Tsja en het is ook nog eens vakantie he... idd weinig mensjes tegelijkertijd online, maar toch altijd massa's en massa's bij te lezen...
:-\
Wat leuk dat je mijn uhmmm redelijk uitgebreide samenvatting leuk vond, Jos! Verslagje van mijn belevenissen sindsdien: maandagavond dus dat schoolfeest, was wel leuk maar niet heel bijzonder leuk, btje gewoontjes (hm, wat dat betreft wordt het mss idd tijd dak van school ga, als de feestjes gewoontjes worden...), maar het was iig wel heel erg handig dat een vriend van me die sinds een paar weken zijn rijbewijs heeft, wel een Bob wilde zijn en mij dus met de auto wilde ophalen en terugbrengen. Echt lekker luxe, om niet te hoeven fietsen met dat weer.
Dinsdag, uhm gisteren dus, eerst ff naar school om 10 kopietjes van mijn diploma te maken en te laten stempelen en om een paar examenbundels te verkopen aan een aankomende zesdeklasser, en om een gigantische rugtas van een vriendin te lenen. Hoe heet zo'n ding, zo'n giga legerachtige tas... die ze ook wel in widm hebben, en dan met allemaal touwtjes en vakjes en sluitingen etc etc eraan... pff haha niet echt iets voor mij en ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat daar AL mijn bagage in gaat passen maar volgens mijn vriendin kan dat wel.
Goed en 's middags was ik natuurlijk erg moe omdat ik na maandagavond (naja, zo laat wast ook weer niet) toch weer redelijk vroeg op was gestaan enzow... Heb wat verder gelezen in HP, maar ik ben erachter dat ik hem never uit ga krijgen voor vrijdag :'( en kwil hem niet meenemen, omdat je dan zo'n ontzettend dik boek mee moet slepen en dat alleen voor de laatste helft. En hijs ook niet van mij dusja dan hou ik hem liever thuis, weet ik zeker dat ie t overleeft. Maar ja ik wilde eik wel een ander boek meenemen maar uhmm dat heb ik nog niet enzo... hoewel, ik zou dat boek van Caesar mee kunnen nemen dat ik bij de diploma-uitreiking heb gekregen...
Gisteravond was er een bijeenkomst voor alle jongeren van 12 t/m 18 van de parochie, over hoe we de kerk meer aansprekender kunnen maken voor jongeren enzo. Er zijn een hoop ideeën gekomen, erg leuk allemaal, en er is ook echt grote kans dat ze uitgevoerd worden enzo, dus dat vink erg goed. Maar bovendien was het gister een supergezellige avond met 2 mensjes van jp, voornl met eentje op de fiets heen en terug
. Dus ik was weer redelijk hyper en zeer praatgraag en alles behalve moe toen ik thuiskwam
.
Vandaag moet ik allerlei dingetjes regelen voor de vakantie, en vanmiddag zie ik mn cabaretvriendjus!! Jeeeeeuj!
Fijne woensdag
slik... iedereen!