Hallo, daar ben ik weer.
Is het bij jullie ook zo broeiheet ? Er valt niet te werken met zo'n temperatuur.
Uitgerekend vandaag ging mijn auto in het onderhoud en moest ik absoluut naar Antwerpen. Stel je voor: ik heb de trein genomen
Was voor het eerst in 10 jaar. Eerst de stadsbus van Brussel (ik kwam net samen met de bus aan de halte, geen seconde gewacht). Dan wel 5 minuten op de trein gewacht (dat was minder natuurlijk) en na zoveel ellende heb ik mij in Antwerpen dan maar op een taxi getracteerd (de klant betaalt toch ...).
Kortom, ongeveer op dezelfde manier teruggereisd. Ik was bekaf !
Tja Annuh, het beschadigde vogeltjes probleem kennen Bernadette en ik ook wel. Het dak van ons huis is een soort sociale-mussen-flatgebouw en 2 keer per jaar is het een echte mussen-kraamkliniek (jaja, die doen het 2 keer per jaar
).
En dan gaat er wel eens wat fout. We hebben dus een bepaalde routine gekregen (de eerlijkheid gebiedt me dat Bernadette die routine eigenlijk heeft): vogeltje in schoenendoos en naar een vogeltjes-centrum op een 10-tal kilometer van bij ons.
Tja, 't is de natuur, hé. Het gaat er af en toe wreed en sadistisch aan toe, want die poesen spelen eigenlijk alleen maar met die vogeltjes.
Annuh: hou die emmer water nog maar klaar.
Ovide: het foto-topic staat te verpieteren, dus hup met die pruik, naar het foto-topic. Heeft je vriend/man het tenminste gezien ? Want mijn Bernadetje heeft eens ontstellend zitten sleutelen aan heur haar (samen met de kapper ...) en ik heb 's-avonds niets gezien ! oeioeioeioei.
Zo nu ga ik verder met een vertaling (juridische tekst naar het Frans, heel boeiend ...) en straks naar bedje toe (maar onze twee kleine poesjes lijken in topvorm, dus ik weet niet of we veel gaan slapen).