Hallo, ik kom ook nog even langs inde bar. Heb mezelf maar 'nen blanchke van Oegaarde' ingeschonken.
Ben nogal bezig met het Kro-spel, maar in dat topic heb ik kennelijk iedereen plat gekletst. Dus kom ik maar hier ...
KRO maakt er trouwens een potje van. Vandaag hebben ze een raadsel op de site gezet en (waarschijnlijk per vergissing) het antwoord er vlak onder... Wel gemakkelijk natuurlijk.
Mijn poes sliep op mijn stapel kranten en hij sukkelt/glijdt er net af. Het wordt hoog tijd, dat ik die kranten eens doorlees.Voor de rest is voor mij "het seizoen" begonnen. Op de alarmcentrale krijgen we nu veel oproepen en er moet flink doorgewerkt worden. Het grootste deel zijn kleine probleemtjes hoor: pech met de auto, te lang in de zon gezeten, enzovoort.
De kans dat je echt een zwaar ongeval of iets ernstigs krijgt is minimaal. Alleen is het dan wel ontzettend duur. Zo'n speciaal sanitair vliegtuig van Benidorm tot Amsterdam kost (dokter en materiaal inbegrepen) ongeveer 18.000 (achttienduizend) euro.
Als er leuke anecdotes zijn, kom ik ze wel vertellen en voor de rest prettige vakantie.