Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106925 keer)

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11040 Gepost op: 11-07-2003, 12:32:59 »
Nu is eindelijk alles rond met m'n stage. Ik heb een positieve reactie van mijn begeleider (betekend dat de opdracht goedgekeurd is...). Ik baal alleen van het mooie weer want ik moet thuisblijven om op 2 kleine ***kinderen te passen. Maar ja, je kan niet alles hebben...

« Laatst bewerkt op: 11-07-2003, 17:01:42 door intikker »
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Marmer14

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #11041 Gepost op: 11-07-2003, 14:43:43 »

Bassie is heel verdrietig dat hij dat hoort...

Omdat ik het toch wel zielig voor Bassie vind, heb ik mijn opmerking al verwijderd...

En tóch is Toine de mol!!!!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #11042 Gepost op: 11-07-2003, 17:00:48 »
Bassie is weer helemaal blij hoor ik 'm net zeggen...

Net lekker terrasje gezeten en zo... Keimooi weer! En nog gezellig ook. Vanavond naar de kermis in Oisterwijk. Morgen werken en dan weer lekker terrasje pakken en daarna naar de stad of zo...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11043 Gepost op: 11-07-2003, 19:32:10 »
Het wou hier vandaag niet erg vlotten met het weer. Veel wolkjes voor de zon. Volgende week wordt het pas echt warm! Gelukkig hoef ik alleen 's ochtends te werken.

Ik ga vanavond niet weg. Ik moet morgen alweer om 6 uur beginnen (alweer). Maar eeuh..mijn laatste regel kan ik wel even van Intikker lenen:

Morgen werken en dan weer lekker terrasje pakken en daarna naar de stad of zo...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11044 Gepost op: 11-07-2003, 19:48:33 »
Ik heb vandaag gezellig een dagje Archeon gedaan! Voor degenen onder jullie die het niet kennen: In Aphen aan den Rijn hebben ze drie fases uit de geschiedenis nagebouwd, prehistorie, Romeinen en de middeleeuwen. Je loopt daar rond, kunt verschillende dingen doen en een gladiatorgevecht bekijken.
Nou ging ik daar heen met een vriendin, die 18 is. Ik ben dus 19. En de rest van de bezoekers was of <12 of >40 jaar. De mensen die in het Archeon werken, vonden het wel heel leuk. Wij hadden ook de grootste lol. Dat begon al in de trein: wij spreken hier in Tilburg natuurlijk met een gewone r. Maar in die omtrek krijg je zo'n rrrrr. En die is voor ons heel grappig (net als voor jullie de zachte g). Dus wij de hele tijd hoorrrrr. Met andere woorden: Wij waren melig. Konden we ook niet helpen.
De rest van de dag die mensen in het Archeon een beetje gek gemaakt, zijn we heel goed in. We deden overal enthousiast mee, vonden rookmelders in de Romeinse tijd en een brandblusser in de prehistorie, maar wat boeit het allemaal?
Aan het einde van de middag kregen we wat te eten uit de Spijsenpot (een stuk kip of spareribs). Heeeeeeeerlijk was het! Echt een aanrader!

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #11045 Gepost op: 11-07-2003, 21:31:43 »
Ik heb vandaag me oordopjes gehaald, die gemaakt zijn voor concerten en zo..ik kreeg vorig jaar tijdens lowlands toch wel enorm last van een hardnekkige piep :S
Nu nog uittesten..  ;D

Verder niet veel meegemaakt, niet eens iemand die op zijn bek ging op het zebrapad of zo..  ::)

No Milk today???

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #11046 Gepost op: 11-07-2003, 23:00:32 »
Hallo iedereen !!

Ik ben blij om te zien dat Daan terug is !! Nu nog wat vaker Elmar en het is compleet  ;) Ik heb ook een kaartje van Annemieke gekregen !! Wat ik trouwens heel erg leuk vond, ik was aangenaam verrast !

Marmer: is het niet al heel laat om je rapport te krijgen? ik ga nu mijn 3e week vakantie in  :-\ maar ik ben wel Belg dusja...

Lowprofile: juridische teksten vertalen , behoort dat ook tot je beroep ofzo?

:-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11047 Gepost op: 11-07-2003, 23:10:21 »
Hé den 'aleif ende kicking'. Verteel eens hoe je zomerwerk gaat. Kan je nog 'pap' zeggen.
Je doet toch leidster op een zomerspeelplaats of vergis ik me.

En die juridische vertaling is een onderdeel van een van mijn vele klusjes en baantjes.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #11048 Gepost op: 11-07-2003, 23:15:53 »
ik kan nog pap zeggen ja  ;D het is megavermoeiend maar ik heb het er voor over. Wat je terugkrijgt van die kinderen, maakt het het allemaal waard. En de sfeer onder de moni's zit er ook heel goed in, dus dat maakt het op zich ook heel leuk. Het grootste nadeel is en blijft (ik herhaal het, I know  ;D) de vermoeidheid maar ja, ik ga nie klagen, er zijn vast duizenden mensen die vele zwaardere arbeid dan ik moeten leveren dus  ;)

banaan begint met een b, soms met een s

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11049 Gepost op: 11-07-2003, 23:35:55 »
Ik heb tot mijn 30ste (zucht) jeugdwerk gedaan maar meer leeftijdsgroep 14 - 18 jaar. Veel kampen en weekends en mis het nog steeds.
En ja die sfeer, die vermoeidheid dat ken ik.
Je zal het wel niet willen horen, maar met een beetje minder lukt het ook best hoor.
Maar ach, later als je groot bent  ;D zul je wel tot inzicht komen zeker.
Je geniet ervan en dat straalt zo door onze bar heen. Lekker. Nog meer van dat.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11050 Gepost op: 12-07-2003, 09:32:25 »
Hallo iedereen !!

Ik ben blij om te zien dat Daan terug is !! Nu nog wat vaker Elmar en het is compleet  ;) Ik heb ook een kaartje van Annemieke gekregen !! Wat ik trouwens heel erg leuk vond, ik was aangenaam verrast !
Euh.. tja, Elmar z'n kompjoeter doet niet veel meer... er is nog wel een andere komp, maar WIDM.com in 16 kleuren is ook niet alles  :-\

Citaat
Marmer: is het niet al heel laat om je rapport te krijgen? ik ga nu mijn 3e week vakantie in  :-\ maar ik ben wel Belg dusja...
M'n broertje moet nog een week.... officieel heb ik nu ook pas vakantie (ben al een week of 3 vakantie aant vieren, daar niet van ;)). De zuid-zone is dit jaar errug laat...

oh, enne: GOEDEMORGEN ALLEMAAL!!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11051 Gepost op: 12-07-2003, 14:04:35 »
Need I say more?

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11052 Gepost op: 12-07-2003, 14:07:08 »
Er zijn 4 gasten... dus?
:P

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11053 Gepost op: 12-07-2003, 14:37:24 »
Er zijn 4 gasten... dus?
:P

Een klap is geen kus ;) :P

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #11054 Gepost op: 12-07-2003, 14:39:26 »
Goedemiddag!

Tsja, wat zal ik zeggen...

:-\

Lees de eerste regel nog maar eens...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11055 Gepost op: 12-07-2003, 14:40:02 »
Een klap is geen kus ;) :P
*slik*
was dat een bedreiging?
*slik*

« Laatst bewerkt op: 12-07-2003, 14:40:49 door D**n »

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #11056 Gepost op: 12-07-2003, 16:17:20 »
Hoihoi!

Welkom terug nog Daan...lekker snelle reactie hè.
Ik lees hier elke dag nog...maar 't is zo rustig dat ik ook bijna ophoud met posten, niet de bedoeling natuurlijk.
Gaat verder goed hier met mij...begonnen met werken in verpleeghuis, veel oppassen 's avonds bij verschillende adresjes en morgen is mn broer jarig. Zo veel ben ik dus niet op het forum. Maar aangezien ik niet op vakantie ga...mag ik het over het geheel vast wel wat rustiger doen...

Geniet allemaal van het aankomende tropische weer! Fijne weekend nog. Liefs van mij

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11057 Gepost op: 12-07-2003, 16:22:00 »
Ach, maakt niet uit hoor, elke reactie is een fijne reactie ;) (nouja, bijna elke reactie dan...)

Jammer dat je bijna stopt met posten, we kunnen jou toch niet missen????

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #11058 Gepost op: 12-07-2003, 16:27:13 »
Jammer dat je bijna stopt met posten, we kunnen jou toch niet missen????

Ow meen je dat nou, kijk dan blijf ik natuurlijk wel posten af en toe zo  :D
Maare ik doe het gewoon wat rustig aan hoor, zoveel heb ik nooit te vertellen...helemaal stoppen kan ik me niet eens inbeelden...dit is nog het enige beetje Wie Is De Mol in m'n leven (totdat de nieuwe serie weer begint een keer).

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11059 Gepost op: 12-07-2003, 16:38:44 »
Zolang je ons maar af en toe een bezoekje komt brengen... ;)