Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106942 keer)

Offline Avron

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10960 Gepost op: 4-07-2003, 20:10:57 »
Ik heb vandaag de hele dag ingepakt. Lekker stressen dus. Maar gelukkig hebben we het meeste nu ingepakt, alleen de toiletspullen en nog wat levensmiddelen.

Morgen de hele dag rijden en dan aangekomen hebben we gelukkig wel een kant en klare tent, dat scheelt een hoop geklungel van mijn vader die met een bril op de buizen probeert te onderscheiden  ;)

Ik wens iedereen een fijne vakantie en tot over 2 weekjes :D

Toch bedankt!

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10961 Gepost op: 4-07-2003, 20:20:09 »
Hallo!

Nou zeg, ben ik er effe wat minder, lijkt de hele tent hier zo'n ebetje leeg te lopen. En wij dan? Jullie laten ons wel mooi in de steek hier.

Onzin, iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ie doet en hoe ie zn tijd besteed, maar jammer vind ik het wel!

Nu heb ik het vertrek van Annemieke ook nog gemist. Nou ja, ik hoop maar dat ze het ondanks alles toch leuk heeft in Frankrijk...*zucht*. Mn humeur is een paar graadjes gedaald hoor...

Het is in ieder geval weekend en ik heb vanmiddag mezelf getrakteerd op iets heel moois. Een rvs set met vier waxinelichthouders en een soort dienblaadje eronder. Duur, maar heel mooi. Er is vorige week een nieuwe cadeauzaak geopend bij ons in de stad. Daar moest ik natuurlijk even een kijkje nemen en ja, dan ga ik voor de bijl. Maar het is niet erg. Zo veel van dat soort spullen heb ik niet (eigenlijk geen...)

Ik ga nog even bijlezen en dan lekker op de bank zitten. Fijne avond!

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10962 Gepost op: 4-07-2003, 20:40:04 »
Goeieavond lieve medeforummers,

Long time no see! 't is al maar liefst 'n dag of 4 geleden dat ik hier voor 't laatst iets gepost heb! Ik ben ook al 3 dagen niet meer langs geweest om bij te lezen, dus daar heb ik net wel 'n paar uurtjes voor nodig gehad.   :-\

Ik heb dus deze hele week tentamens gehad en daarom gewoon geen tijd gehad om langs te komen. Ik ben dus inmiddels helemaal klaar met de tentamens (dat werd ook wel tijd, want ik was al 3 weken aan 't leren   :( ) en heb dus ook vakantie!!!  :D

Maar voor alsnog heb ik daar nog niet echt van kunnen genieten. Woensdag ben ik namelijk ziek geworden. Ik had de griep en ben de hele dag en nacht misselijk geweest. Ik had dan ook bijna niks geslapen en moest gisterenmorgen dan toch weer om 8.30 uur op school zijn voor m'n tentamen. 't was erg moeilijk om me te concentreren, maar ik geloof dat ik 't niet veel beter had kunnen maken als ik niet zo ziek was geweest en meer slaap had gekregen. 't was namelijk 'n erg moeilijk tentamen. Doordat ik me zo rot voelde, kon ik gisterenavond ook niet naar de bbq van m'n klas. Echt heel erg jammer, maar ik kon er effe echt niet aan denken om te moeten gaan bbq-en. Ik was al misselijk bij 't zien van anderen die wat te eten in hun mond stopte.  :-[

Maar goed, ik ben gelukkig er nu weer wat beter aan. Ik heb inmiddels al 1 tentamen terug en die heb ik gelukkig gehaald. Ook nog erg goed met 'n 9! Ik was echt heel blij verrast met dat punt, al had ik wel verwacht dat ik dat tentamen gehaald had. De rest van m'n punten krijg ik als 't goed is dinsdag als we inzages hebben op school. En nu maar hopen dat alles voldoende is, zodat ik niet in augustus weer de boeken in moet duiken voor de hertentamens.

Helaas heb ik niet iedereen 'n fijne vakantie kunnen wensen, omdat ik er dus niet was. Dus bij deze wens ik Annemieke, Doris en alle andere forummers 'n hele fijne vakantie! Geniet er maar van zo na 'n druk schooljaar of werkjaar!  :)

en wat D**n zegt over Han13: Han, waar ben je? Voor mij was je vorig jaar altijd het boegbeeld van widm.com en nu post je bijna niks meer?  :'(

Wat ontzettend lief van Daan. Ik wordt er zelfs 'n beetje verlegen van. We missen jou ook heel erg hoor Daan! Ik hoop echt voor je dat internet snel gefixt wordt en dat we weer van je bijdrages kunnen genieten!  :) (waarschijnlijk lees je dit helemaal niet, maar dan kan Annemieke je misschien 'n keertje doorgeven dat we je heel erg missen hier!)

Ik heb idd wat minder gepost de laatste maanden, maar dat komt dus vooral doordat ik 't zo druk had met m'n studie en met modereren enzo. Vorig jaar had ik natuurlijk nog geen functie op de site, waardoor ik al m'n tijd in 't posten kon stoppen. Dit jaar ligt dat toch 'n beetje anders, vooral nu we ook bezig zijn met 't brainstormen over de nieuwe site.

Bovendien wordt ik natuurlijk 'n beetje 'overschreeuwd' door al die nieuwe forummers hier die binnen 'n paar weken maar liefst 2.000 posts doen. Dat is mij vorig jaar zelfs niet gelukt.  ;)  ;D

Maar goed, ik heb nu vakantie en ik zal weer wat meer aanwezig zijn.  :)

Ik schrik er trouwens 'n beetje van dat er zo links en rechts forummers afscheid aan 'te nemen zijn van de site. Dat is niet de bedoeling! We (de crew) verwachten natuurlijk wel dat er nog wat forummers overblijven voor als we straks met de nieuwe site van start gaan! En dan gaan jullie nu ineens allemaal vertrekken.  :'(  Maar ik begrijp jullie wel 'n beetje hoor. Forummen is nu eenmaal soms slecht te combineren met school of werk. Ik hoop dat we jullie straks in september toch nog effe terug kunnen verwachten om 'n kijkje te nemen op de nieuwe site (die dan hopenlijk klaar is).

Ik ga nu snel effe nog naar 't Detectivespel kijken, want dat is ook aan m'n neus voorbij gegaan deze week. Ik geloof dat de moord al opgelost is en ik ben erg benieuwd wie de dader is!

Waarschijnlijk tot morgenavond pas, want ik moet morgen de hele dag werken. Daarom wens ik iedereen bij deze vast 'n fijne dag morgen en voor vanavond ook 'n fijne avond!

« Laatst bewerkt op: 4-07-2003, 20:45:35 door Han13 »

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10963 Gepost op: 4-07-2003, 20:56:05 »
We (de crew) verwachten natuurlijk wel dat er nog wat forummers overblijven voor als we straks met de nieuwe site van start gaan! En dan gaan jullie nu ineens allemaal vertrekken.  :'(  

Ik blijf cker Han Maak je daar maar niet ongerust over

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #10964 Gepost op: 4-07-2003, 21:02:17 »
Mogen we toch die bewerkte foto's gaan beoordelen? ik begrijp het nie helemaal
Nee LC, eigenlijk was het ook niet de bedoeling om die bewerkte foto's in de beoordeling te betrekken, maar ik heb er eens goed over nagedacht, en denk dat het toch handiger is om deze dan maar in een aparte categorie te plaatsen. Zo blijft iedereen een eerlijke kans krijgen. Over de fotowedstrijd lees je dus verder in het wedstrijd-topic.

Ben trouwens benieuwd of iedereen het topic nog kan vinden. Misschien toch een ideetje om het sticky te maken?

Lowprofile

• Gast
« Reactie #10965 Gepost op: 4-07-2003, 23:30:21 »
Zo, ik kom in de bar maar mijn verdriet verdrinken.
 :'( :'( :'(
Ik heb het KRO-spel NIET gewonnen. Juiste dader, vrij aardig het motief geraden, maar mijn verhaal was te kort  ???  :o  ;D

Ovide: ik blijf deze zomer in ... België en klets hier regelmatig wel wat bij.
Ik zal eens kijken of ik een topic kan beginnen over grappige anecdotes van mijn werk. We lachen daar wat af. Probleem is dat je vaak de achtergrondinfo mee moet hebben.

Han13: blokken meisje. Binnenkort ben je er van af. Goh, wat ben ik toch blij dat ik NOOIT meer examens moet doen.
Wat lees ik daar van een nieuwe site waar jullie aan werken ? Is er ergens meer info over ? Of is het allemaal top S en krijg je nu een uitbrander uit Enschede ...

En nu naar bed, want ik begin om half acht op kantoor.

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #10966 Gepost op: 5-07-2003, 05:15:52 »
Lekker vroeg opgestaan, 5 uur!!! Nu alleen nog even eten en dan de hele dag rijden. Ik ben echt nog hartstikke moe maar ik ga wel in de auto slapen. Iedereen groetjes van mij en een fijne vakantie en tot over 2 weken

Avron ;)

Toch bedankt!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10967 Gepost op: 5-07-2003, 11:38:23 »
Ik ga nu snel effe nog naar 't Detectivespel kijken, want dat is ook aan m'n neus voorbij gegaan deze week. Ik geloof dat de moord al opgelost is en ik ben erg benieuwd wie de dader is!

oops, het is ook aan mij voorbijgegaan dus  ::) :-X

anyway, ik ben er nog ! alleen niet zo frequent omdat ik het hartstikke druk heb met werken en het eist nogal veel energie van me. Gevolg is dat ik 's avonds meestal uitgeput neerval en nergens nog zin in heb  :-\

alle vakantiegangers: have fun ! en vergeet niet een verslagje te posten als je terugbent !

Han: khoop dat je helemaal geslaagd bent !

Lowprofile: ach, al heb je niet gewonnen, je zat er duidelijk heeeeeeeel heel heel dicht op, dus beschouw jezelf toch maar als superspeurneus  ;)

groetjes, A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10968 Gepost op: 5-07-2003, 11:58:27 »
Omdat er een paar mensen jarig zijn als ik op Vakantie ben feliciteer ik ze nu maar ff.

Han13 en Intikker gefeliciteerd

p.s het zijn er veel meer maar die 2 komen hier regelmatig

« Laatst bewerkt op: 5-07-2003, 11:59:45 door Little_creep »

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10969 Gepost op: 5-07-2003, 12:36:26 »
Phoeee toch best wel vermoeiend zo 2 rijlessen achter elkaar. Ik heb er nu 7 lessen op zitten. Gaat redelijk goed vind ik. En 't is ook nog wel leuk, dus komt in orde allemaal.

Fijn he Han als tentamen gedaan zijn. Ik hoop dat je allemaal voldoendes hebt.
Ik heb gister mijn cijfers terug gehad. Voor tentamen van laatste periode heb ik een 6. Voor mijn herkansing (daar waar ik alle antwoorden van wist...) heb ik een 9.4!!!
Oleee nu heb ik alles gehaald dit jaar...door dat hoge cijfer kon ik lekker compenseren. Dus ik ben blij en ik kan komend schooljaar lekker stagelopen!

Doeiii fijn weekend  :-*
Of fijne vakantie!!!

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10970 Gepost op: 5-07-2003, 15:36:50 »
Ik kom ok weer even langs. Ik geloof dat nu zo'n beetje iedereen wel vakantie heeft. Ik heb natuurlijk wel al een weekje gehad en straks in september heb ik er nog drie. Daar verheug ik me erg op.

Goed, han dat je tentames achter de rug zijn. ik neem aan dat je nu aan het werken bent. Ga je in de vakantie ook nog meer dagen bij de bakker werken, of vind je het wel goed zo?

Ik ben nu een beetje lui en ga dus lekker wat voor de tv hangen. We zijn vanmorgen voor een andere auto gaan kijken en denken wel wat gevonden te hebben. Daar moeten we maar eens over nadenken terwijl we op de bank hangen.

Kom later nog wel even langs.

Groetjes Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10971 Gepost op: 5-07-2003, 20:20:08 »
'n hele goeie avond!

Ik ben weer thuis van 'n dagje hard werken. Er waren al wat collega's op vakantie, dus extra druk voor ons. 't was nog steeds erg druk, want de schoolvakanties zijn hier nog niet begonnen. De rustige periode dat iedereen op vakantie is zal dus ook pas over 'n paar weken intreden.

Han13: blokken meisje. Binnenkort ben je er van af. Goh, wat ben ik toch blij dat ik NOOIT meer examens moet doen.

Ik ben ook erg blij dat ik er nu effe vanaf ben. Nu maar hopen dat ik alles gelijk gehaald heb, zodat ik iig tot en met september van 't studeren af ben!  :)

Ik zou trouwens ook erg blij zijn als ik helemaal klaar ben met m'n studie. Al zal ik in deze sector wel altijd nog bijscholingen/cursussen moeten volgen.  :-\

Wat jammer trouwens dat je niet gewonnen hebt Lowprofile! Ik las in 't KRO-forum dat je 't eigenlijk helemaal goed had. Echt heel knap van je. Ik was daar zelf dus totaal niet opgekomen. Ik kreeg echt 't idee dat die moord voor ons niet op te lossen was, maar blijkbaar was 't niet geheel onmogelijk.  ;)

Citaat
Wat lees ik daar van een nieuwe site waar jullie aan werken ? Is er ergens meer info over ? Of is het allemaal top S en krijg je nu een uitbrander uit Enschede ...

Ik hoop 't toch niet.  :o ;D

Er is zo links er rechts wel wat gepost over ons nieuwe project, maar er zijn nog geen officiele mededelingen geweest. Ik hoop dat onze ideeen snel zo concreet worden dat we jullie wat beter kunnen informeren aan wat er jullie allemaal te wachten staat.  :)

Han: khoop dat je helemaal geslaagd bent !

Thanx. Jij succes met werken! Ik kan me voorstellen dat je dan iedere avond te moe bent om achter de computer te hangen. Heb je wel nog ook 'n paar weken echt vakantie?

Omdat er een paar mensen jarig zijn als ik op Vakantie ben feliciteer ik ze nu maar ff.

Han13 en Intikker gefeliciteerd

Nou wat leuk. Gewoon al m'n eerste felicitatie terwijl ik pas over anderhalve week jarig ben!  :D

Fijn he Han als tentamen gedaan zijn. Ik hoop dat je allemaal voldoendes hebt.

Thanx, 't is idd 'n fijn gevoel dat ik nu effe helemaal niks meer voor school hoef te doen. (al is dat niet helemaal waar, omdat ik ook aan m'n scriptie moet werken, maar dat vergeet ik bij deze effe  ;) )

Proficiat dat je alles gehaald hebt Fenn!  :)

Goed, han dat je tentames achter de rug zijn. ik neem aan dat je nu aan het werken bent. Ga je in de vakantie ook nog meer dagen bij de bakker werken, of vind je het wel goed zo?

Op zich wil ik best wel iets meer gaan werken, maar bij onze bakkerij is 't zo dat ze me dan de hele vakantie gaan claimen. Dan houden ze me dus de hele vakantie daar en daar heb ik niet zoveel zin in. Ik wil namelijk ook echt effe 'n vakantiegevoel krijgen en bovendien moet ik dus ook aan die scriptie werken. (en ik weet dus nog niet of ik hertentamens heb ik augustus) Misschien dat ik wel 'n aantal dagen ga werken om 't werk van anderen die op vakantie zijn over te nemen. Maar dan houd ik er toch wel bij uit dat ik maar tot 18.00 uur wil werken en niet langer, zodat ik nog iets aan de avond heb. (vaak wordt tot 'n uur of 0.00 gewerkt)

Wat hebben jullie voor nieuwe auto op 't oog ovide?

Ik ga ook lekker op de bank hangen nu. Morgen is m'n vader jarig en komt er de hele dag bezoek, dus dan heb ik weer m'n handen vol aan 't verzorgen van iedereen. Daarom mag ik nu wel effe 'n avondje niks doen.  ;)

Fijne avond allemaal!

Lowprofile

• Gast
« Reactie #10972 Gepost op: 5-07-2003, 23:36:46 »
Goeienavond nog allemaal.

Ik heb vandaag dus van half acht tot 16 uur gewerkt op de centrale: eerste zware wk van de zomer, maar we hebben er een hele hoop studenten bij om te helpen.
Ik word dan vooral nerveus omdat ze me allemaal U en mijnheer noemen. Mijn antwoord is dan altijd : ik ben geen 'U', ik been een 'Je' en mijn naam is Rob.
Maar ja, wat wil je. Ik doe dat werk al 24 jaar (zucht) en die studentjes waren toen nog niet eens geboren (letterlijk). Gelukkig lachen we veel af.
Vandaag nog: in het frans heet zo'n speciaal vliegtuig voor repatrieringen van zieken: "avion sanitaire". Deze ochtend meldt zich een verpleegster bij de bewaker "pour le vol sanitaire" en de bewaker gaf ons door: "iemand die het sanitair komt repareren"... Met zo'n grap komen we al de hele ochtend door.

Maar er zijn hier nog andere hardwerkers:
A&K en Han: doe het maar rustig aan. Laat je niet uitbuiten. Nu werk je keihard en over een paar maanden kennen ze je plotseling niet meer, dan hebben ze je niet meer nodig. Dus ... hou tijd voor jezelf. Han, je hebt gelijk, met mondjesmaat extratjes toestaan aan die bakker. Voor je het weet zit je daar dag en nacht.

Fenn: welke stad in Nederland moeten we nog even vermijden ? Je zet je rijbewijs toch wel even in de fototopic wanneer de kust weer veilig is ?

Ovide: wakker worden op die bank: je ging nog wat schrijven vandaag. Ben benieuwd. OOOOOOOVVVVVVIIIIDDDDEE.
Het zal voor morgen zijn ...
Of zoals Pino, aan het rondrijden met hun nieuwe aanwinst.

Goed, ik ben naar bed, want morgen weer naar de centrale. Met ontbijtkoeken "auto start (smikkel smak) niet meneer ? (hap) Ik stuur wel iemand, meneer (scrunch). Als je dan nog je koffiebeker omduwt is het helemaal een janboel op je bureau. En 's-avonds komen er 8 mensen barbecuen, dus de volgende post zal ten vroegste maandag zijn.
Geniet van jullie zondag en ... coool

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #10973 Gepost op: 5-07-2003, 23:59:09 »
Ongezellige bar, kan hier nix te drinken krijgen!

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Lowprofile

• Gast
« Reactie #10974 Gepost op: 6-07-2003, 00:02:30 »
't is een Hollandse bar, hé Verdi, die zijn vroeg dicht en je moet Heineken uit limonadeglaasjes drinken en zo.
Kijk eens in je eigen ijskast ... dat zal beter smaken.
Welterusten.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #10975 Gepost op: 6-07-2003, 13:12:48 »
Fenn: welke stad in Nederland moeten we nog even vermijden ? Je zet je rijbewijs toch wel even in de fototopic wanneer de kust weer veilig is ?

Den Bosch... 8) Maar ik kan al wel rijden hoor...al ben ik er soms nog goed in om niet helemaal erg op te letten...of iig niet te weten wat ik moet doen zodat 't een beetje gevaarlijk is...maaaaaar daar les ik voor. Oke ik laat het je zo spoedig mogelijk weten als ik 't rijbewijs heb  ;)

Ik ga morgen gratis naar six flags!! Oleeeee
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10976 Gepost op: 6-07-2003, 13:23:08 »
Heb je wel nog ook 'n paar weken echt vakantie?

niet echt (tweetal) maar dat neem ik er maar bij. Het is niet alsof ik er tegenop zie (anders zou ik het gewoon niet doen dusja).

Veel plezier op je werk Lowprofile! En iedereen een fijne dag verder !

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10977 Gepost op: 6-07-2003, 13:50:30 »
Ovide: wakker worden op die bank: je ging nog wat schrijven vandaag. Ben benieuwd. OOOOOOOVVVVVVIIIIDDDDEE.
Het zal voor morgen zijn ...
Of zoals Pino, aan het rondrijden met hun nieuwe aanwinst.

Werk ze Rob! Hoop dat je weinig te doen hebt, dan hebben al die mensen tenminste een goeie vakantie.
Was trouwens nog wel online geweest, maar toen moest ik op mezelf reageren en dat gaat me toch te ver  ;D. veel plezier met de BBQ. Hoop dat het weer een beetje meezit.

De auto die we gezien hebben is een Citroen C3, wel een hele mooie hoor...

Ga zo meteen naar een verjaardag en zit nu nog in mn pyjama, hoogste tijd om eens iets te gaan doen dus.

Fijne dag!

Ovide

Offline Amy

• Forumlid
  • Ara Halici !
« Reactie #10978 Gepost op: 6-07-2003, 18:13:54 »
Hmmm was heel enthousiast over leuke jongen en dat ben ik nog steeds wel, maar ik weet niet of het ook echt iets gaat worden  :-\ Effies afwachten maar.
Verder ben ik toenstraks naar de opvoering van de musical van mijn zusje geweest. Erg leuke voorstelling! Ze is toch wel beter dan ik dacht  ;D. Twee van mijn ooms zijn ook komen kijken en eentje blijft vanavond mee eten. Dus dat wordt wel gezellig.

Groetjes!

'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #10979 Gepost op: 6-07-2003, 22:36:29 »
Het gras is groen voor de haas.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”