we eigenlijk een rondje Goirlese Kermis doen. Maar we zouden dat doen bij mooi weer. Dus we zijn niet gegaan. Grrr. Dat vind ik altijd zo jammer he. Is er een kermis in de buurt, wil ik er naartoe (is namelijk meer dan de helft goedkoper dan de Tilburgse Kermis), regent het! En vandaag was de laatste dag.
Beetje binnen gezeten. Poging gedaan tot tennis kijken op de BBC, maar die viel halverwege de middag weg. Toen maar op RTL 5, en hoppa! Regen op Wimbledon. GEEN Wimbledon dus.
Ja... wat dan? Spelletje... verder vervelen, beetje Harry Potter lezen, beetje forummen... dat was het wel zo ongeveer! Beetje m'n moeder vervelen :) altijd leuk.
Nu zit ik alleen thuis, wat dus nog saaier is. Niemand om te vervelen spelletjes mee te doen.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #10892 Gepost op: 2-07-2003, 21:43:10 »
[bigtalk]De nieuwe Harry Potter in anderhalve dag gelezen. Iemand sneller?[/bigtalk]

« Laatst bewerkt op: 2-07-2003, 21:44:35 door Verdi »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #10893 Gepost op: 2-07-2003, 21:45:09 »
als jij mij dat boek passt wil ik het best proberen  ;D [/overtreffendetraptalk]

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10894 Gepost op: 2-07-2003, 21:46:54 »
Kom maar halen ;)

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #10895 Gepost op: 2-07-2003, 21:49:19 »
[bigtalk]De nieuwe Harry Potter in anderhalve dag gelezen. Iemand sneller?[/bigtalk]
Ik heb Harry Potter 5 gedownload via Kazaa en ik heb 3 verschillende versies ;D

Toch bedankt!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #10896 Gepost op: 2-07-2003, 21:50:04 »
als jij mij dat boek passt wil ik het best proberen  ;D [/overtreffendetraptalk]

Voor 5 euri istie van jou. We hebben het hier overigens wel over Begrijpend Lezen.....

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #10897 Gepost op: 2-07-2003, 21:51:32 »
[wemoetennietineenchattopicvervallenanderswordendemodsboos] ja maar je woont veel te ver weg enzo... [/wemoetennietineenchattopicvervallenanderswordendemodsboos]

Nah vandaag nizo veel gedaan eigenlijk, even naar school geweest voor mn hulpmentorschap, nieuwe bruggertjes gezien, die erg lief maar ook errug klein zijn! Maar goed het is een gezellige klas waar ik dus fijn zorg over mag dragen  :) Net kees & co gezien en weer helemaal dubbel gelegen, maar dat terzijde ;)

@verdi, das een koopje :P

« Laatst bewerkt op: 2-07-2003, 21:52:09 door Zaartje »

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10898 Gepost op: 2-07-2003, 21:53:07 »
Niks bijzonders gedaan vandaag/

Hele dag op mijn ouwe school rondgehangen beetjuh alles klaarmaken voor de musical die inmiddels 10 minuten bezig is. Ik heb hem al gezien en het is geen aanrader; De kinderen zijn slecht te verstaan, het was rommelig en vooral.. het was saai

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #10899 Gepost op: 2-07-2003, 21:56:00 »
Ik ben net terug van de musical van mijn broertje. Het was wel leuk om hem te zien maar de musical was wel erg rommelig.

Toch bedankt!