Hallo,
Lekker rustig hier. Iedereen zit vast op terrasjes van echte bars.
Tja we zijn al weer maandagavond. De tijd vliegt om.
Ik heb gisteren op de centrale gewerkt, maar het was nog redelijk rustig (zondag altijd).
Raar maar waar, ook in dit werk hebben we spitsuren en dagen.
Zo is zaterdagochtend tot 13 uur spitsuur. In de namiddag wordt het dan weer rustiger.
Op zondag wordt het pas druk om 11 uur om ook weer rond 13 uur rustiger te worden. Rond 14u30 op zondag komt er bijna geen oproep binnen, maar vanaf 16 uur begint het dan weer.
Je zou toch zeggen dat pech of ongelukjes gemiddeld over de hele dag gespreid zouden moeten zijn, maar daar merken we weinig van.
90 procent van de oproepen zijn ook echt kleinigheidjes hoor: er gaat een lichtje branden op het dashboard en in plaats van in het instructieboekje te kijken, bellen ze ons op.
Lekke banden, zonder benzine vallen, enz. het is dagelijks kost.
Op medisch vlak is het vaak vergeten pillen opsturen of de terugbetaling van een doktersfactuur beloven.
De echte kommer en kwel is maar een fractie van het werk. Iedere keer als je telefoon belt, weet je eigenlijk niet wat je gaat hebben.
En gisteravond was het barbecue met 7 vrienden. Om 01uur vertrokken de laatsten, het was dus wel gezellig. Ik weet zelfs nog hoe het geëindigd is (stoelen en lege glazen binnenhalen
).
Sorry Milk, maar ik ga niet mee naar Robbie Williams.
Ik denk niet dat ik echt enthousiast ben en ik ben niet bereid lang te wachten ...
En de derde voorwaarde is ook omkeerbaar: je zal maar met mij naar een Robbie Williams-optreden moeten ...
Intikker: ha eindelijk iemand hier die hetzelfde soort punten haalde als ik vroeger op school. Verfrissend. Succes met je herexamens, alhoewel ik geen yota begrijp van jullie puntensysteem (je hoeft het ook niet uit te leggen, hoor, ik vat het idee wel).
Verdi: of je hebt een nieuwe gedichtenbundel gekocht, of je moet betere drank kopen, of je hebt 'verboden substanties genuttigd'. Maar inderdaad, je klinkt vrij mysterieus en lyrisch en tja ik ben maar een eenvoudige boere(n)l...jongen !
Ovide, ik heb er ook niets van begrepen, hoor, sssstt He Amy, we willen wel even alle details natuurlijk over die ontluikende relatie. Ik zit hier alle 5 minuten te refreshen om het vervolg te lezen.
Zo en nu ga ik even de andere topics lezen.