Hé Daan ! Geweldig dat je er weer bij bent. Tjonge wat heeft dat lang geduurd zeg. Ook voor ons.
Goed: half Nederland = half forum is op vakantie, dus 't is hier nogal rustig, maar we vermaken ons wel. Succes, omdat het allemaal rustig bij te lezen.
Han: ook hardstikke gefeliciteerd met je uitslag. Maar ik denk zo een beetje dat jij de enige was die zich nog zorgen maakte over de resultaten. Wij hadden er wel vertrouwen in dat het zou lukken
Nu die bakker met zijn overuren wat afhouden en genieten van het mooie weer.
Tijgertje: succes met je facturen. En als je niet goed weet hoeveel je moet opschrijven, zet dan maar voldoende nulletjes. Als de klant het teveel vind, zal die wel klagen zeker
En intussen zoals ik lekker je vakantie in het najaar voorbereiden om je collega's dan stikjaloers te maken.
Ik hoef de hele week niet in de alarmcentrale te werken, dus ben ik actief in mijn eigen winkeltje. Een klant wil dat ik maar liefst 2 nieuwe bedrijven voor hem uit de grond stampt (ik zorg voor het papierwerk) en dat voor 1 september. Gistermiddag vergadering gehad en ik probeerde steeds maar de zaken uit te stellen: 'dat papier tegen eind van de maand is zeker wel goed'. En dan de klant: 'kan het tegen vrijdag?' Pffff. Dus, ophouden met kletsen hier en aan de slag. Dan kan ik ook ene factuur sturen met flink wat nulletjes.
Gisteravond alweer vrienden over de vloer gehad voor een bbq, en vanavond gaan we zelf naar vrienden.
Wie zei dat de zomer rustig was ? Ik kan het nauwelijks bijhouden.