Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106988 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10900 Gepost op: 2-07-2003, 21:59:39 »
Ik ben een beetje bezig met recensies schrijven voor de site van LC en Giorgio en heb zelf ook maar eens een site gemaakt. Niet echt boeiend, ook niet iets wat voor anderen is, maar wel leuk voor mezelf. Verder zit ik een beetje muziek te luisteren en verveel ik me een beetje.

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #10901 Gepost op: 2-07-2003, 22:03:53 »
Mogen we de link Annuh?

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10902 Gepost op: 2-07-2003, 22:06:07 »
Nee... hij is nog lang niet af! Ik ga morgen weer verder werken, misschien zo nog even als ik de recensies af heb. Maar zoals ik al zei, het is een website voor mezelf... ik zet erop wat voor leuke dingen ik heb gedaan, wanneer en met wie. Verder issie vrij saai voor de rest van de wereld. Misschien, als ik er tevreden over ben, mogen jullie de link.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10903 Gepost op: 2-07-2003, 22:14:25 »
Ik kom ook weer even snel langs. Jaja, ik weet het, ik had een uitgebreide post beloofd. Helaas zijn de tour de France perikelen nog niet gedaan. Hopelijk zijn morgen de 'werkzaamheden' achter de rug en kan ik wat langer blijven rondhangen. Hoewel, het is niet echt druk meer geweest. Idereen is langzaam met vakantie aan het gaan of zit zich thuis te vervelen  :P

Annuh; je mag wel een dagje op mn werk komen zitten, dan ga ik me wel een dagje vervelen...

Annemieke; wanneer ga je nou precies op vakantie?

Tot morgen,
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10904 Gepost op: 2-07-2003, 22:15:28 »
Eej! Ik ben geen postbooster!

2100 posts op de korte tijd die je hier bent (nee, wrong, op de korte tijd dat je hier frequent post) dus ik denk dat je die woorden best terugneemt  ;D

sorry dat ik hier voor het moment niet veel meer langskom maar mijn werk eist me op en put me volledig uit dus meestal heb ik zoiets van: *geeuw* we gaan niks doen.

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10905 Gepost op: 2-07-2003, 22:20:50 »
Annuh; je mag wel een dagje op mn werk komen zitten, dan ga ik me wel een dagje vervelen...

Ligt eraan wat voor werk dat je doet ;)

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #10906 Gepost op: 2-07-2003, 22:23:08 »
Ik ben echt helemaal in de ban van sport. Ik kijk van Wimbledon, ik ga de Tour de France kijken, ik kijk altijd naar darts en voetbal. Het gaat niet goed met mij denk ik.

Toch bedankt!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10907 Gepost op: 2-07-2003, 22:23:17 »
leeuwentemster  ;D (edit: als reactie op wat Ovide doet)

« Laatst bewerkt op: 2-07-2003, 22:25:25 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10908 Gepost op: 2-07-2003, 22:25:36 »
Gaaf! Maar morgen kan ik niet, dan mogen de hechtingen uit m'n pols... misschien vrijdag?

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10909 Gepost op: 2-07-2003, 22:30:40 »
Hmmz...

Ben ik even twee uurtjes werken, worden hier 127 nieuwe berichten gepost. En dan durven ze nog te zeggen dat het hier rustig is!

Wel lekker gewerkt overigens, morgen als het mooi weer is ga ik kleren kopen en terrasje zitten en zo!

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10910 Gepost op: 2-07-2003, 22:32:01 »
Hmmz...

Ben ik even twee uurtjes werken, worden hier 127 nieuwe berichten gepost. En dan durven ze nog te zeggen dat het hier rustig is!

Wel lekker gewerkt overigens, morgen als het mooi weer is ga ik kleren kopen en terrasje zitten en zo!

1 woord: WHAHAHHAHAHAHAHAHHA

ok... nog meer woorden: Yeah... like that's gonna happen!

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #10911 Gepost op: 2-07-2003, 22:36:37 »
Hmmz...

Kijk mij niet aan maar Annuh :P

Toch bedankt!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10912 Gepost op: 2-07-2003, 22:38:17 »
Kijk mij niet aan maar Annuh :P

waar twee posten hebben twee schuld ;)

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10913 Gepost op: 2-07-2003, 22:38:32 »
1 woord: WHAHAHHAHAHAHAHAHHA

ok... nog meer woorden: Yeah... like that's gonna happen!

Mooi weer is morgen droog... Dan ga ik winkelen.

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #10914 Gepost op: 2-07-2003, 22:40:36 »
Aan het eind van de week wordt het beter (ik lijk Piet Paulusma wel)

Toch bedankt!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10915 Gepost op: 2-07-2003, 23:34:55 »
Hoi mensjes jullie krijgen allemaal de groeten van Daan, hij denkt aan het forum en mist het en vindt het heel jammer dat hij nog steeds geen internet heeft enzo... en de andere helft ben ik natuurlijk vergeten ;) onee hij zei (als voorbeeld denk ik) dat ie de lange posts van Han miste en de leuke anekdotes van Lowprofile...

Dus. Dat was weer anderhalf uur telefoneren, en ondertussen nog vrijwel niets ingepakt (Oviedje: ik ga vrijdagochtend vroeg) maar ja vanmiddag natuurlijk ook weer supergezelli gehad met mijn cabaretvrienden (die benaming slaat echt nergens meer op nu cabaret is afgelopen, mss moet ik zeggen: 2 van mijn beste vrienden... maar dat klinkt ook weer zo stom... naja, Victor en die andere gozer dus :P). Maar goed nu moet ik echt echt naar bed (pfew ik heb de groeten van Daan over kunnen brengen zonder al te veel te vergeten ;), das een hele prestatie voor mij... ::)), welterusten!!

Lowprofile

• Gast
« Reactie #10916 Gepost op: 2-07-2003, 23:39:36 »
Hallo, ik kom ook nog even langs inde bar. Heb mezelf maar 'nen blanchke van Oegaarde' ingeschonken.
Ben nogal bezig met het Kro-spel, maar in dat topic heb ik kennelijk iedereen plat gekletst. Dus kom ik maar hier ...  ;)

KRO maakt er trouwens een potje van. Vandaag hebben ze een raadsel op de site gezet en (waarschijnlijk per vergissing) het antwoord er vlak onder... Wel gemakkelijk natuurlijk.

Mijn poes sliep op mijn stapel kranten en hij sukkelt/glijdt er net af.  :D  Het wordt hoog tijd, dat ik die kranten eens doorlees.

Voor de rest is voor mij "het seizoen" begonnen. Op de alarmcentrale krijgen we nu veel oproepen en er moet flink doorgewerkt worden. Het grootste deel zijn kleine probleemtjes hoor: pech met de auto, te lang in de zon gezeten, enzovoort.
De kans dat je echt een zwaar ongeval of iets ernstigs krijgt is minimaal. Alleen is het dan wel ontzettend duur. Zo'n speciaal sanitair vliegtuig van Benidorm tot Amsterdam kost (dokter en materiaal inbegrepen) ongeveer 18.000 (achttienduizend) euro.
Als er leuke anecdotes zijn, kom ik ze wel vertellen en voor de rest prettige vakantie.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #10917 Gepost op: 3-07-2003, 08:46:09 »
Ik had zo het een en ander geschreven maar denk je wat? Pagina weer verlopen. Grrrrr >:( en dat terwijl ik de laatste tijd lange postst eerst kopieer want de site heeft dat helaas wel vaker, vooral 's ochtends. Nou ja, ik weet allemaal niet meer wat ik heb geschreven hoor, het was niet echt belangrijk ;D
Ik wou dat het al eind oktober was want dan gaan wij op vakantie (op zich wel weer goed want dan heb ik nog 4 maanden om wat af te vallen zodat ik weer lekker slank op het strand kan verschijnen ;))
edit: vergeten, ik wilde nog zeggen dat ik het ook rustig vind, ik kan zowaar alles lezen wat er gister gepost is, normaal waren dat wel een paar blz.

« Laatst bewerkt op: 3-07-2003, 08:48:32 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #10918 Gepost op: 3-07-2003, 09:33:03 »
hallo allemaal!!!
k ben hier al een tijdje niet meer geweest, maar k had et druk met me extra week wiskunde en k heb een nieuw vriendje dus die wil k ook elke dag zien ;D
annemieke: heeel veel plezier morgen op vakantie!!!
k ga zaterdag op kamp!! k heb er echt super veel zin in!!! maar ik moet me kamer nog opruime en me koffer inpakken en k geef vanavond een borrel en morge avond geeft me broer een borrel omdat ie 7 weken weggaat. maar verder heb k et helemaal niet druk hoor ::) dit zal dus wel me laatste post zijn tussen nu en volgende week maandag... :'( maar goed, misschien kan k nog een paar dingen posten tussen de bedrijven door :D

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #10919 Gepost op: 3-07-2003, 09:44:04 »
Hoi mensjes,
Vanavond zal ik ook nog wel ff gedag komen zeggen maar dat ist... Kmoet vandaag nog ontzettend veel doen en alles inpakken etc en dat gaat me nooit allemaal lukken :o :-\ (stress!! ;)) en nu ben ik ook alweer aant forummen wat hemaal niet in de planning stond... En ik kan nooit meer alles bijlezen :'( dus nu loop ik zelfs al achter voor ik vertrek, kan je nagaan als ik terugkom... :-\ Ik zal jullie echt onwijs gaan missen hoor...! Pff, 11 dagen zonder internet, hoe ga ik het overleven... :-\

liefs Annemieke