Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106904 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11080 Gepost op: 13-07-2003, 15:25:04 »
ik heb het ook eens gebropeerd, maar hoe je dat nou voor elkaar kreeg... :|

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #11081 Gepost op: 13-07-2003, 15:33:47 »
Ik was tosti aan het eten, en maakte toen een hele foute beweging met m'n mond... verder volg ik het ook niet helemaal hoor! En probeer het maar niet meer, het is vrij pijnlijk.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11082 Gepost op: 13-07-2003, 21:26:35 »

Ik ben gister naar de kermis in Oisterwijk geweest, heb een half uur in de break dance gezeten omdat dat ding kapot was. Toen draaide hij even, toen weer stil omdat het toch nog niet goed was. Uiteindelijk (na 45 minuten ofzo) kregen we een extra lang ritje.
Had je in Amerika moeten overkomen, had je nu een miljoenclaim kunnen indienen wegens emotionele schade

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #11083 Gepost op: 13-07-2003, 22:53:22 »
Hallo!!!!

Citaat
Ovide: het foto-topic staat te verpieteren, dus hup met die pruik, naar het foto-topic. Heeft je vriend/man het tenminste gezien ? Want mijn Bernadetje heeft eens ontstellend zitten sleutelen aan heur haar (samen met de kapper ...) en ik heb 's-avonds niets gezien ! oeioeioeioei.
Na, het was alleen maar een beetje bijverven, bovendien ben ik met de verf in mn haren voor zn neus gaan staan, dus toen wist ie het wel. Kwestie van goeie hints geven  ;D

Verder ben ik bezig met vanalles en nogwat. Druk druk druk, jullie kennen het wel. Ben daarom de afgelopen dagen niet iedere dag langs geweest  :-[. Probeer wel zo veel mogelijk  bij te lezen en dergelijke. Ben jullie in ieder geval zeker niet vergeten.

@Chriz, die mededeling van een paar bladzijdes geleden was bij nader inzien voor Intikker bedoeld.

Ik vroeg me verder nog af of Abeltje nog wel eens langskomt.

Ik moet nu echt in bed gaan liggen, anders ben ik morgen alweer moe op mn werk.

Groetjes en tot gauw,
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11084 Gepost op: 14-07-2003, 01:04:52 »
Ovide,

Abeltje is met vakantie

Dit was een dienstmededeling......

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11085 Gepost op: 14-07-2003, 11:15:16 »
RIP

Www.wieisdemol.com-forum

Ik heb net voor de eerste keer de herhaling van Mol III gezien (afl. 4). Dat was erg leuk om te zien. Ik ben wel van mening dat het je erg lastig wordt gemaakt om van George een mol te maken. Wel heel subtiel:

Jantien: Prince, kon je mij niet horen, ik was de hele tijd in de lucht
Prince: Nee, ik heb je geen enkel moment gehoord
George: Ik wel hoor, je was heel vaak in de lucht

;)  ;D

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11086 Gepost op: 14-07-2003, 11:42:11 »
Maar heb je ook het voorfilmpje van vandaag gezien?

Angela: deze week zijn er nog 7 kandi's over...
* filmpje van George *
En 1 mol

Reclame

Begin programma

of zoiets was het dan he!

• Forumlid
« Reactie #11087 Gepost op: 14-07-2003, 11:44:55 »
Hoe dan ook, het blijft een leuk seizoen. Als je het nu weer terugziet is het nog steeds leuk. Alleen de 'spanning' is wel weg.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11088 Gepost op: 14-07-2003, 11:46:04 »
Dat wel, hoewel ik niet meer wist hoe de executie van vandaag ging. Ik was ervan overtuigd dat Karen eruit zou gaan, maar dat was stiekum helemaal niet. Ik weet de volgorde ook niet echt meer, vandaar.

• Forumlid
« Reactie #11089 Gepost op: 14-07-2003, 11:51:42 »
Nee, ik kwam er ook pas erg laat achter, volgens mij gaat Kerstin volgende week eerst. Ik moest toch weer lachen toen Harry (of was het Prince) Karen ging nadoen: 'De mol stapt op. Ik doe het niet meer'  ;D  ;D  ;D

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11090 Gepost op: 14-07-2003, 11:52:29 »
Ja dat was ook gaaf...
Wordt Kerstin dan de komende week ontvoerd?

• Forumlid
« Reactie #11091 Gepost op: 14-07-2003, 11:55:02 »
Ja, dat zag je toch ook in het voorstukje...valt me trouwens op hoe dom sommige kandidaten zijn dat ze niet door iemand als Karen konden heen prikken (maar ik begin nu sterke deja-vu gevoelens te krijgen, dit postte ik vorig jaar ook al)  ;D

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11092 Gepost op: 14-07-2003, 23:02:52 »
ER ZITTEN MUGGEN IN MIJN WERKKAMER !
Maar er zitten er buiten nog meer - de vleermuisjes die hier rondvliegen kunnen niet volgen.
Het is al bij al toch al een hele tijd lekker weer.
We mogen niet klagen dit jaar.

Ik ben toch de hele dag binnen bezig geweest en zo ziet het er de volgende dagen ook uit. Er ligt heel wat werk op de plank. Morgenavond, zoeken we wel een terrasje van een eettent op en aan het einde van de week, moet ik 's-avonds op de alarmcentrale werken.
Om jullie een idee te geven van het soort zaken dat we momenteel behandelen:
- koppel is in Zuid-Frankrijk aangekomen en verneemt overlijden in België van de vader van één van de twee. begrafenis is vrijdag. Ze vragen om een terugvlucht donderdag allerlaatste vlucht en een vlucht terug naar het zuiden vrijdagnamiddag. Tja, ieder zijn familie, he.
- een ander koppel gaat naar Mexico op vakantie. Mevrouw heeft zware Multiple Sclerose en heeft stapels verbanden, medicamenten en speciale apparatuur. Ze zijn de koffer met alle dat materiaal in België vergeten,
- drie dames van ver in de zeventig zijn samen op vakantie; ze kregen ruzie en er vallen ... klappen (er is ook wat gedronken). Eentje heeft de schouder uit de kom en mag niet meer in het huisje logeren met de 2 anderen. We hebben die dan maar teruggebracht. Nu komen de andere 2 klagen, dat we veels te gemakkelijk mensen terugbrengen. Volgens hun, hadden we haar maar moeten laten barsten.
- een meneer heeft de koplampen van zijn jeep beschadigd in Corsica en wil een andere auto ... (hebben we geweigerd).

Oh jullie dachten dat het kommer en kwel was bij ons. Rennende dokters, ambulances in alle richtingen, enzo.
Nee hoor, dat ook wel natuurlijk maar 50 tot 60 % van onze tijd besteden aan vergelijkbare gevallen zoals hierboven beschreven.
zo nu ga ik ook eens de andere topics lezen.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11093 Gepost op: 14-07-2003, 23:15:00 »
Jij doet wel gaaf werk, je hoort al het kommer en kwel van mensen op vakantie. Kan ik jou ook bellen als er op vakantie iets mis gaat ;) ??

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #11094 Gepost op: 14-07-2003, 23:53:30 »
Eej...

Dat is wel cool... Wil ik voor dat ik ga slapen nog even zappen. Blijkt mijn oude achterbuurjongen/ man ineens een beroemd poolbiljarter. Hij is nu op RTL 5 te zien en heet Rico Diks of zo. Een paar jaar geleden was dat nog een buurjongen van mij. Niet echt interessant, maar wel leuk om te melden...

Welterusten!

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11095 Gepost op: 15-07-2003, 10:30:09 »
Dat is best wel gaaf, moet je z'n handtekening gaan vragen en met hem op de foto gaan enzo, hij zal niet weten wat hem overkomt! ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11096 Gepost op: 15-07-2003, 13:04:27 »
Hoi lieve mensjes,

Hier ben ik weer!!!!! :D

Alles gaat goed met mij, ben blij jullie terug te zien, maar heb het toch ook zeker naar m'n zin gehad op vakantie! Is me erg meegevallen dus, maar een uitgebreid verslag volgt nog ;). Voor de mensen die geen zin hebben in een lange post de samenvatting: heb allemaal leuke mensjes ontmoet op de camping, dus het was echt supergezelli. Maar idd jammer van de spierpijn en dat soort dingen.

Kheb net zes en een halve blz bar bijgelezen, viel dus echt heel erg mee, razendsnel doorheen te komen. En wat een ongelofelijk, fantastisch, geweldig, onvoorstelbaar, sprakeloosmakend nieuws...!!! Sterretje, je bent terug...!!!!! lees dit op de meest happy mood die je je voor kunt stellen en dat dan nog tien keer blijer ;-) Dat valt gewoon niet in een smiley uit te drukken. Eindelijk...!

Aha, ik zie dat ik ook precies op tijd ben voor Hans verjaardag morgen ;), is dat ff mooi. Nou ik ga maar eens beginnen aan een leuk word-documentje met een redelijke post in een paar delen...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #11097 Gepost op: 15-07-2003, 13:12:09 »
Annemieke, welkom terug ;)
Niet te veel terug lezen hoor, er kunnen hier en daar was schrijffoutjes in zitten (we waren allemaal blij dat we daar ff niet op hoefden te letten ;D ;))
Ik wacht wel op je uitgebreide verslag van de vakantie :)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11098 Gepost op: 15-07-2003, 15:59:53 »
Lieve mensjes,

Hier dan het uitgebreide verslag van mijn 11 dagen afwezigheid. We zaten op een camping in een plaatsje genaamd Kruth in de Elzas, erg mooie omgeving. Zoiets:

Heenreis vrijdag 4 juli wel goed verlopen, alleen toen we eenmaal in Kruth waren aangekomen met de trein, moesten we nog naar de camping lopen... met onze zware tassen... bergop... en geen anderhalve km zoals het campingboekje beloofd had, maar zeker wel een stuk of 4. Nou, dat vond ik echt een martelgang. Ik had er dus al niet echt zin in maar dat bevestigde helemaal dat het geen leuke vakantie was zeg maar. Gelukkig gelukkig gelukkig was het eenmalig. Maja die dag was het ook nog eens slecht weer, veel buien, maar net een klein btje droog om de tenten op te zetten enzow... Volgende ochtend ook nog regen, in de tent moeten ontbijten, nou toen dachten we echt van pfff, als het zo blijft... dan ist nie leuk...

Maaar gelukkig bleef het natuurlijk niet zo! Na die eerste ochtend hebben we geen druppel meer gehad, alleen de eerste dagen nog wat wolkjes maar later ook dat niet meer, heel erg warm en elke dag zwemmen in het (stuw)meer:

(maar zo druk was het gelukkig niet hoor)

Zaterdag (5 juli) hebben we mountainbikes gehuurd waar we de hele week mee konden rondcrossen. We kregen er helmpjes bij, waarvan het nut goed voor te stellen was want als je bergaf ging kreeg je toch een snelheid...! Vond ik natuurlijk onwijs eng ::) maar toch steeds minder en eigenlijk ook wel leuk, zeker in vergelijking met het moordend vermoeiende bergop fietsen. En gelukkig is het allemaal goed verlopen en heb ik Lowprofile nergens voor hoeven opbellen ;).
We hebben op de fiets onder andere deze watervallen bezocht:

Verder vermaakten we ons prima op de camping. We gingen elke dag tafeltennissen met een grote groep andere Nederlanders en een paar Fransen, echt supergezelli. Af en toe had ik zoveel Frans gepraat achter elkaar, dat ik zelfs in het Frans ging denken...! (Bij de tent was het dan van 'hallo Annemieke, praat nou eens gewoon Nederlands!' ;D)
De anderen spraken bijna allemaal vrijwel geen Frans, dus ik stond bekend als 'la traductrice' ;D (de tolk) en iedereen kwam altijd naar mij toe om met de Fransen te communiceren ('Annemieke, wat zegt ze nou?!' of 'Traductrice, viens ici s'il te plaît!' ;D). Dat vond ik dus echt supergaaf, naja en het was natuurlijk hartstikke leuk met die hele groep. Wel waren wij de oudste, de meesten waren zo rond de 15 (wij waren de enigen die zonder ouders op vakantie waren) maar ja zoveel maakt dat ook weer niet uit natuurlijk. We gingen ook samen zwemmen en 's avonds als het te donker werd om te tafeltennissen (of wij gewoon te melig ;)) gingen we lummelen (en hoe moet je dat nu weer uitleggen in het Frans...) of meestal gewoon nog heel lang kletsen totdat de anderen een voor een door hun ouders naar de tent gesleept werden, of totdat de campingbaas eraan kwam om te zeggen dat we stil moesten zijn ::), of totdat een tafeltennistafel instortte... Tsja, inderdaad, ze zijn er niet voor om op te zitten, maar dat doe je automatisch (als hangjongere :P) als er alleen bij het jeu de boules-veldje bankjes staan voor de bejaarden ::) (maar daarvan hebben we er later gewoon eentje versleept om met zn tienen tegelijk op te zitten of zo, haha echt zo leuk en dat bankje kon het wel hebben ;)). Campingbaas was woedend dat die tafel was ingestort (ook wel logisch) en degene die er op het moment suprême op zaten moesten betalen, maar eigenlijk vonden wij dat iedereen die er ooit ff op gezeten had 'schuldig' was enzo, naja heel gedoe en geruzie, de een roept 'ik heb echt niks gedaan' en de ander is wat eerlijker, nja... Iig is het ding weer gemaakt en stond ie de volgende dag gewoon weer overeind, klein deukje maar dat was het ook. Dus niemand heeft uiteindelijk hoeven betalen en het tafeltennistoernooi de volgende dag ging gewoon door (ik werd 15e van de 16, goed he?! ;D).
We hebben als lief gebaar voor de campingbaas op dinsdagavond, de karaoke-avond, 'Sorry seems to be the hardest word' voor hem gezongen met z'n allen en dat vond ie wel heel leuk. Die karaoke-avond was trouwens ook nog erg melig, we hebben ook nog met 4 mensen (de rest was te laf >:() 'One Day Fly' gezongen ;D.

Hm, goed, dat is ongeveer de sfeer van hoe onze vakantie was, voor de rest heb ik wel de luxe van thuis gemist, want we hadden natuurlijk niet de mogelijkheid ook nog stoelen mee te slepen, dus we zaten altijd op de grond met eten enzo dus dat was niet zo heel erg prettig, maja. Die vriendin van me kan trouwens wel goed koken, gelukkig ;). En ze vindt het ook nog eens leuk, dus zij heeft elke dag gekookt en die andere vriend en ik hoefden het alleen maar op te eten ;).

Dit was deel 1...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11099 Gepost op: 15-07-2003, 16:02:12 »
Hier deel 2...

Gister was het quatorze juillet, de nationale feestdag in Frankrijk, dus zondagavond was er vuurwerk in het dorpje, Kruth. Was alleen een beetje ver om te lopen dus we zijn met heel veel mensen op de stuwdam gaan kijken. Wel mooi (niet enorm gigantisch of zo maar wat verwacht je van zo'n klein dorp) en bovendien heb ik enorm veel lol gehad, voornl met twee anderen (en dan dus nadrukkelijk niet de twee met wie ik op vakantie was, want die zag ik toch al genoeg ;)). Supertoffe laatste avond dus, maar ja nu mis ik die mensjes dan wel :(. Ze wonen ook helemaal in Friesland dusja, das wel jammer... Maar ik heb wel een stuk of 25 emailadressen verzameld dus we zullen iig nog wel ff allemaal de foto's inscannen en doorsturen enzo. En een van de Fransen heeft geen email maar wel beloofd normaal te schrijven en ik ga hem ook nog wel iig de foto's sturen. Jaja stuur ik zowaar nog eens echte Franse brieven, ik ben echt enorm blij dat ik Frans nooit heb laten vallen!! :D En een Frans meisje met wie ik vrij veel omging is zondag vertrokken en heeft me maandag al een mailtje gestuurd! Echt zow leuk allemaal.

Enne oja ik keek toch zo uit naar het schrijven van de ansichtkaarten... Kheb dr idd 25 verstuurd, ben er erg lang mee bezig geweest ;D. Maar ze waren niet allemaal zo volgeschreven als die van jullie hoor Sterretje, Deb en A-M! Haha was echt grappig, de andere mensjes waren telkens weer ongelofelijk verbaasd over de hoeveelheid tekst die ik op 1 ansichtkaart wist te schrijven ;) en over het aantal kaarten dat ik schreef. Ik ben trouwens erg blij dat jullie kaarten aangekomen zijn, want dat betekent dat het niet uitmaakt dat er half door het adres heengeschreven is ;D.

Goed, dat was mijn vakantie wel zo ongeveer. Nu ben ik dus weer thuis, sinds gisteravond uurtje of tien, waarna ik natuurlijk eerst heel veel moest vertellen aan m'n ouders en m'n broer, en daarna zeer nodig wilde douchen want we hadden 4 uur lang in treinen zonder airco gezeten ::) >:( (het leek de bus in Rome wel - en ook nog eens 2 treinen achter elkaar, echt zo'n pech, en ongelofelijke hitte...) naja en daarna kon ik natuurlijk niet meer computeren :(. Maar kheb jullie gemist hoor, echt wel! Ga nu eens goed bijlezen (gnagna dachten jullie dat de spelfouten nie gelezen zouden worden he...), of naja, goed... niet alles natuurlijk ::), das n btje onmogelijk ben ik bang... Er ligt ook nog meer dan een halve HP5 op me te wachten ;) (jummie jummieeee) en nog wat andere dingen natuurlijk, voornl heeeeeeel veel opruimen... :-\. En morgen naar de verjaardag van m'n tante. Tussendoor nog tijd vinden om wat vrienden op te bellen en/of te mailen en om te msnen natuurlijk! Ook nog eens veel mensen om toe te voegen ;) :D.
Oja, trouwens! Er heeft vandaag nog een uitzendbureau gebeld met werk voor de laatste 2 weken van m'n vakantie, vanaf 4 aug dus. In het magazijn van de Marskramer spullen pakken oid. Het begint helaas wel elke dag om 7 uur :-\ :( maar ja ik doe het toch maar... moet toch iets he. En eigenlijk komt het dan wel mooi uit dat ik wel iets heb, maar toch nog bijna 2 weekjes echt helemaal vakantie thuis.

En dan nu nog ff de quotes...
Wat ontzettend lief van Daan. Ik wordt er zelfs 'n beetje verlegen van. We missen jou ook heel erg hoor Daan! Ik hoop echt voor je dat internet snel gefixt wordt en dat we weer van je bijdrages kunnen genieten!  :) (waarschijnlijk lees je dit helemaal niet, maar dan kan Annemieke je misschien 'n keertje doorgeven dat we je heel erg missen hier!)
Je bent dan wel terug Sterretje, maar ik neem aan dat je niet de hele bar van 3 maanden hebt bijgelezen ::) dus geef ik dit maar alsnog op deze manier ff door he ;). (Kben zelf al weer half vergeten wat je lieve opmerking ook alweer was en jij mss ook magoe...)

* Daan kijkt om zich heen
* Daan drukt op wat toetsen
Opeens slaat de bittere waarheid toe...
[size=8]IK BEN TERUG!!![/size]
Jullie zullen ws niet meer weten wie ik ben, maar ach... het idee is leuk :P
:)
Nee idd, wie was jij ook alweer...? Daan? Ken ik een Daan? ???

Kom ook weer ff langs. Begin Annemieke nu toch wel te missen. De gemiddelde postlengte is drastisch omlaag gegaan sinds haar vertrek naar Frankrijk.  ;D
Heb je niets van haar gehoord Daan? Ik hoop dat ze het wel een beetje leuk heeft daar. Ze zag er zo tegen op op het laatst...
zow lief...! :-* thnx Ovide! :D

Dit was deel 2...