Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106941 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #10980 Gepost op: 6-07-2003, 22:37:56 »
Hmm, wel erg rustig hier...
Heb net gemerkt dat het wel erg lastig typen is als je een paar wijntjes hebt gedronken. De concentratie is dan echt eem stuk minder. Ik maak nu meer typefouten dan normaal in 10 berichtjes. Tot morgen in ieder geval.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #10981 Gepost op: 6-07-2003, 22:42:42 »
De aardbeien zijn rijp maar de boer ziet het niet.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10982 Gepost op: 6-07-2003, 22:43:43 »
Huh, mijn hersenen werken een betje traag Verdi, wel een beetje duidelijk zijn he?

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10983 Gepost op: 6-07-2003, 22:54:00 »
Ik ben vandaag naar Scheveningen geweest. Ik weet niet hoe het weer in de rest van het land was, maar ik ben dus echt verbrand! Er was een beachvolleybaltoernooi en mijn team deed mee, dus ik kijken. Had geen mooi weer verwacht --> geen bikini/korte broek/hempje bij me. Korte broek geleend. Heel m'n gezicht is nu knalrood (ja alweer). Maar het was wel een gezellige dag!  ;D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #10984 Gepost op: 7-07-2003, 10:23:17 »
Jeetje, er zijn er echt veel jarig vandaag. (Ik ken volgens mij alleen Talpa maar goed ::)) Iedereengefeliciteerd! :-*

« Laatst bewerkt op: 7-07-2003, 10:25:41 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Amy

• Forumlid
  • Ara Halici !
« Reactie #10985 Gepost op: 7-07-2003, 12:35:05 »
Zeg Verdi hoeveel had jij er gisteravond op ?  ;D

'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10986 Gepost op: 7-07-2003, 12:37:11 »
Je bedoelt Talpa de legend, de Talpa die zomaar in het niets verdwenen is, dezelfde Talpa waar zowel 'Spoorloos' als 'Vermist' naar op zoek is, zelf Peter R. blijkt te zijn ingeschakeld  ;)

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10987 Gepost op: 7-07-2003, 20:42:56 »
Hallo beste mensen!

Hier ben ik weer even terug... Vandaag m'n punten opgehaald. Helaas niets (volledig) gehaald. 2x een 5,4 en een keer een 7 maar met een 2 op 1 onderdeel. Nou moet ik dus die 2 5,4en in het geheel herkansen en die 2 moet ik ophalen naar een 4. Donderdag en vrijdag begint het. Woensdag moet ik op gesprek komen bij KVW en morgen ga ik langs voor een mogelijke stageplaats  :D. Deze keer zie ik het zonnig in en ik denk dat de kans van slagen groter is dan dat het niet zal lukken. Ik ga nu even alles bijlezen en zo en dan kan ik er weer een tijdje tegenaan. Ik mis het wel een beetje...

Gr. Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10988 Gepost op: 7-07-2003, 20:52:24 »
GROOOOOOOOTE STREEP DOOR VORIG BERICHT!!

Volgende poster heeft al interesse getoont :P

« Laatst bewerkt op: 8-07-2003, 12:32:23 door Milk »
No Milk today???

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10989 Gepost op: 7-07-2003, 21:53:46 »
Dat kan lekker niet meer ;D want ik ga mee ;D ;D ;D .

Sorry voor degenen die ook wilden maar ik ben blij dus dit moest ik ff kwijt!

Lowprofile

• Gast
« Reactie #10990 Gepost op: 7-07-2003, 22:44:04 »
Hallo,
Lekker rustig hier. Iedereen zit vast op terrasjes van echte bars.
Tja we zijn al weer maandagavond. De tijd vliegt om.
Ik heb gisteren op de centrale gewerkt, maar het was nog redelijk rustig (zondag altijd).
Raar maar waar, ook in dit werk hebben we spitsuren en dagen.
Zo is zaterdagochtend tot 13 uur spitsuur. In de namiddag wordt het dan weer rustiger.
Op zondag wordt het pas druk om 11 uur om ook weer rond 13 uur rustiger te worden. Rond 14u30 op zondag komt er bijna geen oproep binnen, maar vanaf 16 uur begint het dan weer.
Je zou toch zeggen dat pech of ongelukjes gemiddeld over de hele dag gespreid zouden moeten zijn, maar daar merken we weinig van.
90 procent van de oproepen zijn ook echt kleinigheidjes hoor: er gaat een lichtje branden op het dashboard en in plaats van in het instructieboekje te kijken, bellen ze ons op.
Lekke banden, zonder benzine vallen, enz. het is dagelijks kost.
Op medisch vlak is het vaak vergeten pillen opsturen of de terugbetaling van een doktersfactuur beloven.
De echte kommer en kwel is maar een fractie van het werk. Iedere keer als je telefoon belt, weet je eigenlijk niet wat je gaat hebben.

En gisteravond was het barbecue met 7 vrienden. Om 01uur vertrokken de laatsten, het was dus wel gezellig. Ik weet zelfs nog hoe het geëindigd is (stoelen en lege glazen binnenhalen  ;D ).

Sorry Milk, maar ik ga niet mee naar Robbie Williams.
Ik denk niet dat ik echt enthousiast ben en ik ben niet bereid lang te wachten ...
En de derde voorwaarde is ook omkeerbaar: je zal maar met mij naar een Robbie Williams-optreden moeten ...
Intikker: ha eindelijk iemand hier die hetzelfde soort punten haalde als ik vroeger op school. Verfrissend. Succes met je herexamens, alhoewel ik geen yota begrijp van jullie puntensysteem (je hoeft het ook niet uit te leggen, hoor, ik vat het idee wel).
Verdi: of je hebt een nieuwe gedichtenbundel gekocht, of je moet betere drank kopen, of je hebt 'verboden substanties genuttigd'. Maar inderdaad, je klinkt vrij mysterieus en lyrisch en tja ik ben maar een eenvoudige boere(n)l...jongen !
Ovide, ik heb er ook niets van begrepen, hoor, sssstt
He Amy, we willen wel even alle details natuurlijk over die ontluikende relatie. Ik zit hier alle 5 minuten te refreshen om het vervolg te lezen.
Zo en nu ga ik even de andere topics lezen.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #10991 Gepost op: 8-07-2003, 16:24:25 »
Nou moe, er is nog helemaal nix gepost hier vandaag! :o
Heb ik wat nuttigs te vertellen? Ik geloof het niet ;D Eh, ja, ik heb vandaag een beetje zitten factureren omdat mijn collega die dat altijd doet op vakantie is. Ik heb het wel al een paar keer met haar gedaan enzo maar dus nog niet alleen. Kom ik natuurlijk weer net die moeilijke dingen tegen die we nog niet hebben gehad ::) Nou ja, die leg ik gewoon apart. Jammer dan. En ach, anders had het er ook nog gelegen want ik heb het ook nog maar net geleerd.
Verder heb ik écht nix meer ;)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #10992 Gepost op: 8-07-2003, 19:23:32 »
Nou ik heb wel iets boeiends te melden (ach... wat is boeiend...)
Ik heb vandaag een dagje Efteling gedaan. Rustige Efteling, voor zo'n lekkere dag. En ik maar denken: het is vakantie dus het wordt druk.
Slimme acties:
1. Auto parkeren zonder te kijken in welk vak (GROTE parkeerplaats als je je auto kwijt bent)
2. "Ik word nooit nat in de Piraña!" En dan vervolgens zeiknat eruit komen.
3. Frietje bestellen en de helft laten vallen.
4. Auto 3 keer af laten slaan.
5. (die is dan niet van mezelf) Een parkeermuntje naast het aparaat laten vallen als je in de auto zit, zodat je zoontje uit de auto moet om het op te rapen ;D .

En meer weet ik er even niet ;)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10993 Gepost op: 8-07-2003, 19:30:57 »
Ik heb net weer even de eerste 10 pagina's van het foto-topic doorgelezen. De goede oude tijd, toen heersde er hier echt wel een heel ander soort sfeertje! Maar nu is het ook leuk. Ik ga denk ik zo ergens midden in de 'bar' beginnen en lezen wat voor onzin jullie vroeger lulden. Voor de rest ben ik doodmoe van het werken. (slaap-smiley)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #10994 Gepost op: 8-07-2003, 21:55:52 »
* Daan kijkt om zich heen
* Daan drukt op wat toetsen
Opeens slaat de bittere waarheid toe...
[size=8]IK BEN TERUG!!![/size]
Jullie zullen ws niet meer weten wie ik ben, maar ach... het idee is leuk :P

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #10995 Gepost op: 8-07-2003, 22:22:34 »
Heeeeeeee Daan!!!
Welcome back. Net nu ik ff online ben zie ik jou weer. Goed man. Alle problemen opgelost hoop ik?

Verder weinig tijd gehad de afgelopen dagen, ook vanwege de tour de france (vriend heeft de computer ingepikt). Misschien dat ik morgen wat langer kan langskomen, mn vriendmoet dan naar de kapper  ;D

Tot morgen!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #10996 Gepost op: 8-07-2003, 22:55:16 »
Eigenlijk kom ik tot de conclusie dat ik nog best af en toe een beetje tijd heb om hier een daar een berichtje achter te laten. Vandaag nieuwe schoenen gehaald. Echt, het leuk wel of ik een koopziekte heb of zo. 2 paar nieuwe schoenen, een trui, 3 broeken ,een korte broek en 3 t-shirts. Met alle respect, ik lijk wel een vrouw! Maar ja... Verder niet echt veel beleeft vandaag. Gr. en tot de volgende keer...

Sjors

PS. Daan: welkom terug!

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10997 Gepost op: 8-07-2003, 23:07:13 »
Welkom terug Daan!!!  :D

Je bent idd net 'n vrouw Intikker: ik herken me helemaal in jouw koopziekte! Ik heb er ook regelmatig last van.  ;D

Ik kom ook nog effe langs om jullie mede te delen dat ik gelukkig al m'n tentamens gehaald heb! Ik had ook nog goede punten voor de tentamens, wat ik totaal niet verwacht had. Vooral omdat ik de helft van de tentamenweek ziek was en me daarom niet goed kon concentreren bij 't maken van de tentamens. Nu hoef ik dus definitief geen hertentamens te maken in augustus.  :)

Vanmorgen ben ik dus nog op school geweest om m'n punten op te halen en m'n tentamens in te zien. Na de inzages zijn we met 15 man naar 't ziekenhuis tegenover onze school gegaan om 'n lekkere Swirl te eten. Dat was wel 'n gezellig afscheid zo voor de vakantie.

Vanmiddag ben ik op zoek gegaan naar 'n cadeau voor m'n broer's verjaardag en heb ik ook wat voor m'n eigen verjaardag gezocht. (ik ben volgende week jarig) Ik heb 'n mooie bikini uitgezocht. Ik was alleen heel erg aan 't twijfelen tussen 2 bikini's, dus duurde 't erg lang voordat ik eindelijk 'n beslissing had genomen. Volgens mij werden die vrouwen, die in de winkel werken, echt gek van mij. Zo lang stond ik te twijfelen! En nu maar hopen dat ik de goede beslissing heb genomen. ;)

Dat was eigenlijk wel weer alles wat ik te vertellen heb. Morgen ga ik denk ik maar 'ns 'n dagje helemaal niks doen. De hele dag in de zon liggen ofzo. Dat heb ik wel verdiend na al dat harde studeren!  :)

« Laatst bewerkt op: 8-07-2003, 23:08:40 door Han13 »

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #10998 Gepost op: 8-07-2003, 23:22:10 »
Heeeeeeee Daan!!!
Welcome back. Net nu ik ff online ben zie ik jou weer. Goed man. Alle problemen opgelost hoop ik?
Ja hoor, alles goed hier! Allemaal ZELF opgelost! :-o!!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #10999 Gepost op: 9-07-2003, 08:16:35 »
Wow! * is back :D En helemaal zelf opgelost ook nog eens een keer! Je bent echt geweldig ;) En nou maar hopen dat dat niet nog een keer gebeurd :-X