Ok ik wilde om 9 uur in bed liggen dus eigenlijk heb ik nog 4 minuten om te reageren op iedereen en gedag te zeggen en dat gaat me natuurlijk never lukken maar goed.
Allereerst en vooral: [size=8]
Heinz, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!![/size]
weet niet of ik je vanavond nog zie Annemieke dus wens ik je alvast een hele leuke vakantie! (Ik heb alleen ff gemist waar je heengaat )
Heel veel plezier, geniet ervan! Enne...Annemieke zonder internet moet echt wel lukken, als je een goeie vakantie hebt dan denk je niet eens aan ons
Veel plezier Annemieke
Thnx thnx thnx allemaal. Tijger, ik ga naar Kruth, dat is een dorpje in de Elzas of de Vogezen oid in de buurt van Mulhouse. Nou ja, Oost-Frankrijk dus iig
.
Fenna, hmmm, ik ben er niet zo zeker van hoor dat ik niet aan jullie zal denken. Sterker nog ik ben er eik wel zeker van dat ik wel aan jullie zal denken. Zucht.
Ik heb dr eik nog steeds (!) (nog steeds! ik ga morgenochtend weg!) helemaal niet zo'n zin, eigenlijk nu nog minder nu ik mijn tas heb ingepakt en lang niet alles erin paste en die tas bovendien al duizenden kilo's woog (nouja... in vergelijking, als je zo beresterk bent als ik dus
)
ja beresterk niet berensterk maar jaaaa, dat schijnt zo te moeten... ik heb maar 5 shirtjes voor 11 dagen :-\ maar ja meer past er echt niet bij (heb nu al een extra tas, plus natuurlijk nog een losse slaapzak want die was veel te gigantisch etcetc...), nou ja, iig, ik weet dat ik me vreselijk aanstel maar ik heb het gevoel dat mn schouders op de grond liggen tegen de tijd dat we bij de camping aankomen. Wie verzint nou dat je zo'n enorm gewicht op je rug zou moeten dragen?! Waarom gaan we niet gewoon met het vliegtuig, gewoon zo'n koffer op wieltjes... zuchterdezucht, nee, ik denk niet dat kamperen echt aan mij besteed is
en we zijn nog niet eens vertrokken... Kheb trouwens wel eens eerder gekampeerd daar niet van, maar nooit met zon ultragigantische rugtas waar dan al je bagage in zou moeten passen :-\. Blurgh. Ik ga echt alleen maar mee omdat ik het mijn reisgenoten niet kan aandoen om af te zeggen, echt alleen maar voor hen eik, van mij hoeft het echt echt ECHT niet, ik vind het hier hartstikke leuk en gezellig en goed en op mn gemak en heb het onwijs naar mn zin,
ik wil helemaal niet weg!! En al helemaal niet om op een camping te gaan zitten, elke dag afwassen dus
, geen internet geen telefoon, mennn... :'( Ik krijg er echt steeds minder zin in gewoon... zucht... ik stel me echt onwijs aan, ja, ik weet het, sorry... normaal heb ik altijd heel veel zin in mijn vakantie, die voorpret is juist niet, zucht zucht zucht... na nu niet dus... naja het zal wel meevallen
(ach ja tegenvallen kan het alvast niet als je zo negatief denkt van tevoren
). Pffff... naja ik zeg het wel gewoon tegen die vriend en vriendin mss dat zij me kunnen opvrolijken in de trein... en mn ruggetje zal het vast wel overleven
...
ik kijk serieus het meeste uit naar het schrijven en versturen van alle ansichtkaarten, dat is toch ziek?! ik ben echt niet normaal...Goed, ik zal wel gewoon moe en toch al chago en gewoon te veel gestrest zijn van het haastige inpakken wat mijn eigen schuld is omdak zo laat ben begonnen... Dusseh, let maar niet op mij
... Morgen kijk ik dr vast beter tegenaan, maargoe hebbet toch ff van me af geschreven he.
Vanaf nu zal ik dus weer leuke dingen gaan doen, en minder op het forum komen.
forummen is dus niet leuk
iig, tot de 14e, dan benk er weer en ren ik heel snel meteen naart forum natuurlijk... (naja of mss de 15e dan...)
welterusten en doegdoegdoeg *zwaait* :'(
veel liefs
Annemieke